Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Crusader, Jedynka sporadycznie.
Wiek: 29 Posty: 23 Skąd: Garwolin Medale: Brak
Wysłany: 17 Wrzesień 10, 16:04
Ja lubię używać pikinierów. Dlaczego?
- Tania rekrutacja
- Szybie robienie broni ( pik )
- Kopie fosę
- Fajnie wygląda 250+ pikinierów, gdy maszeruje na zamek wroga.
Minusem jest jego mobilność. Dość wolny.
A prócz tego HA, Assasyni i niewolnicy. Bo niewolnicy + budynek wroga = zaje*isty pożar XD.
_________________ Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem wygrał, znać, że rozważał długo. Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem przegrał, znać, że rozważał krótko. Długie rozważania oznaczają wygraną, krótkie rozważania to przegrana. -Sun Tzu
Gra w: SHC, SH2 Deluxe
Wiek: 28 Posty: 41 Skąd: Bytom Medale: Brak
Wysłany: 2 Październik 10, 11:50
Według mnie najlepszy jest Wojownik(zrobiłeś błąd bo to zbrojny nie wojownik ) . Powody:
Najwytrzymalszy(wytrzymuje:
- 11 strzał z kuszy(jeden kusznik),
- 170 strzał z łuku(jeden łucznik),
Najsilniejszy(już 4 zbrojnych zabija lorda), tylko szkoda że jest tak wolny .
Drugą ulubioną jednostką jest kusznik, powody:
- 11 strzał zabija zbrojnego
- 1 strzał zabija łucznika
- 2 strzały zabijają HA
Jedynym minusem obu jednostek jest prędkość.
_________________ Alanné mba yi woma... wé
Ho tou sondé
Ho ma... yé
Hehe, musiało Ci sporo zająć liczenie tych 170 strzałów
PS. Fajną piosenkę masz w podpisie. Ale jeszcze lepsze jest polskie tłumaczenie
_________________ I znowu polski rycerz dumnie
podejmie złotą rękawicę.
Widziałem ją w blaszanej trumnie,
gdzie wróg rozbitą miał przyłbicę.
Gustaw Kodrąb 1941
Gra w: stronghold v1.2 z exalibur pack, Crusader 1.2
Posty: 22 Skąd: z Odległej Galaktyki Medale: Brak
Wysłany: 15 Październik 10, 15:26
Najlepszą jednostką jest... WŁÓCZNIK
I. jeśli masz ich 1000 + 120 łuczników + reszta drabiniarzy (limit chyba 1155 ludzi) rozwalą każdy zamek(bez fosy)
II w współpracy z łucznikami i zbrojnymi rozwalą każdy zamek (nawet z fosą)
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 15 Październik 10, 21:06
Wystarczy ze 30 sinsów a za to więcej konnych ;] HA to jest zdecydowanie najlepsza jednostka razem z sinsami do offa i kusze do obrony Pałkarze też są czasem przydatni
Gra w: SHC, SH2 Deluxe
Wiek: 28 Posty: 41 Skąd: Bytom Medale: Brak
Wysłany: 16 Październik 10, 09:35
Tay napisał/a:
HA to jest zdecydowanie najlepsza jednostka razem z sinsami do offa
Tak, to jak assasynami pokonasz Fryderyka
Z arabskich jednostek używam tylko HA, ale do Fryderyka się nie zbyt przydadzą, do niego to tylko pikinierzy(ok 80), bo arabskimi jednostkami nie zakopiesz fosy(wiem, niewolnik potrafi, ale co z tego jak ginie po 1 strzale z łuku). Więc na podsumowanie arabskie jednostki nadają się wtedy gdy przeciwnik ma mało łuczników na murach i nie ma fosy.
Xeno napisał/a:
A nie lepiej zrobić z 150 konnych łuczników
Właśnie nie, bo zbyt dużo kosztują, za takich 150 konnych łuczników zapłacimy 12 000 golda...
_________________ Alanné mba yi woma... wé
Ho tou sondé
Ho ma... yé
Gra w: SH1,SHC
Wiek: 30 Posty: 227 Skąd: się biorą nooby Medale: Brak
Wysłany: 16 Październik 10, 15:09
12000 to nie jest duża suma jak na SHC. HA są warci swojej ceni ze względu na mobilność no i strzelanie podczas jazdy, a to jest najważniejsze przy wybijaniu łuczników na wieżach.
_________________ Głowa bez pamięci to Twierdza bez garnizonu.
Napoleon Bonaparte
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 17 Październik 10, 15:19
Willhelm III napisał/a:
Tay napisał/a:
HA to jest zdecydowanie najlepsza jednostka razem z sinsami do offa
Tak, to jak assasynami pokonasz Fryderyka
Z arabskich jednostek używam tylko HA, ale do Fryderyka się nie zbyt przydadzą, do niego to tylko pikinierzy(ok 80), bo arabskimi jednostkami nie zakopiesz fosy(wiem, niewolnik potrafi, ale co z tego jak ginie po 1 strzale z łuku). Więc na podsumowanie arabskie jednostki nadają się wtedy gdy przeciwnik ma mało łuczników na murach i nie ma fosy.
Omg... jak oczyścisz mury HA to co to za problem wysłać 2-3 europejczyków do przekopania fosy? Jak mury są czyste to nawet 1 niewolnik wystarczy ;]
Gra w: SHC, SH2 Deluxe
Wiek: 28 Posty: 41 Skąd: Bytom Medale: Brak
Wysłany: 17 Październik 10, 18:31
A co do skuteczności tych 150 HA to: dziś walczyłem z Nizarem i pierwszą ich falę pokonał, a drugą zmniejszył do 20, lecz później wysłałem 100 zbrojnych i go zmiotłem
Ale gdyby nie HA to byłoby z nim ciężko.
P.S.
Tay napisał/a:
Jak mury są czyste to nawet 1 niewolnik wystarczy ;]
Jak się robi tą sztuczkę, że niewolnikiem lorda można zabić
_________________ Alanné mba yi woma... wé
Ho tou sondé
Ho ma... yé
Najlepszy wiadomo, Krzyżowiec. Na Wieprza Pikinier.
Jednak mam słabość do Arabskiego Łucznika i Procarza. Lubię ich używać, ale także lubię ich zabijać. Łucznik jest skuteczny, preferuję obronę zamku właśnie nimi. Procarz natomiast pozwala mi na początku zapewnić jako taką ochronę. Obie jednostki są szybkie, chronię nimi również farmy czy kopalnie. Jedyny minus to cena Araba z Łukiem. Kosztuje niewiele mniej niż ten na Koniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum