ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[jednostki] Najczęściej używane jednostki.
Autor Wiadomość
HolyKing 
Burżuj

Wiek: 31
Posty: 201
Skąd: TP
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 1 Styczeń 09, 14:19   

Bordinio napisał/a:
Skoro takie rzeczy zawsze widzisz, to musisz grac jakimiś graczami, bez dobrze rozwiniętej ,,myśli strategicznej,,. ;) Nieraz jest tak, że szalę zwycięstwa przechyla zaskoczenie. Nie jest sztuką wbić 200 asasynów do siedziby, sztuką jest zrobienie tego bezszelestnie i szybko. Kilka razy udało mi się wejść do siedziby szybko i bez jakiegokolwiek komunikatu o wspinających się zabójcach. [mniejszą grupą lepiej się kieruje i bardzo szybko można przeprowadzić tzw. chirurgiczne zabójstwo ] (oczywiście zależy to też od ilości jednostek znajdujących się blisko lorda)


Duża grupa Asasynów może po prostu wzbudzić alarm. No niestety, od czasu do czasu nie można ich upilnować.... śmierć lub wykrycie z oddali jednego aska powoduje, że przeciwnik werbuje naprędce najlepsze oddziały. Dokładnie wtedy maleje szansa na wygraną o jakieś 60%.

Oczywiście tutaj wziąłem pod uwagę silną linię obrony ;) Za każdym razem użycie asasynów może nie przynieść oczekiwanego skutku. Każdy gracz ma ,,swoistą,, strategię, która nie ważne jak podobna do innych, jest wyjątkowa. :-o


Mur x 2 blanka i fosa i lipa :(
_________________
Team Poland

" I Kiedy Wróg Poszedł Do Nieba, Ja Zostałem W Piekle"
 
 
 
Adde 
Wędrowiec

Gra w: SH1, SH:C
Wiek: 27
Posty: 8
Skąd: Łódż
Medale: Brak

Wysłany: 6 Styczeń 09, 17:21   

A ja dla odmiany powiem, że uwielbiam pałki i kuszników. Pałkarzy za szybkość i odzywki ;-) , a kuszników za wytrzymałość i siłę ataku...
 
 
 
KaDek-WHU 
Osadnik


Wiek: 30
Posty: 28
Skąd: Świdwin
Medale: Brak

Wysłany: 15 Styczeń 09, 10:12   

U mnie to rycerze , pikinierzy , miecznicy , kusznicy , łucznicy , łucznicy konni i Ci co rzucają tymi "granatami" ognistymi :)
_________________
Kto dostał parę razy po ryju i wie , że nie jest ze szkła ten czuję , że żyję ! WEST HAM UNITED !
 
 
 
Nevarka 
Wędrowiec

Posty: 15
Medale: Brak

Wysłany: 1 Luty 09, 18:43   

Ja ja gram na MP to używam takiego wojska (przedstawię w % ilość wojsk ofensywnych)
-30% Arabski konny łucznik - świetni do zapory "ogniowej"
--20% Kusznicy - bardzo skuteczne gdy przeciwnik trzyma lorda w zamku z dużą ilością zbrojnych
---10% Pikinierzy - do przekopania fosy świetni maja pancerz wiec nie zejdą tak szybko, po zrobieniu wejścia do zamku pomagają kusznikom go wyczyścić
---- + 20 Inżynierów - robią 10 katapult i zasypuje mur wroga "gradem" kamieni (nie w % bo tego się nie da zbytni określić
-----20% Włucznicy - Robią jako mięso, głownie do sprawdzania wilczych dołów, czasami smolnych rowów
------ 10% Asasyni - przeważnie do otwierania bram i niszczenia balist/mangonel po 2 stronei zamku
-------10% Pałkarze - szybka silna, dość wytrzymała śmierć - kompletnie czyści zamek i zabija Lorda


P.S
Z kolei jak by pałkarzom nie udało się zabić Lorda, ani asasynom, pikinierom o włucznikach nie wspomne to wkraczają do akcji kusznicy uzbrojeni w podręczne noże
 
 
Amphibic 
Wolny chłop


Gra w: SHC (Game Ranger), Warchest.
Wiek: 30
Posty: 82
Medale: Brak

Wysłany: 3 Luty 09, 14:17   

Pamiętam jak kiedyś robiłem zawsze rycerzy konnych, ŁK, katapulty, balisty, taran, wieża oblężnicza.. Teraz nie chce mi się tak kombinowac i robię tylko katapulty, łk/crossbowman, asasyn
_________________
Jak chcecie pograć w SHC na GR czy spytać o cokolwiek to raczej na gg.
 
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 5 Luty 09, 14:27   

Serious Pandzior napisał/a:
Hmm ktoś mówił, że grać na multiplayerów jest dużo lepiej, fajniej itp. No ja nie wiem. Stosowanie ciągle tej samej taktyki (Surowce, czas, armia, katy, statystyki) jest raczej monotonne. Ja bym powiedział, że Wy tylko chcecie się ze sobą zmierzyć i tyle.


Najpierw przedstawię Ci definicję rushu.
Rush to jest szybki atak po PT. Rusher nie buduje wielkiej obrony, bo 15 katapult zniszczy taką wieżę wraz z jednostkami na niej w 5-15 sekund. Rush to nie jest monotonia, ciągle taki sam atak. Jeszcze nie grałem z żadnym rusherem, który ciągle tak samo atakuje (nie chodzi mi o jednostki, bo oprócz HA,tarcz, katów i asów używa się tylko 2-3). Rusher musi myśleć. Jeśli znajdzie jakieś braki w fosie/źle ustawioną bramę/niedopatrzenie wroga/ błąd w ataku to musi to wykorzystać. Jeśli chcesz, to zapraszam do gry na gg 7774991. Pokaże Ci, że to nie jest monotonia. Najlepszą obroną jest atak - o to między innymi chodzi w rushu.

Ermm tutaj toczy się dyskusja o jednostkach, a nie o waszym wspaniałym rushu.
btw poprawiłem braki alta i cytat.
- Bordinio
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 5 Luty 09, 15:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
LadyKiller 
Wędrowiec


Posty: 4
Medale: Brak

Wysłany: 25 Luty 09, 11:23   

Ja używam do ataku przeważnie asassynów i łuczników konnych, do obrony łuczników i kuszników
_________________
I kill you! >P
 
 
 
davo 
Wolny chłop

Wiek: 30
Posty: 85
Skąd: LESZKO VICE
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 4/3/3
Wysłany: 26 Luty 09, 11:04   

Zauważyłem że Donkamilo napisał '' obrona kusznikami i łucznikami na murach niema sensu bo mogą być łatwo zabite przez katapulty" dlatego ja zawsze przed murami mam katapulty które pierwsze strzelą do wroga bo jego muszą najpierw podjechać i się zatrzymać
_________________
Davo
 
 
 
cesarz matthew 
Wolny chłop


Posty: 60
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 8 Marzec 09, 17:46   

obrona
-kusznicy+balisty+balisty ogniowe
atak
-asasyni+pikienierzy+ha+balisty ogniowe+pałkarze

pałkarzy rzadko używam
_________________
Ostatnio zmieniony przez cesarz matthew 10 Marzec 09, 17:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kamil 
Piechur


Gra w: Crusader(multi);Legends(single)
Wiek: 32
Posty: 473
Skąd: z daleka
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 10 Marzec 09, 14:04   

Pikinierzy do ataku?? Ciekawa taktyka ;D
 
 
cesarz matthew 
Wolny chłop


Posty: 60
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 15 Marzec 09, 19:27   

mi ta taktyka jest najlepsza i najłatwiejasza i szukam łatwiejszej
_________________
 
 
Power75 
Wędrowiec


Posty: 17
Medale: Brak

Wysłany: 17 Marzec 09, 17:10   

:arrow: Konni Łucznicy
:arrow: Arabscy łucznicy
:arrow: Assasyni
 
 
Piotrek 
Burżuj


Wiek: 24
Posty: 188
Skąd: Syców
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 5/3/3
Wysłany: 9 Maj 09, 21:45   

Moje jednostki atakujące:
-assasyni
-konni łucznicy
-pałkarze
-tarcze
-katapulty

Moje jednostki obronne:
-kusznicy
-łucznicy
-łucznicy arabscy
-tarcze
-balista
-mangonella
-miotacze bomb ogniowych
-balista ogniowa
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 25 Maj 09, 20:41   

ja używam łuczników eu, miotaczy gr. ognia, pikinierów, mieczników, rycerzy(tych na koniach) czasami pałkarzy, kuszników, procarzy, czasami arabskich zbrojnych, czasami asasynów
_________________
Good night white pride
 
 
Percival 
Mieszczanin

Posty: 100
Medale: Brak

Wysłany: 25 Maj 09, 21:08   

Ja to używam prawie wszystkich oprócz włóczników, pałkarzy i procarzy. Zwykłych łuczników też mało co używam, na murach ustawiam arabskich. Do ataku najczęściej kuszników, pikinierów i zbrojnych i konnych łuczników (i machiny oczywiście). Na mury też często stawiam balisty ogniowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz