ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Błędy w Sh1
Autor Wiadomość
Borgoran 
Wędrowiec

Posty: 18
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 13, 19:02   

Wykonując oblężenia jako atakujący zależnie od zamku dostaje cel: wyeleminuj wszystkich przeciwników lub zabij wrogiego lorda, a czasami oba te cele. Jednak oblężenie zawsze kończy się zwycięstwem w momencie zabicia przeciwnego lorda.
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 13, 20:08   

Rozumiem, że mówisz o mapkach robionych przez graczy? Pewnie coś nie tak ustawili w scenariuszu. Musiałby się wypowiedzieć ktoś z naszych speców od mapek ;) .
 
 
Borgoran 
Wędrowiec

Posty: 18
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 13, 20:46   

Lutel napisał/a:
Rozumiem, że mówisz o mapkach robionych przez graczy? Pewnie coś nie tak ustawili w scenariuszu. Musiałby się wypowiedzieć ktoś z naszych speców od mapek ;) .


Nie, chodzi o mapki z podstawowej twierdzy z excalibur packiem (wersja od kolekcji klasyki).
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 13, 20:49   

Excalibur pack to mapki od graczy.
 
 
Borgoran 
Wędrowiec

Posty: 18
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 13, 21:02   

Excalibur pack zawiera mapki: Zamek Camelot, Forteca Mordred’a, Tintagel, Zamek Edinburgh, Tower of London, Harlech, Haut-Koenigsbourg oraz Koblenz Stolzanfels.

Więc przykład z podstawki, mapa Castel Y bere, cel jest wyeleminuj wszystkich wrogów, jednak mapka kończy się po zabiciu lorda.

@Edit Teraz doszedłem też do tego, że podczas ataku nie da się wykonać celu wyeleminuj wszystkich wrogów, mimo zabicia wszystkich łącznie z lordem nie odznacza się.

[ Dodano: 8 Lipiec 13, 23:20 ]
Znalazłem kolejny dość ciekawy błąd, w misji 18 jeśli rozwiążemy taran (zwolnimy ze służby) to wtedy nasi łucznicy i kusznicy będą cały czas strzelać w ziemie w punkt, w którym ten taran stał. Próbowałem to wielokrotnie i za jednym razem było jeszcze ciekawiej, bo w miejscu tarana pojawiła się żona lorda (wieprza), łucznicy ją zabili i potem zaczęli ostrzeliwać punkt, w którym był taran.

[ Dodano: 11 Lipiec 13, 06:50 ]
Kolejne kilka błędów:
- w niektórych misjach nasze jednostki nie zaczynają z pełnym paskiem HP, chociażby misja 15 jeden z łuczników ma pół paska
- jednostki kopiące fosę mogą się zablokować kiedy każemy im przestać i iść gdzieś/atakować (zazwyczaj blokują się między murem, a fosą)
- inżynier z gorącym olejem na murze, ustawiony na postawę agresywną potrafi tak wylać olej, że sam przy tym zginie
- włócznicy mimo ustawienia na postawę ani kroku biegną odpychać drabiny na inne części muru, a potem nawet nie wracają na swoją pozycję
- czasami zdarza się, że po nakazie opuszczenia machiny wojennej inżynierzy całkowicie znikają, w tym przypadku bug jest powiązany z daną machiną, bo zawsze przy rozwiązywaniu tej samej się u mnie nie pojawiali, a z innymi nie było problemów
- bywa, że handlarz przejeżdża przez całą mapę razem ze swoim koniem/osłem, który niesie towary (szczerze to nie przypatrzyłem się czy podróżuje losowo, czy może wtedy, gdy coś kupimy), możemy wtedy nakazać naszym jednostkom atakować go, jednak będą one tylko podchodzić do niego i poruszać się krok w krok za nim, działa to jakby funkcja follow, której w tej grze nie ma, można to zrobić i na handlarza jak i na jego wierzchowca
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 23
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 11 Lipiec 13, 10:32   

Borgoran napisał/a:

[ Dodano: 8 Lipiec 13, 23:20 ]
Znalazłem kolejny dość ciekawy błąd, w misji 18 jeśli rozwiążemy taran (zwolnimy ze służby) to wtedy nasi łucznicy i kusznicy będą cały czas strzelać w ziemie w punkt, w którym ten taran stał. Próbowałem to wielokrotnie i za jednym razem było jeszcze ciekawiej, bo w miejscu tarana pojawiła się żona lorda (wieprza), łucznicy ją zabili i potem zaczęli ostrzeliwać punkt, w którym był taran.


Chciałem się przekonac czy to prawda i rzeczywiście, tak się dzieje! ;o Dodatkowo u mnie pojawiła się żona Wieprza i jeden jego chłop.
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Borgoran 
Wędrowiec

Posty: 18
Medale: Brak

Wysłany: 15 Lipiec 13, 18:15   

Błąd w mapce Desperate Measures (oficjalna od firefly z patcha HD). Gdy zostawiam tych 300-400 łuczników na pozycji początkowej, czyli drewnianych wieżach, wtedy w pierwszym ataku wilka uczestniczy jakichś 100 rycerzy, natomiast jeśli wszystkim każe ustawić się na murach i wieżach kamiennych na zamku i obok niego wtedy ci rycerze się nie pojawiają. Dość dziwny bug, żeby ustawienie wojsk zmieniało rozmiar wojsk atakujących. Przypadek to na pewno nie był, bo próby robiłem kilkukrotnie zawsze z takim samym efektem.
 
 
psychiczny 
Wędrowiec

Gra w: sh, shc, sh2, shl, shc2
Posty: 18
Skąd: bruklin
Medale: Brak

Wysłany: 30 Czerwiec 14, 09:34   

misja okup z wężem - są tam kusznicy szczura w koszarach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz