ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[problem z misją] Problem z Misją 18
Autor Wiadomość
Kubala 
Wolny chłop


Posty: 51
Medale: Brak

Wysłany: 12 Październik 09, 11:26   [problem z misją] Problem z Misją 18

Próbuje, ale zawsze mnie jadą. Na necie są cienkie filmiki, a chciałbym to przejść. Proszę o pomoc... :!:
_________________
"Nobody Expects the Spanish Inquisition" - Monty Python's :D
 
 
Wojcisz 
Wolny chłop

Wiek: 28
Posty: 62
Skąd: Tczew
Medale: Brak

Wysłany: 14 Październik 09, 18:49   

Jest tam taki malutki Bug.Twoi kopacze są niewidzialni!Biegniesz pod pierwszą bramę, rozwalasz ją, omijasz kuszników niszczysz drugą bramę.Z resztą powinieneś sobie poradzić.
http://www.youtube.com/watch?v=ic57foOAkrk
 
 
Kubala 
Wolny chłop


Posty: 51
Medale: Brak

Wysłany: 19 Październik 09, 17:59   

A jak nie są niewidzialni?
_________________
"Nobody Expects the Spanish Inquisition" - Monty Python's :D
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 19 Październik 09, 21:42   

Jak chcesz to mogę dać ci do tego save'a.

A jeśli nie - mam radę, drabiniarzy użyj jako zachętę do podpalenia rowów, kop fosę, a następnie kopaczami rozwal część muru. Część pałkarzy niszczy pierwszą linię obrony Wieprza, a włócznicy niech będą jako mięso armatnie. Potem łucznikami i kusznikami zajmij pozycję na wieżach, a WIeżami Oblężniczymi ustaw się pod murem. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, powinieneś mieć min. 200 pałkarzy. Tyle wystarczy, byoczyścić mury w łuczników i kuszników, a włocznikami killnij Wieprza.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
mrslodziak 
Wędrowiec


Wiek: 35
Posty: 1
Skąd: Kielce
Medale: Brak

Wysłany: 5 Październik 11, 23:22   

witam. wiem ze temat stary ale rowniez mam problem z ta misja. moglby ktos podrzucic save? na starym forum jest link ale niestety juz nieaktywny. i gdybym mogl prosic to nie na rapidshare. dzieki wielkie :)


EDIT: sam przeszedlem tą misje wiec jakby ktos potrzebowal save to moge podeslać :)
 
 
donald040 
Wolny chłop

Gra w: SH, SHC, SH2, SH Kingdoms.
Posty: 64
Medale: Brak

  Wysłany: 4 Listopad 13, 15:59   Pomoc w misji 18

Istnieje pewien bug, musisz ustawić łuczników i kuszników na niewielkim wzniesieniu i posuwać się do przodu bardzo powoli. Wrogowie nie będą móc cię zabić, a ty możesz i wybić kuszników i łuczników. Ja wystrzelałem prawie wszystkich. Dopiero gdy ich wystrzelasz zakop fosę.

Mam nadzieję że pomogłem.
 
 
psychiczny 
Wędrowiec

Gra w: sh, shc, sh2, shl, shc2
Posty: 18
Skąd: bruklin
Medale: Brak

Wysłany: 30 Czerwiec 14, 10:21   

Kubala,
jest bug, podlatujesz kopaczami do muru, rozwalasz 1 brame, przechodzisz szybko przez kusznikow(bo Ci ubija kopaczy). rozwalasz w drugiej części zamku wieże lewą i prawą(tam gdzie sporo kuszników jest), niszczysz wilki w klatce. przekopujesz się włócznikami przez fose, uzywasz taranu bez inzynierow rozwalasz wszystkie wieze i bramy no i bandytami(palkarzami xd) ubijasz wieprza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz