ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bordinio
29 Sierpień 11, 10:51
Konkurs na mapę do Stronghold #3
Autor Wiadomość
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 21 Styczeń 11, 18:26   

Z przykrością przyznaję, że jeszcze nie zacząłem mapy. A skoro prace wystawiamy dziś, to muszę zrezygnować z udziału. Przepraszam, że tak potraktowałem konkurs, bo szczerze przyznając, zapomniałem o terminie.
Postaram się ocenić mapy, bo pewnie jak zawsze będzie problem z jurorami.
_________________
Good night white pride
Ostatnio zmieniony przez ponceriusz 22 Styczeń 11, 14:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adax 
Laureat konkursu


Gra w: Sh1.SHC
Wiek: 26
Posty: 106
Skąd: Za górami...
Medale: Brak

Wysłany: 21 Styczeń 11, 18:37   

Izmirt




Uploaded with ImageShack.us

Najlepsze miejsce do budowania jest w górach na wschodzie i zachodzie. Żelazo jest w jednych i drugich górach ale kamień tylko w zachodnich.
http://img13.imageshack.u...uj0001kopia.jpg
Fabuła połączenie legendy i faktów z kronik Archickich.

Izmirt powstał w 579r. II epoki za panowania armistana Cierena jako fort broniący północnej granicy kraju. Leży u podnóża gór Cienistych w miejscu kultu pogańskiego w przełęczy ,,Bothiska”. Podlega bezpośrednio koronie, a Irnuar ma ograniczoną władzę (;tylko w razie zagrożenia). Szczególnie cytadela wyryta w skale granitowej przyciąga uwagę. Jego załoga zasłynęła w wielu bitwach m.in. oblężeniu Sitil. Był wielokrotnie oblegany ale ani razu nie został zdobyty. Podczas oblężenia w 990r. atakujący podpalili las w okolicy fortu, a od tego zapaliły się budynki. Przez nieuwagę głaz z trebuszu zniszczył schody prowadzące do cytadeli. Gdy napastnicy nie mogli się dostać do stołpu, po prostu go zniszczyli. Jeden z głazów zmiażdżył dowódcę garnizonu. Fort został zburzony, ale nie zdobyty. Podczas pożaru zapaliła się kamienna kaplica. Według legendy będzie płonąć, aż do przybycia prawowitych władców.

Reszta fabuły w zipie.

http://www.speedyshare.co...sowany_zip_.zip
_________________
Czas leci, czas leci...
Innymi słowy do roboty...
Ech. :p
Ostatnio zmieniony przez Adax 22 Styczeń 11, 16:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DarnokOk 
Rekrut

Wiek: 24
Posty: 359
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 21 Styczeń 11, 19:15   

ponceriusz napisał/a:
Z przykrością przyznaję, że jeszcze nie zacząłem mapy. A skoro prace wystawiamy dziś, to muszę zrezygnować z udziału. Przepraszam, że tak potraktowałem konkurs, bo szczerze przyznając, zapomniałem o terminie.


Mogłeś zrobić tak jak ja:) 70% mapy zrobiłem dzisiaj, bylibyśmi razem ex aqueo (chyba tak sie pisze) na ostatnim miejscu xd
_________________
Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 22 Styczeń 11, 11:11   

Dobra, koniec wystawiania. Oceniamy.
Stopniowo będę dodawał oceny.

Siwy:

Plus
-Krajobraz jest różnorodny, choć miejscami pustawy 7/10
-Z niestandardowych elementów jest tylko most tak więc niestety 3/10
-Krajobraz jest realistyczny, tak więc dam 9/10
Minus
-Mapa nie jest chaotyczna 0/-4
-Krajobraz nie jest monotonny 0/-4
-W niektórych miejscach widać trochę kwadratowe ułożenie różnych wysokości -0,5/-4
-Komentarz:
Mapa ogólnie jest bardzo dobra i realistyczna, mogłeś użyć więcej trików(spalona ziemia itp.) przez co ocena trochę zmalała. Ogólnie dobra robota.


Tay:

Plus
-Różnorodność, tutaj zdecydowanie przesadziłeś, rzeka, góry, rzeka, jezioro, rzeka, znowu jezioro, bagna(w górach?), podłoże zaś jest zbyt monotonne 4/10
-Pomysłowość, są co prawda ruiny i mosty, ale nie prezentują się świetnie 4/10
-Realizm, mapa zbyt różnorodna przez co mało realistyczna 6/10
Minus
-Mapa niestety chaotyczna, przynajmniej takie robi wrażenie -2/-4
-Monotonność, troszkę mało urozmaicone podłoże -0,5/-4
-Mapa nie jest kwadratowa 0/-4

-Komentarz:
Mapa traci mocno na tym, że jest zbyt różnorodna, po prostu trochę przesadziłeś.

Olowek
-Mapa niezbyt jest różnorodna 7/10
-Są ruiny, nawet ładne, ale mało zauważalne 6/10
-Mapa jest realistyczna 10/10

Nie ma żadnych punktów na minus.

Adax

a) Bardzo różnorodnie. (9/10)
b) Wszędzie widać jakieś dodatkowe elementy. (8/10)
c) Niskie, ostre płaskowyże na wybrzeżu wyglądają bardzo dziwnie. (7/10)

d) (0/-4)
e) Podłoże i szczyt góry są zbyt monotonne. (-2/-4)
f) . (0/-4)\

DarnokOK

a) Nigdzie nie został użyty inny typ podłoża, niż standardowy, mapa jest pusta. (5/10)
b) Jest mały mostek, ciekawe ruiny. (6/10)
c) Małe garby na równinie, "klify" wyrastające znikąd i płaskowyż w rogu nie prezentują się najlepiej. (4/10)

d) Brak zarzutów. (0/-4)
e) Cała mapa składa się z kilku powtarzających się motywów. (-3/-4)
f) Klify ewidentnie zbyt kanciaste. (-1/-4)

Przemusio

a) Ogólnie mapa jest różnorodna. (9/10)
b) Śnieg w górach niespecjalny - jest go stanowczo za mało. Jednak pomysł się liczy. (5/10)
c) Ogromny brud na małym strumyczku, żelazo w dziurze w ziemi i drzewa poszczególnych gatunków rosnące grupach. (5/10)

d) Mapa nie jest trochę niespójna. (-1/-4)
e) Góra mapy zbyt łysa. (-1/-4)
f) To za kwadratową dziurę na rudę żelaza. (-1/-4)
Ostatnio zmieniony przez Threeth 8 Luty 11, 14:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Artut97 
Burżuj

Gra w: Żadne
Wiek: 27
Posty: 244
Skąd: Zd-Wola
Medale: Brak

Wysłany: 22 Styczeń 11, 13:28   

Sorry nie mogę oceniać map, bo mój antywirus wykrył w aplikacji Twierdza wirusa, więc usunołem Twierdzę.
Akurat jak chciałem wł, aby pooceniać mapy. No trudno... Jeszcze raz sorry ;/
_________________
W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 23 Styczeń 11, 19:38   

Siwy:

Plusy:
a) Krajobraz jest bardzo różnorodny i płynnie przechodzi od gór z wodospadem, przez kotlinę, po kolejne góry, a przez całą mapę przepływa rzeka, która jest bardzo dobrze wkomponowana do reszty mapy (głównie różnych wysokości). Za to niziny nie są powalające, użyłeś zbyt mało rodzajów podłoża 7,5/10
b) Oprócz mostu są też drogi, więc dam 4,5/10
c) Tu tak jak Threeth dam 9/10. Po prostu nie ma nic nierealistycznego.
Minusy:
d) Chaotyczności nie ma 0/-4
e) Monotonności też nie ma 0/-4
f) Niziny są "mazane" dużym pędzlem, przez co wyglądają kwadratowo, ale oprócz tego nic -0,5/-4
Komentarz:
Mapa całkiem niezła, bardzo podobają mi się brzegi rzeki, która cała jest bardzo dobrze dopasowana do reszty mapy. Góry i wzgórza też fajne, ale miejscami trochę łyse. Mapa traci na nizinach, które są... po prostu maznąć błotem to każdy umie. Spójrz na mapy oloweka, Threetha, czy konkursową Adaxa. Tam niziny są po prostu zrobione większą ilością rodzajów podłoża (kamienie, skały, błoto, wyżyny).

Tay:

Plusy:
a) Krajobraz jest różnorodny, może trochę za bardzo, ale to jest kategoria na plus, więc nie odejmę za to, co napisał Threeth w swojej ocenie. Za to bardzo słabo zrobione podłoże, więc będzie 5,5/10 .
b) Jest droga i kilka mostów, ale po co trzy mosty obok siebie na jednej rzece, mogłeś bród zrobić tam, a mosty na tych rzekach co są w górach. I lepiej wyglądają drewniane niż kamienne mosty na takich małych rzeczkach. Są elementy niestandardowe, ale słabo pasują do mapy, 4/10 .
c) Mapa nie jest realistyczna, tak jak napisał Odyn zbyt dużo wody, trochę trzeba się zdecydować, czy się robi region górzysty, czy jakąś dolinę, Ty to tak trochę wszystko pomieszałeś, dałeś trzy rzeki w jednej mapie i marnie to wyszło 4/10 .
Minusy:
d) Mapa jest chaotyczna, na świecie nie znajdziesz tak różnorodnego miejsca, trzy rzeki, z czego jedna jeszcze rozwidlona, dwa duże jeziora, z czego jedno otoczone skałami, trawa w każdym miejscu inna, w jednym miejscu ciemna, w drugim jasna. Chciałeś umieścić wszystko na małej mapie i to nie wyszło. -3/-4 .
e) Tutaj ta różnorodność Ci pomaga przez co odejmę punkty tylko za słabe, monotonne podłoże w środku mapy. -0,5/-4 .
f) Nie mam za co odejmować 0/-4 .
Komentarz:
Mapa jest zbyt różnorodna. To chyba najkrótszy możliwy komentarz do tej mapy. Jak przeczytasz dokładnie całą ocenę, to się dowiesz gdzie konkretnie.

przemusio

Plusy:
a) Mapa jest różnorodna, ale u góry i na dole (tam jest las, ale cienki) mapy jest pusto, nie użyłeś różnego podłoża i stąd tylko 5,5/10 .
b) Jest jakaś opuszczona kopalnia, ale za mała, przez co słabo wygląda i gdybyś nie napisał, że to kopalnia, to bym nie wiedział. A to coś w środku mapy i na brodzie, to nie wiem co to jest i na pewno to nie jest jakieś kreatywne, żeby podnieść ocenę 2/10 .
c) Mapa jest ogólnie nierealistyczna, dobrze i dość realnie wyglądają tylko te wzgórza z lewej strony, a reszta to dno 2,5/10
Minusy:
d) Mapa jest bardzo chaotyczna, dziwne bagna i jakieś jezioro z brodu na środku mapy, a w nim jeszcze dziwniejsza skała porośnięta drzewami -2,5/-4 .
e) Jeden typ podłoża się ciągle powtarza, a poza tym nie mam zastrzeżeń -1/-4 .
f) Dziwnie kwadratowe jezioro na środku, na środku tego jeziora dziwnie kwadratowa skała i nad jeziorem dziwnie kwadratowa jaskinia (ta z żelazem). A bagna są tak samo duże po obu stronach rzeki. -2/-4
Komentarz:
Mapa ewidentnie nieskończona, zrobiona w 5 minut (chociaż nie wiem czemu traciłeś czas na śnieg zamiast robić resztę mapy porządnie). Żadnej oryginalności w robieniu podłoża, żadnych krzaków ani kamyków porozrzucanych po mapie, tylko łyse równiny. Słaba i nierealistyczna mapa.

olowek

Plusy:
a) Krajobraz nie jest zbyt różnorodny, jak już robisz same wzniesienia to niech chociaż mają różną wysokość (nie tylko na brzegu). Podłoże też wszędzie takie same (może i robione z kilku rodzajów ziemi, ale wszędzie z tych samych , z jednej kompozycji), żadnych skupisk kamieni i ani trochę zieleni. Mało pomysłu miałeś robiąc tą mapę, ale i tak jakiś poziom trzyma (m.in. przez minimapę) 6/10 .
b) Widać dużo ruin, a między tym głównym półwyspem i jedną małą wyspą mniej więcej na środku mapy są ruiny mostu. Wyszły bardzo dobrze, jedynie zastanawia mnie dlaczego wszystkie ruiny są tylko i wyłącznie nad klifami, żadnych ruin w głębi lądu. Trochę jednak tych ruin brakuje, więc będzie 8,5/10 .
c) Ląd ma jedną wysokość, jedynie nad samym morzem trochę się zmienia. I trochę brakuje zieleni, ale ogólnie mapa realistyczna 8/10 .
Minusy:
d) Żadnych zastrzeżeń 0/-4 .
e) Oprócz chyba trzech dębów na mapie są same sosny, tak jak napisałem w punkcie a) podłoże wszędzie takie same. Krajobraz ogólnie monotonny, -2,5/-4 .
f) Żadnych zastrzeżeń 0/-4 .
Komentarz:
Wybrałeś bardzo łatwy wariant, czyli wybrzeże, w dodatku mapa składa się z samych wzniesień i wygląda bardzo monotonnie. Takie wybrzeże można zrobić w jeden dzień, ale zadbałeś o szczegóły, przez co mapa wygląda bardziej kreatywnie, choć i tak trochę mało.

DarnoOk

Plusy:
a) Niestety użyłeś jednego typu podłoża (w dodatku podstawowego), przez co mapa wydaje się pustawa i zarazem mało różnorodna 3/10 .
b) Jest dużo elementów niestandardowych, ruiny zamku, mostek i zniszczona wieża na wyspie 8/10 .
c) Wodospad jest za blisko morza, pagórki dziwne i w prawym dolnym rogu krzaki mają trochę dziwnie regularne ułożenie. Ogólnie mapa nierealistyczna 2/10 .
Minusy:
d) Mapa jest chaotyczna. W jednym miejscu wodospad, w innym wybrzeże, w jeszcze innym niziny i w niektórych miejscach jeszcze góry. Trzeba się trochę zdecydować, który z tych wariantów się wybiera, Ty wszystkie umieściłeś na jednej mapie -3/-4 .
e) Jeden typ podłoża się powtarza -1/-4 .
f) Trochę kwadratowe to wybrzeże tam z lewej strony, mogłeś użyć opcji "wyrównaj teren". Poza tym kwadratowa ta wyspa i wzniesienie na niej -2/-4 .
Komentarz później.

Adax

Plusy:
a) Krajobraz po prostu bardzo różnorodny 9/10
b) Ruiny po prostu perfekcyjne. Nie wiem jak uzasadniać tą ocenę, po prostu idealnie pasują do reszty mapy. Naprawdę, bardzo dużo pracy trzeba dla takiego efektu, 10/10!
c) Tutaj muszę trochę odjąć za szczyt góry na dole mapy, za paskudny strumyk i za tajemniczo równe klify na brzegu morza. Poza tym dolina ma trochę kwadratowy kształt 7,5/10
Minusy:
d) Jest bardzo dużo różnych elementów niestandardowych, ale wyglądają dobrze, przez co nie mam za co odejmować 0/-4
e) Może troszkę podłoże jest monotonne, ale i tak dobre. A co do reszty to jeszcze ten brzeg morza niezbyt różnorodny
-1/-4.
f) Znowu przez klify nad morzem muszę odjąć. Oprócz tego wspomniany w punkcie c) kształt doliny (tej gdzie są ruiny)
-1/-4.
Komentarz:
Mapa bardzo dobra, o wiele lepsza niż wynika to z tych sztywnych kategorii ocen, bez których nie zważyłbym na wiele szczegółów, które jednak słabo wyszły. Gdybyś obniżył trochę teren nad brzegiem morza, tam gdzie są te klify, wyglądałoby to naturalniej i mapa byłaby o niebo lepsza w tej ocenie "konkursowej". A w grze, to po mapie Siwego najlepsza do budowania zamków w trybie swobodnej budowy (gdyby nie zbyt wiele zwierząt, byłaby najlepsza, a tak to na początku muszę robić wydarzenie "Banici", żebym łucznikami wybił wilki).
_________________
Good night white pride
Ostatnio zmieniony przez ponceriusz 8 Luty 11, 15:46, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
DarnokOk 
Rekrut

Wiek: 24
Posty: 359
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 11, 18:28   

Widzę że coś kiepsko idzie z ocenami, no dalej, paliwa. :)
_________________
Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 26 Styczeń 11, 20:52   

W trakcie oceniania 5 mapy zawiesił mi się jeden program, a razem z nim prawie cały system. Robiłem co mogłem, ale całe moje wypociny przepadły :[ Dzisiaj na pewno nie zabiorę się za to drugi raz, bo już sam widok pustego notatnika mnie denerwuje.
Jutro postaram się przesłać moje oceny.
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 27 Styczeń 11, 15:12   

SIWY:

Plusy:
-Krajobraz jest zroznicowany, ale nie ma takze nawrzucanego po trochu kazdego rodzaju podloza. Niziny kiepskie, moglbys troszeczke je poprawic. Takze polnoc mapy jest niedorobiona 7/10
-Hmm, w tym przypadku ocena sporo spadnie, most mi sie nie podoba, drogi sa, ale brakuje jakis ruin, bandytow czy czegokolwiek 3/10
-Nie ma duzej ilosci sztucznosci, choc w niektorych miejscach spadek wyzyn w niziny wyglada troche sztucznie. Takze niektore skupiska drzew wygladaja na "recznie" sadzone 8/10
Minusy:
-Chaotyczności nie zauwazylem 0/-4
-Monotonności też nie 0/-4
-Niziny, gdyby nie one, obyloby sie bez punktow karnych, ale tak to: -1/-4
Komentarz:
Mapa moze byc, moze troche zbyt duze skupisko zelaza, oraz niedobracowana polnocna czesc mapy. Kiepskie niziny, oraz niektore skupiska drzewek psuja ogolna ocene mapy. Na niziny chlapnij mala ilosc bagna, zwlaszcza w poblizu rzeki. Ogolnie przyjemnie sie budowalo na Twej mapce. :)

ADAX:

Plusy
-Wielka roznorodnosc, az boli od niej glowa, ale nie bede sie przyczepiac 8.5/10
-Brakuje mi wielkiego, zburzonego kompleksu zamkowego, ale i tak ruiny wporzadku 7/10
-Strumyk jest porazka, klify takze moglybybyc lepiej wykonane 8/10

-Mapa jest strasznie roznorodna, lecz nie chaotyczna 0/-4
-Gory sa kiepskie, tak samo ten strumyk -1.5/-4
- Brzydki klif. -0.5/-4

OLOWEK

a) Dobre klify, ale za to slabe wybrzeze, jest bardzo puste 6/10
b) Widac, ze tam znajdowalo sie wieksze miasto, tylko zostalo zatopione 7/10
c) Takie wybrzeza widzialem, jak bylem w Irlandii, oraz po czesci w Syrii 10/10

d) Brak zarzutow. 0/-4
e) Troche monotonna. -1/-4
f) Brak zarzutów. 0/-4

DARNOKOK

a) Jeden typ podloza, brzydka i pusta mapa. 3/10
b) Jedyne chyba, co zrobiles dobrze w tej mapie to ruiny, wygladaja ciekawie, mostek tak samo 6/10
c) Jedyne, co wyplywa w malym dystansie od moza to malutkie strumyki, a twoje rzeki do nich sie nie kwalifikuja. Same samotne wzniesienia... Coz to? Klub samotnikow? Nie bede komentowac takze laskow, pagoreczkow i innych paskudnych elementow. 2/10

d) Zle umiejscowione rzeki i wzgorza. -2/-4
e) Mapa jest nudna, wszystko sie w niej powtarza. -3/-4
f) Kanciaste klify, wzgorza oraz are innych rzeczy. -2/-4

PRZEMUSIO

a) Ciekawa, choc troche zbyt duzo wszystkiego. 8/10
b) Rozumiem, ze twierdza Swietego Mikolaja jest w Tatrach(co sugeruje liczba sniegu) :P Ale pomysl dobry, tak samo choinka. 7/10
c) OEch, drzewa byly chyba recznie sadzone, nie? Zelazo tez jest kiepsko umiejscowione 5/10

d) Twierdza Swiateczna powinna byc perfekcyjnie zaplanowana, a taka nie jest. -1/-4
e) Lewy gorny rog mapy jest calkowicie pusty, bradziej, niz pozostala polnocna czesc. -2/-4
f) Zelazo w... kamieniolomie?!. -1/-4

TAY

a) Spora ilosc roznych palet. 9/10
b) Chjodnik, most sa wporzadku. Rozumiem, ze ta stara, zniszczona wieza strzegla granic krolestwa? jesli tak, to dam 6 pkt. 6/10
c) Teren podmokly, mam rozumiec? Jesli tak, to czemu nie ma duzej ilosci bagien? A teraz jeziorko... Normalnie, tylko gorskie jeziora sa takie niedostepne, poza gorami takiego czegos nigdy nie wdzialem(a podrozoje sporo). 4/10

d) Polatana, poprzeszywana, takie mam wrazenie. -2/-4
e) Brak komentarza 0/-4
f) Jest git 0/-4
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Ostatnio zmieniony przez Lowcakur 8 Luty 11, 15:51, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 27 Styczeń 11, 16:04   

Siwy

a) Różne typy drzew, kamieni i podłoża są na tej mapie doskonale przeplatane. (10/10)
b) Zauważyłem tylko jeden most. Co prawda zrobiony jest dobrze, ale skoro mamy oceniać pomysłowość, to trochę za mało. (3/10)
c) Nie pasuje mi podwójny wodospad, ani kierunek nurtu rzeki. Według mnie, powinna płynąć doliną, a nie od wzniesienia do wzniesienia. Poza tym reszta terenu wygląda świetnie. (7/10)

d) Brak zarzutów. (0/-4)
e) Brak zarzutów. (0/-4)
f) Brak zarzutów. (0/-4)


Ołówek

a) Klify i linia brzegowa są bardzo różnorodne, ale samo wybrzeże jest nieco puste. (7/10)
b) Ruiny prezentują się dobrze. Szkoda tylko, że są takie małe... Zamiast wciskać je na małym cyplu, można było nimi wypełnić nieco pustki w głębii lądu. (4/10)
c) Nie potrafię sobie wyobrazić w jaki sposób powstają tak nieregularne i strome wybrzeża, ale faktycznie można na świecie takie spotkać. (9/10)

d) Brak zarzutów. (0/-4)
e) Zbyt duża część wybrzeża wygląda tak samo. (-1/-4)
f) Brak zarzutów. (0/-4)


Przemusio

a) Ogólnie mapa jest różnorodna. (9/10)
b) Niestety przez ograniczenia edytora, choinka psuje się podczas zapisu. Śnieg w górach również kuleje - jest go stanowczo za mało. Jednak pomysł się liczy. (6/10)
c) Ogromny brud na małym strumyczku, żelazo w dziurze w ziemi i drzewa poszczególnych gatunków rosnące grzecznie w swoich grupach zaniżają moją ocenę. (5/10)

d) Nie do końca widzę jaka była tutaj koncepcja. Mapa nie jest spójna. (-1/-4)
e) Góra mapy jest stanowczo zbyt łysa. (-1/-4)
f) To za kwadratową dziurę na rudę żelaza. (-1/-4)


Tay

a) Ogólnie mapa jest różnorodna. (9/10)
b) Mostek i chodniki dobrze pasują do miejsca, gdzie zostały użyte. Nie wiem co robi zniszczona wieża w takim miejscu, ale skoro już jest, to też coś za nią dodam. (5/10)
c) Stanowczo zbyt dużo wody, jak na taki teren. Szczególnie dziwna jest rzeka i jezioro na szczycie góry, otoczona masą głazów. (5/10)

d) Poszczególne fragmenty mapy nie łączą się w spójną całość. Tak, jakby została sklejona z kilku innych. (-2/-4)
e) Teren jest tak zróżnicowany, że nie wypada w tym miejscu odejmować. (0/-4)
f) Brak zarzutów. (0/-4)


Adax

a) Bardzo różnorodnie. Momentami aż za bardzo. (9/10)
b) Wszędzie widać jakieś dodatkowe elementy. Pomimo tego, że ruin jest cała masa, to rozstawione zostały z głową. (8/10)
c) Strumyk i niskie, ostre płaskowyże na wybrzeżu wyglądają bardzo dziwnie. (7/10)

d) Mapa jest chaotyczna, ale w uporządkowany, zaplanowany sposób. (0/-4)
e) Podłoże i szczyt góry są zbyt monotonne. (-2/-4)
f) Odejmuję za płaskowyże nad brzegiem. (-1/-4)


DarnokOK

a) Nigdzie nie został użyty inny typ podłoża, niż standardowy, mapa jest pusta. (5/10)
b) Jest mały mostek i całkiem ciekawe ruiny. Drobne kamienie idealnie pasują jako pozostałości muru. (6/10)
c) Rzeki nie wypływają ze szczytów wzniesień, kilkaset metrów od morza. Małe garby na równinie, "klify" wyrastające z nikąd i płaskowyż w rogu również nie prezentują się najlepiej. (4/10)

d) Brak zarzutów. (0/-4)
e) Cała mapa składa się z kilku powtarzających się motywów. (-3/-4)
f) Klify i wzniesienie przy nich jest ewidentnie zbyt kanciaste. (-1/-4)
 
 
brennus 
Osadnik

Wiek: 28
Posty: 28
Skąd: Mogilany
Medale: Brak

Wysłany: 27 Styczeń 11, 16:59   

Siwy
a) Krajobraz jest różnorodny i nie ma się tu za bardzo do czego przyczepić. 9/10
b) Mosty są, drogi są, ale jednak trochę mało... 5/10
c) Jest dobrze, nie ma się do czego przyczepić 9/10

d) Nie zauważyłem 0/-4
e) Nie zauważyłem 0/-4
f) Nie zauważyłem 0/-4

olowek
a) Fajnie, pięknie, ale strasznie pusto, a to niestety obniża ocenę 8/10
b) Są ruiny, tylko trochę ich mało i tylko na jednym cyplu. Więcej niestandardowych rzeczy nie zauważyłem 4,5/10
c) Krajobraz jest realistyczny 9,5/10

d) Mapa nie jest chaotyczna 0/-4
e) Wybrzeże jeśli chodzi o typ podłoża wygląda wszędzie prawie tak samo -1/-4
f) Nie zauważyłem żadnych kwadratowości krajobrazu 0/-4

DarnokOk
a) Ten sam typ podłoża... ale ogólnie nie jest źle 6,5/10
b) Jest most, są całkiem niezłe ruiny... 7/10
c) Dużo rzeczy jest nierealistycznych 4/10

d) Mapa nie jest chaotyczna 0/-4
e) Prawie cały czas powtarza się kilka elementów. I tylko jeden typ podłoża... -2,5/-4
f) Klify są trochę za kwadratowe, ale tak to jest Ok -0,5/-4

Adax
a) Różnorodność musi być i tutaj jest zachowana 10/10
b) Dużo niestandardowych elementów, ruiny są dobrze ułożone... 8,5/10
c) Całkiem nieźle, choć zdarzają się błędy w realizmie 9/10

d) Chaos jest i to duży... ale bardzo uatrakcyjnia tą mapę. Chaos artystyczny i przemyślany. 0/-4
e) Jest nieźle 0/-4
f) Klify są zbyt kwadratowe -1/-4

Tay
a) Mapa jest różnorodna 10/10
b) Chodniki, most i wieża są, chociaż nie do końca rozumiem po co ta wieża. 5,5/10
c) Pomieszanie z poplątaniem. To jest kotlina czy bagna? Ale kilka punktów będzie. 4/10

d) To co pisałem w punkcie c) decyduje o ocenie tutaj -2,5/-4
e) Nie zauważyłem 0/-4
f) Tutaj też nic nie zauważyłem 0/-4

Przemusio
a) Mapa jest różnorodna 10/10
b) Trochę mało śniegu, ale to chyba raczej sprawa ograniczeń edytora. Ale trochę mało tego 7/10
c) Żelazo i drzewa strasznie nierealistycznie wyglądają. 5,5/10

d) Trochę jest chaosu, ale ogólnie nie widać o co Ci chodzi w tej mapie. -1,5/-4
e) Góra jest pusta, a dół wypełniony. To chyba nie tak ma wyglądać -1/-4
f) Za źle umiejscowione złoża żelaza -1/-4
Ostatnio zmieniony przez brennus 9 Luty 11, 08:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 7 Luty 11, 16:13   

Ej no i co w końcu z tym konkursem ? No bez jaj, ale mapy zamieściliśmy 21 stycznia, czyli jakieś 17 dni temu, lol... Niech wreszcie reszta jurorów oceni mapy i niech któryś z nich pozbiera to do kupy i ogłosi oficjalne wyniki. Ludzie, to jest tylko 5 map do swobodnej budowy! Tu nie trzeba grać, czekać na inwazje itp.
 
 
Warlike 
Moderator
Wodzu, prowadź!


Wiek: 30
Posty: 228
Skąd: Gorlice
Medale: Brak

Wysłany: 8 Luty 11, 09:38   

Myślę, że jak damy kilka warnów za ociąganie się, to w końcu ocenianie ruszy :P .
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 11 Luty 11, 11:24   

Z tego co widzę, to wszyscy ocenili, więc nie wiem na co Threecie/Threet'cie (czy jak to się odmienia) czekasz.
_________________
Good night white pride
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 11 Luty 11, 15:26   

Wybaczcie, ale jestem dość mocno chory i nie miałem siły zaglądać na forum. Jeśli np. Olowek będzie chciał to niech podliczy średnią. Na początku oferował pomoc.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz