StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Edytor map - Kampania "Cena Neutralności"

Kokoju - 21 Kwiecień 10, 20:01
Temat postu: Kampania "Cena Neutralności"
Planuję w wolnym czasie zrobić cztery, szesnastomisjowe mapy. Fabuła wszystkich czterech będzie się tyczyć fikcyjnego świata Grattand, dlatego też będzie to fantasy.
Choć wiele już mam materiałów do tego (Robię między innymi powieść w wolnych chwilach, której akcja dzieje się również w tym świecie), dużo zajęłoby mi przedstawianie tego tutaj.
Na Grattandzie żyją standardowo: ludzie, elfy, krasnoludy, orkowie, nieumarli itp. Większość misji będzie się jednak tyczyła kontynentu Xeanon, a konkretniej jego zachodniej części, w której między innymi znajdują się:
-Halbardor - królestwo ludzi (Kolor niebieski), wzorowane na średniowiecznej Europie wchodzącej w renesans.
-San'Adinar - królestwo leśnych elfów (Kolor zielony), standardowo, drudzi, łowczy itp.
-Al-Board - królestwo wysokich elfów (Kolor żółty), kraj wszelakich szlachciców i alchemików, który ma dosyć oryginalną architekturę.
-DarkKroght - królestwo mrocznych elfów (Kolor czarny), w większości kampanii taki "zły" naród, który się odpiera. Wzorowane na architekturze gotyckiej, zaś system szkoleniowy wojsk - na wychowaniu spartańskim.
-Kerak - królestwo ludzi (Kolor pomarańczowy), nieco wzorowany na Niemcach i Hiszpanach. Główny "zły" kraj ludzi, choć także będzie atakowany przez inny "zły" kraj, DarkKroght.
-Elbania - kolejne królestwo ludzi (Kolor fioletowy), wzorowane na zachodniej Europie: Francji, Hiszpanii czy Portugalii.
Oprócz tego ważne będą inne trzy (A właściwie cztery) narody:
-Kriord - kraj magów i czarodziei położony na lodowych terenach (Kolor błękitny). Naokoło tego narodu istnieją liczne koczujące plemiona barbarzyńców. Kriord jest położony na osobnym kontynencie będącym wyspą znajdującą się daleko od Xeanonu.
-Roshijo - wzorowane na Azjatach, głównie na Japonii i Koreach. Kolor czerwony. Znajduje się na wyspie na Wschodnim Xeanonie.
-Wschodni Senkh Bengersburg oraz Południowy Senkh Bengersburg - dwa osobne królestwa, w jednym monarchia, w drugim demokracja. Pomiędzy nimi znajduje się Benghersburg, stolica obu państw przedzielona na pół wielkim murem. Wschodni Bengersburgowie posiadają kolor pomarańczowy, zaś zachodni - czerwony.
Planuję zrobić cztery kampanie, w pierwszej już są trzy misje, jednakże jak na razie wrzucam jedną:
Cena Neutralności - Kampania Halbardorczyków, przeze mnie oceniana na poziomie normalnym.
Solidarność Innej Rasy - Kampania Leśnych Elfów, także będzie robiona mniej więcej na poziomie normalnym.
Mroczny Wiek - Kampania Mrocznych Elfów, tym razem będę starał się robić trudne misje.
Klejnot Wschodu - Kampania Roshijczyków, prawdopodobnie będzie b. trudna.

Każda dodawana przeze mnie misja będzie miała między innymi:
-Screen minimapy - wiadomo
-Screen z gry - prawdopodobnie będzie to częściowo "obrazek" do jednej z podpowiedzi.
-Link - wiadomo
-Warunek zwycięstwa - wiadomo
-Warunek porażki - również wiadomo
-Odprawa - kopia tekstu, jaki zobaczy się po uruchomieniu misji.
-Historia - Dosyć długa historia zawierająca zwykle informacje o tym, co było przed tą misją, oraz obecną sytuację.
-Podpowiedzi - Zwykle 6 podpowiedzi+Strategia.

001-Wyrocznia



Odprawa
Styczeń 1068 roku. Kontakty ludzko-elfie podupadają, wojna wisi w powietrzu. Luty, rok 1068: Mroczne elfy zaatakowały Halbardor. Niewielkie, acz wyszkolone komanda zaczęły grasować w górach blisko rzek Fiana i Terver. Dla ludzi o silnej wierze potrzeba jakiegoś znaku, jakiegoś symbolu od bogów. Dlatego też postanowiono odnaleźć dawno nie widzianą Wyrocznię, położoną daleko w górach. Nicolas, jeden z dowódców króla Nathaniela, władcy Halbardoru, zajął wieś Angel Wood razem z trzema synami jednego z lojalnych rycerzy. Należy przygotować drobną grupkę oraz jej zaopatrzenie. Porażka nie wchodzi w grę. Los Halbardoru wisi na włosku. Nikolas musi przeżyć, jednakże jego towarzysze mogą oddać życie za sprawę.

Warunek Zwycięstwa:
-Zebrano osiem łuków, dwie kusze, czternaście włóczni i czterdzieści pięć owoców.
-Pokonano wszystkie oddziały elfów na mapie.

Warunki Porażki:
-Śmierć Nikolasa.

Podpowiedzi:
Strategia: Skoncentruj się na początku na produkcji chleba, łuków i kusz. Utrzymanie gospodarki oraz oszczędzanie strzelców to dwa kluczowe aspekty misji.
-Na początku wybij elfickich kuszników na północy. Żadni inni strzelcy podniszczą tak gospodarki na początku jak oni.
-Nie przejmuj się drobnym oddziałem na południu za Fianą. Niedługo staną się pożywieniem dla wilków, więc warto przeczekać te kilka sekund na początku gry.
-Buduj z przenośnych tarcz drobną osłonę (Tak jak na screenie) by oszczędzać strzelców. Choć potem dzięki sporej ilości warsztatów nadrobi się wszelkie straty, na początku nie można pozwolić sobie na utratę choćby jednego Łucznika czy Kusznika.
-Łucznikami i Kusznikami staraj się wybić wpierw nadciągających strzelców elfickich. Potem, przy pomocy trójki Wojowników dobij nadciągającego wrogiego Wojownika (Lub dwóch, na poziomie b. trudnym). Uważaj jednak, gdyż potem zwiększy się ilość atakujących i dołączy jeden Rycerz. Jeśli nie wyślesz przeciwko niemu wpierw wojsk, może zniszczyć ci kilka tarcz, a nawet zabić kilku strzelców.
-Produkuj na początku kusze, by powołać jak najwięcej Kuszników. Następnie spełnij warunek dotyczący kusz, w międzyczasie produkując łuki i włócznie. Po uzyskaniu ok. trzydziestu Łuczników, pięciu Kuszników i czterdziestu Włóczników spełnij warunek dotyczący włóczni, następnie dotyczący łuków. Później zabroń ludziom spożywania jabłek, zbuduj kilka sadów i czekaj na zwycięstwo. Pamiętaj wpierw by oczyścić mapę w wojsk wroga.
-Szybko zbuduj chatki drwali, piekarnie i młyny. Jedzenia nie starczy na wiele, a farmy dają jedynie pszenicę.

Historia
Od czasu wejścia na tron Lorda Harke’a, świat wszedł w mroczny wiek. Tenże ponury dyktator, bezwzględny i okrutny za pomocą terroru podporządkował sobie całą szlachtę Dworu Elfów w DarkKroght, wszystkich dowódców EOBu (Elfiego Oddziału Bojowego) oraz wszystkich czarnoksiężników i wszystkie czarownice z gildii czarnoksiężników. Choć elfy żyją niewiele ponad trzysta lat, od tego czasu upłynęło ponad trzy tysiące lat.

Mroczne elfy i ludzie walczyli ze sobą od niepamiętnych czasów. Teraz jednak Harke postanowił ich użyć.
Choć ogółem panował pokój, dwa wielkie mocarstwa, Kriord i Roshijo przygotowywały się nagłego wybuchu wojny, a także nawoływały do sojuszu trzy państwa: Al-Board, władane przez wysokie elfy, San’Adinar, rządzony przez leśne elfy, oraz Halbardor, którego ludność stanowili ludzie. Dwa inne pobliskie kraje rządzone przez ludzi – Elbania i Kerak – schodziły na dalszy plan.

W 1067 roku Harke zaproponował sojusz Halbardorowi. Według ustaleń elfickich dowódców, na każde stracone w wojnie osiem oddziałów ludzkich powinny ocaleć trzy elfie. Halbardor jednak odmówił, zaś wiedząc o temperamencie elfów, oczekiwały obiecanych przez Roshijczyków i Kriorczyków oddziałów pomocniczych. Te jednak nie nadeszły.

Osiemnastego lutego 1068 roku wybuchła wojna. Ludzie padali jak muchy, nie tracili jednak nadziei. Wielu dowódców zdradziło Halbardor, i dla własnych zysków przeszli na stronę DarkKroght, które szczyciło się bogactwem.
Król Nathaniel powołał specjalne zebranie w Halamarze. Wzięli w nim udział: Sir Christian, jeden z najwierniejszych rycerzy-seniorów Halbardoru, lady Catherina, szlachcianka i dowódczyni sił łuczniczych, Alarin, Arcybiskup Kościoła Sylantha i Nikolas, dowódca jednostek kawaleryjnych. Król Nathaniel podzielił między wszystkich zadania: Nikolas miał odszukać ukrytą na południu Halbardoru legendarną Wyrocznię. Zadaniem Sir Christiana było wyszkolenie jak największej liczby rekrutów. Catherina miała zająć się siłami strzeleckimi oraz logistyką terenów zagrożonych wojną, zaś Alarin przemierzał kraj zabijając każdego elfickiego intruza.

Długo wyczekiwane posiłki od Kriorczyków i Roshijczyków nie nadeszły. Także u innych sojuszników – Al-Boardzie, Elbanii czy Keraku nie znaleźli pomocy. Jedyne wsparcie okazały leśne elfy.

To jednak nie wystarczyło. Wybuchła kolejna Wielka Wojna.


http://www.speedyshare.co...1-Wyrocznia.map

002-Poszukiwania




Odprawa
Nikolas przygotował wyprawę. Po otrzymaniu dodatkowych materiałów od Króla Nathaniela, wyszkolił oddzia, który ma za zadanie odnaleźć Wyrocznię. Niestety, główny oddział został rozbity i rozpanoszył się po górach ścigany przez mroczne elfy. Teraz Nikolas z misją ratunkową musi oczyścić góry z elfów, a także odnaleźć wejście do komnaty Wyroczni.

Warunek Zwycięstwa:
-Odnalezienie wejścia do Komnaty Wyroczni.
-Uwolnienie wszystkich panoszących się Halbardorczyków.
-Wybicie mrocznych elfów.

Warunek Porażki:
-Utrata wszystkich oddziałów.

Podpowiedzi:
Strategia: Oszczędzaj oddziały. Pieszych wrogów osłabiaj łucznikami i kusznikami, a dobijaj swoimi piechurami. Strzelców zaś wybijaj także strzelcami, osłoniętymi rzędem tarcz. (Tak jak to było w pierwszej misji)
-Kiedy wyślesz jakiś oddział, upewnij się, że w pobliżu nie ma wilków. Jeśli są, wybij je. Wilki bowiem mogą niespodziewanie zaatakować oddział, raniąc twoich wojowników i niszcząc przenośne tarcze.
-Trebuczety mogą się przydać niszcząc wrogie tarcze i rzucając krowy.
-Używaj otoczenia jako zasłony, i wykorzystuj fakt, iż łucznik szybciej strzela niż kusznik.

Historia
W 1068 roku wyszkolono i wyposażono oddział gotów do odnalezienia Wyroczni. Król Nathaniel zaś wysłał uprzednio ciężkozbrojny oddział dowodzony przez czarodzieja Felina.

Armie mrocznych elfów wyczekały, aż armie wejdą w sam środek gór. Atakiem z zaskoczenia oddział liczący mniej niż czterdzieści elfów wybił znaczną część dwustuosobowego oddziało, zaś marną garstkę uciekinierów zapędził w kozi róg czekając, aż z braku pożywienia padną jak muchy.

Liczne trupy zwabiły ghule, te zaś zwabiły wilki, które namnożyły się w tychże górach.

Nikolas, dowódca grupy poszukiwawczej wybił wraz z armią ratunkową wszystkie większe watahy wilków, a także uwolnił z pułapki wszystkich pozostałych przy życiu ludzi. Stojąc na czele licznej armii zaatakował strażników broniących wejście do tunelu prowadzącego ku Wyroczni, jednakże sam padł podczas tego szturmu. Garstka pozostałych weszła do tunelu, i została wybita przez kolejnych stróżujących mrocznych elfów, którzy po dwóch dniach zostali rozszarpani przez pozostałe przy życiu wilki.

Dolina ta już czwarty raz w historii pochłonęła swoje ofiary. Niektórzy mówili, iż jest to miejsce przeklęte. Inni, że to bogowie nie chcą, aby ludzkie oblicze stanęło przed Wyrocznią. Jeszcze inni – że sama Wyrocznia umarła wieki temu, a jej duch pilnuje doliny mszcząc się na żywych. Zdarzyli się też tacy, co twierdzili, iż władcy mieli tam liczne kopalnie złota, i wybili każdego intruza – nawet wojownika ze swojej armii.

Rzeczywiste wydarzenia roztaczające się nad ową doliną jeszcze przez całe wieki nie zostały rozszyfrowane.


http://www.speedyshare.co...oszukiwania.map

003-Szturm




Odprawa:
Śmierć Nikolasa i jego niepowodzenie w poszukiwaniach Wyroczni poważnie odbiło się na moralach wojsk Halbardoru. Kilka miesięc później DarkKroght zdobyło Griffin Hill, jedno z ważniejszych miast Halbardoru, przy okazji podbijając napotkane ziemie. Mroczne elfy jednak nadwyrężyły wytrzymałość swoich wojsk i zostawiły w mieście niewielki garnizon. Oddziały ludzkich partyzantów widziały już tylko jeden cel: odbić miasto. Wraz z wojskami przysłanymi przez Nathaniela nie powinno to sprawić większych trudności.

Warunki Zwycięstwa:
-Pokonanie Petera Fridricka, jednego ze zdrajców, któremu powierzono panowanie nad Griffin Hill.

Warunki Porażki
-Utrata wszystkich wojsk partyzanckich oraz wojsk od Króla Nathaniela.

Porady:
Strategia: Mimo, iż rebeliantów w mieście jest znacznie mniej, pełnią kluczową rolę. Zniszcz kilka wrogich budynków przy murach, ulokuj tam swoje wojska, i w bezpiecznej odległości spal wszystkie inne budynki inżynierem z oliwą. Następnie podniszcz mury wojskami od Nathaniela, później zniszcz kolejne mury, a na końcu – zabij wrogiego lorda.
-EOB przygotowuje się do nieuniknionego konfliktu z krajami graniczącymi z Halbardorem, dlatego też musiał uszczuplić swoje siły. Wykorzystaj ten fakt.
-Zmień bieg historii, i spal miasto. Wpierw zniszcz kilka budynków, potem podpal inżynierem z oliwą budynki. Jeśli ten wcześniej zginie, będziesz musiał załatwić sobie nowego.
-W Griffin Hill dwa budynki są pod twoją kontrolą: jeden kocioł z oliwą, i będący nieopodal skład smoły. W przypadku gdy nie będziesz miał inżynierów z oliwą, będziesz mógł załatwić sobie kolejnych, jednakże narazisz ich tym na strzały z balist lub łuków mrocznych elfów.
-Rebelianci opanowali rynek miasta, przez co wysłane przez EOB posiłki nie mogąc zniszczyć bramy ulokowały się pod murami. Wykorzystaj to, i swoimi strzelcami spróbuj ich powystrzelać, gdy tylko będziesz mógł umieścić swe oddziały na murach.
-Twoim celem nie jest zabicie wszystkich wojsk wroga, a Petera Fridricka, dowódcę garnizonu. Znajdziesz go w fortecy przy głównej części miasta.

Historia
Śmierć Nikolasa podniszczyła morale armii Halbardoru. Z setki dowódców większość albo zginęła, albo zdradziła swego króla. Nikolas dołączył do tych pierwszych.

Wieść o zajęciu Griffin Hill, wielkiej fortecy, jeszcze bardziej je podrujnowała, jednakże liczne oblężenia połączone z brakiem zaopatrzenia nadwyrężyły wytrzymałość mrocznych elfów. Wskazywałby na to też fakt, iż EOB, nie mając innego dowódc u boku, powierzyli dowódctwo nad miastem Peterowi Fredrickowi, jednemu ze zdrajców, którzy odeszli z Halbardoru i dołączyli do Lorda Harke'a za względu na bogactwo państwa eflów.

Strajkujący chłopi, uwolnieni niewolnicy, zdesperowani ludzcy najemnicy w służbie u mrocznych elfów, a nawet kryminaliści, tworzyli grupy partyzanckie. Pod koniec 1068 roku otwarcie zajęli przedmieścia Griffin Hill. Większość zginęła w tychże zamieszkach, pozostali zajęli liczne ulice, a nawet zburzyli część muru prowadzącego do centralnej części miasta.

Działania na wielu frontach, a także przygotowywanie się do konfliktu z leśnymi i wysokimi elfami, a także z Kerakijczykami i Elbańczykami sprawiły, iż EOB musiał uszczuplić szeregi wojsk, co wyrównało szale między elfami a ludźmi. Już wkrótce potem królewski oddział łuczników i halabardników ruszył pod mury miasta, zaś partyzanci otworzyli bramy.

Griffin Hill dwukrotnie zostało doszczętnie spalone, i o mało co nie spotkało tego losu ponownie. Ludziom udało się spokojnie zająćmiasto nie zwracając zbytniej uwagi, i było to praktycznie największe zwycięstwo od wielu, wielu lat.


http://www.speedyshare.co.../003-Szturm.map

004-Łucznicy




Odprawa:
Śmierć Nikolasa połączona z wieścią o zdobyciu Griffin Hill sprawiły, że morale wojsk podupadło, zaś mroczne elfy odniosły tryumf. Nawet odbicie miasta nie poprawiło stanu rzeczy. Lady Catherine, jedna z najwierniejszych dowódczyń Króla Nathaniela zajęła się gromadzeniem sił strzeleckich. Łucznicy wystrzeliwali oddziały elfickich rycerzy, które goniły na złamanie karku przeciwko armii Halbardoru. I choć elfy zwykle są uzdolnione w strzelaniu z łuku, mroczne elfy od dawna korzystały głównie z celnych, ale powolnych kusz. Catherine widzi w tym posunięciu szansę na przezwyciężenie potęgi mrocznych elfów.

Warunki Zwycięstwa:
-Zdobycie stu łuków.

Warunki Porażki:
-Niezdobycie wymaganej ilości łuków przed przybyciem głównej armii DarkKroght.

Porady:
Strategia:
Skup się na produkcji łuków. Łuczników używaj tylko tych, co masz – gdy tylko zobaczysz nadjeżdżającą konnicę mrocznych elfów, rusz swoimi wojskami pieszymi, zablokuj rycerzy, zaś łucznikami ostrzeliwuj ich.
-Wbrew pozorom łucznicy mogą się sprawdzić w walce wręcz. Choć łucznik przeciw rycerzowi nie ma szans, jeśli zalejesz konnicę wroga morzem łuczników, możesz wyjść z niewielkimi stratami.
-Choć nie można budować bram, można budować palisadę. Dzięki temu można częściowo zabezpieczyć wioskę przed atakami rycerzy.
-Uzbrój się na nadchodzące plagi. Mogą częściowo uszczuplić halbardorskie wojsko, zabić kilku rzemieślników, a także wpłynąć negatywnie na popularność.
-Nie masz lorda, więc możesz być spokojny, jednakże przegrasz, gdy minie określony czas. Dlatego też staraj się o jak najszybsze przygotowanie strategii.

Historia
Mroczne elfy są jednym z narodów bardzo różniącym się od pozostałych. Treningi są prowadzone w sposób rygorystyczny, żołnierze są szkoleni, by bez chwili wahania, nie kwestionując niczego wykonywać rozkazy przywódców. Surowe klimaty gór, w których budowane są koszary szkoleniowe, sprawiają, iż elfy mają sporą odporność na niskie temperatury.
Niewielu jednak wie, co się stanie, jeśli armia elfów zostanie zaatakowana podczas gorącego, letniego dnia. A właśnie ta pora roku zaczęła się w Halbardorze.

Północno-zachodni kontynent Brigde mieścił sporo państewek, które osadzone były na pustyniach. I te właśnie oddziały zostały zwerbowane przez Harke’a.

Nim jednak ci przypłynęli na wielkich okrętach, Lady Catherine rozpoczęła werbunek sił łuczniczych, i ku zadowoleniu Nathaniela przezwyciężyła mroczne elfy w starciu między łańcuchami górskimi. Mimo plag, które dwukrotnie wybuchły, udało się pokonać agresorów, zaś nadchodzące lato osłabiło morale wojsk nieprzyjaciela.

Niestety, mimo kilku pomniejszych zwycięstw, główne tryumfy odnosili elficcy generałowie w otwartych wojnach. Oprócz dzikich plemion i mrocznych elfów zaś, Halbardor musiał poradzić sobie z jeszcze jednym zagrożeniem: z Kerakijczykami.


http://www.speedyshare.co...04-Lucznicy.map

gign2 - 21 Kwiecień 10, 21:16

zapowiada sie bardzo ciekawie fabuła bardzo ciekawa , gra sie tez bardzo ciekawie ale mam jedno pytanie do ciebie ;) po co dales market jak nie mozna nic kupic ani sprzedac :D ? mapka ogólnie 9/10 (te wilki po lewej wybijaja jednostki na zachodzie :P ) ps. niecierpliwie czekam na kolejne mapki :mrgreen:
olowek - 22 Kwiecień 10, 09:37

Niezła historia :D i ciekawy pomysł na kampanię
Kokoju - 23 Kwiecień 10, 06:03

Dodałem kolejną misję.
gign2 - 23 Kwiecień 10, 13:58

no przyznam sie bardzo ciekawie sie gralo , mapa superowo zrobiona , wogule fabuła mnie wciągneła strasznie :D 10/10!
Hunter - 24 Kwiecień 10, 12:48

1. Trudne to.. nie dałem rady. Jeszcze się broniłem, ale nie mialem żywności ani drewna. Ciężko rozwinąć ekonomię. Krajobraz ciekawy. 8/10
2. Cóż, szczerze mówiąc wiele latwiejsza od poprzedniej. 19% (!) zabtych moich. Zastosowałem taktykę podchodową - skuteczna, lecz czasochłonna. Krajobraz w tej misji także spoko. 9/10

Kokoju - 24 Kwiecień 10, 12:54

W pierwszej misji warto skasować Uzdrowiciela (dałem go tylko dla ozdoby), studnię i krzyż. Zbudować pare chatek drwali na wschodzie mapy oraz młyn i piekarnię, zaś za złoto ze zburzonego Uzdrowiciela zbudować kilka tarcz inżynierami. Potem stosować głównie to, co zamieściłem w "Poradach", i powinno się udać.
Lord Radek I - 24 Kwiecień 10, 14:15

Widzę, że mapy wychodzą Ci już wspaniale, Kokoju! :P Krajobraz jest świetny, sama gra również. Oczywiście tyczy się to dwóch map.
Heh, pamiętam jeszcze czasy, kiedy na GG chwaliłeś się o nowo odkrytych trickach, a ja Cię prosiłem o ich zdradzenie :P

Kokoju - 25 Kwiecień 10, 19:00

Prawdopodobnie trzecią i czwartą misję dodam jutro. Zrobiona też jest piąta i szósta, siódma w przygotowaniu. Przy okazji zapodam pare minimap by podsycić waszą ciekawość ;p



Pierwsza od góry (Czyli to oblężenie) to trzecia misja, gdzie za pomocą partyzantów trzeba będzie zdobyć miasto. Misja poniżej będzie dotyczyć zdobywania mnóstwa łuków i tworzeniu łuczników. Misja najniżej jest misją szóstą, będzie tam walczenie z trzema wrogami.
"Duża" mapa na górze będzie prawdopodobnie dziewiątą bądź dziesiątą misją kampanii mrocznych elfów, gdzie będzie trzeba szybko podbić trzy królestwa (Halbardor, San'Adinar i Al-Board) i jednocześnie dbać o ekonomię. Misja na dużej mapie położona najniżej to misja piąta u Halbardorczyków, gdzie będzie się odpierało mroczne elfy, a na końcu nowego przeciwnika. Jakiego - nie zdradzę.

ponceriusz - 25 Kwiecień 10, 19:12

Minimapy nie zwalają z nóg, zobaczymy jak będzie w grze, bo już pobieram. Najbardziej mi się podoba 1. i 2. (licząc kolumnami) screen minimapy tych misji jeszcze nie wstawionych. Spróbuję niedługo ocenić.
Hunter - 30 Kwiecień 10, 19:30

Kiedy wstawisz kolejne misje?
Kokoju - 30 Kwiecień 10, 21:09

Shit, zapomniałem je dodać.
Ok, już dodane.
(Myślałem, że po napisaniu wszystkiego w Wordzie dodałem to na forum, jednak, jak widać, zapomniałęm)

Hunter - 1 Maj 10, 04:52

OK. Już pobieram, ale czemu są takie same 2 screenki?
Kokoju - 1 Maj 10, 07:46

Ups, mały błędzik.
Ok, naprawiony.

Hunter - 1 Maj 10, 13:47

3. Nie jest tak trudna. Inżynier z olejem spalił CAŁĄ gospodarkę, tylko zostały mury. Plan świetny, tylko partyzanci musieli się poświęcić. Do krajobrazu nie mam zastrzeżeń, jest dobry, dobre rozmieszczenie terenu. 8/10
4. Cóż, łatwa. Wróg zdążył wysłać 2-3 ataki, a ja zbytnio nie ucierpiałem. Krajobraz w misji także spoko, ale nie wiem , po co dałeś tyle znaków? Mnie atakowali z zaskoczenia, bo nie zauważyłem jednego z drogowskazów. 7/10, bo trochę za łatwa, ale krajobraz trochę bardziej mi się podoba niż w 3-ciej ( no ale wiadomo, samych gór się nie da :-) )


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group