ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Dyskusje - Oficjalny Turniej StrongholdNet
Autor Wiadomość
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 17:29   Dyskusje - Oficjalny Turniej StrongholdNet

Z racji tego, że trzeba od czegoś zacząć, proponuję zgłaszanie przejrzystych propozycji odnośnie do zasad i reguł jakie miałyby panować podczas Turnieju. Po uzupełnieniu "regulaminu", wszystko zostanie jakoś schludnie rozmieszczone, uzupełnione oraz wyczyszczone.

Nawet nazwa turnieju może się zmienić.
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 4 Czerwiec 12, 16:20, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
Elmo 
Szlachcic


Posty: 257
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 1 Czerwiec 12, 18:06   

Proponuję:

No Fire = No F = Bez Ognia
No Flying Stones = No FS = Bez katapult,trebuszy
3000 gold = 3000 pieniędzy na początek
10 No rush = 10 minut bez wojska

Co do No FS pewnie Kupiec i DonKamillo będą przeciw ale to już moderator wybierze.

Tak , przeczytałem temat, " W budowie " , lecz chciałem zaproponować już całe zasady :P .
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 18:12   

Moja propozycja wygląda tak:
Regulamin (kilka punktów, na pewno o czymś zapomnę więc niech każdy doda coś od siebie):
*Uczestnik turnieju musi być użytkownikiem forum strongholdnet.
*Zabronione jest używanie wszelkiego rodzaju cheat'ów - turbomouse, trainer, double worker itd.
*Gracz, który nie wstawi się w określonym terminie na swoją walkę, zostaje zdyskwalifikowany, a jego przeciwnik wygrywa walkę.
*Obowiązuje tylko jedna walka w parze, bez rewanżów.
*Walka może zostać zakończona w pierwszej połowie czasu pokoju i wznowiona od nowa na prośbę jednego zawodnika, jeśli ten popełnił jakiś poważny błąd. Może się pomylić tylko raz.
*Walki nie może nadzorować nikt spoza organizatorów turnieju (możliwość podpowiadanie)
*Obowiązuje ogólna kultura, zwłaszcza po przegranej walce, trzeba się pogodzić z porażką i spróbować następnym razem.
*Nie można snejkować (atak assasynami na lorda bokiem zamku, tak aby nie widział tego przeciwnik).
*Wygraną walkę trzeba potwierdzić screen'em, jeśli po walce takowego zwycięzca nie będzie posiadał, może zwrócić się do swojego przeciwnika o potwierdzenie jego wygranej, jeśli przeciwnik jej nie potwierdzi, zadecyduje los.
*Jeżeli podczas gry wyrzuci któregoś z graczy (aby uniknąć takich sytuacji należy nie ruszać myszką i nic nie robić w grze, gdy połączenie jest zerwane, tz. lag), wygrywa ten, który miał największego lorda. Jeśli screen nie zostanie dostarczony, zadecyduje los.
*Jeżeli okaże się, że gracze nie mogą w żaden sposób ze sobą zagrać (niezgodność wersji, itd.) zadecyduje los.
*Jeśli podczas gry wystąpią lagi, które uniemożliwią grę, zadecyduje los.

Elmo do poszczególnych faz turnieju będą różne zasady, które najlepiej będzie ustalić kiedy wiadoma będzie ilość uczestników. Tak więc będzie to i nof i no f fs.

Myślę, że ogólną formą turnieju może zająć się DonKamilo.

EDIT: Myślę, że zapisy można już zacząć, bo to trochę potrwa. Założyć już osobny temat do zapisów i później edytować w nim pierwszego posta wstawiając regulamin i zasady.

Napisać to tak - na początek jakieś powitanie i ogólne informacje (zostawię to moderatorowi, bo nie jestem zbyt dobrym polonistą i nie umiem tak ładnie składać zdań). Następnie zamieścić jakieś info odnośnie tego, że zasady są właśnie ustalane, kiedy zostaną ustalone, wstawić zasady do tematu, potem podać informacje o tym, że w tym miejscu znajdą się reguły (no f fs itd.) poszczególnych faz turnieju zależnie od ilości uczestników. Na koniec wstawić podobny wzór podania:

Nick na GameRanger:
Id GameRanger:
GG (niekoniecznie):
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 19:11   

Rozumiem, że owym losem ma być po prostu decyzja, która rozsądzi sporną syt. ?
Co do zapisów to nie wiem czy możemy je rozpocząć, nie mając zasad. Załóżmy, że zebraliśmy graczy, potem pojawiają się dokładne zasady rozgrywki i wtedy część idzie bo zasady się im nie podobają. Wiem, że dla was to trochę "ekscytujący" event, ale może powinniśmy chwilkę jednak poczekać. Wszakże nie chcemy, żeby jakaś szybka decyzja zniweczyła oficjalny turniej SHnet'u. To tylko moja opinia, która nie ma mocy decyzyjnej. Mimo wszystko z tworzeniem terminarzy, losowaniem par itd. jestem tak zielony jak mój nick. Jestem raczej figurantem niż organizatorem bo nieoficjalnie to właśnie wy "kierujecie" turniejem ;) .
 
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 19:44   

Niech tak będzie jak mówisz Bordinio. Los to po prostu losowanie, jakby się chciało rozwiązać spór między graczami zrobiłby się niezły bałagan.
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 19:50   

[color=yellow:d8ef4fe146][b:d8ef4fe146]StrongholdNet Official Event[/b:d8ef4fe146][/color:d8ef4fe146]


Turnieje SHC organizowane są przez ekipę strongholdnet.gry-online.pl w ostatnią sobotę każdego miesiąca o godzinie 20.00 czasu GMT +1 lub GMT +2 (zależnie od czasu zimowego/letniego). Na podstawie wyników każdego z turniejów tworzony jest ranking ogólny zawodników którzy przynajmniej raz wzięli udział w turnieju. Zgłoszenie chęci przystąpienia do turnieju oznacza akceptację poniższego regulaminu i obliguje to przestrzegania podanych zasad.

[i:d8ef4fe146][size=18:d8ef4fe146]Zasady ogólne[/size:d8ef4fe146][/i:d8ef4fe146]

1. Organizatorem turnieju jest ekipa [i:d8ef4fe146]strongholdnet.gry-online.pl[/i:d8ef4fe146] i każda osoba reprezentująca administrację forum ma prawo do własnego interpretowania poniższych punktów regulaminu. W przypadku reklamacji działania moderatorów ostateczne zdanie należy do administratora - [color=orange:d8ef4fe146][b:d8ef4fe146]Odyna[/b:d8ef4fe146][/color:d8ef4fe146].
2. Regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili przez administrację forum.
3. Każdy z uczestników turnieju musi posiadać konto na forum [i:d8ef4fe146]strongholdnet.gry-online.pl[/i:d8ef4fe146] które jest podstawą komunikacji we wszystkich sprawach związanych z turniejem.
4. Każdego uczestnika turnieju obowiązuje ogólny regulamin forum z którym każdy powinien się zapoznać:
[code:1:d8ef4fe146]http://strongholdnet.gry-online.pl/viewtopic.php?p=11#11[/code:1:d8ef4fe146]
5. Szczególny nacisk ze strony organizatorów będzie kładziony na bezkonfliktowe podejście do relacji z innymi graczami. Karane ostrzeżeniem lub wykluczeniem z turnieju lub nawet banem będzie prowokowanie [b:d8ef4fe146]bez konstruktywnych[/b:d8ef4fe146] kłótni z innymi graczami lub administracją. Ze względu na rekreacyjny charakter turnieju surowo zabronione jest protekcjonalne podejście graczy z większym doświadczeniem do początkujących adeptów SHC.
6. Każdy gracz zgłaszający się do turnieju musi przestrzegać zarówno w wypowiedziach publicznych na forum jak i w rozmowach prywatnych podczas gry podstawowych zasad [i:d8ef4fe146]savoir vivre[/i:d8ef4fe146].

[quote:d8ef4fe146]Savoir-vivre czyli ogłada, dobre maniery, bon-ton, konwenans towarzyski, znajomość obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie.[/quote:d8ef4fe146]

[b:d8ef4fe146]Jakiekolwiek objawy chamstwa nie będą tolerowane. [/b:d8ef4fe146]
7. W turnieju mogą brać udział również obcokrajowcy pod warunkiem, że będą w stanie sprawnie komunikować się na forum w języku polskim przynajmniej używając translatora. Poprawna polszczyzna nie jest wymagana ale w przypadku problemów z komunikacją wszelkie problemy będą rozstrzygane na niekorzyść tego który nie był w stanie sprawnie porozumiewać się po polsku.

[i:d8ef4fe146][size="18:d8ef4fe146"]Przebieg turnieju[/size:d8ef4fe146][/i:d8ef4fe146]

1. Jeśli nie podane zostało inaczej w aktualnościach dotyczących danego turnieju zapisy odbywają się od godziny 20.00 do 20.20.
2. O godzinie 20.30 organizatorzy podają drabinkę turniejową oraz zasady rundy. W przypadku nie parzystej liczby graczy występuje [i:d8ef4fe146]wolny los[/i:d8ef4fe146] czyli jeden z zawodników awansuje bez gry.
3. Każda para ma na rozegranie partii 60 min od momentu podania drabinki przez administrację.
4. Po każdej grze gracze podają w odpowiednim temacie wynik partii wraz ze screenem końcowym ze statystykami (obowiązkowo - nie zrobienie screena równa się wykluczeniem obydwu zawodników)
5. Każda kolejna runda jest od nowa losowana przez administrację po otrzymaniu wszystkich wyników. Zasady kolejnej rundy podawane są przy podaniu drabinki.
6. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów (np. technicznych, braku porozumienia) każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie przez jednego moderatora lub w przypadku zaskarżenia decyzji przez stronę pokrzywdzoną, przez gremium administracji która obsługuje on-line dany turniej. [b:d8ef4fe146]Owa decyzja jest wiążąca[/b:d8ef4fe146].
Każda taka sytuacja sporna ostatecznie będzie opisywana publicznie na forum w celu uniknięcia oskarżenia o stronniczość ze strony organizatorów. Jeśli administracja zdecyduje, że wina leży po obu stronach obydwaj gracze zostają zdyskwalifikowani a gracz który w następnej kolejne trafi na zwycięzce ze zdyskwalifikowanej pary otrzymuje [i:d8ef4fe146]wolny los[/i:d8ef4fe146].
7. Najpóźniej w chwili rozpoczęcia zapisów podany jest główny prowadzący danego turnieju który jest odpowiedzialny za przebieg i organizację turnieju oraz w pierwszej kolejności rozstrzyga wszelkie problemy.
8. Zasady każdej z rund są podawane razem z drabinką i są to ogólnie przyjęte zasady "SHC multiplayer". [b:d8ef4fe146]Zasady są ustalane nie jawnie i nie podlegają dyskusji po podaniu przez administrację. Z naszej strony zapewniamy, że staramy się aby były różnorodne aby nie popadać w rutynę oraz sprawdzać umiejętności graczy na różnych płaszczyznach ale generalizując stronimy od zasad potocznie uważanych w środowisku "pro" graczy za "noobowate". [/b:d8ef4fe146]
9. Minimalna ilość graczy do rozegrania turnieju do 2 osoby.

[i:d8ef4fe146][size=18:d8ef4fe146]Ranking[/size:d8ef4fe146][/i:d8ef4fe146]
1. Zasady tworzenia rankingu mogę z czasem ulec pewnym modyfikacjom.
2. Za udział w każdym turnieju przyznawane są punkty:
[code:1:d8ef4fe146]1 pkt za zwycięstwo w grze turniejowej
1 pkt za awans do półfinału
2 pkt za awans do finału
2 pkt za wygranie finału
2 pkt za wygranie klasyfikacji na najlepszy bilans jednostek[/code:1:d8ef4fe146]
3. Ranking ma charakter roczny i jest resetowany po ostatnim turnieju w roku kalendarzowym. Trzech najlepszych graczy rankingu dostaje tytuł "Mistrz SH-net 20xx" oraz analogicznie "v-mistrz..." a wyniki rankingu przenoszone są do rankingu wszech czasów czyli rankingu zbiorczego zamkniętych do tej pory rankingów rocznych.
4. Czołowa trójka graczy każdego turnieju otrzymuje tytuł "Mistrza :miesiąc: 20xx"
Ostatnio zmieniony przez DonKamillo 1 Czerwiec 12, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 19:58   

Widzę, że się wszystkim zająłeś i zrobiłeś to wspaniale. Chyba pora zacząć reklamę.
 
 
Elmo 
Szlachcic


Posty: 257
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:12   

Jakieś nagrody za I,II,III miejsca będą przewidywane? :P
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:19   

Jak się sytuacja rozwinie to kto wie...
 
 
Elmo 
Szlachcic


Posty: 257
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:22   

Tylko proszę bez żadnych śmiesznych kolorków :D
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:24   

A na co Ty liczysz? Na pieniądze? Dostaniesz odpowiednie miejsce w rankingu i się ciesz ;p
 
 
Elmo 
Szlachcic


Posty: 257
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:42   

Pieniądze to nie wszystko, no ale co Ci będzie z kolorku?
Będziesz się podniecać że masz kolorowy nick?
...
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:44   

Myślę, że medale, które zrobił Odyn mogłyby być odpowiednim wynagrodzeniem oprócz splendoru wynikającego z samego rankingu. Co do nagród rzeczowych to raczej nie. No chyba, że dostalibyśmy jakieś darmowe gratisy z zewnątrz.

P.S. Nie wiem tylko czy medale mogą się sumować.
 
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:54   

Sam system medali trzeba by trochę zmodyfikować lub wprowadzić inny skrypt.

Każdy medal byłby jednorazowy bo przecież Turniej Październik 2018 może mieć tylko jednego zwycięzce. Chyba, że dla uproszczenia wprowadzono by za 1,2 i 3 miejsce medale "1-sze miejsce turniej SH-Net" i do niego dopisana liczba medali jakie zdobył dany gracz a pojedyncze były by te roczne i okazyjne. Tak czy tak tą tabelkę by trzeba trochę uporządkować, żeby to jakoś systematycznie wyglądało.
 
 
Kamil 
Piechur


Gra w: Crusader(multi);Legends(single)
Wiek: 32
Posty: 473
Skąd: z daleka
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 1 Czerwiec 12, 20:57   

Kupiec Hrupkuw napisał/a:

*Nie można snejkować (atak assasynami na lorda bokiem zamku, tak aby nie widział tego przeciwnik).


To nie przejdzie na pewno.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz