|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
 |
Edytor map - Problem z bramą i żołnierzami
bartek9007 - 17 Kwiecień 11, 12:21 Temat postu: Problem z bramą i żołnierzami A więc brama jest zbudowana tak jak na screenie zamieszczonym poniżej.
https://picasaweb.google.com/kubaangband/Desktop?authkey=Gv1sRgCOL1wNnM1Lq90wE#5596509384039264962
I nie wiedzieć czemu żołnierze wejdą pod samą bramę po schodkach, wrogowie ją nawet zburzą, ale za nic w świecie nie chcą przez nią przejść - szukają alternatywnych przejść - a gdy ich ich pozbawię niby mogą pójść na dwór, ale nie idą, tylko stoją. Co z tym zrobić? Czy rzecz tkwi w moim błędzie, przy tworzeniu stopni? Niby nie jest to tragedia, ale brama jest po to żeby jej używać a nie dymać na około.
pzdr
hamana - 17 Kwiecień 11, 12:54
Chciałbym ci pomóc ale nie znam się na stronghold 1.:/
Bordinio - 17 Kwiecień 11, 13:48
Myślę, że problem tkwi w minimalnie za wysokich stopniach przy bramie. [ Dokładnie chodzi o to, które są najbliżej bramy ] Żołnierze najwyraźniej widzą przeszkodę, z której nie zeskoczą. Musisz obniżyć to trochę jeszcze lub wykombinować coś innego. Problem leży generalnie w za wysokiej warstwie. [ Wg mnie ]
bartek9007 - 17 Kwiecień 11, 14:36
Kombinowałem z tym trochę i najwyraźniej istnieje tylko jedna wysokość, z której oni przez tą bramę mogą przejść i niestety nie będzie łatwo tego znaleźć...
Aragorn - 17 Kwiecień 11, 17:16
Nie lepiej zwykłe schody? mnie nigdy nie zawiodły. Po prostu w miejscu gdzie postawisz bramę odliczasz gdzie zacząć (uwzględnij kawałek muru, od którego zaczynasz, ja zazwyczaj od końca bramy) i już!
bartek9007 - 18 Kwiecień 11, 15:14
To jest niewykonalne - żołnierz nie przejdzie o bramy z muru! Zastąpiłem to w inny sposób - jedną kratkę terenu na podobnej wysokości jak brama dałem przed nią i zamaskowałem blankami, pozostałe stopnie z kamieni mogły zostać - chodzi o pojedyńczą kratkę terenu, potrzebną do wejścia.