Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 29 Styczeń 12, 12:48
Nie mogę zaznaczyć niektórych wiadomości do kasacji. Przydały by się także opcje:
-usuń wszystkie
-usuń wszystkie przeczytane
-oznacz wszystkie jako przeczytane
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 29 Styczeń 12, 14:16
Jeszcze takie pytanie - dwóch graczy atakuje w tej samej turze jakieś miasto - który je zdobywa? Jak przebiega walka?
[ Dodano: 29 Styczeń 12, 16:54 ]
Czy tylko mi cofnęły się wszystkie ruchy? ;O
Btw:
liczebność armii
1031 oddziałów
84200 jednostek
No cóż... bójcie się
EDIT: Liczebność już wróciła do normy, ale coś z nią jest nie tak, jak widać ;p
[ Dodano: 29 Styczeń 12, 17:51 ]
Takie pytanko jeszcze - skoro z armii nie możemy korzystać od razu po wyrekrutowaniu to czemu z generałów można korzystać od razu?
Nie mogę zaznaczyć niektórych wiadomości do kasacji. Przydały by się także opcje:
-usuń wszystkie
-usuń wszystkie przeczytane
-oznacz wszystkie jako przeczytane
Te opcje na pewno dodam, ale jeszcze nie wiem kiedy. Mają dla mnie dość niski priorytet. Dużo bardziej przyda się według mnie zakładka "Wiadomości wysłane".
Erek napisał/a:
Trzeba poczekać na następną turę, aby wybrać państwo?
Nie, nie trzeba.
Cytat:
Jeszcze takie pytanie - dwóch graczy atakuje w tej samej turze jakieś miasto - który je zdobywa? Jak przebiega walka?
To jest nierozwiązany problem mojego systemu bitwy. Obecnie mogą dziać się różne dziwne rzeczy w takiej sytuacji, więc proponuję uważać gdzie atakujecie
Może ma ktoś z Was pomysł co powinien zrobić system w takiej sytuacji i jak powinna odbyć się bitwa?
Tay napisał/a:
Czy tylko mi cofnęły się wszystkie ruchy? ;O
Z powodu innego błędu z bitwami duża część z nich w ogóle nie została przeliczona. Cofnąłem turę, naprawiłem błąd i przeliczyłem ponownie, dlatego ruchy zniknęły. Wysłałem informację o tej sytuacji do wszystkich graczy.
Tay napisał/a:
Btw:
liczebność armii
1031 oddziałów
84200 jednostek
No cóż... bójcie się
EDIT: Liczebność już wróciła do normy, ale coś z nią jest nie tak, jak widać ;p
Takie anomalia zgłaszajcie mi od razu, a nie BTW Zaproponowałem Wam grę właśnie po to, żeby wyłapać błędy, bo samemu nie jestem w stanie przetestować wszystkich możliwości.
Czy liczby nadal są nieprawidłowe? Niedawno grzebałem przy tej funkcji i wydawało mi się, że już to naprawiłem...
Tay napisał/a:
Takie pytanko jeszcze - skoro z armii nie możemy korzystać od razu po wyrekrutowaniu to czemu z generałów można korzystać od razu?
Oddziały jednostek trzeba najpierw przeszkolić, a generała wybierasz spośród absolwentów akademii wojskowej. Dlatego jest dostępny i gotowy do pracy od razu po zwerbowaniu
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 29 Styczeń 12, 17:41
Odyn napisał/a:
Czy liczby nadal są nieprawidłowe?
Na razie chyba wszystko się zgadza, jak tylko sytuacja się powtórzy dam Ci znać
Koniecznie popraw tą czcionkę na tym pasku, bo się zlewa i jest słabo widoczna
W dyplomacji z listy select wywaliłbym propozycje np. paktu handlowego, jeśli ten jest już podpisany/zaproponowany.
Odyn napisał/a:
Może ma ktoś z Was pomysł co powinien zrobić system w takiej sytuacji i jak powinna odbyć się bitwa?
Moim zdaniem powinna liczyć się szybkość armii, ewentualnie liczebność. Kto jest szybszy/silniejszy ten atakuje miasto, a wolniejszy/słabszy musi odpuścić. Tylko lipa wtedy jeśli szybkość/liczebność jest jednakowa
Ogólnie to gra ma olbrzymi potencjał i jeśli doszlifujesz wszystko to możesz liczyć na wielu graczy, zwłaszcza miłośników PBF-ów o podobnych klimatach
[ Dodano: 29 Styczeń 12, 19:16 ]
Na świecie alfa 3 znów wystąpił ten sam problem z liczebnością wojsk.
Moi bilmeni jak wejdę w panel armii generała mają 3 zdrowia, zamiast 30, które mają podane w statystykach.
W rzeczywistości mają 3 zdrowia. W raportach mnożę wszystkie parametry jednostek przez 10, żeby lepiej wyglądały Zapomniałem tylko, że w szczegółach jednostek też powinienem tak zrobić przed ich wyświetleniem.
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 31 Styczeń 12, 12:55
Kolejny błąd:
Świat I jest wyłączony. Jak próbuję się zalogować na nim dostaję komunikat, że świat nie działa. Problem w tym, że nawet jak wejdę na stronę główną to nadal mam ten komunikat. Jest on do końca trwania sesji/do skasowania ciasteczek.
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 31 Styczeń 12, 18:15
Odyn napisał/a:
To nie błąd. Ten świat jest po prostu wyłączony.
Nie zrozumiałeś mnie. Wiem, że świat jest wyłączony, ale dostaję komunikat o tym nawet jak wejdę na stronę główną gry. I nie mogę zalogować sięprzez to na inne światy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum