ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Wielki powrót :D
Autor Wiadomość
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 16 Sierpień 16, 13:46   Wielki powrót :D

Tak jak wspominałem zamieszczam mapkę, którą zrobiłem już dość dawno i miała być częścią kampanii. Z powodu braku zainteresowania na forum w końcu tej kampanii nie opublikowałem, a kilka map mam + mapa świata i zarysy fabuły też gdzieś jeszcze na moim kompie się znajdują :D

Tak więc fabuły nie będę pisał, ale tylko dodam, że to miała być druga misja i jest to stolica państwa, w którym główny bohater miał być wysokim rangą dowódcą. Jeżeli ktoś zagra to proponuję zastopować na początku, bo pomysł był taki, że w mieście wybuchają zamieszki i trzeba je opanować przed nadejściem szturmu na miasto, więc sporo się dzieje :D



POBIERZ
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 16 Sierpień 16, 17:24   

Hah, bardzo miło jest mi z powodu "reakcji łańcuchowej" jaką zapoczątkowałem swoją mapką, toteż nie mógłbym nie zagrać i nie ocenić Twojej mapki :)

Zamek, czy też raczej miasto przynosi na myśl taki trochę styl fantasy. Jest bez wątpienia bardzo imponujący, pełen interesujących wykończeń i ozdób(chociaż te blanki w drugiej warstwie wydają się troszkę za wysokie). Wszystko jest w nim poukładane, sprawia wrażenie wcześniej zaplanowanego. Bardzo spodobał mi się "zamek w zamku" jakim są koszary. Chodniki i linia brzegowa jak najbardziej na plus. Kształt murów bardzo precyzyjny i w pewien sposób symetryczny. Możliwe, że trochę za dużo wież znajduje się na podzamczu, ale o tym później.

Krajobraz jest bardzo miły dla oka, zresztą przy tej wielkości zamku (3/4 mapy :o ) nie jest on szczególnie istotny. Bardzo klasyczny i "strongholdowy". Kolejna rzecz na plus.

Mapę przeszedłem i zauważyłem, że istnieje tutaj ten sam problem, co w większości bardziej wysublimowanych map z dużymi i skomplikowanymi zamkami. SI po prostu gubi się i kompletnie nie wie co ma ze sobą zrobić. Gdy w pierwszej inwazji przeciwnik zniszczył główną bramę, wycofałem większość strzelców na drugi poziom, a wróg przez resztę czasu niszczył sobie warsztaty i wieżę. Trebusze skupiły się na destrukcji pierwszej, zdobytej wcześniej warstwy muru, tarany swoją złość postanowiły wyładować na bogu ducha winnych wieżyczkach ozdobnych o których wspominałem już wcześniej, a pałkarze biegali bez większego ładu niszcząc warsztaty i ginąc od kuszników. Pikinierzy natomiast postanowili sami odciąć sobie drogę do bramy niszcząc schody na wybrzeże(:D) Niestety taka już ta gra jest i nie można Cię za to obwiniać w najmniejszym stopniu. Sam miałem podobne problemy przy większości swoich map. Natomiast bardzo spodobał mi się pomysł z "rebelią" w mieście, co prawda musiałem mapę zaczynać dwa razy, bo za pierwszym nie doceniłem pałkarzy i totalnie wycieli mi 3/4 załogi. Mi osobiście nigdy nie zależało na gameplayowej części oceny, bo zazwyczaj tak to właśnie wygląda. Prawdopodobnie gdybyś dał dwa razy więcej atakujących, to zrównawszy w końcu populację ozdobnych wież i warsztatów na podzamczu do zera ruszyli by dalej(robiąc pewnie to samo za drugą warstwą murów :D ).

Reasumując mapa trzyma bardzo wysoki poziom(co mnie nie dziwi jakoś szczególnie) Zamek/ miasto jest bardzo precyzyjnie wykonane, każdy element jest wkomponowany "na milimetry", bardzo ciekawe użycie trików i zabawa z różnymi rodzajami murów. Wszystko to składa się na obraz kolejnej świetnej mapy zasilającej polską scenę mapmakerską, co cieszy zwłaszcza w momencie, gdy scena ta praktycznie umarła. :)
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 27
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 25 Sierpień 16, 12:52   

Patrzę na te wasze zamki i myślę, że rozsądny remake Twierdzy z poprawioną AI, lepszą grafiką (choć to nie takie pilne), możliwością importu starych map i kilku usprawnieniach, m.in rozbudowany edytor (wieksze mapy, wiecej obiektow, zdarzen losowych, wiecej celow misji), tryb z Crusadera, nowa kampania - to chyba to, o czym marzę :) I mysle, ze wielu z Was też. Aż szkoda, ze nie umiem robic takich rzeczy :/
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
kapifili 
Mieszczanin


Gra w: Wszystkie Strongholdy i nie tylko
Wiek: 22
Posty: 123
Skąd: Polska
Medale: Brak

Wysłany: 25 Sierpień 16, 14:37   

Tay, pisałem o tym niedawno w temacie o Twierdzy Legendy, to byłoby coś pięknego. Cena by mnie nie obchodziła, na pewno bym kupił, a panowie z Firefly by sobie na pewno nieźle zarobili. Nie wiem dlaczego nie podjęli na razie żadnych kroków w tym kierunku. :\
_________________
"Zło to zło. Mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte. [...] Ale jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale."
- Andrzej Sapkowski, Ostatnie Życzenie

Chwała Twierdzy!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz