Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Fabuła: 10 lat temu na ziemiach tych odbyła się niewyobrażalnie krwawa bitwa. Po jednej ze stron stał tyran zwany Wieprzem, którego nie obchodził pokój i zechciał zagarnąć wszystkie pobliskie ziemie. Po drugiej stronie stał szlachetny Lord, który dbał o swych poddanych i pragnął pokoju. Bitwa trwała 8 dni oraz 8 nocy, wojska Tyrana rozgromiły siły szlachcica, który musiał wycofać się do zamku. Oblężenie trwało 5 miesięcy i cudem udało Ci się je odeprzeć. Było to w czasie suszy, dlatego pobliski las jak i wszystkie w nim żyjące stworzenia spłonęły podczas walki. Teraz miejsce to nawiedzają żołnierze zmarli podczas bitwy, świadkowie którzy przeżyli noc w lesie mówią, że nasze oddziały sprzed 10 lat były tak oddane władcy, że nie mogą po śmierci zaznać pokoju i co 8 dni w nocy ponawiają bitwę, której wciąż nie mogą wygrać. Teraz Wieprz powraca z jeszcze większymi siłami, a ty musisz pomścić starych wojaków, aby zaznali w końcu pokoju. Na pewno wesprą cię w walce.
Cel misji:
Porady:
*Najważniejsze podczas całej bitwy jest wystrzeliwanie we wroga (najlepiej, kiedy będzie przechodził przez jeden z wąskich przesmyków w górach) zarażonych krów (od 2 do 5 na strzał) oraz dobudowanie (około 10-15) trebuszy w obwodzie obronnym. Postaraj się wyhodować jak najwięcej krów (około 30) poprzez zwalnianie i zatrudnianie pracownika do czasu pierwszej inwazji. Kiedy przeciwnik będzie już pod twoim zamkiem użyj szybszych katapult, aby wystrzelić padlinę.
*Uważaj na zarazę w swoim zamku która może znacznie osłabić, a nawet zabić twoich żołnierzy.
*Kiedy wróg przebije się przez główną bramę weź wszystkie wojska walczące wręcz do wąskiego przesmyku kolo mostu, w którym ich moc rażenia będzie niewyobrażalna.
*Przed pierwszą inwazją wykorzystaj całe drewno i smołę, aby wzmocnić obronę zamku.
*Użyj konnicy, żeby niszczyć machiny oblężnicze wroga, inaczej już po pierwszych atakach przebije się przez obwód obronny.
*Zbierz wszystkie wojska z portu i dalszej części zamku i ustaw ich w północnej wieży obwodu obronnego.
*Zostaw około 30 (+15 na północnej wieży) pikinierów w obwodzie ochronnym, gdyby wojska wroga się przez niego przebiłby.
*Chroń farm krów w wiosce na północy, bo nie możesz ich potem dobudować/odbudować
Dodam jeszcze żeby wziąć sobie do serca te porady, bo bez tego nie macie szans na wygraną, najważniejsze jest wystrzeliwanie krów, w których leży 70% sukcesu.
Kupiec, mapa zapowiada się świetnie. Już nie mogę się doczekać, kiedy wezmę się za ocenianie.
Natomiast,
Kupiec Hrupkuw napisał/a:
Na pewno są jakieś błędy ortograficzne, których nie wychwyciłem, bo jestem słaby z ortografii, więc jeśli coś zauważyliście to dajcie znać - poprawie tutaj i w grze ;D
"Niezwykłe paranormalne zjawiska" - "niezwykłe" i "paranormalne" to synonimy, więc jeden z nich sobie odpuść.
"Na pewno" zamiast "napewno".
W ostatnim zdaniu powinno być "potężniejszą".
Przepraszam wszystkich, ale boję się że nie wyrobię się na 15 z moją mapą - robię remont z moim ojcem i nie mam ani chwili wolnej - jedyne co to jakieś 15 czy 20 minut po obiedzie...
postaram się wyrobić na 15 ale gdyby byłyby problemy to czy mógłbym prosić aby dla ''spóżnialskich'' termin oddawania prac był do 21?
Niestety, ale zapisując się do konkursu do czegoś się zobowiązaliście, mieliście ponad miesiąc czasu i to jeszcze w wakacje. Mogę przyjąć wasze mapy z opóźnieniem o ile zgodzą się na to jurorzy, w tym wypadku wcześniej oceniliby już wystawione prace, a później wasze. Tak więc do 20 raczej będziecie mieć czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum