ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bordinio
18 Wrzesień 10, 15:38
Stronghold Winter Age
Autor Wiadomość
paladyn 
Osadnik


Gra w: we wrzystkie
Wiek: 28
Posty: 25
Skąd: Z odległej Galaktyki
Medale: Brak

Wysłany: 4 Styczeń 10, 18:09   

A tak w ogóle że w trące no bo na twej stronie drogi panie wert patrzyłem i zauważyłem że dziwięk 5 procent i tak sie zastanawiam czy by ci nie poradzić byś dzwięki poprostu skopiował z F:\Program Files\Firefly Studios\Stronghold Crusader\fx\Speech na przykład
Co nie :lol:
 
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 4 Styczeń 10, 18:19   

Ee... Z tego, co widzę, chodzi o stworzenie części dźwięków na własną rękę, a nie skopiowanie... Zapewne część będzie wzięta z gry, ale nie wszystko.

wert wie co robi. :D
 
 
paladyn 
Osadnik


Gra w: we wrzystkie
Wiek: 28
Posty: 25
Skąd: Z odległej Galaktyki
Medale: Brak

Wysłany: 4 Styczeń 10, 18:26   

Lord Smerf napisał/a:
wert wie co robi. :D

Wiadomo xD

[ Dodano: 4 Styczeń 10, 18:34 ]
Jeśli masz panie wert medival total war vikings edition lub złota edycja to jednostki wzoruj z tego bedą super xD
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 4 Styczeń 10, 21:04   

Można skopiować z Sh lub Shl z zamku lodowego. Głosy do jednostek zaś od wikingów Sh2, zaś część budynków może być przecież z Sh1, tyle, że ze śniegiem. To by ułatwiło znacznie moda.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
sergio1212 
Wędrowiec

Wiek: 29
Posty: 5
Medale: Brak

Wysłany: 5 Styczeń 10, 18:17   

ponceriusz napisał/a:

Pomysł dobry, ale sęk tkwi w tym, że za dużo by było tej pracy.
Lepiej kusznicy z tarczami na plecach, bo może ich to chronić przed strzałami podczas przeładowywania. Jak ktoś grał w Medievala 2 to wie o co chodzi, tam mediolan ma takich.

Tak masz racje ja grałem wi wiem ze maja na plecach to by było dobre kusznik z tarczą na plecach i tyle a nie robic zbyt duzy przy jednej postaci ile to by było roboty zby on bral sie chronił tarczą chował ja przeładowywał kusze i strzelał.
 
 
Piotrek 
Burżuj


Wiek: 24
Posty: 188
Skąd: Syców
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 5/3/3
Wysłany: 6 Styczeń 10, 12:58   

No, muszę wam przyznać rację.
Ale kombinowałem ok ;) .
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 6 Styczeń 10, 13:01   

Nom, z tego co wiem ciężko zrobić animację, tym bardziej w takich "starych" grach, i twórcy też oszczędzali ruchów, np. bieg szybkich jednostek takich jak niewolnik. Jak się przypatrzycie to zobaczycie, że rusza podczas biegu głównie nogami. Albo kusznicy - podczas chodzenia ruszają tylko nogami. A w przypadku każdej "nowej" jednostki trzeba zassać animację z innej. Poza tym te podstawowe europejskie jednostki lepiej zostawić jakie są, ew. zamienić zbrojnych i rycerzy z Shc na Sh1, bo krzyżowcy nie pasują do terenów śnieżnych.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Piotrek 
Burżuj


Wiek: 24
Posty: 188
Skąd: Syców
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 5/3/3
Wysłany: 6 Styczeń 10, 13:26   

No nie pasują :D .
Ale też trochę głupia by była gra gdyby kusznik ruszał ( tylko) nogami.
 
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 10, 12:12   

Mam już kilka pomysłów na jednostki wikingów:
1. Miotacz Toporów
2. Berserker
3. Miecznik Wikingów
4. Kawaleria Wikingów
5. Łucznik Wikingów
6. Konny Miotacz Toporów
7. Bohater Wikingów
8. Wyznawca Wikingów
9. Szalony Miecznik wikingów

Opisy:
1. To ze Stronghold 2
2. To też ze Stronghold 2
3. Wojownik posługujący się mieczem i tarczą. Pancerz to zbroja na ciele narzucona na tą zbroję skóra.
4. To samo co Wyżej. Wersja ma koniu.
5. Odpowiednik łucznika z Europy narzucony skórą.
6. to samo co 1. Wersja na koniu.
7. Ulepszony Berserker, z odrobinę lepszym pancerzem.
8. Czarny mnich ze skórą i czaską na głowie:P.
9. Ulepszona wersja Miecznika. Lepszy pancerz i 2 miecze.

Uch trochę się rozpisałem:P
Wiem że większość jednostek to wasze pomysły ale chciałem to wszystko zebrać w kupę:P
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Piotrek 
Burżuj


Wiek: 24
Posty: 188
Skąd: Syców
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 5/3/3
Wysłany: 7 Styczeń 10, 12:16   

A to moje propozycje na jednostki ;) .


1.Topornik
2.Miotacz Toporów
3.Łucznik

Narazie mało, ale wymysle więcej niedługo.
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 10, 13:59   

maciekolos napisał/a:
1. Miotacz Toporów
2. Berserker
3. Miecznik Wikingów
4. Kawaleria Wikingów
5. Łucznik Wikingów
6. Konny Miotacz Toporów
7. Bohater Wikingów
8. Wyznawca Wikingów
9. Szalony Miecznik wikingów


Berserker i miotacz toporów ujdą, ale... Nie ma co w każdej jednostce pisać "Wikingów". U Berserkera i Miotacza Toporów nie było, i przyznaj, że głupio brzmiałoby "Berserker Wikingów". No i Wyznawca Wikingów... Cóż to, wikingowie mają swoją sektę? No i cóż, co by rzucali zaklęcia? Albo 9 poziom... No comment

Nie lepiej coś prostego, a zarazem trudnego?

1. Wojownik
2. Topornik
3. Berserker
4. Miotacz Toporów
5. Konny Łucznik
6. Jeździec
7. Strzelec

No i dodam, że aby zrobić zupełnie nową, dodatkową jednostkę, trzebaby odtworzyć kod źródłowy, co jest w ch.j trudne, więc trzeba zamienić jedną jednostkę na drugą, więc wikingowie by mieli max. 7 jednostek.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 10, 14:11   

O tym maciekolosa mam takie samo zdanie jak Kokoju. Chciałem też dodać, że dobrze by było zmienić niewolnika na zwykłego chłopa.
_________________
Good night white pride
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 10, 21:14   

Chciałbym też dodać, że niepotrzebne jest wkładanie do wikingów np. łucznika. Czemu? Pomyślcie, u arabów był arabski łucznik, ponieważ arabowie są jakby... inną rasą. Inaczej wyglądają, inaczej się zachowują. A w armii wikingów z pewnością znaleźliby się i ci zwykli łucznicy.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
kijanek6 
Wędrowiec


Wiek: 35
Posty: 22
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 10, 21:22   

wojownik123 napisał/a:
Może dodać swój, ale firefly może zostawić. Niechcemy przecież naruszać praw autorskich, nie ???

Ta, jakbyście ich już nie naruszali :D Inicjatywa ciekawa, życzę powodzenia.
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 7 Styczeń 10, 21:43   

kijanek6 napisał/a:
Ta, jakbyście ich już nie naruszali


No wiesz, ostatnio "przerabianie" gier jest modne ;p. Dla przykładu, nastała moda na robienie nowych miast do Heroes III (I tworzony jest dodatek nieoficjalny Horn of the Abyss [Róg Przepaści] ), zaś rosyjscy programiści tworzą do Disciplesa dodatek nieoficjalny Revenge of Greenskins (Zemska Zielonoskórych) w których dodają rasę orków.
Ciekawe, czy po wydaniu Winter Age nie zrobi się setek innych nieoficjalnych dodatków ;p, np. twierdza dalekiego wschodu (Np. Klejnot Wschodu) czy twierdza majów ;p
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz