Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
A tak z ciekawości jak można zapytać... ile czasu (mniej więcej, w godzinach pracy) zeszło Ci ze stworzeniem takiej gry?
Trudne pytanie... Wstępne prace zacząłem już rok temu - wtedy zbierałem materiały, wstępnie ustalałem parametry jednostek i budynków, przygotowywałem mapę. Mniej więcej do października 2011 pracowałem nad nią, powiedzmy, 1 dzień w tygodniu po 1-2 godziny. Później praktycznie z każdym tygodniem spędzałem nad projektem coraz więcej czasu, a od końca listopada programuję już praktycznie codziennie po kilka godzin. W styczniu tak mnie przytłoczyła ilość pozostałych funkcji do zrobienia, że każdą wolną chwilę poświęcam na bajtopisarstwo. Jak podliczę ogólnie czas, to na pewno wyjdzie powyżej 200 godzin.
Tay napisał/a:
1. Brakuje mi opcji "zapamiętaj hasło"
Zapamiętywanie hasła to opcja przeglądarek, a nie systemów informatycznych, które są w nich wyświetlane
Tay napisał/a:
2. IMO powinien być podział na login i imię władcy, bo to trochę nieklimatycznie wygląda jak Polską rządzi PrOwoj954, a Hiszpanią SweetDziunia28
Po wyborze państwa, jako nazwa władcy, początkowo ustalany jest login podany przy rejestracji. Jednak nazwę władcy można zmienić w dowolnym momencie i to ona jest wyświetlana innym graczom.
Tay napisał/a:
3. wyłączyłem js, wszedłem w zakładkę armia, nacisnąłem przycisk "wybierz wszystkie" i przeniosło mnie na dziedziniec
Tay napisał/a:
IMO gra powinna jako tako działać bez js, ale jeśli juz tak nie da rady to powinien być jakiś komunikat na stronie głównej, że gra wymaga js.
Tego typu gry praktycznie nie mogą obejść się bez JS. Bez niego były by mocno ograniczone i niewygodne. Ja nie wyobrażam sobie obsługi mapy w Emperio bez JS
Mimo wszystko informacja może i by się przydała, ale raczej nie wstawię jej na stronie głównej. Nad tym pomyślę w wersji rozwojowej.
Błąd z paktami naprawiony, a usuwanie wiadomości jeszcze nie jest dodane. Wyłączyłem wyświetlanie przycisku, żeby nie wprowadzać w błąd.
Dzięki za dotychczasowe opinie i informacje o błędach Właśnie o to mi chodziło.
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 24 Styczeń 12, 20:06
Odyn napisał/a:
Zapamiętywanie hasła to opcja przeglądarek, a nie systemów informatycznych, które są w nich wyświetlane
Chodziło mi o takie pole checkbox, coś w stylu jak jest na plemionach Ale w sumie nie jest to niezbędne.
Odyn napisał/a:
Po wyborze państwa, jako nazwa władcy, początkowo ustalany jest login podany przy rejestracji. Jednak nazwę władcy można zmienić w dowolnym momencie i to ona jest wyświetlana innym graczom.
Sorry, mój błąd, nie zauważyłem tego
Rozumiem, że rozgrywka będzie się odbywała w ten sposób:
1. Gracz planuje ruchy
2. Po upłynięciu czasu do końca danej tury wykonywane są ruchy gracza
3. Po aktualizacji świata rozpoczyna się nowa tura
I tak aż do wyeliminowania wszystkich graczy?
Jeśli tak, to fajnie by było aby gracz mógł dowolnie edytować ruchy dopóki tura się nie skończy
Zmieniłbym także przyciski wybuduj na przyciski brak środków na budowę czy coś w ten deseń gdy gracz nie ma wystarczająco pieniędzy.
Chodziło mi o takie pole checkbox, coś w stylu jak jest na plemionach Ale w sumie nie jest to niezbędne.
W takim razie chodziło o autologowanie/zapamiętywanie sesji. Może kiedyś to dodam. Teraz użytkownik jest wylogowywany po godzinie nieaktywności.
Tay napisał/a:
Rozumiem, że rozgrywka będzie się odbywała w ten sposób:
1. Gracz planuje ruchy
2. Po upłynięciu czasu do końca danej tury wykonywane są ruchy gracza
3. Po aktualizacji świata rozpoczyna się nowa tura
Tak, dokładnie o to chodzi.
Tay napisał/a:
Jeśli tak, to fajnie by było aby gracz mógł dowolnie edytować ruchy dopóki tura się nie skończy
Ruchy możesz dowolnie edytować Od tego są opcje anulowania trasy generała, transfer jednostek, anulowanie budowy...
Tay napisał/a:
Zmieniłbym także przyciski wybuduj na przyciski brak środków na budowę czy coś w ten deseń gdy gracz nie ma wystarczająco pieniędzy.
Może coś takiego wprowadzę. Ale raczej dopiero po obronie pracy.
Jeszcze jedna prośba - jeśli przy planowaniu tras zauważycie, że połączenie pomiędzy jakimiś regionami jest nieprawidłowe, lub nie istnieje, chociaż powinno, to też dajcie mi znać. Mam na myśli połączenia, które przecinają jakiś sąsiedni region, zamiast go ominąć, albo w jedną stronę wyglądają inaczej niż w drugą.
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Mam spory problem z przenoszeniem jednostek z garnizonu miasta do oddziałów generałą. Konkretnie - nie da się ich przenieść.
To pewnie przez wczorajszą modyfikację widoku armii i kombinacje z tym związane.
Podaj mi jakie komunikaty ci się wyświetlają. To mi pomoże w zlokalizowaniu przyczyny.
Jak coś mój nick to Faxid i gram Wenecją, po za tym fajna gierka z tego może być. Nie poddawaj się po oddaniu pracy, do pracuj grę, bo może wyjść z tego coś fajnego. Tak jak ktoś już wcześniej powiedział, przydałby się jakieś obrazki do tych budynków w ostatecznej wersji.
Rozwalił mnie jedne z nicków. A konkretnie "revoluti0n ser dojrzewający" Nie wiedziałem że królowie/sułtani się tak nazywają ale cóż...
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum