ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Mapy by Hunter
Autor Wiadomość
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

  Wysłany: 5 Lipiec 11, 13:29   Mapy by Hunter

Witam :-) .
W tym temacie od czasu do czasu będę prezentował wam moje mapy. Będą one do Sh:1 oraz SH:C. Życzę miłej gry jak i częstych opinii.

Oto pierwsza mapa do Twierdzy Krzyżowiec:


Rzeka Igris



"Rzeka Igris była od dawna ważnym miejscem. Po jej bokach ciągną się urodzajne pasy zieleni, idealne pod każde uprawy. Na północnym-wschodzie tejże okolicy znajdują się duże kamieniołomy i złoża żelaza. Dowództwo krucjaty nakazało ci wybudować tu zamek, uzbierać żywność i wyprodukować broń. Jednak w tym zadaniu mogą ci przeszkodzić stada lwów i bandyci. Miej się na czujności."

Misja jest ekonomiczna.

LINK --> http://www.megaupload.com/?d=CIIQOJ60

Zapraszam do ściągania i grania :-) .
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
Ostatnio zmieniony przez Hunter 27 Sierpień 11, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 11, 13:38   

Zaraz pobiorę tą mapę i ocenię i mam pytanie. Czy robisz już jakąś mapkę do mojego moda?
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 27
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 5 Lipiec 11, 13:39   

Ściągnę potem, z tego co widzę na minipapie mapa prezentuje się całkiem ładnie ;)
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 5 Lipiec 11, 14:08   

Co do krajobrazu:
- nie podoba mi się to, że w tym zruinowanym zamku są tylko 2 rodzaje wież i to stoją jakoś tak idealnie symetrycznie po przekątnej. Dałbym tam tą 3cią wieżę i jedną (która miałaby się powtarzać) zburzyłbym do ruin.
- średnio 'obrobione' koryto rzeki
- południowo-wschodni róg mapki wygląda jakbyś go zrobił na odwal się ;P

* w tych ruinach mogłeś wprowadzić jakąs roślinność, dodatkowe kamienie itp.

+ fajnie zrobione północno-wschodnie wzgórze
+ ogółem niezła mapa, jednak mam wrażenie jakby była robiona na szybko ;)

Co do rozgrywki.
Mam wrażenie jakby to była misja '7 plag egipskich' ;P. Najpierw bandyci - ok, potem pożar, zaraz plaga... Wyłączyłem, chociaż pewnie jeszcze potem była kradzież żywności ze spichlerza, choroba jabłoni, zjedzenie przez myszy pszenicy i na koniec choroba chmielu - siedem :P .
Może gdybym najpierw spojrzał co trzeba zrobić to dałbym radę, jednak zacząłem tak jak zwykle, czyli od razu mały zameczek + sporo kamieniołomów + łuczniarze i garbarze xD. Taki nawyk...

Podsumowując, mapka jest dobra i polecam grę w nią ;) .
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 11, 15:13   

Mapa ładna,ale w niektórych miejscach za prosta.Nie mam co pisać,ponieważ Siwy to zrobił i się z nim zgadzam.Bardzo trunda mapka.Te wszystkie plagi i pożary zrujnowały moją posiadłość,ale ja walczyłem dokońca i niestety przegrałem.
OCENA: 8/10
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 11, 17:49   

Dziękuję za oceny :-) . Siwy, koryto rzeki może nie jest epickie, ale lepiej nie przesadzać - przecież nawalenie wszystkiego co można nie jest wskazane ;-) . Co do tych ruin, to były to pozostałości takiej typowej strażnicy, nie chciałem robić tam jakichś rewelacji.

Może mapka jest i trudna, ale jest to mapa ekonomiczna i chciałem zrobić "ciekawą" atmosferę ;-) Następna mapka, jak podejrzewam, będzie już obroną zamku.

Fajne spostrzeżenie co do tych plag :-) . Osobiście nie zdawałem sobie sprawy z symboliczności mojej mapki.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 6 Lipiec 11, 12:53   

Właśnie chodzi mi o to, że np. tutaj jest aż za dużo nawalone ;P. Oprócz brodu nie zauważyłem też żadnego krzaczka, a skoro jest sporo drzew to tym bardziej powinny być krzaczki :P . Mnie się to np. rzuca w oczy. Generalnie IMO za dużo używałeś 'skał' a za mało głazów przy tej rzece.
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 8 Lipiec 11, 11:41   

Hmm, postaram się zrobić rzeki według twoich rad.

Prezentuję wam nową misję. Tym razem to obrona zamku.

Skaliste wybrzeże



"Dowództwo krucjaty rozkazało swym wojskom zdobycie miasta El-San. Było ono jednym z ważniejszych punktów obrony wybrzeża. Chociaż było pod panowaniem Arabów, było po części wolnym miastem. Mieszkał tu zlepek narodów, a jego mieszkańcy trudnili się głownie rybactwem i wojaczkom, do czego przyszła hodowla. Położone jest ono na klifie morskim, dobrym do obrony. Przed wojownikami krucjaty trudne zadanie."

W misji wcielamy się w obrońców twierdzy. Celem jest utrzymanie jej.

Proszę ocenić poziom trudności misji :) I proszę nie zwracać uwagi na dużo skał na wschodzie, gdyż mają one imitować taką "mieliznę", poza tym jest to przecież skaliste wybrzeże ;-) .

____________________
LINK ---> http://www.speedyshare.co...te_wybrzeze.zip

Ps. Tym razem wrzuciłem na speedyshare, gdyż na megaupload.com był jakiś error.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz