|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Team stronghold.gry-online.pl - Reorganizacja
Lord Smerf - 2 Lipiec 11, 20:53 Temat postu: Reorganizacja Nikomu z Was nie trzeba chyba wyjaśniać, że przy obecnym stanie nie ukończymy żadnej kampanii. Za każdym razem ktoś/coś nawala, więc chyba najlepiej będzie opracować mniej zawodną strategię planowanie/robienia/wstawiania map. Proponuję mianowicie:
-znowu wyrzucić nieaktywnych; nie prowadzić od razu nowego naboru, znajdą się po drodze, lepsi niż uzyskalibyśmy na szybko
-zawiesić tworzenie "Wojen husyckich" - za dużo misji, i tak nie damy naraz rady
-przejść na kampanie z wymyśloną fabułą, misje których będą tworzone na bieżąco i wstawiane od razu po przetestowaniu przez 2 testerów
-potrzebujemy "historyka" na jak najwyższym poziomie, najlepiej kogoś, kto ma doświadczenie w pisaniu wykraczające poza szkolne wypracowania. Wiem, że trudno będzie kogoś takiego znaleźć, jednak to pociągnęłoby całe prace mocno do przodu.
To na tyle z moich propozycji. Poza tym można wstawiać wersje po angielsku na odpowiednią stronę(nie wiem, czy teraz najlepiej publikować takie rzeczy na strongholdheaven, może na firefly forums, a może jeszcze gdzie indziej) - ja mógłbym tłumaczyć całość, tylko nie jestem w temacie i nie wiem, czy warto.
Krzysztof III - 3 Lipiec 11, 09:52
Hmm...niezły pomysł. Ja sam nie należę do aktywnych ale uważam, że ta Reorganizacja jest potrzebna.Lord Smerf, Na początku masz racje z tymi kampaniami...i jedynym problemem tak jak napisałeś będzie znalezienie historyka.
Hunter - 3 Lipiec 11, 15:41
Tylko, że pewnie trzeba będzie przejść na SH:C, gdyż tam jest więcej graczy. Z drugiej strony, mam wersję 1.2, więc tylko mała ilość graczy będzie w stanie zagrać w te mapy. A jak pewnie wiecie, ja robię map najwięcej [inni wrzucają tylko sporadycznie; przykład- Wojny husyckie, gdzie ja wystawiłem map 4,a inni po 1].
No nie wiem, postaram się zdobyć jakoś krzyżowca v1.1, a jak mi się nie uda, to mogę pomagać tworzeniem fabuły.
Lord Smerf - 3 Lipiec 11, 15:51
Z tego, co wiem, patch 1.1 jest nawet w dziale downloadu na stronghold.gry-online.pl, więc ze zdobyciem Krzyżowca 1.1 nie będzie takich problemów.
Prosiłbym wszystkich aktywnych członków Teamu o wypowiedzenie się w tym temacie - sytuacja musi być jasna.
Krzysztof III - 3 Lipiec 11, 18:54
Jeśli o mnie chodzi... to mogę tworzyć mapy do Twierdzy krzyzowiec, gdyż posiadam tylko ja ewentualnie mogę wymyślać fabułę.
Lord Smerf - 4 Lipiec 11, 21:35
No dobra, powiedzmy, że będziemy wydawać mapy pojedynczo, zaś fabuła będzie wymyślana na bieżąco.
Ja mam pewną propozycję odnośnie fabuły. Graliście w Assassin's Creed(w którąkolwiek część)? Myślę, że stworzenie historii kolejnego z "Test Subject'ów" odkrywającego fragmenty wspomnień(którymi de facto byłyby misje) wypełniające białe plamy w życiorysie jakiejś postaci historycznej, nie jest takim złym pomysłem. Przydałaby się oczywiście fachowa wiedza na temat właśnie takiej persony.
Co o tym sądzicie? Jakie są Wasze pomysły?
Hunter - 5 Lipiec 11, 10:53
No cóż, już zamieniłem sobie wersję z 1.2 na 1.1, więc mapy będę mógł robić.
Co do pomysłu... Wydaje się być ciekawy, ale ja nie grałem w Assasin's Creed i nie mogę się dokładnie na temat wypowiedzieć, chociaż trochę wiedzy z tejże dziedziny mam. Myślisz raczej o pierwszym assasynie w starożytności czy o tym we Włoszech?
Dodam, że teraz sam będę tworzyć misje-kampanie do SH:C, ale jeśli wystartuje kampania z teamu, będę chętnie pomagać.
Lord Smerf - 5 Lipiec 11, 16:51
wojownik napisał/a: | Myślisz raczej o pierwszym assasynie w starożytności czy o tym we Włoszech? |
Po pierwsze, Altair nie był ze starożytności. A po drugie, nie chodzi mi o żadnego z nich - raczej o jakiegoś władcę, który odnosił gdzieś sukcesy i miał zajadłych wrogów, z którymi byśmy walczyli. Tak, jak w uniwersum AC, walka Asasynów z Templariuszami.
Hunter - 5 Lipiec 11, 17:51
Hmm, to mi się podoba. Może napisz coś więcej? Jestem ciekawy .
Mam jeszcze pomysł. Niektórzy mogą buczeć że się lenimy, że porzucamy kampanie, itp, itd. Można by utworzyć Map Pack z map, które przez nas stworzyliśmy, i go udostępnić.
Lord Smerf - 5 Lipiec 11, 19:41
Cytat: | Hmm, to mi się podoba. Może napisz coś więcej? Jestem ciekawy . |
Jeśli rzeczywiście zajmiemy się kampanią tego typu, trzeba będzie:
1)Znaleźć odpowiednią postać(lepiej, żeby była mało znana, owiana tajemnicą); będzie ona przodkiem kogoś z naszych czasów. Głównie na tym etapie planowania będziemy potrzebować pomocy historyków.
2)Wymyślić trochę fabuły na początek. Jestem w stanie to zrobić; wszystko będzie opowiadane w formie wspomnień tego człowieka, który ma swojego średniowiecznego(?) przodka. A wszystko może się kręcić wokół pewnych artefaktów, też z uniwersum AC.
3)Zacząć robić mapy. Ważne, żeby były cechy wyróżniające daną mapę, wiążące ją z fabułą.
Co do Map Packa - chodzi Ci o wzięcie wszystkich map, które do tej pory zrobiliśmy, z obu kampanii, zapakowanie i zuploadowanie?
Hunter - 5 Lipiec 11, 20:20
Tak, coś w tym stylu.
Lord Smerf - 10 Lipiec 11, 10:21
Ja będę dostępny do 15 lipca, a potem dopiero 25; prosiłbym tedy, aby do 15 lipca wszyscy zadeklarowali, czy zamierzają brać jeszcze udział w całym projekcie. Jeśli zdecydujemy się na wydanie map packa, dobrze by było, żeby mapmakerzy wysłali mi do 25 lipca działające linki do swoich prac(chodzi o wszystko, co dotychczas zrobiliśmy jako team; zarówno Podboje Aleksandra, jak i Wojny Husyckie).
Hunter - 10 Lipiec 11, 11:22
Jestem za, aby utrzymać w teamie tylko aktywnych członków. Co wy na to?
Lord Smerf - 10 Lipiec 11, 11:31
No oczywiście.
Krzysztof III - 10 Lipiec 11, 12:01
Ja również:-)
|
|