|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Stronghold 2 - [jednostki] Klasztor
Zdaciak - 2 Marzec 10, 06:19 Temat postu: [jednostki] Klasztor A więc tak mam dylemat .Mam zamiar grać w SH 2 na necie i nie wiem czy opłaca się rekrutować mnichów .Kosztują oni tanio bo 1 zł i 10 poważania ale nie wiem czy są wystarczająco dobrzy .
thompson - 3 Marzec 10, 08:43
nie ma sensu. jednostki jakich używają dobrzy gracze to rycerze, konni łucznicy, asasyni,miotacze toporów, koty, katapulty i wózki z sianem, ja używam tylko tych jednostek i jeszcze jakoś nikt mnie nie może ograć. Puść mi wiadomość na gg to sie zgramy.
Zdaciak - 3 Marzec 10, 18:52
no dobra ale rycerze i reszta chcą dużo kasy a ja byle co bym nie robił mam jej mało . Buduje to wszystko gildie katów ,doły na odpadki itd. buduje jarmark na fulla żelazo i kamieniołomy troche sadów i serowni a i tak ledwo wyrabiam
ponceriusz - 4 Marzec 10, 13:53
Ja nie gram na multi, ale w królotwórcy w single player wg. mnie opłaca się robić klasztory, ale tylko jeśli mamy wystarczająco dużo terenu, bo klasztor wiele zabiera. Mnisi są bardzo dobrzy do obrony i ze względu na koszt, można nimi stworzyć sobie przewagę liczebną w ataku.
thompson - 4 Marzec 10, 15:13
nie sztuka budować wszystko naraz, ale budować to co przydatne i w odpowiednich ilościach i rozmieszczeniu.
Zdaciak - 5 Marzec 10, 11:48
Ale jak wyrobić z kasą na knechtówi rycerzy .
hanahmon - 10 Maj 10, 13:14
buduj na początku dużo kopalni żelaza i kamienia później buduj warsztaty które wyrabiają bronie zbuduj Objazdowy jarmark i te turnieje rycerskie co do broni i poważania załatwiłem a co do kasy jak masz np 250 drewna 400 kamienia i 200 żelaza posprzedawaj i masz już z 5000 tys złota i tak w kółko )) Najlepszy sposób pozbyć się zbędnych surków itp
TwierdzaBoss - 15 Lipiec 12, 19:41
mnisi są dobrzy bo są dobrzy i tani
PS.pamiętacie tą reklamę?(tanie wino jest dobre bo jest dobre i tanie)
Szalonysemir - 16 Listopad 12, 16:52
Nie ma sensu ich rekrutować.Najlepiej sobie rekrutuj konnych łuczników i zbrojnych .
jutrzenki - 25 Listopad 12, 03:27
thompson no nie wiem czy te twoje mądrości są najlepsze. Że łucznicy konni, topornicy i rycerze najlepsi. Odrazu widać że zżynasz taktykę z neta. Poza tym kusznicy są lepsi od łuczników konnych.
Maciek - 25 Listopad 12, 10:57
jutrzenki napisał/a: | thompson no nie wiem czy te twoje mądrości są najlepsze. Że łucznicy konni, topornicy i rycerze najlepsi. Odrazu widać że zżynasz taktykę z neta. Poza tym kusznicy są lepsi od łuczników konnych. |
Każdy dobry gracz używa takich jednostek jak Thompson, więc nie można powiedzieć że zżyna je z neta. Przecież chyba nie zaprzeczysz, że rycerz, berserker i knecht zadają największe obrażenia Jeśli chodzi o kuszników: są powolni, i nie mogą strzelać w ruchu. Grupka konnych jest lepsza od grupki kuszników.
Do tematu: mnisi z kijami są słabi, dosyć szybko padają, za to mnisi ze zbroją są dosyć silni.
jutrzenki - 25 Listopad 12, 14:06
Bo kuszników trzeba wiedzieć jak ich używać, są wolni ale mają wysokie obrażenia. A tak poza tym knechci i berserkerzy są słabi. Ja nie gram na bułeczkami i mało łuczników konnych mam, a jakoś 1vs1 z tymi co tak grają i z innymi nie przegrałem.
Maciek - 25 Listopad 12, 14:08
jutrzenki napisał/a: | Ja nie gram na bułeczkami i mało łuczników konnych mam, a jakoś 1vs1 z tymi co tak grają i z innymi nie przegrałem. |
Mógłbyś przetłumaczyć ostanie zdanie na polski? Jakoś trudno się doczytać -_-
jutrzenki - 25 Listopad 12, 14:11
nie gram strategią robię same piekarnie, i mało robię łuczników konnych. A i tak 1vs1 nie przegrałem z tymi co tak grają.
|
|