Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Będą wszyscy czterej przeciwnicy znani z pierwszego Strongholda. Poziom trudności zgodny z oczekiwaniami - Szczur -> Wąż -> Wieprz -> Wilk. Dodatkowo każdy z nich ma 3/4 (nie jestem pewien) poziomy trudności z różną budową zamku i różną ilością wojska w nim ustawionego.
Gra w: SH1,SH:C,extreme
Wiek: 26 Posty: 60 Skąd: jest dżem? Medale: Brak
Wysłany: 22 Lipiec 10, 20:35
To nieźle,a będą jeszcze jacyś inni przeciwnicy niż ci z sh1 i obóz bandytów oraz wilki?I czy tą wrogą twierdze da się zniszczyć co nas ciągle atakuje?
Gra w: Stronghold, Crusader, Kingdoms
Posty: 24 Skąd: Zabrze Medale: Brak
Wysłany: 24 Lipiec 10, 08:00
Oprócz farmy, musisz też mieć karczmę.
wisztom, podatki w parafii ustawia jej steward, na ekranie umożliwiającym stawianie parafialnych budynków. Przy czym ustawiasz tylko ich mnożnik (wielokrotność), nie jestem pewien, co jest drugą wartością, myślę, że wysokość podatków to mnożnik * poziom gracza (poprawcie mnie, jeśli się mylę).
Pieniądze chyba najlepiej przeznaczyć na początku na rozbudowanie stolicy, np. stawiając budynki przyspieszające wydobycie surowców na terenie parafii.
Dobra, jeszcze jedna edycja, dopiero teraz przeczytałem, że pytasz "jakie", a nie "jak" ;D
Myślę, że dość wysokie, na początku potrzebny w stolicy jest zastrzyk gotówki, a niskie poziomy graczy nie oznaczają więc zbyt dużych podatków. Ja swoich wiernych katuję podatkami x8 ; )
Ostatnio zmieniony przez PolishCJ 24 Lipiec 10, 08:12, w całości zmieniany 2 razy
Żeby farma chmielu coś produkowała musi mieć gdzie składować piwo . W tej grze piwo składa się do karczmy, która odblokowuje się razem z farmami chmielu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum