Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: we wrzystkie
Wiek: 28 Posty: 25 Skąd: Z odległej Galaktyki Medale: Brak
Wysłany: 4 Styczeń 10, 18:09
A tak w ogóle że w trące no bo na twej stronie drogi panie wert patrzyłem i zauważyłem że dziwięk 5 procent i tak sie zastanawiam czy by ci nie poradzić byś dzwięki poprostu skopiował z F:\Program Files\Firefly Studios\Stronghold Crusader\fx\Speech na przykład
Co nie
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 4 Styczeń 10, 21:04
Można skopiować z Sh lub Shl z zamku lodowego. Głosy do jednostek zaś od wikingów Sh2, zaś część budynków może być przecież z Sh1, tyle, że ze śniegiem. To by ułatwiło znacznie moda.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Pomysł dobry, ale sęk tkwi w tym, że za dużo by było tej pracy.
Lepiej kusznicy z tarczami na plecach, bo może ich to chronić przed strzałami podczas przeładowywania. Jak ktoś grał w Medievala 2 to wie o co chodzi, tam mediolan ma takich.
Tak masz racje ja grałem wi wiem ze maja na plecach to by było dobre kusznik z tarczą na plecach i tyle a nie robic zbyt duzy przy jednej postaci ile to by było roboty zby on bral sie chronił tarczą chował ja przeładowywał kusze i strzelał.
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 6 Styczeń 10, 13:01
Nom, z tego co wiem ciężko zrobić animację, tym bardziej w takich "starych" grach, i twórcy też oszczędzali ruchów, np. bieg szybkich jednostek takich jak niewolnik. Jak się przypatrzycie to zobaczycie, że rusza podczas biegu głównie nogami. Albo kusznicy - podczas chodzenia ruszają tylko nogami. A w przypadku każdej "nowej" jednostki trzeba zassać animację z innej. Poza tym te podstawowe europejskie jednostki lepiej zostawić jakie są, ew. zamienić zbrojnych i rycerzy z Shc na Sh1, bo krzyżowcy nie pasują do terenów śnieżnych.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Mam już kilka pomysłów na jednostki wikingów:
1. Miotacz Toporów
2. Berserker
3. Miecznik Wikingów
4. Kawaleria Wikingów
5. Łucznik Wikingów
6. Konny Miotacz Toporów
7. Bohater Wikingów
8. Wyznawca Wikingów
9. Szalony Miecznik wikingów
Opisy:
1. To ze Stronghold 2
2. To też ze Stronghold 2
3. Wojownik posługujący się mieczem i tarczą. Pancerz to zbroja na ciele narzucona na tą zbroję skóra.
4. To samo co Wyżej. Wersja ma koniu.
5. Odpowiednik łucznika z Europy narzucony skórą.
6. to samo co 1. Wersja na koniu.
7. Ulepszony Berserker, z odrobinę lepszym pancerzem.
8. Czarny mnich ze skórą i czaską na głowie:P.
9. Ulepszona wersja Miecznika. Lepszy pancerz i 2 miecze.
Uch trochę się rozpisałem:P
Wiem że większość jednostek to wasze pomysły ale chciałem to wszystko zebrać w kupę:P
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Berserker i miotacz toporów ujdą, ale... Nie ma co w każdej jednostce pisać "Wikingów". U Berserkera i Miotacza Toporów nie było, i przyznaj, że głupio brzmiałoby "Berserker Wikingów". No i Wyznawca Wikingów... Cóż to, wikingowie mają swoją sektę? No i cóż, co by rzucali zaklęcia? Albo 9 poziom... No comment
No i dodam, że aby zrobić zupełnie nową, dodatkową jednostkę, trzebaby odtworzyć kod źródłowy, co jest w ch.j trudne, więc trzeba zamienić jedną jednostkę na drugą, więc wikingowie by mieli max. 7 jednostek.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 7 Styczeń 10, 21:14
Chciałbym też dodać, że niepotrzebne jest wkładanie do wikingów np. łucznika. Czemu? Pomyślcie, u arabów był arabski łucznik, ponieważ arabowie są jakby... inną rasą. Inaczej wyglądają, inaczej się zachowują. A w armii wikingów z pewnością znaleźliby się i ci zwykli łucznicy.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 7 Styczeń 10, 21:43
kijanek6 napisał/a:
Ta, jakbyście ich już nie naruszali
No wiesz, ostatnio "przerabianie" gier jest modne ;p. Dla przykładu, nastała moda na robienie nowych miast do Heroes III (I tworzony jest dodatek nieoficjalny Horn of the Abyss [Róg Przepaści] ), zaś rosyjscy programiści tworzą do Disciplesa dodatek nieoficjalny Revenge of Greenskins (Zemska Zielonoskórych) w których dodają rasę orków.
Ciekawe, czy po wydaniu Winter Age nie zrobi się setek innych nieoficjalnych dodatków ;p, np. twierdza dalekiego wschodu (Np. Klejnot Wschodu) czy twierdza majów ;p
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum