ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
VI konkurs na mapę - opinie uczestników o mapach
Autor Wiadomość
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 27 Sierpień 14, 20:00   VI konkurs na mapę - opinie uczestników o mapach

W tym temacie uczestnicy konkursu mogą wypowiedzieć się na temat map swoich rywali. Ja swoje oceny napiszę w najbliższym czasie. :-)
_________________
>>Moje mapy<<
Ostatnio zmieniony przez Siwy 29 Sierpień 14, 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 30 Sierpień 14, 18:16   

Hunter, aż tak bardzo Cię ten błąd poraził, że musiałeś napisać posta? Btw. przydało by się go usunąć, skoro błąd został już poprawiony.

Zacznę od mapy Nidora. Krajobraz jest ładny, choć sprawia wrażenie "mało dopieszczonego", tzn. jakbyś robił go w pośpiechu. Wyspa wygląda trochę dziwnie przez to, że kamienie są poukładanie tak gęsto, poza tym jednym szczegółem zamek wygląda bardzo ładnie i spójnie, szczególnie fajny jest chodniczek. Podoba mi się linia brzegowa, nieźle prezentuje się na minimapie :D Fabuła jest dobra.

Gameplay dodam potem.


Racja. S.
_________________
>>Moje mapy<<
Ostatnio zmieniony przez Siwy 30 Sierpień 14, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 14, 20:30   

Całkiem zapomniałem o tym temacie :D . Kamienie są tak gęsto, żeby wszystkie ładnie na siebie nachodziły i sprawiały wrażenie jednej spójnej skały, na której jest osadzony zamek. Najprawdopodobniej w ten weekend dodam swoją opinię na temat którejś z map ;)
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 14, 21:18   

Domyśliłem się tego, jaki efekt chciałeś osiągnąć, nawet nie miałem na myśli, że wygląda to źle, po prostu jakoś tak dziwnie się to prezentuje.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 14, 21:24   

Pewnie dlatego, że dużo kamieni wygląda tak samo, ale mi właśnie takie ułożenie skał najbardziej się podoba. Jeśli spojrzysz na moje mapy z kampanii, to tam również zobaczysz tak ułożone głazy.
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 9 Wrzesień 14, 21:34   

Każdy ma swój unikalny styl robienia krajobrazu. Też się często spotykam z opiniami, że mój krajobraz jest z jakiegoś powodu niedoskonały(zwykle z powodu zbyt dużej ilości kamieni na mapie :D ), choć dla mnie wygląda ok. Ja zwykle się czepiam w krajobrazie pustki albo monotonii, akurat Tobie bardzo dobrze udaje się uniknąć obu tych popularnych błędów. W twierdzy ciężko jest zrobić spójny krajobraz, bo zwykle albo ktoś w swojej mapie przesadzi z wypełnieniem, bądź zrobi to w zły sposób(był ktoś taki na forum kiedyś :D ), albo tworzy krajobraz pusty, monotonny i kompletnie niczym nie urozmaicony, lub kwadratowy(co chyba jest najgorsze).
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 13 Wrzesień 14, 08:42   

W związku z tym, że przez tydzień nie mam dostępu do internetu, a na weekend kapryśna neostrada lubi mieć zwiechy, ocenianie się przeciągnęło. Jak na razie oceniłem 4 na 6 prac.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz