|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Stronghold Crusader, Warchest i Extreme - [przeciwnicy] Modyfikacja zamków Króla Filipa
Mefisto379 - 30 Kwiecień 10, 18:33 Temat postu: [przeciwnicy] Modyfikacja zamków Króla Filipa Witam
Zamieszczam lekko zmodyfikowane zamki Filipa stworzone prze zemnie . Zmiany miał na celu poprawienie obronności zamku jak i lepszej rozbudowie . Zapraszam do testowania.
Główne zmiany:
- rozsądniejsze użycie murów i fosy
- lepsze rozlokowanie wojsk
- minimalna poprawa potencjału militarnego
- lepsze rozlokowanie budynków
- szybsza budowa budynków strategicznych
- dodanie kojców psów
- dodanie balist ogniowych (sugestia biberholtz)
http://www.speedyshare.co...amki_Filipa.rar (wszystkie zamki )
http://strongholdnet.gry-...opic.php?t=1450 Temat Nizar
Topic podklejam bo jest tego wart
- Bordinio
ponceriusz - 1 Maj 10, 11:30
Piękne prace, 10/10! Filip ma oryginalnie bardzo słaby zamek, więc dobrze, że go ulepszyłeś.
Też próbowałem coś robić AIV Editorem, ale mi nie wychodziło i strasznie dużo czasu mi to zabierało. Chciałem zrobić Ryszarda, albo Nizara, może kiedyś też zamieszczę.
gign2 - 1 Maj 10, 20:47
bardzo mi sie podobają te modyfikacje, Mefisto czy bedziesz probowal z modyfikacja innych zamków np Szczura?
Threeth - 1 Maj 10, 21:00
Bardzo dobre zrobiłeś te zamki, ja też się za to zabrałem kiedyś(zrobiłem dwa zamki węża, jak ktoś chce to udostępnię)być może będę kontynuował ich robienie.
Mefisto379 - 2 Maj 10, 07:23
Właśnie myślałem żeby przerabiać zamek węża ale skoro ty masz już coś zrobione to nie będę robił tego samego. A prace będę kontynułował spróbuje przerobić zamek Nizara bo mojm zdaniem to jedna wielka porażka .
Fryzjer - 2 Maj 10, 08:56
Ciekawa modyfikacja . I chociaż należę raczej do tych konserwatywnych, którzy nie lubią czegokolwiek zmieniać w grze, to chętnie wypróbuję. Na screenach prezentuje się ładnie, zobaczymy, jak w grze .
Mefisto379 - 2 Maj 10, 19:20
Fryzjer napisał/a: | Ciekawa modyfikacja . I chociaż należę raczej do tych konserwatywnych, którzy nie lubią czegokolwiek zmieniać w grze, to chętnie wypróbuję. Na screenach prezentuje się ładnie, zobaczymy, jak w grze . |
Starałem się zachować orginalnlny klimat zamku Filipa.
Hunter - 4 Maj 10, 16:52
Bardzo dobrze ci to wyszło, Mefisto. Jestem ciekaw dalszych modyfikacji
Mefisto379 - 5 Maj 10, 08:08
Mam przerobiony jeden zamek sułtana i zastanawiam się czy go wrzucić . Zmiany drobne ale mojm zdaniem gra lepiej.
Hunter - 7 Maj 10, 17:39
Wrzuć.
Mefisto379 - 7 Maj 10, 18:20
Dodałem dokładniejszy opis zmian u Filpa
Willhelm III - 13 Październik 10, 18:24
Ja akurat tak samo jak kolega Fryzjer, nie lubię niczego zmieniać w grach, ale jednak zamki Filipa są beznadziejne, z łatwością można mu wszystko podpalić od strony tyłu zamku, więc chyba wypróbuję
biberholtz - 1 Listopad 10, 11:02
Mefisto zapomniał napisać, że odświeżył linki
Zamki bardzo ładne, ale mimo wszystko trochę łatwe do zdobycia, szczególnie 'od tyłu'. Mogłeś dodać więcej wież i łuczników na nich. Poza tym balisty ogniowe przed murami byłyby mile widziane. Jak już jesteśmy przy ogniu, to warto wspomnieć, że jedna kadź z wodą to trochę mało, zwłaszcza, że dużo jest drewnianych budowli wewnątrz
Moja ocena: 8,5/10
Mefisto379 - 1 Listopad 10, 13:12
Niestety Filip to jeden z najsłabszych botów dodawanie mu nowych wież dużo nie zmieni bo i tak ich nie obstawi łucznikami. Co do balist ogniowych to Filip ich nie używa.
biberholtz - 1 Listopad 10, 13:19
Zgadza się - Filip to jeden z największych słabiaków w grze
Ale balist ogniowych może używać! Zrób eksperyment i dodaj mu te balisty w edytorze.
|
|