ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe informacje
Autor Wiadomość
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 5 Sierpień 09, 21:05   Nowe informacje

Na Wiki Stronghold Kingdoms znalazłem trochę nowych informacji :) Na razie ta strona jest pełna pustych artykułów, tylko z nagłówkami, ale za niedługo można spodziewać się jakiś aktualizacji. Dlatego warto będzie co jakiś czas przeglądać jej zawartość.

W grze znajdziemy kilka nowych budynków (właściwie to nie takich nowych, bo w S2 była większość z nich :P ):
Ferma drobiu i prosiaków, ogrody warzywne i winiarnia
Reszta bez zmian, dokładnie taka jak w pierwszej grze z serii.


W tym temacie będę umieszczał wszelkie nowinki, które uda mi się odnaleźć. Oczywiście zachęcam do komentowania.
Ostatnio zmieniony przez Odyn 3 Styczeń 10, 09:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 5 Sierpień 09, 21:30   

Te budynki nie są aż tak nowe, były już wszystkie w SHL. Miło jednak słyszeć, że będzie w tej grze coś więcej niż w SH1 i SHC.

Jak na razie znane są dwie lokalizacje, w których będzie odbywała się gra: Wielka Brytania oraz Niemcy.

Dodano:
Na stronie http://strongholdkingdoms.wikia.com/wiki/Units zwróćcie uwagę na jednostki strzelające. Czyżby długie łuki miały wystąpić w grze?
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 13 Sierpień 09, 08:52   

Archers (jednostki strzelające):
- Kusznicy
- Łucznicy

Chyba nie ;p
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
Przemas lr 
Rekrut


Wiek: 30
Posty: 400
Skąd: 53°04'N 19°27'
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 13 Sierpień 09, 09:51   

Nic nowego jeśli chodzi o budynki ;p powinni dodać nowe jednostki (topornik itd.)
_________________

 
 
Kita 
Mieszczanin


Posty: 141
Skąd: Z wykopalisk
Medale: Brak

Wysłany: 13 Sierpień 09, 13:53   

Myślę że to będzie gra wzorowana na SH, więc jednostki będą raczej z tej gry.
_________________

Nie rozmawiaj z idiotą, bo pierw zniży Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
 
 
HrabiaDrako 
Wolny chłop


Wiek: 31
Posty: 62
Medale: Brak

Wysłany: 14 Sierpień 09, 15:55   

No brakuje paru jednostek jakichś konnych łuczników czy toporników ale mniejsza o to.Wiadomo coś na temat stylu rozgrywki,czyli JAK W TO GRAĆxD?
 
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 15 Sierpień 09, 11:59   

Masowa Gra Multiplayer ;] Coś jak Wow, albo Metin, tylko strategia. Budujesz zamki, mają swój czas (wzorując na screenach i wywiadzie). Kraj podzielony na malutkie zameczki, którymi dowodizmy. Nie ma króla,ataki, jakieś ulepszenia. Pomieszanie SH, Traviana/plemion etc.

Z tego co widziałem jest chyba jeszcze bohater którego ulepszamy... Czyli coś jeszcze jak battleknight.
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
Prescot 
Burżuj


Posty: 194
Medale: Brak

Wysłany: 23 Sierpień 09, 11:58   

Nowe jednostki to powinny być że np miecznik w wersji lekkiej, średniej i ciężkiej. To samo kusznik np w zbroji, albo łucznik.
_________________
6023179
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 23 Sierpień 09, 12:01   

Albo chociaż ulepszenia zbroi, mieczy, jak i broni miotającej. Oczywiście jakieś specjalne budynki do badań, najlepiej na dwóch poziomach. Ale to już nie od nas zależy.
 
 
Lord Twierdza 
Osadnik


Gra w: Stronghold Kingdoms, Twierdza 2
Wiek: 29
Posty: 46
Skąd: Męcina
Medale: Brak

Wysłany: 6 Wrzesień 09, 08:31   

Przydałaby się mała szkoła dla wyszkolenia kmieci do pracy np. w sadzie czy piekarni.
Większa szkoła np. dla znachora, poborcy podatkowego czy kata (jeśli będzie).
Jakiś budynek, który co jakiś czas odwiedzaliby pracujący nad bronią i szkolili się aby wytwarzać lepszą broń.
Mi pasuje :-)
_________________
W życiu łap szczęśliwe chwile, inaczej zostaniesz debilem.
 
 
 
Prescot 
Burżuj


Posty: 194
Medale: Brak

Wysłany: 6 Wrzesień 09, 11:01   

Cytat:
Oczywiście jakieś specjalne budynki do badań, najlepiej na dwóch poziomach. Ale to już nie od nas zależy.


W średniowieczu nie było żadnych specjalnych budynków do badań nad orężem, to kowal modyfikował swoje wyroby (np hartowanie itp)
_________________
6023179
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 6 Wrzesień 09, 11:04   

No tak, ale chyba każdy warsztat kowalski nie będzie produkował innych mieczy? :) To byłoby trochę dziwne.
 
 
Lord Twierdza 
Osadnik


Gra w: Stronghold Kingdoms, Twierdza 2
Wiek: 29
Posty: 46
Skąd: Męcina
Medale: Brak

Wysłany: 6 Wrzesień 09, 13:02   

Warsztaty mogą mieć poziomy np. od 1 do 3 wraz z postępem badań mogą się powiększać i zmieniać nieco wygląd oraz produkować coraz lepszą broń. Jak w Settlers 5.
_________________
W życiu łap szczęśliwe chwile, inaczej zostaniesz debilem.
 
 
 
Prescot 
Burżuj


Posty: 194
Medale: Brak

Wysłany: 7 Wrzesień 09, 13:34   

Cytat:
No tak, ale chyba każdy warsztat kowalski nie będzie produkował innych mieczy? :) To byłoby trochę dziwne.


1 warsztat a mielibyśmy tam możliwość zmiany rodzaju produkowanej broni, dodatkowe wzmacnianie hartowaniem itp, nie wiem czy to by zrobili ale oby nie zrobili jakiś magicznych broni.
_________________
6023179
 
 
Lord Twierdza 
Osadnik


Gra w: Stronghold Kingdoms, Twierdza 2
Wiek: 29
Posty: 46
Skąd: Męcina
Medale: Brak

Wysłany: 7 Wrzesień 09, 14:19   

Gra ma być bez fantazy to raczej nie zrobią (ja też niechciałbym magicznej broni)
_________________
W życiu łap szczęśliwe chwile, inaczej zostaniesz debilem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz