ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[kampania] Opis misji krucjaty
Autor Wiadomość
Elite 
Wolny chłop

Posty: 57
Skąd: Piaseczno
Medale: Brak

Wysłany: 30 Marzec 09, 18:10   

Dzyl napisał/a:
No dobra, potem postaram się opisać kilka wcześniejszych misji.Ale znowu mam problem...Tym razem z 35 misją.Ja vs 2 wilków.Normalnie nie wiem jak go pokonać, wysyłam 250 konnych łuczników i 150 wojowników no i wszyscy giną zanim w ogóle zrobią przejście w murze.Wilk robi takie mury że zanim się je rozwali to wszyscy już wąchają kwiatki od spodu.O niszczeniu katapultami nie ma mowy bo wilk je ciągle niszczy.Łucznikami na koniach wybijam jego kuszników z wierz, lecz moi łucznicy i tak giną nie wiem dlaczego choć mam ich o wiele więcej.A zanim wojownicy rozwalą mur to zostają zabici prze kolejnych kuszników który wchodzą na mury.
Zupełnie nie wiem jak sobie poradzić z tą misją ;/


Jak wybijesz niemal wszystkich jego obroncow walczacych z dystansu skieruj caly atak konnicy na jego lorda. Tym sposobem zaatakowany lord chodzi wokol ogniska a tam pod twoje strzaly wpadaja jego kmiecie. Brak wolnych chlopow = brak wojska. W tym czasie twoi asasyni/woje etc spokojnie dostana sie do niego:)
 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 30 Marzec 09, 18:30   

@Dzyl - Jeśli masz problem z tą misją, to najpierw sobie zbuduj obronę dobrą. Mury zrób tak, żeby farmy były otoczone nimi. W miarę możliwości likwiduj kopalnie kamienia/żelaza wilkom, bez nich długo nie pożyją ;) Możesz także trebuszami niszczyć jednego wilka.
@Przemas lr - nie wiem po co tego posta napisałeś tutaj :P Jak już piszesz coś to poświęć parę minut i opisz misję następną, będzie z tego większy pożytek niż twój 'Off top'



Misja 18 - Pustkowie
Przeciwnicy - 5 x Wąż
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000

Na początku ta misja może wydawać się trudna, i taka dla niektórych się zrobi, jeśli będą się tylko rozbudowywać. Najlepszym sposobem na tą misję jest szybkie zabicie wszystkich przeciwników (asasyni + konni albo sami asasyni). Ja wybrałem wariant asasyni + konni, i po każdym zabiciu lorda za otrzymane pieniądze można dokupić kilku asasynów. Z gospodarki wystarczy spichlerz, targowisko, namiot i 1-2 domki.



PS To jest temat do opisów misji, jest inny temat w którym się opisuje problem z daną misją :)
 
 
 
Dzyl 
Wolny chłop


Posty: 53
Medale: Brak

Wysłany: 30 Marzec 09, 19:34   

Dobra już nie potrzebuje pomocy co do 35 misji ;) Zagrałem podobnie jak powiedział Elite i zabiłem już jednego wilka.A co do obrony to mam dosyć niezłą.Kilka baszt wypełnionych kusznikami oraz balisty no i potrójny mur :P A farmy oczywiście są otoczone, mam otoczone praktycznie wszystko oprócz kilku chatek drwala i 2 kamieniołomów :D

Aha, teraz takie pytanko.Czy jeżeli wstawiam opis którejś z misji to muszę wstawiać screena tak jak np Driller ?
_________________

 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 30 Marzec 09, 19:47   

Dobrze by było jakbyś wstawiał. To długo nie zajmuje, a innym pomoże trochę. I też misje po kolei rób jeśli już się będziesz za to zabierał ;) W końcu się dojdzie do 50 :]
 
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 31 Marzec 09, 11:49   

I wtedy wklei się to do pierwszego posta, o ile nie ma ograniczenia znaków...

Odyn, jest ograniczenie? :p
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 31 Marzec 09, 14:41   

speeder11 napisał/a:
I wtedy wklei się to do pierwszego posta, o ile nie ma ograniczenia znaków...

Odyn, jest ograniczenie? :p

Your message is too long. It can not be more than 65500 chars.
Masz odpowiedź :P

A żeby spamu nie robić...

Misja 19 - Spotkanie z historią
Przeciwnicy - Wilk
Lord gracza - 3000, lordowie komputera - 40000 (!)

Kiedy zaczynałem grać w Krzyżowca, miałem na tej misji kurczaka. Nawet nie próbowałem grać, te 40000 złota u wilka mnie odstraszyły. I to był mój błąd ;) Gramy normalnie jakby nigdy nic, ataki Wilka nie są mocne, więc bez trudu się obronimy. Ten jego olbrzymi zamek robi wrażenie, jednak jest ciężki do obrony. Atakujemy od północno-zachodniej strony, ma on tam bramę. Wystarczy ją rozwalić i wejść sporą armią do siedziby. Misja nie jest trudna.

 
 
 
Dzyl 
Wolny chłop


Posty: 53
Medale: Brak

Wysłany: 31 Marzec 09, 19:06   

Misja 20 - Saracen
Przeciwnicy - 3x Kalif
Sojusznicy - Ryszard I, Lwie Serce
Pieniądze:Lord Gracza - 2000, Lord Komputera - 8000.

Pierwsze co robimy to stawiamy 2 sady jabłoni przy naszym zamku.Jest to ważne, ponieważ potem możemy mieć problemy z żywnością.Następnie stawiamy kilka chatek drwali ( myślę że narazie 5 powinno wystarczyć ) spichlerz,targ,zakład inżynierów oraz ze 3 domki.Stawiamy również namiot arabski oraz basztę kwadratową.Zaczynamy produkować arabskich łuczników, których stawiamy na basztę kwadratową.Stawiamy na nią także mangonele.Oczywiście musisz postawić także koksownik ( myślę że 20 łuczników powinno wystarczyć ) Basztę najlepiej postawić zaraz przy wejściu z którego przechodzą ludzie kalifa który znajduje się na południe od nas.Jeżeli nie starczy nam kamienia to kupujemy na targu.Następnie stawiamy 2 kamieniołomy oraz po 2 woły przy każdym.Ważne dla losów gry jest szybkie zniszczenie jednego z kalifów.Niszczymy kalifa który jest południe od naszego sojusznika.Będziemy w komfortowej sytuacji ponieważ nasz sojusznik zniszczy już mury i wieże kalifa.Tworzymy około 10 assasinów i wysyłamy ich na Lorda kalifa który znajduje się na południe od naszego sojusznika.10 assasinów powinno wystarczyć ponieważ kalif nie będzie miał żadnych wojsk bo zostaną one wybite przez Ryśka.Jeżeli nie starczy nam złota na 10 assasinów to myślę że i z 8 assasinów wystarczy, no ewentualnie możemy sprzedać trochę kamienia jeżeli brakuje nam złota.Po zabiciu kalifa dostaniemy chyba 1000 sztuk złota.Dalej skupiamy się na rozbudowie, stawiamy więcej kamieniołomów za rzeką i rudy żelaza.Możemy sprzedawać kamień gdy już zrobimy sobie porządne mury.Kamień będzie naszym głównym zródłem pieniędzy.Obaj przeciwnicy prawie w ogóle nas nie atakują.Czasem poślą jedynie kilku łuczników.W tym czasie skupiamy się na rozbudowie armii.
Gdy zbudujemy wystarczającą armię to atakujemy naszych przeciwników.Atak pozostawiam do waszej dyspozycji ponieważ każdy ma inny gust i każdy lubi atakować innymi jednostkami.Musicie jedynie uważać na smolne rowy które buduje kalif.Dlatego mury najlepiej niszczyć katapultami.

_________________

 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 31 Marzec 09, 21:21   

Misja 21 - Pustynny wiatr
Przeciwnicy - 3x Wieprz + Szczur vs Lwie Serce
Sojusznicy - brak
Pieniądze:Lord Gracza - 2000, Lord Komputera - 2000

Misja nietypowa trochę, ze względu na 3 drużyny. Jednak jest to prosta misja. Na samym początku budujemy tylko to co niezbędne - farmy, namiot, targowisko, drwali, jak ktoś chce to może drwali także. Zwalniamy początkowe jednostki i rekrutujemy jak najszybciej assasynów. Zabijamy szczura, nie sprawi nam to problemu żadnego. Dostaniemy trochę kasy, więc dokupujemy assasynów i idziemy na wieprza żółtego. On nie powinien jeszcze zbudować murów, więc jego zabicie także będzie proste. Po kolejnym uzupełnieniu zapasów powinniśmy być w stanie zabić jeszcze jednego Wieprza. Mi się udało zabić jeszcze trzecią świnkę, ale równie dobrze można zatrzymać się na dwóch. Rozwijamy gospodarkę, można trochę obrony zbudować, ale niekoniecznie. Po zebraniu wojska zabijamy świnię ostatnią, jeśli tego nie uczyniliśmy wcześniej. Lwie Serce u mnie trochę głupio się rozbudował, np. zamurował sobie dostęp do oazy na północy, ogrodził murami woły, i prawie dostaw kamienia nie miał przez to, i pomimo dwóch warstw murów żaden z nich nie był dobrze zrobiony - brakowało wież :] Także zabicie go to tylko formalność.

 
 
 
Amphibic 
Wolny chłop


Gra w: SHC (Game Ranger), Warchest.
Wiek: 30
Posty: 82
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 09, 08:54   

Ludzie, od misji 1 do 25 jest poradnik
http://rapidshare.com/fil...radnik.pdf.html
macie go...

Teraz proszę o pisanie do 26-50
_________________
Jak chcecie pograć w SHC na GR czy spytać o cokolwiek to raczej na gg.
 
 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 09, 08:57   

Już można dojechać te 4 misje, a potem robić dalej. Na wielu stronach są poradniki 50 misji wszystkich, ale chodzi o to żeby własny zrobić, a nie ściągać od innych :P
EDIT. Fajny ten poradnik bardzo, 1 misję bym przechodził z pół godziny chyba jakbym tak grał jak radzą ;)

To może coś opiszę :P

Misja 22 Czerwony Dziób
Przeciwnicy: Kalif
Sojusznicy: brak
Pieniądze: Ty - 2000, Komputer - 8000

Od razu mówię, że tej misji nie uda się przejść samym atakiem assasynów na początku. Na początku musimy zabić lwy na południu. Potem w miarę możliwości się rozwijamy. Najlepiej, jakbyśmy też utrudnili rozbudowę Kalifowi i jak najbardziej na południe postawili wieże z łucznikami. Wtedy straci dostęp do kamienia, żelaza i części drewna i jedzenia. Następnie trzeba jakąś obronę zrobić przy przejściu na północy. Dobrze, gdybyśmy tam zrobili mała dziurę w murze, wtedy będzie Kalif przybiegał niewolnikami, co się wiąże z dodatkowymi kosztami dla niego :P Gdy już będziemy mieli wystarczającą obronę, bierzemy się za budowanie wojska, i tutaj już daję wam wolną rękę ;)

 
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 5 Kwiecień 09, 09:32   

23 misja - Płaska kraina
Przeciwnicy - 5 x Szczur, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 4000 (krucjata)
Jak przejść - atak asasynami na początku odpada, ponieważ nasi wrogowie mają dużo wojska początkowego. Trzeba też nastawić gospodarkę na brak pożywienia dla ludzi. Trzeba zatem kupować piwo i wydawać je w karczmach, atakże na początku wydawać połowiczne racje. Za kamień posiadany przez nas na początku gry budujemy małą bramę na połudnowy zachód od siedziby, łączymy mur ze skałami na północy i wschodzie. Łuczników wysyłamy na bramę, możemy kupić także kusze oraz zbroje skórzane i utworzyć oddział kuszników, który ustawimy na bramie. Zbrojnych z początku gry ustawmy na północy, można tam dać też kilku łuczników. Po pewnym czasie stawimy basztę jak najdalej na południowy zachód od bramy, stawiamy tam balistę i łuczników oraz kuszników. To jeśli chodzi o obronę. Do ataku używamy konnych łuczników i asasynów do zabicia lorda.

24 misja - Śmierć wśród wydm
Przeciwnicy - 4 x Sułtan
Sojusznicy - brak
Lord gracza - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - na początku budujemy targowisko, spichlerz, kilka chatek drwala oraz zbrojownię. Kupujemy 100 kusz i 100 zbroi skórzanych, rekrutujemy kuszników (można sprzedać żelazo, aby zyskać złoto na nich) i ustawiamy ich na murach. budujemy dwa browary i dwie karczmy, wydajemy połowiczne racje. W tej misji wykorzystamy to, iż możemy budować wieże tuż przy zamku wroga. Stawiamy kamieniołom. Budujemy wieżę obok Sułtana Abdula (pomarańczowy) i wysyłamy na nią częsć kuszników. Po chwili w środku zamku przeciwnika zostanie tylko kilku żołnierzy. Zabijamy więc lorda asasynami. Niszczymy w ten sposób wszystkich wrogów. Na koniec dodam, iż atak asasynami na początku nie przyniósłby oczekiwanych efektów.

23 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 328 raz(y) 133,97 KB

24 misja (kopia).jpg
Plik ściągnięto 339 raz(y) 124,84 KB

 
 
Amphibic 
Wolny chłop


Gra w: SHC (Game Ranger), Warchest.
Wiek: 30
Posty: 82
Medale: Brak

Wysłany: 12 Kwiecień 09, 12:25   

25. Zapomniany - "The Forgotten"

Nie jest to najłatwiejsza misja z tych początkowych, ale jak wie sie co nieco o drewnie i kuszach, okazuje się ona całkiem przyjemna :) ... - podpowiedź, możesz teraz zacząc tą misję i spróbowac po swojemu albo przeczytac niżej i wiedziec co i jak.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Eko i zamek.. Nie będziemy się pchac do środka po kamień i żelazo, za to będzie trzeba regularnie spalac kamieniołomy wroga za pomocą 3-4 balist.

Kasa- Skąd w takim razie brac złoto? Kusze.. Budujemy na początek 4-8 warsztatów i rozpoczynamy produkcję kusz. Warto też postawic zbrojownie :P i chatki drwala...

Jedzenie- Ja postawiłem 3 sady jabłoni, wybudowałem kościół i dałem połowiane racje +ogrodziłem farmy fosą i postawiłem 3 wieżyczki obserwacyjne na początek żeby rat i wąż nie sprawiali kłopotów.

Pierwsze 2.000 złota przeznaczyłem na 2 wieże z balistami + tarcze+ arabscy łucznicy + 20 kuszników, przy okazji można się ogrodzic z tyłu.

Teraz efekt: Tak to wygląda u mnie ...

2. Walka . Rat+wąż. Bez problemowo... Robimy 2-4 katapulty i rozwalamy łuczników, potem z 30 asasynów i 2 wrogów mniej.
Wieprz- tu może byc troche trudniej ale tylko troche.. 4-5 katapult, rozwalamy wieże i mur, puszczamy asasynów (+można ha) i po wieprzu.

Wilk - tutaj można się troche 'zabawic' bo wilk ma fajny zamek ;P... W końcu przyda się to oczko na środku z kamieniem i żelazem, stawiamy tam trebusze i tarcze.



Czyszczenie murów wilka. Ja użyłem kilku ha +(10-15) balist. To wystarczyło żeby otworzyc drogę asasynom.



Mam nadzieję że sie podoba, życzę miłej gry i smacznego jaja ;p...
 
 
 
Acrobot 
Mieszczanin


Posty: 113
Medale: Brak

Wysłany: 14 Kwiecień 09, 13:41   

A mógłbys mniej wiecej napisac co robic po kolei
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 15 Kwiecień 09, 11:51   

Po co? Rozbudowa normalnie, co nie umiesz zbudować farm, chatek drwala, kamieniołomów, domków, kopalni żelaza?
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
Acrobot 
Mieszczanin


Posty: 113
Medale: Brak

Wysłany: 15 Kwiecień 09, 13:09   

Tak własnie robiłem i przegrywałem, wiec pomysłałem ze dokładny opis by nie zaszkodził
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz