Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: 1, Crusader
Wiek: 26 Posty: 85 Medale: Brak
Wysłany: 13 Sierpień 10, 09:33
-Kilka rodzajów ludności który każdy ma inne potrzeby i zawody, np.
chłopi to rolnicy, myśliwi itp. potrzebują jabłek, mięsa i kaplicy
rzemieślnicy to kowale, piekarze itp. potrzebują sera, chleba, kościoła
patrycjuszy można zamienić na rycerzy, potrzebują świń, węgorzy, wina, rozrywki itp.
-Kilka rodzajów grup przeciwników i religii, których różni wygląd budynków, inne jednostki itp. .np.
Germanie, Słowianie, Anglicy, Wikingowie itp.
-Wiele, wiele więcej budynków i jednostek (np. mieczników bez zbroi itp.)
Gra w: Stronghold 2
Posty: 51 Skąd: Czestochowa Medale: Brak
Wysłany: 13 Sierpień 10, 20:43
a ja bym miał takiego pomysła. odwołując się do pomysłu z tym że odda nam surki albo zabijemy. Naprzyklad branie niewolników. Oni by pracowali za połownicze dawki jadła. Brłao by się ich od teog lorda co sie go przejmie I jeszcze cos takiego jak targ. Że co miesiąc przyjeżdża do ciebie wędrowny kupiec i możesz u niego kupować i sprzedawać towary. Oczywiście przydałby się dobry edytor i oczywiście jakaś zaista kampania! #0 rzodziałow w każdej bło by super. Wciągająca fabuła tak żebym, nie mógł oderwać sie od komputera. A drzewko technologi odpada to nie jest jakas gra rzyszłości z technolgiami. Fajne by bło cos takiego że miało by się tkaie jakby osiedle dla rycerazy że tam by sobie mieszkali ich pazie chodzily konie pasły i to by honor dawalo. Wiemy że honor bedzie.
Fajnie by było moim zdaniem, jakby byłą możliwość tworzenia własnych jednostek, np. gościa z mieczem, ale w skórzanej zbroi, wtedy potrzebowałby miecza i skórzanej zbroi . Albo kusznika w płytowej (no nie pełnej, wiadomo, kirys i naramienniki np.). Łucznicy w skórzanej też by byli spoko. Byłaby np. jeszcze topór i wtedy można by zrobić gościa w skórzanej, z tarczą i toporem. I tak dalej. Każda jednostka miała by cenę broni, która byłaby stała, i np. jeśli miecz miałby wartość 15 złota, a zbroja skórzana 10 to taki wojak kosztowałby 25 złota . Chyba rozumiecie, o co mi chodzi ? No, to świetnie.
Ja chciałbym tak :
- wiecej rodzai murow tak jak @2up
- wiecej jednostek
- wiecej surowcow
- pieknie rozbudowany edytor i krajobrazy
- bardzo duzo przeciwnikow
- Uwaga W 1 crusader mapy sa 400x400 czy jakos tak co byscie powiedzieli na 1000x1000
- ogulnie wszystko bardziej rozbudowane
- i najwazniejsze bardzo dobra kampania
- o i jeszcze cos nie wymagam tego az tak bardzo ale mogly by byc miejsca odkryte i nieodryte czyli ze na sam poczatek nie widzimy zamku wroga ani niewiemy jak sie rozbudowuje
Mam pomysł: zarażeni ludzie umierali by oni po pewnym czasie ale przy kontakcie z kimś innym ta druga by się zarażała a pierwsza gineła. Nasze jednostki też mogliby zabić Ale to chyba niemożliwe w twierdzy
_________________ Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
Większa kampania, ze zwrotami akcji, więcej wrogów, np. z 15 wrogów, ale też chciałbym, żeby nie każdy NPC był wrogiem, tylko jakby to wynikało z kampanii jedni byli by przyjaźnie nastawieni.
Jednostki które by się "odkrywalo" ; Włócznil > ileś złota i towarów > Pikinier > ileś zlota itd > Halabardzista. itd
Podział np. na jednostki konne robi się w stajni, a piechote w koszarach.
Coś takiego jak w Anno 1404 - np. możliwośc wybudowania placów turniejowych, możliwość przeprowadzania turniejów, jakieś zabawy itd.
Tryb dzień/noc
Klient online wbudowany w gre, coś jak w Counter Strike'u czy coś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum