ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
V konkurs na mapę do Stronghold
Autor Wiadomość
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 21 Sierpień 12, 10:17   

Mapka Siwego jest jak najbardziej do przejścia. Grałem na Normalnym i Bardzo Trudnym, co prawda nie przeszedłem na Bardzo Trudnym, bo zabrakło mi czasu, ale jakbym spróbował jeszcze raz, czy dwa to na pewno by się udało.




 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 21 Sierpień 12, 11:25   

Ło, widzę, że została Ci prawie połowa jednostek. Mi zabijali chyba 85% zazwyczaj ;p.

Aha, niech każdy z jurorow do każdego zamku da całośc punktów, co? Bo jak mam to wszystko sam liczyć to... średnio mi się chce ;]. ilość_jurorów*ilość_uczestników*ilość_kategorii oceny = dużo.


Teraz to idziesz na łatwiznę bro :P Postaram się odświeżyć.
- Bordinio
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 21 Sierpień 12, 11:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 21 Sierpień 12, 12:03   

Że też wcześniej na to nie wpadłem, tak jak ktoś wcześniej powiedział, można po prostu skleić to w paincie.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 22 Sierpień 12, 12:31   

Threeth - nie chcę być wredny, ale ocena 11/10 jest nieważna, tj. popraw ją jako 10/10, bo to jest maksymalna liczba punktów do otrzymania za tę kategorię ;]. Chodzi o specyfikę zamku Nidora.


@dół:
Rozumiem ;].
Ostatnio zmieniony przez Siwy 22 Sierpień 12, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 22 Sierpień 12, 12:56   

Oczywiście, że liczy się jako 10, chciałem tylko podkreślić, jak bardzo ów zamek mi się podoba :)
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 22 Sierpień 12, 14:11   

Swoją drogą to źle podsumowałeś mój wynik. U reszty się chyba zgadza.
 
 
Szeryf99 
Szlachcic


Gra w: wszystko i nic
Wiek: 30
Posty: 324
Skąd: Stąd
Medale: Brak

Wysłany: 22 Sierpień 12, 15:18   

Edit: Aha sorry.
_________________
Zapraszam na mój kanał yt, a tam filmiki także z serii Stronghold:
https://www.youtube.com/c...-3K5fx9QHHVmdpg
Ostatnio zmieniony przez Szeryf99 22 Sierpień 12, 18:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 22 Sierpień 12, 15:26   

Szeryf99, Poprawiłem, bo przedtem było 42,5 :)
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 24 Sierpień 12, 10:30   

No i jak tam ocenianie, panowie? Wystrzeliliście jak z bicza, a teraz cisza :].
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 24 Sierpień 12, 10:52   

O przepraszam, ja od razu wszystko zamieściłem. [ Zarobiony po pachy jestem, ale jakoś udało mi się szybko i dokładnie ocenić ;p ]
 
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 27
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 24 Sierpień 12, 11:02   

Czekałem aż ktoś to napisze, można zaczynać xD Ocenki postaram się jutro wrzucić.
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 24 Sierpień 12, 12:05   

Lol, niby na co czekałeś, Tay? ;> Przecież Threeth wrzucił połowę ocen, a Bordinio wszystkie.
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 27
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 24 Sierpień 12, 12:15   

Czekałem aż ktoś mnie zacznie pospieszać, bo mi się nie chciało ;p 2 mapy ocenione już, wrzucę jak zrobię wszystkie.

[ Dodano: 25 Sierpień 12, 23:46 ]
Castellum ad Fluminem

fabuła (3/3)
Ciekawa, dobrze napisana, nie mam się specjalnie do czego przyczepić.
różnorodność krajobrazu (6/6)
Według mnie krajobraz w grze powinien oddawać dobrze warunki panujące w świecie rzeczywistym. Nie powinno być tak, że na jednej mapie mamy głazy, żelazo, bagna, góry, rozległe doliny i wielkie lasy - co za dużo to niezdrowo. Krajobraz na tej mapie jest spójny oraz nieprzesadzony (np. realistyczna rzeka nie zapełniona głazami bez sensu).
wykorzystanie tricków mapperskich (1/3)
Rozumiem, że nie ma co przesadzać, ale wg mnie można tu było dodać trochę więcej smaczków.
grywalność (3/8)
Grając w misję w SH chcę się dobrze bawić - niestety nie lubię skradania się z trebuszami i niszczenia wież - źle ustawilem jeden trebusz i przegrałem, a na nowe brakło mi złota.
poziom trudności (2/5)
misja jest za trudna - oczywiście myślę, że gdybym się postarał to dałbym radę, ale ja podczas oceniania map konkursowych nie mam zamiarru bawić sie w wyżej wymienione podchody - gra musi być przyjemna.
specyfika zamku (5/10)
Zamek to chyba najsłabszy punk tej mapy - symetrycznie ułożone budynki, w jego centrum rzeka, most mógłby być lepszy.
pomysłowość (4/5)
Fajnie pomyślana fabuła, ciekawe ułożenie konnych w zamku i dobry pomysł na mapę.
krajobraz ogólnie (po prostu stopień jaki jest ładny) (10/10)
Jak już pisałem, krajobraz to największy atut tej mapy. (btw. to powinna być jedna kategoria za krajobraz, a nie dwie, ale to już przy okazji następnego konkursu.)
całokształt - jak wszystko się komponuje i do siebie pasuje (6/10)
Zamek tak sobie pasuje mi do tej mapy, nie wykorzystuje w pełni walorów obronnych rzeki i jest zbyt symetryczny.

w sumie 40/60 punktów do zdobycia.


Dragao Vermelho

fabuła (1/3)
Daje radę, jednak jest słabsza od np. fabuły Castellum ad Fluminem, oraz ma błąd rzeczowy - skoro jest to zamek przy zachodniej granicy, to czemu ataki nadchodzą ze wschodu? Poza tym, skoro ludne i bogate miasto, to czemu nie ma kmieci przy ognisku? ;p
różnorodność krajobrazu (3/6)
Trochę za dużo tu tej różnorodności - góry, lasy, morze, rzeka, bagna.

wykorzystanie tricków mapperskich (3/3)
Fortyfikacje, port, most i chodniczki w mieście.

grywalność (4/8)
Grało się całkiem fajnie, jednakże brakowało żywności, co trochę irytowało (bogate miasto bez jedzenia), broni jak również jakiejś iterakcji z wrogiem (komunikaty itd)

poziom trudności (2/5)
Misja zdecydowanie zbyt łatwa, a to z powodu ostatniego ataku - równocześnie pojawił się napis "zwycięstwo" i komunikat "wojska wieprza atakują".

specyfika zamku (8/10)
Bardzo ciekawa forteca wykorzystująca naturalne ukształtowanie terenu.

pomysłowość (3/5)
Ciekawy zamek, jednakże poza nim nie ma na czym zatrzymać wzroku.

krajobraz ogólnie (po prostu stopień jaki jest ładny) (6/10)
Nie jest zły, szczególnie na plus fajne wzniesienie na zachodzie, jednakże trochę przesadzony.

całokształt - jak wszystko się komponuje i do siebie pasuje (7/10)
Zamek dobrze pasuje do mapy, jednakże muszę obciąć punkty za zbyt dużą różnorodność.

w sumie 33/60 punktów do zdobycia.

Vivere militare est!

fabuła (2/3)
Nie wciągnęła mnie jakoś, co ma to, że diuk siedział w jaskinii do jego ataków?

różnorodność krajobrazu (3/6)
Góra, bagno, rzeka, góra, początek lasu, równina. Nie wygląda to na wąwozy, wymaga to nieco dopracowania ;) poza tym skoro wąwozy to rzeka powinna płynąć dołem.

wykorzystanie tricków mapperskich (3/3)
Świetna fontanna, fajna też farma zboża.

grywalność (5/8)
Rozgrywka była w miarę przyjemna.


poziom trudności (3/5)
Nie udało mi się przejść, aczkolwiek źle do tego podszedłem. Swoją drogą to inwazje nie są moją mocną stroną ;)


specyfika zamku (6/10)
Zamek bardzo ciekawy, podoba mi się oddzielenie siedziby od podgrodzia.

pomysłowość (4/5)
Bardzo fajny pomysł na fabułę, oraz na wykonanie elementów mapy (fontanna, droga).

krajobraz ogólnie (po prostu stopień jaki jest ładny) (2/10)
Krajobraz jest bardzo słaby, jedyny element, który przykuł mój wzrok to ta rzeczka w rogu z lasem ;)

całokształt - jak wszystko się komponuje i do siebie pasuje (4/10)


w sumie 32/60 punktów do zdobycia.

New Land

fabuła (1/3)
Słaba, nie wiemy przeciw komu walczymy i czemu skoro nie mają już państwa to jadą za morze? Trzeba walczyć o niepodległość! :D

różnorodność krajobrazu (2.5/6)
Za dużo tego wszystkiego.


wykorzystanie tricków mapperskich (3/3)
Są. Dużo. Fajne.


grywalność (6/8)
Przyjemna, dynamiczna gra, jednak misja ponad moje siły.

poziom trudności (2/5)
Nie wiem jak Ty to przeszedłeś, ale szacunek - mnie trzeci atak wiepsza zmiarzdżył.

specyfika zamku (6/10)
Zamek wysoki jest bardzo fajny, tylk odałbym jedną bramę. Co do tego ogrodu piekarzy i katedry to niezbyt to realistyczne ;)


pomysłowość (5/5)
Bardzo pomysłowa misja, mamy już niby jakiś obóz (choć w sumie niewiadomo skąd, ale to już wina fabuły) i szturmujemy obcy zamek. Lubię to ;D


krajobraz ogólnie (po prostu stopień jaki jest ładny) (4/10)
B. dobrze zrobione wzniesienia, reszta pozostawia sporo do życzenia.


całokształt - jak wszystko się komponuje i do siebie pasuje (3/10)
Zbyt duża różnorodność, zbyt dużo elementów na mapie.


w sumie 32.5/60 punktów do zdobycia.

Heavenly Wall

fabuła (2/3)
Dobry opis zamku, ale w sumie nie wiemy kto nas atakuje i dlaczego.

różnorodność krajobrazu (5/6)
Dobrze zrobione, no może tylko niepotrzebnie te bagna na południu.

wykorzystanie tricków mapperskich (3/3)
Tarcze, blanki, mosty, wodorosty.

grywalność (6/8)
Po ataku na obóz grało się całkiem przyjemnie, tylko czemu mamy 4 przeciwników? Btw. pierwszy raz słyszałe mten tekst Szczura ;p

poziom trudności (3/5)
Nie potrafię rozwalić obozu do końca, większość wybiję, ale i tak ktoś zostaje... Wiem, zrobiłeś poradnik, ale dla mnie tam wszystko jest za szybko ;D


specyfika zamku (9/10)
Świetny zamek, wykorzustuje naturalne ukształtowanie terenu.

pomysłowość (5/5)
Fajny pomysł na obóz oblężniczy, fabułę i ogólnie mapę ;)

krajobraz ogólnie (po prostu stopień jaki jest ładny) (10/10)
Hrupek to Hrupek, nie mam się do czego przyczepić ;)

całokształt - jak wszystko się komponuje i do siebie pasuje (9/10)
Nie pasuje mi ta strzelnica dla łuczników na środku traktu handlowego ;)

w sumie 52/60 punktów do zdobycia.

Łagów

fabuła (1/3)
Czemu chrystianizacja chrześcijan? Nie ogarniam. Litwa przyjeła chrzest w latach 1387–1388.

różnorodność krajobrazu (5/6)


wykorzystanie tricków mapperskich (3/3)
Fajna strzelnica i mosty też w miarę. I plac turniejowy też niczego sobie ;)


grywalność (6/8)
Całkiem fajna gra, irytowały tylko pożary i braki w jedzeniu.

poziom trudności (4/5)
Myślę, że przeszedłbym misję bez problemu jednakże... kusznicy wrodzy zestrzelili mi lorda! Ale miałem zonka ;D

specyfika zamku (6/10)
Przyjemna forteca, fajna wieża na północy.

pomysłowość (3/5)
Fajnie, że zdecydowałeś się odwzorować istniejący zamek.

krajobraz ogólnie (po prostu stopień jaki jest ładny) (7/10)
Całkiem daje radę, może trochę za dużo tych :chcę bana:.

całokształt - jak wszystko się komponuje i do siebie pasuje (7/10)
Drogowskaz usunąłbym z drogi. No i wtf, browary na cmentarzu?


w sumie 42/60 punktów do zdobycia.

uff, zrobione ;)
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
Ostatnio zmieniony przez Tay 28 Sierpień 12, 20:33, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 26 Sierpień 12, 10:20   

Cytat:
Nie wciągnęła mnie jakoś, co ma to, że diuk siedział w jaskinii do jego ataków?


Niejaki, samozwańczy Diuk of Cheddar, zwany Wilkiem zaczął buntować się przeciwko królowi. Od kilku miesięcy jego armie pustoszą niewielkie miejscowości wokół Cheddar.

Wszyscy mieszkańcy wiedzą, że Wilk swego czasu sam musiał schronić się w jednej z tych jaskiń, gdy został wyrzucony z dworu królewskiego za kradzież ze skarbca. Pracował wtedy jako doradca króla. Od tamtej pory Wilk pała nienawiścią do tego, który włada całą Anglią.

Tay, jak można tego nie rozumieć? :p Wilk atakuje, gdyż jest wściekły na króla, który wyrzucił go z zamku, przez co ten musiał schronić się w jaskinach. A teraz to my musimy się w tych jaskiniach schronić.
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 27
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 26 Sierpień 12, 11:23   

No ja to rozumiem, ale dalej nie widzę związku ;p nie róbmy offtopa zresztą ;p
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz