ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy system budowy..co myślicie?
Autor Wiadomość
fubu35 
Wolny chłop


Gra w: Wszystkie
Wiek: 28
Posty: 71
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 3 Sierpień 11, 22:13   Nowy system budowy..co myślicie?

Witam.Wpadłem na pomysł i chciałbym wam go przedstawić.
Jak wiemy w serii stronghold mury oraz budynki powstają odrazu po wybraniu miejsca.Natomiast w Stronghold 2 zniszczone mury są odbudowywane przez inżynierów którzy noszą kamień.Pomyślałem iż wspaniale by był system który działał by tak.
-Wybieramy miejscę pod budowę np.mur lub koszary.
-W tym miejscu pojawia się nam szkielet, fundamenty oraz drabiny, piły-narzędzia do budowy.
-Budynek inżynierski powinien być drogi a czas szkolenia(którego nie ma) długi dla jednostki inżynier.Jednostka ta zabierała by surowce, w tym wypadku kamień i zanosiła je na miejsce budowy poczym przystępowała do pracy.
-Budowa odcinka muru dł 10m i wysokości 5m trwała by np.1min(w zależności od ilości uczestników biorących udział)
-Do pracy przy budowie można by było zatrudniać kilka kmieci którzy zamieniali by się w budowniczych xd czy coś w tym stylu.



Co myślicie?Jeśli ktoś grał w age of mythology albo age of empires to wie oco mi chodzi lecz wyglądało by to inaczej, lepiej i w normalnej skali.Gra nabrała by realizmu a mapy wprowadzające do kampanii tworzone przez graczy wyglądały by o wiele lepiej.

http://www.google.pl/imgr...iw=1280&bih=939
_________________

 
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 3 Sierpień 11, 22:19   

Oczywiście, że byłoby fajnie, jednak gra straciłaby trochę zgrania z innymi jej elementami, przez co FF musiałoby ją jeszcze bardziej urealnić. Wtedy byłoby nawet świetnie, ale szczerze mówiąc nie sądzę, żeby im się chciało. Jeśliby to planowali, zapewne trąbiliby o tym jeszcze głośniej niż o tym swoim ponoć realistycznym silniku fizycznym(który swoje zastosowanie będzie miał i tak tylko przy sprzęcie oblężniczym i niszczeniu murów).

EDIT: Po refleksji... To już jednak nie byłby Stronghold. Chyba powinno zostać jak jest. ;)
Ostatnio zmieniony przez Lord Smerf 3 Sierpień 11, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fubu35 
Wolny chłop


Gra w: Wszystkie
Wiek: 28
Posty: 71
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 3 Sierpień 11, 22:25   

Dlatego mam taki pomysł.Na twitterze* :) można zadawać pytania wilkowi.Nie wiem czy jest to bot ale można by spisać prośby i propozycję użytkowników(weteranów ;D)poczym ktoś by to przetłumaczył na ang i wysłał.

Tymcz.Silnik wprowadza także inne fajne możliwości takie jak fizyka lotu strzały lub ragdoll(zabita jednostka na wzgórzu zacznie się z niego staczać).Zastanawiam się również czy martwi żołnierze będą znikać tak szybko jak w 1/cru :\
_________________

 
 
 
Kacper 
Moderator
widzi wszystko.


Gra w: Stronghold 1
Posty: 429
Medale: Brak

Wysłany: 3 Sierpień 11, 22:26   

Toż to Settlersy tudzież jakieś inne Najts end Merczants. Zanim gracz miałby pierwszego żołnierza, umarłby z nudów... :P

Edit: Żeby dodać realizmu, zwłoki nie powinny znikać w ogóle. Kmiecie powinni je znosić pod mury celem pogrzebania, w przeciwnym razie powinna spadać popularność z tytułu nieposzanowania dla doczesnych szczątków rycerzy. ;)
_________________
I znowu polski rycerz dumnie
podejmie złotą rękawicę.
Widziałem ją w blaszanej trumnie,
gdzie wróg rozbitą miał przyłbicę.
Gustaw Kodrąb 1941
Ostatnio zmieniony przez Kacper 3 Sierpień 11, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fubu35 
Wolny chłop


Gra w: Wszystkie
Wiek: 28
Posty: 71
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 3 Sierpień 11, 22:29   

Ale dlaczego :D , pierwsze koszary z drewna...robimy łuczników czy tam włóczników.Potem budujemy cech inżynierski, lepsze koszary itp.(rozwój zamku wkońcu ^^)
_________________

 
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 3 Sierpień 11, 22:53   

To zabiłoby największą zaletę gry - dynamikę.
Z serii gier której cechy przytoczyłeś bardzo dobrą gierką jest "Najts end Merczants" jak napisał Kacper. SH nie pozostanie dalej Strongholdem.
 
 
grotnik 
Wędrowiec


Gra w: w stronghold,stronghold crusader,stronghold 2
Wiek: 25
Posty: 16
Skąd: O co chodz?
Medale: Brak

Wysłany: 4 Sierpień 11, 10:37   

fubu35: Dla mnie twój pomysł może jest dobry i realistyczny (co bardzo lubię :mrgreen: ),ale to materiał na inną grę.Po prostu natychmiastowe budowanie to jeden z znaków
Twierdzy. ;-)

Tu zdanie wydane z kontekstu:

Kacper: Co masz do Knights and Merchants? :-P :lol:
_________________

 
 
Kacper 
Moderator
widzi wszystko.


Gra w: Stronghold 1
Posty: 429
Medale: Brak

Wysłany: 4 Sierpień 11, 11:04   

grotnik napisał/a:
Tu zdanie wydane z kontekstu:

Kacper: Co masz do Knights and Merchants? :-P :lol:


Bo się żołnierzyki za długo ustawiają ;P
_________________
I znowu polski rycerz dumnie
podejmie złotą rękawicę.
Widziałem ją w blaszanej trumnie,
gdzie wróg rozbitą miał przyłbicę.
Gustaw Kodrąb 1941
 
 
fubu35 
Wolny chłop


Gra w: Wszystkie
Wiek: 28
Posty: 71
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 4 Sierpień 11, 11:06   

Ja uważam iż gry powinny iść do przodu, mimo wszystko.

przyp-Porównajcie Cod'a 2, Modern Warfare i Modern Warfare 2 ..wszystkie inne a jednak te same :)
_________________

 
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 4 Sierpień 11, 11:06   

Ale fajnie umierają z głodu jak wina im donieść nie można :D I też fajna muzyka tam była... A grał ktoś w dwójkę? Bo ja tylko w jedyneczkę i to jakieś 10 lat temu... może nie całe.
 
 
grotnik 
Wędrowiec


Gra w: w stronghold,stronghold crusader,stronghold 2
Wiek: 25
Posty: 16
Skąd: O co chodz?
Medale: Brak

Wysłany: 4 Sierpień 11, 19:44   

DonKamillo, ta ,,dwójka" to tak naprawdę samodzielny dodatek i moim zdaniem jest w nim za mało wszystkiego.Co prawda jest nowa kampania i kilka misji,ale jest strasznie nabugowana (nie wspominając już o znanym ,,drunk soldiers'' albo o ,,błędzie ratuszowym'').
_________________

 
 
Krzyżowiec 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza, Twierdza Krucjata, Twierdza 3
Wiek: 26
Posty: 17
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 8 Sierpień 11, 17:11   

Myślę, ze to nie jest zbyt dobry pomysł, założę się, że nie raz szybka budowa jakiegoś budynku uratowała życie podczas oblężeniu.

P.S. Sam grałem w KaM TPR i nie zauważyłem tam błędów.
_________________
Crusader forever!!!!!!!!!!!!!
 
 
Drizzt 
Burżuj

Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 28
Posty: 157
Medale: Brak

Wysłany: 8 Sierpień 11, 21:41   

Też w jakimś poście pisałem o tym kiedyś, ale po dłuższym zastanowieniu myślę, że to mogłoby nie wypalić. To może wydawać się dziwne, ale największym mankamentem byłoby niszczenie, tego co właśnie budujemy, a FF musiałoby to maksymalnie urealnić. Ew. można byłoby to zrobić tak jak w Warcrafcie, czy budynkach wcześniejszych Strongholdów - życie/wytrzymałość budynków, ale kamień który uderzy w fundamenty mieszkanie powinien od razu go zniszczyć, a nie zabrać mu życie.
 
 
fubu35 
Wolny chłop


Gra w: Wszystkie
Wiek: 28
Posty: 71
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 8 Sierpień 11, 23:37   

Ja bym zrobił odpadające elementy..niech zrobią SH3 na frosbite 2 z BF3 xd
_________________

 
 
 
grotnik 
Wędrowiec


Gra w: w stronghold,stronghold crusader,stronghold 2
Wiek: 25
Posty: 16
Skąd: O co chodz?
Medale: Brak

Wysłany: 9 Sierpień 11, 10:44   

Tia, i by mi nie poszedł,bo mam win 32bit...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz