ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Emperio
Autor Wiadomość
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 24 Styczeń 12, 19:53   

DonKamillo napisał/a:
A tak z ciekawości jak można zapytać... ile czasu (mniej więcej, w godzinach pracy) zeszło Ci ze stworzeniem takiej gry?

Trudne pytanie... Wstępne prace zacząłem już rok temu - wtedy zbierałem materiały, wstępnie ustalałem parametry jednostek i budynków, przygotowywałem mapę. Mniej więcej do października 2011 pracowałem nad nią, powiedzmy, 1 dzień w tygodniu po 1-2 godziny. Później praktycznie z każdym tygodniem spędzałem nad projektem coraz więcej czasu, a od końca listopada programuję już praktycznie codziennie po kilka godzin. W styczniu tak mnie przytłoczyła ilość pozostałych funkcji do zrobienia, że każdą wolną chwilę poświęcam na bajtopisarstwo. Jak podliczę ogólnie czas, to na pewno wyjdzie powyżej 200 godzin.

Tay napisał/a:
1. Brakuje mi opcji "zapamiętaj hasło"

Zapamiętywanie hasła to opcja przeglądarek, a nie systemów informatycznych, które są w nich wyświetlane ;)

Tay napisał/a:
2. IMO powinien być podział na login i imię władcy, bo to trochę nieklimatycznie wygląda jak Polską rządzi PrOwoj954, a Hiszpanią SweetDziunia28

Po wyborze państwa, jako nazwa władcy, początkowo ustalany jest login podany przy rejestracji. Jednak nazwę władcy można zmienić w dowolnym momencie i to ona jest wyświetlana innym graczom.

Tay napisał/a:
3. wyłączyłem js, wszedłem w zakładkę armia, nacisnąłem przycisk "wybierz wszystkie" i przeniosło mnie na dziedziniec
Tay napisał/a:
IMO gra powinna jako tako działać bez js, ale jeśli juz tak nie da rady to powinien być jakiś komunikat na stronie głównej, że gra wymaga js.

Tego typu gry praktycznie nie mogą obejść się bez JS. Bez niego były by mocno ograniczone i niewygodne. Ja nie wyobrażam sobie obsługi mapy w Emperio bez JS ;)
Mimo wszystko informacja może i by się przydała, ale raczej nie wstawię jej na stronie głównej. Nad tym pomyślę w wersji rozwojowej.

Błąd z paktami naprawiony, a usuwanie wiadomości jeszcze nie jest dodane. Wyłączyłem wyświetlanie przycisku, żeby nie wprowadzać w błąd.

Dzięki za dotychczasowe opinie i informacje o błędach :) Właśnie o to mi chodziło.
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 24 Styczeń 12, 20:06   

Odyn napisał/a:
Zapamiętywanie hasła to opcja przeglądarek, a nie systemów informatycznych, które są w nich wyświetlane


Chodziło mi o takie pole checkbox, coś w stylu jak jest na plemionach ;) Ale w sumie nie jest to niezbędne.

Odyn napisał/a:
Po wyborze państwa, jako nazwa władcy, początkowo ustalany jest login podany przy rejestracji. Jednak nazwę władcy można zmienić w dowolnym momencie i to ona jest wyświetlana innym graczom.


Sorry, mój błąd, nie zauważyłem tego ;)

Rozumiem, że rozgrywka będzie się odbywała w ten sposób:
1. Gracz planuje ruchy
2. Po upłynięciu czasu do końca danej tury wykonywane są ruchy gracza
3. Po aktualizacji świata rozpoczyna się nowa tura

I tak aż do wyeliminowania wszystkich graczy? ;)

Jeśli tak, to fajnie by było aby gracz mógł dowolnie edytować ruchy dopóki tura się nie skończy ;)

Zmieniłbym także przyciski wybuduj na przyciski brak środków na budowę czy coś w ten deseń gdy gracz nie ma wystarczająco pieniędzy.
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 24 Styczeń 12, 23:28   

Siwy napisał/a:
Xeno - daj se siana.

Akurat z tym bym nie mógł.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 12, 15:15   

Tay napisał/a:
Chodziło mi o takie pole checkbox, coś w stylu jak jest na plemionach ;) Ale w sumie nie jest to niezbędne.

W takim razie chodziło o autologowanie/zapamiętywanie sesji. Może kiedyś to dodam. Teraz użytkownik jest wylogowywany po godzinie nieaktywności.

Tay napisał/a:
Rozumiem, że rozgrywka będzie się odbywała w ten sposób:
1. Gracz planuje ruchy
2. Po upłynięciu czasu do końca danej tury wykonywane są ruchy gracza
3. Po aktualizacji świata rozpoczyna się nowa tura

Tak, dokładnie o to chodzi.

Tay napisał/a:
Jeśli tak, to fajnie by było aby gracz mógł dowolnie edytować ruchy dopóki tura się nie skończy ;)

Ruchy możesz dowolnie edytować ;) Od tego są opcje anulowania trasy generała, transfer jednostek, anulowanie budowy...

Tay napisał/a:
Zmieniłbym także przyciski wybuduj na przyciski brak środków na budowę czy coś w ten deseń gdy gracz nie ma wystarczająco pieniędzy.

Może coś takiego wprowadzę. Ale raczej dopiero po obronie pracy.

Jeszcze jedna prośba - jeśli przy planowaniu tras zauważycie, że połączenie pomiędzy jakimiś regionami jest nieprawidłowe, lub nie istnieje, chociaż powinno, to też dajcie mi znać. Mam na myśli połączenia, które przecinają jakiś sąsiedni region, zamiast go ominąć, albo w jedną stronę wyglądają inaczej niż w drugą.
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 12, 16:24   

Może by każdy napisał kto jest kto, bo nie wiadomo.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 25 Styczeń 12, 19:01   

Ja gram Polską ;p.
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 12, 19:56   

Ja rusakami.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 26 Styczeń 12, 11:34   

Ja Portugalią na 2 świecie :D
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 26 Styczeń 12, 19:35   

Mam spory problem z przenoszeniem jednostek z garnizonu miasta do oddziałów generałą. Konkretnie - nie da się ich przenieść.
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 26 Styczeń 12, 19:36   

Też mam podobnie - mogę przenieść, ale tylko jak generał nie ma żadnej armii ze sobą.
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 26 Styczeń 12, 20:25   

Siwy napisał/a:
Mam spory problem z przenoszeniem jednostek z garnizonu miasta do oddziałów generałą. Konkretnie - nie da się ich przenieść.

To pewnie przez wczorajszą modyfikację widoku armii i kombinacje z tym związane.
Podaj mi jakie komunikaty ci się wyświetlają. To mi pomoże w zlokalizowaniu przyczyny.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 26 Styczeń 12, 20:30   

Cytat:
Nie udało się przenieść wskazanych jednostek. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z administratorem.
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 26 Styczeń 12, 22:03   

Wydaje mi się, ze problem jest rozwiązany. Był nieco bardziej skomplikowany, niż na początku mi się wydawało.

Widziałem, że sporo graczy wybudowało już odkrywki, a zapomniałem Wam wspomnieć, że kopalnie jeszcze nie działają i nie przynoszą żadnych dochodów :P
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 27 Styczeń 12, 00:02   

Jak coś mój nick to Faxid i gram Wenecją, po za tym fajna gierka z tego może być. Nie poddawaj się po oddaniu pracy, do pracuj grę, bo może wyjść z tego coś fajnego. Tak jak ktoś już wcześniej powiedział, przydałby się jakieś obrazki do tych budynków w ostatecznej wersji.
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 27 Styczeń 12, 12:07   

Rozwalił mnie jedne z nicków. A konkretnie "revoluti0n ser dojrzewający" :D Nie wiedziałem że królowie/sułtani się tak nazywają ale cóż...
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz