ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bordinio
22 Wrzesień 10, 14:48
Konkurs na mapę do Stronghold # 2 - oceny, komentarze, podsu
Autor Wiadomość
gign2 
Mieszczanin


Gra w: Stronghold , SC .
Wiek: 30
Posty: 120
Skąd: Ciechocinek
Medale: Brak

Wysłany: 4 Lipiec 10, 10:34   

Ołówek

Fabuła 6/6 - Nie mam żadnych zastrzeżeń, nawet mnie wciągneła ta fabuła :)
Krajobraz 6/6 - Bardzo ładnie wykonany, te skały na wzniesieniach i przy murach zamku robią naprawde ciekawy klimat, aż chce sie grać :)
Pomysłowość 5/6 - Miałem nadzieje że bardziej odznaczysz tą wiekszą zachodnią wieże :) , pozatym reszta wykonana wyśmienicie np ochrona zamku z lordem, bardzo mi sie to spodobało :D
Poziom Trudności 5/6 - No trzeba przyznać jest ciężko, za czwartym razem sie udało, ale może dlatego że ja źle rozplanowałem wojsko, jest Ok!
Grywalność 6/6 - Gra sie Wspaniale! Dosłownie, już w pierwszej chwili jak sie odpali mapke to już jest chęć do gry, a potem jeszcze te ataki robią swoj klimat!
Wykonanie(Odwzorowanie) 9/10 - Detale były katowane, sądziłem że jakoś lepiej wykonana bedzie ta wieksza wieża na zachodzie,oraz że bardziej bedzie wysunięte to wgłębienie w wewnetrznej obronie po prawej górnej stronie, pozatym widać że sie napracowałeś, większych zastrzeżen nie mam :)

Wojownik

Fabuła 5/6 - Hmm, jest ciekawa, ale czegoś mi tam brakowało
Krajobraz 4,5/6 - Niespodobała mi sie ta spalona ziemia w prawym górnym rogu mapy i przy lewym dolnym rogu, spalona ziemia i pustka, brzydko to wygląda ;s, ale oprocz tej spalonej ziemi wszystko sie ładnie prezentuje : )
Pomysłowość 5/6 - Bardzo spodobało mi sie w jaki sposob wykonales ten ,,główny" Dwór, w dodatku te skały ciekawie zrobione, ale taki miły klimat wzbudziło we mnie to ze byly tam kamieniołomy postawione :D , pozatym wszystko ciekawie sie zapowiada juz od samego włączenia rozgrywki :D tylko troche źle mur zrobiles.
Grywalnosc 6/6 - grało mi sie doslownie wspaniale :D ah ta zaciekla obrona ^^ no cud sie gralo!
Poziom Trudności 5/6 - Mogło być jeszcze ciekawiej, ale i tak obrona byla emocjonująca :D
Wykonanie (odwzorowanie) 7/10 - Na jednym obrazie zamku zauważyłem ze linia zewnetrznego pierścienia idzie nieco inaczej, a takze na innym obrazku mozna zauwazyc ze w zewnetrznym pierscieniu jest jakies koło ze skał, u ciebie tego nie ma, wiekszych zastrzeżen nie mam.

Z czasem bede edytowal, zawsze jak znajde czas :)
_________________
Ale Urwał!!!

chcesz mi pomóc ? Wejdz, to cie nic nie kosztuje :P
http://s1.battleknight.pl...ef=MTQzNTQ2NA==
Ostatnio zmieniony przez gign2 5 Lipiec 10, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 9 Lipiec 10, 09:56   

Babilon:

Fabuła 5/6 - Jest przyzwoita, ale uważam, że inne są troszkę lepsze.
Krajobraz 5/6 - Wiadomo, że krajobraz w SHC nie jest taki ładny jak w SH, ale jak na SHC jest bardzo dobrze, więc nie ma sensu zaniżać.
Pomysłowość 6/6 - w ciekawy sposób odwzorowałeś siedzibę, most też jest bardzo fajny. Namioty z balistami to też fajny pomysł.
Poziom Trudności 2/6 - Tak wiem, że w SHC nie można sobie ustalić poziomu trudności, jednak w porównaniu z innymi mapami ta nie jest wcale trudna. Przejście jej zajęło mi ok. 10 minut. ( w opisie masz, że trzeba zebrać 300 ludzi, a w grze pisze, że 250 ).
Grywalność 5/6 - gra się fajnie, warunki, które postawiłeś naprawdę urozmaicają grę, ale jak pisałem wcześniej wszystko jest łatwe.
Wykonanie(Odwzorowanie) 10/10 - most, siedziba, rzeka, budynki wewnątrz - jak dla mnie wszystko idealnie.

Haut Koenigsbourg:

Fabuła 6/6 - bardzo ciekawa, wciągająca
Krajobraz 6/6 - idealnie wykonany, wszystko ładne, a nie jakieś wymęczone, czy sztuczne
Pomysłowość 5/6 - zamek bardzo ładny, ale ja osobiście wolę ten, który już jest w Twierdzy jako mapa oryginalna.
Poziom trudności 5/6 - bardzo trudno przejść niektóre mapy w tym konkursie, niektóre na poziomie Bardzo trudnym są nie do przejścia, uważam to za minus, bo jednak po coś są te poziomy trudności do wyboru. Tutaj poziom Normalny jest ciężki, nie mówiąc o innych.
Grywalność 5/6 - osobiście nie lubię zabaw w usuwanie niemal wszystkich produktów z targowiska, sama obrona jest bardzo trudna, ponosi się dużo strat i jeszcze nie ma czego sprzedawać/kupować, dla mnie to jest minus.
Wykonanie(Odwzorowanie) 9/10 - jak pisałem wcześniej wolę tą oryginalną mapkę, ale Twoja jest jak najbardziej wspaniała, wiele ciekawych rozwiązań.

Spiski Hrad:

Fabuła 5/6 - Ciekawa fabuła, ale myślę, że mogła być troszkę dłuższa
Krajobraz 6/6 - Bardzo ładna mapa, nie wiem czemu gign2 się czepia :) . Widać, że dużo się napracowałeś.
Pomysłowość 5/6 - Świetnie zrobiony zamek i te wszystkie pomniejsze "osady" w różnych częściach mapy. Dobrze, że w razie totalnej katastrofy można podpalić cały zamek :P .
Poziom Trudności 5/6 - Ciężko, ale tak powinno być. Tylko tak jak pozostałe mapki - nie do przejścia na Bardzo trudnym.
Grywalność 5/6 - Fajnie się gra, bo obronić ten wielki zamek łatwo nie jest. Tylko znowu targowisko puste.
Wykonanie (odwzorowanie) 9/10 - Myślę, że nie ma co się czepiać, bo trudno jest idealnie odwzorować tak duży zamek. Uważam, że zrobiłeś wszystko żeby był jak najbardziej "prawdziwy" ;) .

Sobieszów:

Fabuła 6/6 - Bardzo ciekawe, chociaż mogłeś nie zmieniać zakończenia i zostawić oryginalne ;) .
Krajobraz 5/6 - Widać, że trochę Ci to zajęło, kolejna mapka bardzo ładnie zrobiona, jednak mało tu takich tricków, które upiększają widoki.
Pomysłowość 6/6 - Fajny pomysł z wysłaniem Kunegundy do osobnej siedziby, ładnie wykonany zamek
Poziom trudności 6/6 - Jak zwykle trudna obrona, ale już mapka raczej do przejścia na każdym poziomie trudności
Grywalność 6/6 - w końcu trochę więcej produktów mamy na Targowisku! Bardzo fajnie się gra, przynajmniej nie ma tu ataków co sekundę.
Wykonanie (odwzorowanie) 10/10 - znalazłem obrazek, na którym mogłaby być ta praca wzorowana ( nie jest podane żadne źródło w opisie ). Wg. mnie zamek idealnie odwzorowany.

Ogrodzieniec:

Fabuła 4/6 - Mi osobiście do gustu nie przypadła. Jest przyzwoita, tyle.
Krajobraz 5/6 - Ładnie wykonane gdzieniegdzie pagórki, na północy mapka jednak jest trochę pusta.
Pomysłowość 5/6 - Ciekawie wykonane niektóre wieżyczki, jednak spichlerz i zbrojownia umieszczone w okropnym miejscu, łatwo te budynki zniszczyć.
Poziom trudności 6/6 - Ciężka bitwa ;) . Nieźle trzeba się namęczyć, aby wygrać na każdym poziomie trudności.
Grywalność 5/6 - Ciekawie się broni tego zamku, jednak ataki są zbyt częste na początku. I znowu targowisko niemalże puste.
Wykonanie (odwzorowanie) 10/10 - po tym załączonym obrazku ciężko stwierdzić jakieś braki :) .

Biskupin:

Fabuła 5/6 - ładnie jest to opisane, łącznie z datami, ale troszkę mało
Krajobraz 6/6 - wszystko bardzo naturalne i cieszące oko
Pomysłowość 6/6 - bardzo ciekawie i ładnie wykonany most, a także ta ścieżka. Ogólny wygląd zamku bardzo fajny
Poziom trudności 5/6 - mapka jak najbardziej do przejścia na każdym poziomie trudności, jednak troszkę łatwa z racji jednej drogi ataku wojsk wroga
Grywalność 5/6 - bardzo fajnie się gra, jednak razem z atakami farmy przestają być użyteczne, co troszkę osłabia rozgrywkę
Wykonanie (odwzorowanie) 10/10 - dla mnie idealne, nic więcej nie można było zrobić.
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 9 Lipiec 10, 21:30   

Żeby nie było, że admin się obija ;)

Biskupin

Fabuła 3/6 - Zbyt ogólnie. Całkowicie nie podoba mi się system jednego wydarzenia na rok.
Krajobraz 4/6 - Trochę zbyt monotonnie. Rozumiem, że woda miała być fosą ze względu na trudności w zbudowaniu takiej osady na poziomie zerowym. Mogłeś jednak rozlać tą fosę nieco lepiej. Niedostępna "wyspa" w prawym, dolnym rogu jest kompletnie niepotrzebna. Mogłeś umieścić osadę bliżej tego rogu i zostawić tym samym więcej miejsca na wojska atakującego.
Pomysłowość 5/6 - bardzo dobrze poradziłeś sobie z odwzorowaniem osady. Połączenie palisady o różnej wysokości i podestów drewnianych wygląda tutaj super.
Poziom trudności 4/6 - Zbyt łatwa i monotonna ze względu na to, że wróg atakuje tylko z jednej strony i nie może zakopać fosy.
Grywalność 4/6 - Pomiędzy atakami nie mam co robić.
Wykonanie (odwzorowanie) 10/10 - W tej kwestii nie mam do czego się przyczepić ;)

Babilon

Fabuła 4/6 - Krótka, ale treściwa.
Krajobraz 6/6 - Jak na SC jest bardzo dobrze. Są pagórki, wydmy, ładne oazy. Wszystko na swoim miejscu.
Pomysłowość 5/6 - Ciekawie przeniosłeś wygląd oryginału do SC. Mam jednak wrażenie, że dało się użyć kilka dodatkowych tricków, aby urozmaicić mapę.
Poziom Trudności 5/6 - Ataki niezbyt trudne do odparcia, ale bez odpowiedniego rozmieszczania wojsk mogłoby momentami być ciężko.
Grywalność 5/6 - Można wczuć się w swoje zadanie. Dodatkowe warunki urozmaicają grę.
Wykonanie(Odwzorowanie) 8/10 - Ze względu na prosty do odtworzenia układ murów na całkowicie płaskim podłożu, mogłeś bardziej skupić się na detalach. Brakuje mi wielu elementów widocznych na obrazku - w szczególności bramy Isztar oraz innych i wewnętrznych murów.

Haut Koenigsbourg

Fabuła 6/6 - Bardzo dobrze opracowana, dobrze przygotowuje nas do zadania.
Krajobraz 6/6 - Po prostu świetny. Nawet na minimapie prezentuje się idealnie - jak zdjęcie satelitarne jakiegoś prawdziwego łańcucha górskiego.
Pomysłowość 5/6 - Według mnie nieco przekombinowałeś pod siedzibą. Ale poza tym jest dobrze.
Poziom trudności 5/6 - Trzeba się namęczyć, żeby wygrać. Tym razem, wyjątkowo trzeba namęczyć się zbyt bardzo, dlatego dałem taka ocenę.
Grywalność 6/6 - Cały czas mamy co robić i jest nad czym myśleć. Brakuje wszystkiego, a wróg łatwo się nie poddaje. Przeszkadzają trochę bardzo okrojone możliwości targowiska, ale nie jest to duża wada.
Wykonanie(Odwzorowanie) 9/10 - Zamek jest świetnie odwzorowany. Widać wkład pracy w ustawianie go zgodnie z oryginalnym planem. Jednak oryginał znajduje się na szczycie góry, a ten na dość płaskim terenie. Wiem, że Stronghold ma limity wysokości, ale można było trochę lepiej osadzić zamek.

Spiski Hrad

Fabuła 4/6 - Całkowicie nieodpowiedni stosunek treści historii (skopiowanej z Internetu) do zadania ;)
Krajobraz 5/6 - Wygląda dobrze, ale mógłby być lepszy. Te pagórki i wzniesienia w rogach są jakieś takie sztuczne.
Pomysłowość 5/6 - Świetnie wyglądają te małe osady poza zamkiem. Droga również prezentuje się bardzo dobrze.
Poziom Trudności 6/6 - Taki jak powinien być. Nie jest łatwo ani zbyt trudno.
Grywalność 6/6 - Pomimo gotowych, rozstawionych wojsk i sprawnej gospodarki mamy co robić. Konieczne jest naprawianie szkód po atakach i ciągłe przemieszczanie oddziałów.
Wykonanie (odwzorowanie) 6/10 - Miałeś do dyspozycji wiele zdjęć, na których widać wyraźnie wygląd oryginału. Przykro mi, ale ja nie widzę podobieństwa.


Sobieszów

Fabuła 6/6 - Bardzo oryginalna, ciekawa i napisana odpowiednim językiem. Zakończenie mogłoby być dłuższe, ale i tak bardzo mi się spodobało.
Krajobraz 5/6 - W tej kwestii Jest bardzo dobrze, ale nie celująco ;)
Pomysłowość 6/6 - Ciekawe zastosowanie tricków. Te wszystkie małe ogrodzenia z palisady wewnątrz zamku dodają uroku.
Poziom trudności 4/6 - Jak dla mnie zbyt małe wojska najeźdzców. Można wygrać nie robiąc praktycznie nic, dzięki świetnej budowie zamku.
Grywalność 6/6 - Mimo łatwych do odparcia ataków i prawie całkowicie gotowej ekonomii gra się bardzo przyjemnie.
Wykonanie (odwzorowanie) 9/10 - Jak na pracę wykonaną w krótszym czasie wyszło bardzo dobrze. Brakuje mi tylko wyższych murów i jakiejś solidnej, własnoręcznie zrobionej wieży na północy (lub zmniejszonej tej w środku zamku).

Ogrodzieniec


Fabuła 5/6 - Jakaś taka sucha i mocno historyczna. Ale widać, że przyłożyłeś się do niej.
Krajobraz 4/6 - Pagórki i lasy są całkowicie w porządku. Niestety efekt psują mocno kanciaste skały, miejscami wyglądające jak losowo rozrzucone. Można było zrobić to lepiej.
Pomysłowość 6/6 - W oczy rzucają się ciekawe wieżyczki, ogród, wejście ze schodami i inne elementy. Tak powinnno być.
Poziom trudności 6/6 - Nie ma mowy o przejściu misji bez odpowiedniego przygotowania zamku. Trzeba dobrze i szybko działać, żeby odeprzeć ataki. Jest to jednak wykonalne.
Grywalność 5/6 - Na początku mamy trochę za mało czasu, jak na zakres prac, który trzeba wykonać. Brakuje większej ilości towarów w targowisku.
Wykonanie (odwzorowanie) 9/10 - Brakuje jakiejś widocznej drogi i dużych, okrągłych wież w zamku górnym. Mogłeś nie dodawać tych 2 nowych obrazków :P
Ostatnio zmieniony przez Odyn 13 Lipiec 10, 21:26, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 10 Lipiec 10, 11:41   

Babilon

Fabuła: 5,5/6 Jest ciekawa oraz dość nieźle obrazuje realia Babilonu, ale czegoś mi brakuje.
Krajobraz: 5/6 Cóż, muszę powiedzieć, że miałeś najciężej, gdyż w SH wystarczy walnąć samą trawę i już jest nieźle :P W Crusku nie można jednak zostawić gołego piasku bo nie ładnie wygląda. Wracając do oceny to nie podobała mi się trochę ta rzeczka. Można było zrobić jakieś lekkie odchyły od tych murów ;) Generalnie krajobraz realistyczny i pasujący do pustyni.
Pomysłowość: 5,5/6 Tutaj niestety brak bramy Isztar oraz mostku trochę wpływa na ocenę. Niemniej jednak kwatera króla prezentuje się bardzo ładnie. Jak już mówiłem, mur zasługuje na brawa oraz te wieżyczki w lewym górnym rogu były dobrym rozwiązaniem znajdującego się tam budynku.
Poziom trudności: 4,5/6 Podchodziłem cztery razy i dopiero za tym ostatnim mi się udało. Najprostszym sposobem jest po prostu ustawienie dwóch oddziałów przy drogowskazach.
Grywalność: 5/6 Gra się całkiem nieźle choć zapowiadała się mordęga ( rozbudowane warunki zwycięstwa)
Wykonanie: 9/10 Podoba mi się wykonanie muru. Na pewno poświęciłeś na niego trochę roboty, żeby wszystko było równiutko ;) Miasto jest zgodne z planem. Brakuje mi jednak dwóch rzeczy, bramy Isztar oraz mostu. Powinny być wykonane jakoś lepiej niż np. z most służy most zwodzony ;) Samo miasto wygląda naprawdę ładnie i prawdziwie.

Haut-Koenigsbourg

Fabuła: 6/6 Tworzy swoisty klimat wojenny, który naprawdę sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej emocjonująca.
Krajobraz: 6/6 Bardzo dobry! Wzniesienia są realistyczne i dobrze odwzorowują krajobraz, w jakim umiejscowiony jest zamek. Odpowiednie dobranie trawska.
Pomysłowość: 5,5/6 Tak samo jak gign. Ta wieża zachodnia niczym się nie wyróżnia, a jest przecież dość duża ;) W sumie jednak nie jest aż tak zła.
Poziom trudności: 5/6 Nie jest łatwo, trzeba myśleć, ale jak dla mnie trochę za trudno bo nie przeszedłem za pierwszym razem ;)
Grywalność: 6/6 Najazd jest emocjonujący tak samo jak i obrona twierdzy. Bardzo realistyczne i dobrze przeprowadzone oblężenie.
Wykonanie: 9,5/10 Kilka ładnych trików, dobre rozmieszczenie budynków i ich liczba jest odpowiednia jak na taką warownię. Doskonałe odwzorowanie kształtu. Prawdziwy zamek ;)

Spiski Hrad

Fabuła: 5,5/6 Jej strasznie długa. Mam nadzieję, że nie przewaliłeś jej copy/paste z Wiki ;D Miejscami lekko nudnawa, ale w całości jest dość dobra.
Krajobraz: 5/6 Ładny, ale nie podobają mi się te powypalane miejsca.
Pomysłowość: 6/6 Bardzo podobał mi się pomysł z wioskami. To czyni mapę bardzo realistyczną.
Poziom trudności: 4/6 Cóż mogę powiedzieć. Pod koniec oddziały po prostu sobie czekają. Nie można wygrać mapy, gdyż sił przy drogowskazie jest za wiele. Pomijając ten fakt, pomogłem naszemu Wężowi burząc i stawiając bramę. Dzięki temu wojska ruszyły. Potem oczywiście pikinierzy rozwalili mi bramę samodzielnie. Pierwsze oblężenia są naprawdę ładne i taktycznie przeprowadzane.
Grywalność: 5/6 Trzeba manipulować pozycjami jednostek. ( plus ) Minus jest taki, że gdzieś tak w połowie rozgrywki wojska przeciwnika są ostro łojone przez co zaczyna wiać typem rozgrywki obstaw i patrz jak zdychają.
Wykonanie: 5/10 Musze zmienić ocenę, gdyż nie widziałem planu w Twoim źródle. Rzeczywiście zamek odbiega od rzeczywistości dość znacznie. Prawie w ogóle nie przypomina kształtu oryginału, choć z daleka można stwierdzić iż mógłby to być Spiski. Przykro mi, ale w świetle planu Odyna musiałem zmienić swoją ocenę, za co serdecznie przepraszam.

Chojnik ( Sobieszów )


Fabuła: 5/6 Legenda jest okej, ale nie porywa. Brakuje jakiegoś rozbudowanego elementu bitewnego.
Krajobraz: 5.5/6 Ładny, realistyczny. Zauważyłem gdzieniegdzie niewielkie, kwadratowe miejsca, ale one nie rażą.
Pomysłowość: 5/6 Ładnie prezentuje się strzelnica. Niestety nieładnie wyglądają te piekarnie i studnie.
Poziom trudności: 3,5/6 Za łatwe na mój gust. Przydałoby się zwiększyć liczbę wojsk atakujących. ( No, ale podeszli pod ostatni pierścień :) )
Grywalność: 5/6 Wróg wgryza się powoli w zamek i rozgrywka wymaga pewnego myślenia. Grało mi się całkiem dobrze.
Wykonanie: 8/10 Osada jabłkowa, triki oraz odpowiedni kształt murów zasługują na dużą pochwałę. Niestety Te piekarnie i studnie tak dziwnie wyglądają. Jakby na szybko postawione.

Ogrodzieniec

Fabuła: 6/6 Ładna, ciekawa oraz treściwa.
Krajobraz: 4/6 Podwyższenia terenu gdzieniegdzie są nieładnie zrobione.
Pomysłowość: 5,5/6 Nie mam większych zastrzeżeń. Strzelnica oraz miejsce przy siedzibie są bardzo dobrze wykonane.
Poziom trudności: 6/6 Cóż, na początku myślałem, że nie dam rady bo naprawdę dużo woja ściągnęło pod mury. Jednakże potem atmosfera się rozluźniła. Bardzo dobrze dobrane proporcje jednostek. Trudna rozgrywka, wymagająca użycia taktyki oraz innych środków. Bardzo emocjonujące oblężenie. ( Dużo sprzętu oblężniczego, fajnie było patrzeć jak zamek powoli się poddaje ;) Przeszedłem za pierwszym razem.* ( To nie wyznacznik ofc ;D )
Grywalność : 6/6 Jak już mówiłem rozgrywka jest żywa, emocjonująca i naprawdę trzyma w napięciu.
Wykonanie : 8,5/10 Linia murów się trochę nie zgadza. Użycie trików i ładne zapełnienie wnętrza zamku. Przykro wygląda podzamcze bo trochę pustawo. Jakoś można by temu zaradzić.

Biskupin

Fabuła: 4/6 Trochę inna niż wszystkie :) Historyczna i buduje klimat, jedno wydarzenie na rok ? Nietrafiony pomysł.
Krajobraz: 4,5/6 Zbiorniki wodne trudno się robi, zwłaszcza linie brzegową, no ale w niektórych miejscach za mało się przyłożyłeś. Wyspa koło osady tak pustawo i nienaturalnie wygląda.
Pomysłowość: 6/6 Odpowiednie użycie podestów, ciekawy most. Dobre zastosowanie drewna i budynków.
Poziom trudności: 5/6 W pożarze zginął mi lord ;/ Ilość przeciwników jest dość dobrze dobrana.
Grywalność: 4/6 W większości polega na nawalaniu z murów, ale były momenty, że trzeba było manewrować włócznikami itp. Obecność pożarów na plus.
Wykonanie: 10/10 Świetne odwzorowanie. Tak jak mówiłem doskonale poradziłeś sobie dzięki użyciu podestów, budynków oraz umiejętnego użycia palisady.

Reszta za niedługo
 
 
 
Szeryf99 
Szlachcic


Gra w: wszystko i nic
Wiek: 30
Posty: 324
Skąd: Stąd
Medale: Brak

Wysłany: 11 Lipiec 10, 15:18   

Haut Koenigsbourg --------------------------------------------------------------------- Autor: Olowek

Fabuła/Historia: Ciekawa, treściwa, wszystko w porządku, ale mógłbyś jeszcze trochę urozmaicić. 5/6
Krajobraz: Ładny nie mam zastrzeżeń, choć mógłbyś coś tam jeszcze dodać. 5,5/6
Pomysłowość: Ciekawie zrobione dachy (dają więcej miejsca na gospodarkę :D ). 6/6
Poziom trudności: Bardzo trudne (nie da się wyrazić słowami). 5/6
Grywalność: Niezła rozgrywka, lecz mogłaby być bardziej dynamiczna. 5,5/6
Odwzorowanie: Bardzo ładnie, wygląda jak na planie, ale ta najwyższa, zachodnia wieża nie jest zbyt wyróżniona. 9,5/10

Biskupin ------------------------------------------------------------------------ Autor: Aleksander I

Fabuła/Historia: Fajna podoba mi się bardziej niż ta Olówka, ale mógłbyś coś tam dodać. 5,5/6
Krajobraz: Tu jest gorzej, choć nie jest źle bardzo podobny do prawdziwego terenu wokół Biskupina. 5/6
Pomysłowość: Ciekawie zrobiona/zbudowana brama wjazdowa, nieźle. 5/6
Poziom trudności: Nom dobrze zbalansowany poziom trudności, brawo ! 5,5/6
Grywalność: Nie jest zła choć troszeczkę mi się nie podoba. 5/6
Odwzorowanie: Gród świetnie odwzorowany, lecz droga między chatkami powinna być ziemna, a nie drewniana, teren bardzo dobrze dopasowany. 10/10

Spiski Hrad -------------------------------------------------------------------- Autor:Wojownik123

Fabuła/Historia: Zaciekawiła mnie, bardzo fajna, jednak czegoś tu brakuje. 5,5/6
Krajobraz: Nie jest zły, choć chyba najgorszy (tutaj nie wiem jak to opisać lepiej). 4/6
Pomysłowość: No tu nie ma za dużo, ani za mało (jak dla mnie), może być. 5/6
Poziom trudności: Nie udało mi się za pierwszym razem (w przeciwieństwie do innych map) choć myślę, że nawet nie chciało mi się tego zamku bronić . 5,5/6
Grywalność: Nawet fajnie się gra i nic więcej. 5/6
Odwzorowanie: Niczym nie przypomina Spiski Hrad, gdy patrzyłem na zdjęcia w goglach uświadomiłem sobie, że chyba nie chciałeś robić tej mapy. 4,5/10

Ogrodzieniec -------------------------------------------------------------------- Autor:Ponceriusz

Fabuła/Historia: Nic specjalnego to samo co u Wojownika123. 5,5/6
Krajobraz: Szczerze mówiąc pasuje do tego zamku, choć poza murami zbyt ładny nie jest.
5,5/6
Pomysłowość: Idealnie wykonany tor łuczniczy itp. 5,5/6
Poziom trudności Idealnie dopasowany, najlepiej ze wszystkich. 6/6
Grywalność: Przez to, że wojska wroga atakowały dużymi siłami kilka razy gra była bardziej ciekawa i dynamiczna niż u pozostałych mapmakerów. 6/6
Odwzorowanie: Hmm dla osoby oceniającej jest trudno, dlatego, że zamek został wizualnie odnowiony, ale bardzo mi się podoba. 9/10

Zamek Chojnicki ----------------------------------------------------------------- Autor:Przemusio

Fabuła/Historia: Może być, jednak widzę, że się narobiłeś więc daje 5,5/6.
Krajobraz: Nie pasuje i jest, jakby to powiedzieć łagodnie na szybko tak więc taką ocenę wam wystawiam Bracie! 4/6
Pomysłowość: Nic tu nie zauważyłem takiego, choć źle nie jest. 5/6
Poziom trudności Ta bitwa nie sprawiła mi kłopotu, ales clar. 5/6
Grywalność: Nom nawet fajnie się gra, i nic więcej. 5,5/6
Odwzorowanie: Zamek tak samo bardzo odbiega od prawdziwego, jak ten który "zbudował"
wojownik123, chyba każdy się z tym zgodzi, jednak wiem że nie jesteś wtajemniczony w tworzeniu map. 5/10
_________________
Zapraszam na mój kanał yt, a tam filmiki także z serii Stronghold:
https://www.youtube.com/c...-3K5fx9QHHVmdpg
Ostatnio zmieniony przez Szeryf99 18 Lipiec 10, 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 17 Lipiec 10, 15:38   

Co z konkursem? Zakończenie trwa trochę zbyt długo...
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 17 Lipiec 10, 15:54   

Wiem, sam jestem bardzo zaniepokojony bo myślałem iż będzie trwał do tygodnia po jego zakończeniu. Mieliśmy naprawdę duży problem z jurorami. Podjąłem odpowiednie kroki i wychodzi na to, że muszę wysłać PW. Brakuje dwóch ocen. Jest mi trochę wstyd, że tak to się rozlazło, ale oprócz przypominania nic nie mogę zrobić.
 
 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 17 Lipiec 10, 16:41   

Jurorzy, wstydźcie się (tylko niektórzy) :P Zapracowany i rozjeżdżony admin dał radę ocenić wszystkie mapy w ciągu trzech dni, a wy jeszcze się ociągacie...
Hoki też dał d***. Wystawił pracę po terminie i do tego nie podał linka do mapy, więc nie ma jak jej ocenić. W podsumowaniu wyników nie będę go brał w takiej sytuacji w ogóle pod uwagę.

Tak przy okazji - czy autorzy map mają coś przeciwko umieszczeniu ich na stronie?
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 17 Lipiec 10, 17:36   

Według mnie można wziąć pod uwagę oceny Lutela, Szeryfa, i was, a także od kogoś ocenę Babilonu bo Szeryf nie ma SHC i nie ma jak ocenić (Z tego co pamiętam Siwy postanowił ocenić Babilon, ale nie wiem czy już to zrobił czy nie). Są wakacje, wątpię, aby ktoś napisał że oceni po czym wyjechał gdzieś. A cztery oceny do każdego zamku według mnie wystarczą.

Cytat:
Tak przy okazji - czy autorzy map mają coś przeciwko umieszczeniu ich na stronie?


Ja osobiście nie mam.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 17 Lipiec 10, 18:12   

Krzysztof III zgodził się to ocenić. Jeżeli Szeryf przeczyta moją wiadomość to przy odrobinie szczęście rozstrzygnięcie nastąpi jutro koło 19.
 
 
 
Krzysztof III 
Wolny chłop


Gra w: SHC
Wiek: 25
Posty: 82
Skąd: Ciechanów
Medale: Brak

Wysłany: 17 Lipiec 10, 18:19   

Kokoju, Babilon jest [jak na mój poziom] trudną mapą.Przeszedłem ją za 18 razem :-)
Grywalność 6/6
Poz.Trudności 6/6
Fabuła 6/6
Krajobraz 6/6
Zamek 5,5/6-Dlatego,że w katedrze nie można rekrutować mnichów oraz były gdzie nie gdzie nie dociągniencia
Dodatkowym 6/6 jest chodnik zrobiony z muru.
_________________
Get ready for a nuclear attack. Thousands of tears shed, suffering and pain!
 
 
 
Warlike 
Moderator
Wodzu, prowadź!


Wiek: 30
Posty: 228
Skąd: Gorlice
Medale: Brak

Wysłany: 17 Lipiec 10, 19:56   

Jurorzy powinni być solidna firma, najlepiej było dokładnie określić kto ma oceniać, bo w ten sposób to się galimatias zrobił. Żeby trzeba było prosić o oceny...
 
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 10, 17:39   

Uwaga !

Właśnie zostały podliczone wszystkie oceny dotyczące prac sześciu uczestników naszego konkursu na mapę. Nasza zabawa napotkała niestety na liczne problemy z jurorami i samymi ocenami. Część z nich bo aż trzy głosy jurorów zostały odrzucone !
( Przepraszam głównie Szeryfa, gdyż przez brak oceny Babilony w SHC, jego wszystkie oceny warowni w SH musiały zostać unieważnione )

Sam konkurs zapowiadał się dość ciekawie, gdyż zgłosiło się do niego aż dwunastu użytkowników. Niestety kilku z nich zostało zdyskwalifikowanych za 'olanie' konkursu. Mapmaker Hoki, mimo iż nadesłał pracę po terminie, nie zamieścił mapy, a jedynie samą minimapę. Z powodu braku jakiejkolwiek reakcji, jego praca nie brała udziału w ocenianiu.

Niebywałej piękności kobieta podaje kopertę panu Bordinio


Wiem, że się niecierpliwicie, ale jeszcze musicie chwile zaczekać.
Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom konkursu, którzy wywiązali się ze swojego obowiązku za rzetelność, dostarczenie prawdziwych arcydzieł, zapewnienie nam wszystkim rozrywki, wielkich emocji oraz honorowej postawy. Co do uczestników, którzy olali nasz konkurs pragnę jedynie wyrazić głęboki żal. Nie wpłynęło do mnie żadne usprawiedliwienie, które podałoby powód dla jakiego praca nie ukazała się w terminie.

Osobiste podziękowania należą się Szeryfowi za to, że mimo nienadesłania pracy, zdołał ocenić mapy kolegów. Oczyścił tym samym imię.

Specjalne podziękowania pragnę złożyć jurorom. Gdyby nie oni i ich poświęcony czas, konkurs w ogóle by się nie zakończył. Bardzo im dziękuję właśnie za poświęcony czas, pomoc oraz rzetelne oceny.

No, ale chyba miałem coś ogłosić ;)
Koperta zostaje otwarta, pan Bordinio przegląda tekst z malującymi się wypiekami na twarzy

Wszystkie mapy były dobrze zrobione, misternie oraz budziły podziw wśród oglądających. Pragnę powiedzieć, że był to naprawdę ciężki pojedynek, gdyż poziom uzyskany przez mapy był naprawdę wysoki.
Mam zaszczyt ogłosić państwu zwycięzców, a oto oni :

I. ***Olowek*** i jego zamek Haut Koenigsbourg 5,55 /6

II. **Przemusio** i jego zamek Sobieszów ( Chojnik )5,35 /6

III. *Ponceriusz* i jego zamek Ogrodzieniec 5,30 /6

IV. ex aequo Aleksander I ( Biskupin ) oraz Kokoju ( Babilon ) 5,025

V. Wojownik123 ( Spiski Hrad ) 4,875


Gratuluję zwycięzcom ! Jak widzicie konkurs przebiegł na dość wysokim poziomie.

Nagrody to otrzymanie kolorowego nicku oraz wpis do Hali Sław.

P.S. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wkład jaki wnieśliście do konkursu. Przepraszam, że tak długo, ale trochę zajęło mi pisanie.

P.P.S. Tutaj już można pisać jeżeli chcecie się czymś podzielić.

Ołówek, Przemusio oraz Ponceriusz możecie wybrać sobie kolorki z tym, że Ty Ponceriuszu możesz zostać przy obecnym, albo siebie wymienić na inny,
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 26 Marzec 11, 21:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Warlike 
Moderator
Wodzu, prowadź!


Wiek: 30
Posty: 228
Skąd: Gorlice
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 10, 18:04   

Ha, mój faworyt wygrał :D . Naprawdę ten Haut Koenigsburg wygląda świetnie.
 
 
 
olowek 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29
Posty: 217
Skąd: Przeworsk
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 10, 18:20   

Na początku chciałbym podziękować Bordinio, który bardzo dobrze poradził sobie z organizacją konkursu. Dziękuje także pozostałym uczestnikom za miłą i baardzo trudną rywalizację. Gdyby pojawiło się więcej prac rywalizacja byłaby jeszcze lepsza i ciekawsza.

Podziękowania także dla jurorów :)

Myślę, że gdyby było więcej ocen wyniki byłyby z pewnością inne. ;)

Organizowanie konkursów idzie nam coraz lepiej (w końcu uczymy się na błędach), dlatego uważam, że w następnych konkursach nie będziemy popełniać żadnych błędów i nie będzie żadnych problemów z ich organizowaniem.

Wielki podziw dla Przemusia, który zdobył 2 miejsce, choć od niedawna gości na tym forum. :D
_________________
Moje mapy:
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz