Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Czas na wystawienie mapy jest do 20, ale na pewno wszyscy jurorzy naraz nie ocenią map. Bardziej brakuje uczestników niż jurorów, więc jeśli wyjeżdżasz możesz wystawić mapę trochę później, jeśli jednak nie masz już całkiem na to ochoty możesz zostać jurorem. Ogłaszam też, że można już oceniać mapy!
No to dobra czas na oceny - Dzisiaj ocenie 2 jutro pozostałe
1.)Obrona portu
-fabuła - fabuła dosyć niezła ale jest mały niedosyt."Było to w czasie suszy, dlatego pobliski las jak i wszystkie w nim żyjące stworzenia spłonęły podczas walki." - mogłeś napisać że większość zwierząt a nie że wszystkie bo nie wiadomo tego dokońca - Ocena 2
-różnorodność krajobrazu - nic nie jest chaotycznie nic więcej nie ma się co rozpisywać - ocena 5
-wykorzystanie tricków mapperskich - ocena 3
-podłoże-jest OK powiedziałbym że jest bardzo dobrze.Z wyżyn do gór co daje duży plus (jeżeli dałbyś z nizin do gór to byłoby to nie realne) - ocena 2,5
-grywalność - bardzo fajnie mi się grało na twojej mapce , no po prostu super ! - Ocena 7,5
-poziom trudności - Poziom trudności w sam raz dla osób których lubią duże wyzwania. Dla początkujących trochę mogło by być za trudne dlatego dostaniesz 4,5
-specyfika zamku - zamek trochę śmierdzi sułtanem ale pasuje do tego krajobrazu. Zamek jest dobry do obrony zamku przed silniejszą armią. W sumie jest ok - Ocena 8
-pomysłowość - pomysłowości tutaj aż tak dużo nie jest ale wkładam twój trud do pracy oraz to że jako 1 wstawiłeś mape - Ocena 4
-całokształt - na pewno zamek pasuje do tego krajobrazu; nie będę się tutaj dużo rozpisywać bo mam jeszcze dużo do oceniania więc ocena 7,5
-krajobraz ogólnie - jest łądny 5
No to razem : 49/64
2.)Zamek Mirów
-fabuła - nie mam zastrzeżeń 3
-różnorodność krajobrazu - jest extra, nie tylko trzeba robić aby na minimapie było ładnie - ocena 5,5
-wykorzystanie tricków mapperskich - takowe są ocena 2,5
-różnorodność podłoża - tak jak poprzednia moja ocena - 2,5
-grywalność - również fajnie mi się grało na twojej mapce - 6
-poziom trudności - w sam raz - 5
-specyfika zamku - zamek jest niezły a szczególnie jego budowa.Naprawdę postarałeś się - 10
-pomysłowość - rzeka jako fosa - bardzo dobrze przemyślane - ocena 5
-całokształt - wszystko do siebie pasuje nie wiem ile przy tym siedziałeś ale naprawdę jestem dumny - ocena 9,5
-krajobraz- ocena 7
Wg. mnie to byłoby nie fair wobec reszty uczestników - najpierw podołałeś się wyzwania, potem wycofałeś się, a teraz chcesz wrócić... i w dodatku 3-4 dni..... no nie wiem, niech zdecydują sędziowie...
Nagrody zapewnione, za pierwsze miejsce kolorek, a za podium hala sławy. Co do sprawy Threeth'a nie widzę problemu, mogę go zapisać skoro Tay odchodzi do jurorów, a brakuje uczestników, tak więc spiesz się z mapą i wystawiaj.
-fabuła - jest trochę niedokładna bo nie opowiada nam o wszystkim ale trzymie się mniejwięcej kupy - ocena 2
-różnorodność krajobrazu - Nie jest ani najlepszy ani najgorszy - Ocena 4
-tricki - 2
-różnorodność podłoża - to co u wszytkich z wyżyn do gór - 2,5
-grywalność - gra się dość świetnie ale nieraz jest nudawo ;( - ocena 6,5
-poziom trudności - idealny 5
-specyfika zamku - najbardziej podoba mi się ten mur chyba hedriana czy jakoś tak naprawdę jest świetny.Zamek jest na wyższej górce co jest prawdą (zazwyczaj zakładano zamki w takich miejscach) - 10
-pomysłowość - rzeka zamiast fosy - dobry pomysł co daje dużego plusa - 5
-całokształt - po prostu świetnie ! - ocena 8,5
-krajobraz ogólnie - 6,5
razem : 52/64
4.)Tradetower
-fabuła - 3
-różnorodność krajobrazu - idealnie po prostu świetnie - 6
-wykorzystanie tricków mapperskich - ocena 3
-różnorodność podłoża - nie jest zbytnia różnorodność ale jest ładnie - 2,5
-grywalność - najlepiej grało mi się na twojej mapce po prostu super ! - (dostaniesz premię 1 pkt wyżej bo po prostu najlepiej mi się tu grało) - 8
-poziom trudności - dobry - 4
-specyfika zamku - zamek idealny do obrony bardzo ładnie zbudowany nalezy się pochwała - 11,5
-pomysłowość - ładnie wygląda ten dół wokół zamku; - 5
-całokształt - okrągłe 10
-krajobraz ogólnie - 6,5
Ekh-hem.
Miałem dość poważne problemy z ocenianiem i sam nie wiem, co z tym zrobić. Mianowicie, w misji "Obrona Dagetborgu" wygrana włączała się od razu po rozpoczęciu gry, więc nie miałem na bardzo jak oceniać czegokolwiek dotyczącego gameplayu. Następnie, w mapie "Zamek Mirów" zbugowała mi się zbrojownia i jej stan nie zmieniał się mimo każdego rodzaju działań - ciągle było 50 łuków. Poza tym w tej samej mapie wojsko nie było zbyt, hm, mobilne. Mianowicie nie mogłem nimi w najmniejszym stopniu sterować. Mimo wszystko ocenię te aspekty gry, które mogę w każdej z tych map. Decyzję, co z tym zrobić, pozostawiam organizatorowi - można albo całkowicie zignorować moje oceny, albo wyciągnąć procent, albo w wypadku moich ocen wyłączyć oceny gameplay'u z wszystkich map.
1)Obrona Portu
a)fabuła - 2/3, wszystko w porządku. Minus jeden punkt za "szlachetny Lord, tyran Wieprz" - za mało to wszystko mówi
b)różnorodność krajobrazu - 3/6, to było aż zbyt różnorodne. Na pewno włożyłeś w to dużo pracy, ale CHAOS.
c)tricki - 3/3
d)różnorodność podłoża - 2/3, tak jak pisałem wyżej
e)grywalność - 6/8
f)poziom trudności - 3/5, dla mnie za trudne
g)specyfika zamku - 12/12, najlepszy zamek w tej kategorii
h)pomysłowość - 5/6
i)wielkie siły oblegające zamek komponują się z obrazem zagłady tworzonym przez podłoże... Najlepsza mapa w kategorii kompozycja. 10/10
j)krajobraz ogólnie - 7/8
2)Zamek Mirów
a)2/3
b)4/6
c)3/3
d)2/3
e)Jak pisałem, nie mogę tutaj oceniać...
f)...i tutaj też.
g)6/12
h)3/6
i)8/10 - nie podoba mi się, ale mimo wszystko jakoś się tam komponuje.
j)4/8
3)Obrona Dagetborgu
a)2/3
b)4/6, mimo wszystko nie podoba mi się rozmieszczenie drzew.
c)3/3
d)2/3
e i f - bez ocen
g)7/12
h)4/6, nic specjalnego
i)kompozycja mi się nie podoba. 7/10
j)4/8
4)Tradetower
a)3/3, fabuła bez niedopowiedzeń
b)5/6
c)3/3, ze wskazaniem na ładny pożar lasu na początku
d)3/3, nie jest różnorodne, ale wyjątkowo ładne, a o to moim zdaniem chodzi. Więc i tak daję 3.
e)6/8, szybka akcja
f)4/5
g)9/12, nie jest specyficzny, ale bardzo dobrze się komponuje.
h)5/6
i)10/10, nie trzeba komentarza
j)8/8
Ostatnio zmieniony przez Lord Smerf 21 Sierpień 11, 18:49, w całości zmieniany 1 raz
Nie mam pojęcia. Po prostu u mnie nie dało się doprowadzić do normalnego stanu - nawet reinstall Twierdzy nie pomógł. Pewnie to problem z Vistą, bo z tekowego systemu operacyjnego korzystam.
Problem rozwiążemy w ten sposób, jeden z 2 najbardziej doświadczonych uczestników czyt. Threeth lub Siwy ocenią grywalność i poziom trudności na tych 2 mapach. Jeśli obaj nie wyrażą na to zgody to wyciągniemy średnią z ocen reszty jurorów i podamy wynik w przybliżeniu np. 6.3=6.5, 6.2=6. W pierwszym z rozwiązań proszę o szybką ocenę przed ocenieniem wszystkich map przez wszystkich jurorów.
Myślę, że moja mapa będzie gotowa najpóźniej na wtorek. Zostały scenariusze do dokończenia(25%obecnie mam) i dokończyć fabułę. Krajobraz i zamek jest gotowy.
Jakoś nie uśmiechałoby mi się oceniać grywalności ani poziomu trudności map ;/. IMO najlepiej byłoby znaleźć po prostu jeszcze z dwóch jurorów. Modzi by się nie podjęli? Albo ktoś inny?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum