ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań dot. mapmakingu w pierwszym Strongholdzie
Autor Wiadomość
Refus 
Osadnik

Gra w: Kingdoms, 1, Crusader
Posty: 49
Skąd: Zamość
Medale: Brak

Wysłany: 17 Wrzesień 17, 17:25   Kilka pytań dot. mapmakingu w pierwszym Strongholdzie

Mam 3 techniczne pytania:
1. Da się zrobić w edytorze, aby domy nie były tymi chałupami z jakiejś słomy tylko już tymi po "awansie" (XD)? Przydałoby mi się do upiększenia zamku.
2. Da się jakoś zbugować, żeby zrobić np. studnie bez pracowników, i żeby te kółko nad nią nie latało, że brakuje pracowników/śpi?
3. Jest jakiś trick na 2 lub więcej targowisk?
Dzięki.
 
 
jankes1124 
Dzielny wojak


Wiek: 31
Posty: 647
Skąd: Sieraków
Medale: Brak

Wysłany: 3 Listopad 17, 03:02   

A do czego Ci takie coś potrzebne?:) Wiem, że chałupy zmieniają się z upływem czasu w domy, a o pozostałych dwóch Twoich problemach to nie wiem.
_________________
Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz