ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Poradnik trików edytorskich
Autor Wiadomość
Adax 
Laureat konkursu


Gra w: Sh1.SHC
Wiek: 25
Posty: 106
Skąd: Za górami...
Medale: Brak

Wysłany: 13 Styczeń 11, 19:31   

WYSOKA SIEDIZBA
1.Stawiamy siedzibe rozmiar 3 (SHC-2)
2.Dookoła robimy jakąś wysokość.
3.Stawiamy największe skały (muszą wystawać)
4.Robimy wysokość domyślną, kasujemy skały.
_________________
Czas leci, czas leci...
Innymi słowy do roboty...
Ech. :p
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 24 Styczeń 11, 15:23   

Chodniczek 'magiczny' {SH C}

1. Zbuduj mur na najwyższej (drugiej) wysokości.
2. Zbuduj na nim kamień.
3. Zburz mur.
4. Usuń skałę.
5. Na powstałym podwyższeniu ułóż kamień.
6. Zbuduj nań mur.
Viola ! Masz chodniczek o wysokości zero. (dobre do eyecandy)

~ Po zburzeniu mur wróci do wysokości poprzedniej.

_________________

 
 
Skryty w cieniu 
Wolny chłop

Gra w: Sh1,ShC,minecraft
Wiek: 25
Posty: 63
Skąd: Kalisz
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 11, 19:34   

Cech inżynierów, bez tej ziemi przed nim (do sh1) :
1.Robimy drewniane bramy tak jak na screenie.

2.Kasujemy wieże i [s]usówamy[/s] usuwamy mur tak jak na screenie.

3.Stawiamy cech inżynierów tak, by nie uciąć domku, kasujemy bramy i mamy fajny cech inżynierów.


Ale pewnie ten trik wszyscy znają.

Uwaga!Jak postawi się kamienny mur na miejscu ziemi, na murze pokazuje się ta ziemia.Jak postawi się na miejscu ziemi jakiś budynek nic się wtedy nie stanie.
Ostatnio zmieniony przez Kacper 25 Styczeń 11, 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 11, 19:44   

Skryty w cieniu, taki trik możesz zrobić z czymkolwiek, z katedrą też, i z fortecą, i z chatą drwala... ale OK ;)
_________________

 
 
Skryty w cieniu 
Wolny chłop

Gra w: Sh1,ShC,minecraft
Wiek: 25
Posty: 63
Skąd: Kalisz
Medale: Brak

Wysłany: 25 Styczeń 11, 19:48   

Wiem, ale jak zrobisz tak z katedrą to nie można na miejscu przodu czy czegoś nic budować.Ten trik jest przydatny, bo zaoszczędzić można miejsce.
 
 
Aragorn 
Mieszczanin


Gra w: SH, SHC, SH2
Posty: 136
Medale: Brak

Wysłany: 13 Marzec 11, 20:22   

A jest może jakiś tirk umożliwiający zrobienie tego ogniska dla kmieci bez siedziby bądz siedzibę bez ogniska?
 
 
Skryty w cieniu 
Wolny chłop

Gra w: Sh1,ShC,minecraft
Wiek: 25
Posty: 63
Skąd: Kalisz
Medale: Brak

Wysłany: 14 Marzec 11, 10:24   

nie ma chyba, że ktoś jednak zna.Ja próbowałem nie wychodziło :-(
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 14 Marzec 11, 12:39   

Aragorn, w SH tak. Trik z bramami drewnianymi http://www.stronghold-kni...article323.html
_________________

 
 
Aragorn 
Mieszczanin


Gra w: SH, SHC, SH2
Posty: 136
Medale: Brak

Wysłany: 19 Marzec 11, 20:16   

Fajny trik, ale nie mogę w żaden sposób użyć go do ogniska :-/
Oprócz tego, nie wie ktoś, jak się robi takie mosty zwodzone?
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 25 Maj 11, 18:32   

To jest jeden z najprostszych trików... Budujesz bramę, budujesz most zwodzony, bramę usuwasz gumką i zostaje sam most.

Może trochę późno odpowiadam ale może komuś się przyda.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
MaxMacior 
Burżuj


Gra w: Null
Posty: 151
Skąd: Sam nie wiem...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 12 Czerwiec 11, 11:23   Machiny na murach

Ten trik służy do robienia machin oblężniczych na murach.
Krok 1:
Robimy najwyższe wzniesienie

Krok 2:
Dajemy na to złoże rud żelaza

Krok 3:
Wokół tego dajemy mur

Krok 4:
Dajemy machinę oblężniczą, ja dałem balistę ogniową

Krok 5:
Urozmaicamy wszystko i cieszymy się z efektu
 
 
 
Aragorn 
Mieszczanin


Gra w: SH, SHC, SH2
Posty: 136
Medale: Brak

Wysłany: 13 Czerwiec 11, 06:29   

Polecam nieco obniżyć wzniesienie z machiną, bo wystaje. A co do rud żelaza, to są niepotrzebne. Ja zawsze robiłem odrobinę więcej wzniesienia, a nadmiar potem usuwałem.
A za mosty dzięki.
_________________
I'm Richard the Undead Warlock, Master of Magma, Chief Warlock of the Broders of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of Bones, Master of Fire, Emporor of the Black, Lord of the Undead and the Mayor of the little village up the coast.
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 16 Sierpień 11, 13:11   

Jak zrobić takie idealne schody jak na tym screenie?
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 16 Sierpień 11, 13:35   

Używa się tu dwóch tricków - jeden na podwyższenie muru(płaskowyż, mur i obniżenie do zera) oraz na obniżenie murów, który jest gdzieś opisany na forum, a w tym wypadku mapmaker powtarzał go na każdej kratce schodów, za każdym razem poziom niżej.
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 16 Sierpień 11, 20:08   

POSIŁKI (SH 1)
Ten trick można zrobić tylko na tej mapie.

W scenariuszu usuwamy wszystko oprócz zrzeczenia się zamku.Dajemy inwazję i ustawiamy zrzeczenie się zamku na miesiąc później i kasujemy warunki.
Efekt:
Po miesiącu od ataku wojska wroga zamieniają się w nasze(razem z kolorem).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz