| 
				
					| 
							
								|  | StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.
 |  |  Team stronghold.gry-online.pl - Zarysy Kampanii
 
 MaxMacior - 23 Listopad 09, 06:53
 Temat postu: Zarysy Kampanii
 Tutaj tzw. historycy mogą dać swoje zarysy kampanii.
 
 Obecnie pracujemy nad kampanią "Podboje Aleksandra":
 
 Rozdział I – Podbój Hellady i Tracji
 1. Utarczki z Tracją - Inwazja, odpieranie wrogich wojsk. Zrobione
 2. Bitwa pod Cheroneją - Bitwa, Zrobione
 3. Szpiedzy - Inwazja i zrobicie 2000 sztuk złota, Zrobione.
 4. Bunt w Tebach - Oblężenie, Zrobione
 5. Czterej Władcy - Krucjata, Zrobione
 6. Wyniszczanie (Czy podbijanie) Traków - Inwazja, Zrobione
 
 Rozdział II – Walki z Persami
 
 7. Bitwa nad rzeką Granik - Bitwa
 8. Opór Milet - Oblężenie - Zrobione, nie wstawione
 9. Oblężenie Halikarnas - Oblężenie - Zrobione, nie wstawione
 10. Węzeł Gordyjski - Zdobycie 12500 sztuk złota, inwazje wroga przeszkadzające w wykonaniu zadania.
 11. Bitwa pod Issos - Bitwa
 12. Oblężenie Tyru - Oblężenie - Zrobione, nie wstawione
 13. Dalsze walki nad Tyrem - Oblężenie - Zrobione, nie wstawione
 14. Przejście do Syrii i Egiptu – Oblężenie
 
 Rozdział III – Postój w Egipcie
 
 15. Nekropolis - Inwazja - Zrobione, nie wstawione
 16. Memfis - Inwazja
 17. Narodziny Aleksandrii w Egipcie - Zbieranie zasobów+inwazje wroga. Jedno i drugie wymagane do zwycięstwa.
 18. Garnizon - Oblężenie
 
 Rozdział IV – Mezopotamia i Persja
 
 19. Bitwa pod Gaugamelą - Bitwa
 20. Zdobycie Babilonu - Oblężenie
 21. Oblężenie Sez - Oblężenie
 22. Persepolis - Oblężenie
 23. Budowa Aleksandropolis - Inwazje
 24. Pogoń za Dariuszem - Tworzenie władnych wojsk i atak na Dariusza, jego ucieczka, a następnie śmierć.
 
 Rozdział V – Walki w Baktrii i Sogdianie
 
 26. Kampania przeciw Bassosowi - Ruszamy na mordercę Dariusza, wpierw trzeba zabić trzech jego możnych. Jest to więc Krucjata.
 27. Walki z wrogami - Kolejna Krucjata
 28. Bitwa z Bassosem - Bitwa, zdrajca Dariusza ginie.
 
 Rozdział VI – Kampania w Indiach i powrót do Babilonu
 
 29. Bitwa z mieszkańcami Indusu - Oblężenie
 30. Bitwa nad Hydaspes - Bitwa
 31. Pierwszy bunt wojsk - Cofamy się do Babilonu i przy okazji musimy walczyć z napotkanymi wrogami.
 32. Powrót do Babilonu - Jak wyżej
 33. Aleksander Wielki - Zgromadzamy w Babilonie surowce. W 33 misji Aleksander umiera, tyle też lat miał w chwili śmierci bohater naszej kampanii.
 
 
 
 Troszeczkę było nieporozumień w tym temacie, więc wszystkie wyczyściłem i wstawiłem obecny plan na to miejsce.
 Kokoju
 
 Troszkę zmieniłem tekst na jaśniejszy (lepiej się rozumie).
 Maciej
 thompson - 23 Listopad 09, 17:34
 
 BArdzo ładnie. Tylko wnerwia mnie misja z duchami
 Kokoju - 23 Listopad 09, 17:35
 
 Oj, tam.Kilka ataków Persów+4x Atak kilkunastu rycerzy ;p
 thompson - 23 Listopad 09, 17:36
 
 zamiast nekropolis dodałbym walkę z jakimś moznym kolesiem w V dziale.
 Kokoju - 23 Listopad 09, 18:06
 
 Dobra, troszeczkę tu wysprzątałem. Prosiłbym też o to, by bitwami zajęli się inni MapMakerzy, gdyż mi one nie wychodzą.
 MaxMacior - 23 Listopad 09, 18:09
 
 Ale krajobraz mógłbyś zrobić a resztą sam bym się zajął.
 Kokoju - 26 Listopad 09, 17:23
 
 Hmm... A co sądzicie o tym, aby rozdział IV i V był rozgrywany kolorem seledynowym?
 ponceriusz - 26 Listopad 09, 19:25
 
 
  	  | Kokoju napisał/a: |  	  | Hmm... A co sądzicie o tym, aby rozdział IV i V był rozgrywany kolorem seledynowym? | 
 
 Jako wojska Aleksandra? Nie, taka zmiana na nic się nie przyda. Ktoś jak będzie grał nie wiedząc jakie są ogólnie kolory i trochę załapie o co z nimi chodzi, to na tych rozdziałach pomyśli, że te ciągle zmieniające się, pokręcone kolory są zupełnie przypadkowe, lub ustawione przez jakiegoś nooba.
 thompson - 26 Listopad 09, 19:50
 
 w ogóle to w misjach kampanii przed rozpoczeciem gry w kazdym etapie jest widoczna tylko pierwsza litera wprowadzenia. W dodatku Teby zrobiliście źle. Było ono ogromnym polis a nie zameczkiem pośród skał.
 ponceriusz - 26 Listopad 09, 19:55
 
 
  	  | thompson napisał/a: |  	  | W dodatku Teby zrobiliście źle. Było ono ogromnym polis a nie zameczkiem pośród skał. | 
 Masz trochę racji, ale, żeby zamki były porównywalne do tych w rzeczywistości, musiałyby zajmować połowę mapy, jeśli nie więcej.
 
 
  	  | thompson napisał/a: |  	  | w ogóle to w misjach kampanii przed rozpoczeciem gry w kazdym etapie jest widoczna tylko pierwsza litera wprowadzenia | 
 
 To prawda, ale to się trzeba spytać makerów, czy to błąd techniczny, czy...
 
 |  |