ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Heroes of Might & Magic III
Autor Wiadomość
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 4 Maj 10, 20:00   

Jeśli ty miałeś już implozje, która mam duży dmg to twój wujek powinien mieć dużo więcej szkieletów. Prawda jest taka, że ich nawet implo nie zatrzyma+ reszta umarlaków.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Drizzt 
Burżuj

Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 28
Posty: 157
Medale: Brak

Wysłany: 5 Maj 10, 17:50   

Oj coś się dwa razy mi napisało, jest możliwośc skasowania posta bo nie widzę :/
A tak apropo to zależy jak wykorzystam wojska fortecy, bo nagi królewskie z tytanami mogą też nieźle narobić bigosu. P
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 5 Maj 10, 18:21   

Mogą narobić mogą, ale necropolia ma przewagę w wojsku i to dużą. Dodać jeszcze kulkę jak się trafi i nie ma magii.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 18 Grudzień 10, 09:40   

Legiony nekro rozniosa fortece, nawet jak gra sie bez nekromancji.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 20 Grudzień 10, 18:02   

Popieram przedmówców, Necro posiada bardzo duży potencjał militarny nawet bez Necromancji. Osobiście stawiam to miasta na 2. pozycji w klasyfikacji miast, tuż po Zamku.

Z kolei forteca ma dobre jakościowo jednostki, ale drogie.
 
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 20 Grudzień 10, 18:22   

Polecam ściągnąć i zainstalować dodatek WoG (In The Wake of Gods) zrobiony przez fanów gry. Wtedy zabawa z HoMM3 zaczyna się od nowa :)

Osobiście najbardziej lubię grać Bastionem lub Fortecą, czasem nekropolią.
Z bohaterów moi ulubieni to:
Solmyr - specjalność łańcuch piorunów + talent magiczny - dobrze prowadzony bije wszystkich jak chce
Algar - specjalność lodowy pocisk, lubię go ze względu na to, że jest najlepszym bohaterem bastionu (mojego ulubionego zamku :) )
Ashlin(czy jakoś tak)- specjalność deszcz meteorytów, razem z Sandro najlepsi bohaterowie Necropolis :)

Heroes 3 króluje, żadna gra mnie nigdy tak nie wciągnęła, był czas (gdy miałem ok. 8 lat) że grała w nią prawie cała moja rodzina łącznie z kuzynami, wujkami i ciociami. Miło wspominam te czasy gdy zasiadaliśmy całą kupą przed monitorem i graliśmy :D Potrafiłem z kumplami przesiedzieć 4 h grając bez przerwy... to były czasy ;D
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 20 Grudzień 10, 18:44   

Tay napisał/a:
Algar - specjalność lodowy pocisk, lubię go ze względu na to, że jest najlepszym bohaterem bastionu


Jest jednym z najgorszych. Bastion ma trzech swietnych bohaterow. Ivor(elfy) na S i M, Mephala(platnerstwo) i Kyrre(logistyka) na L i XL. Ogolnie bohaterowie magowie to w 95% porazka, wojownik rozklada maga pod kazdym wzgledem.

Tay napisał/a:
Solmyr - specjalność łańcuch piorunów + talent magiczny - dobrze prowadzony bije wszystkich jak chce


Solmyr najlepiej nadaje sie jako szczur, zeby przed FB wybic jak najwiecej woja wroga. Dla fortecy jest dobry np. Crack Hack z karczmy albo rodzinna Neela(platnerstwo).
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 20 Grudzień 10, 18:48   

Co kto lubi :) Wszystko zależy od taktyki ;]
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 20 Grudzień 10, 19:13   

Tay napisał/a:
Wszystko zależy od taktyki ;]


Wszystko zalezy od generala, magii i statow. A magowi rozwoj wypada najgorzej, poniewaz staty ida glownie w wiedze i moc, ktore mozna(jako czary) zablokowac np. kulka, plaszczem oraz pewna taktyka, a mianowicie: woj+mass haste. Maga rozniesie to w pierwszej turze, nawet Implozja nie pomoze.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 20 Grudzień 10, 19:18   

Jeśli masz kulę przeciwstawienia lub płaszcz odwrócenia no to zgoda, mag g**no zrobi... ale mag dobry jest na początek, zwłaszcza z mocnym czarem jako specjalnością, bo łatwo gromi jednostki rozsiane po mapie, a co za tym idzie - zdobywa exp. Możesz wyjaśnić co to znaczy Mass Haste?
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
Ostatnio zmieniony przez Tay 21 Grudzień 10, 15:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 20 Grudzień 10, 19:42   

Tay napisał/a:
Mass Haste?


Masowe przyspieszenie, slang wszystkich hirolsowcow.

Tay napisał/a:
mocnym czarem jako specjalnością


Zazwyczaj, jak mag ma specjalonsc czarowa, to w wiekszosci przypadkow nie ma many aby go uzyc. A i tak zdecydowanie lepiej jest miec woja, on gromi jeszcze latwiej neutrale. Dobrym wojem mozna pokusic sie o utopie w drugim albo trzecim tyg. czego magiem nie dokonasz.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 21 Grudzień 10, 10:42   

Necro składa wszystkich. Nawet zamek, który taki cool nie jest.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 21 Grudzień 10, 14:33   

Tak, zdecydownaie nekro jedzie wszysko i po wszystkim. Jego ekspansje moze zatrzymac tylko wczesna reakcja przeciwnika, albo dobrze zfarmione Inferno(demony z silnych HP potforami przerabiane). Albo Rampat+mass slow+bless+Ivor(choc nie jestem tego zbyt pewny, ta taktyka moze wybic szkiele na odleglosc).
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Xeno 
Burżuj


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 29
Posty: 227
Skąd: się biorą nooby
Medale: Brak

Wysłany: 21 Grudzień 10, 20:20   

Ja nie mówiłem o użyciu nekromancji tylko ogólnie o zamku necro.
_________________
Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
 
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 21 Grudzień 10, 20:29   

Cytat:
Ja nie mówiłem o użyciu nekromancji tylko ogólnie o zamku necro.


Gdybym uwazal Nekro za slabizne, niebylbym w jej klanie. Lordy i Rycerze to potega, lisze sa b. dobre, szkielet to przecietniak(nadrabia iloscia, ale jako normalna jednostka to przecietniak), a smoki i zjawy to porazka, choc oba sa czasami przydatne.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz