ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Misja 4
Autor Wiadomość
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 5 Styczeń 14, 16:47   

Ze smutkiem muszę powiedzieć, że jeszcze trochę pracy przed Tobą. Po pierwsze: najpierw trzeba zrobić dobry krajobraz i zamek/miasto. Dopiero potem powinno zabierać się do ustalania poziomu trudności :P . Wynotowałem taką to pokaźną listę szczegółowych błędów, które tyczą się niemal tylko samego miasta:
1) Wciąż są brzydkie spady wśród głazów przy zamku (przy moście głównym np. wygląda to już całkiem fajnie, podoba mi się też zrobienie tam takiej mieszanki brodu etc.)
2) Cóż to za dziwne cudo koło składu zapasów?
3) Młyny w tym rolniczym podgrodziu są totalnie zbędne... Poza tym zbyt dużo smoły i żelaza na początek gry, zwłaszcza, że mamy sporo pieniędzy.
4) Te zabudowania na wschód od składu zapasów zrobiłbym bardziej równolegle do rzeki, aniżeli prostopadle. Teraz wszystkie drzwi wchodzą w ścianę sąsiedniego budynku.
5) Te pole turniejowe jakoś mi się nie bardzo podoba.
6) Wieże w środku miasta też trochę bez sensu... są w końcu duże obwarowania, mające zapewnić bezpieczeństwo.
7) Przydałoby się, aby wróg atakował także od północnego-wschodu.
8) W głównym zamku bez sensu ta brama na północy, zwłaszcza, że jest takie "niekomfortowe" do niej wejście. Lepiej żeby tam nie było bramy, a nieco większy bród na strumieniu poza miastem (aby łatwo dostać się do północnej bramy zewnętrznej). Najlepiej tę bramę w zamku zamienić na mur, ale żeby było do niego dojście, aby wróg mógł się tamtędy przebić (patrz punkt 7)
9) Szersze ulice i jakieś drzewa/krzewy! Widzę, że i tak nie masz czym zapchać miejsca, więc po co taka ciasnota (np. tam gdzie zbrojownia; swoją drogą przydałyby się dwa miejsca na zbrojownię).
10) Stajnie powinny być zgrupowane w jednym/dwóch miejscach, a nie tak porozrzucane.
11) W zamku nie ma już potrzeby robić tej drogi z muru moim zdaniem. Poza tym: czemu są tylko dwa rodzaje wież? Dobrze byłoby użyć tych średnich jeszcze.
12) Strzelcy na murach powinni stać równomiernie rozstawieni, a nie w takich kupach na wieżach, a poza tym różnorodnie, a nie, że sami łucznicy albo tylko kusznicy...
13) Budki drwali w mieście...?
14) Popracuj nad krajobrazem! Teraz jest lipa straszna, a to ma być piękna okolica.
15) Na wschodzie północnej części miasta ten spad terenu za murami powinien być ładny równomierny (tak jak mówiłem w komentarzu do misji 1).
16) Na zachodzie w wieży przy samej rzece drzwi wychodzą w przepaść...
17) Studnie powinny być raczej w centrum, a nie tak na uboczu.

Ale ok, nie martw się :D . Pozwoliłem sobie wszystkie te błędy poprawić osobiście, za wyjątkiem krajobrazu. Zatem, poprawiłem skały koło zamku, usunąłem zbędne rzeczy, dodałem co trzeba... Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu?

Zasadniczo zabudowałem to miasto na nowo, zostawiając jedynie koszary, katedrę i skład zapasów na swoim miejscu. Dodałem nawet drugi skład zapasów i zbrojownię po drugiej stronie rzeki - wydaje mi się to dobrym pomysłem, dzięki temu pracownicy nie muszą biegać na drugi koniec miasta. Oczywiście trzeba pamiętać, aby przed wydaniem misji ładnie porozdzielać towary na oba. Jest to możliwe, w obecnym stanie mapy jest ładnie rozdzielone wszystko, ale obawiam się, że podczas poprawiania krajobrazu będzie trzeba to zrobić na nowo. Dlatego najlepiej by było, gdybyś krajobraz robił na pauzie tak długo na ile to możliwe, a wyłączał ją tylko na drobną chwilę (np. podczas wciskania spacji etc.) i na powrót włączał.

W tym północnym jakby podgrodziu wybudowałem farmy pszenicy, aby byli rolnicy dostarczający zboże do północnego składu zapasów (kilka także poza murami miasta na północy się pojawiło), bo nawet zwykłe budynki nie bardzo mi tam pasowały... Ogólnie wmieście zasadziłem nieco drzew, choć zdaję sobie sprawę, że podczas grania mogą za bardzo się rozrastać, trzeba to jeszcze przemyśleć.

Ogólnie mamy zatem w mieście:
- 14 warsztatów łuczniczych (7 produkuje łuki i 7 kusze)
- 6 warsztatów garbarskich
- 5 warsztatów grotniczych (wszystkie produkują piki)
- 5 warsztatów kowalskich (wszystkie produkują miecze)
- 8 warsztatów płatnerskich
- 18 piekarń
- 9 browarów
- 5 karczm

Aha, poprawiłem także zamek, dodałem średnią wieżę i usunąłem północną bramę. Poprawiłem te nieładne spady wokół całego zamku, koło rzeki i tam na północy przy bramie. Obok katedry zrobiłem coś na kształt małego parku nad rzeką i taką jakby kapliczkę. Ponadto porozstawiałem żołnierzy ładnie równomiernie, tak jak pisałem w w/w punktach. Dodałem ich trochę, ale najprawdopodobniej Bedyni będą dysponować grupami pikinierów, więc możliwe, że jakoś się to zrównoważy. Zresztą poziom trudności i tak trzeba jeszcze przetestować. Poza tym wróg będzie atakować też z północnego-zachodu, więc większa liczba żołnierzy może się okazać w sam raz.

Aha, proponuję, aby nie było możliwości budowania żadnych warsztatów rzemieślniczych (tak jak teraz było, ale nawet bez łuków IMO). Jest ich na tyle dużo, że powinny produkować wystarczającą ilość broni. Powinna być natomiast jak najbardziej możliwość budowania palisady. drewnianej bramy i tychże wież. Poprawiłem to także ;) . A i jeszcze trzeba będzie chwileczkę cierpliwości wykazać, żeby te domki w południowej części się "ulepszyły" (przynajmniej do drugiego poziomu). Przez to trzeba będzie na koniec wyważyć skład zapasów i zbrojownię i poprawić drzewa, które na pewno się pojawią w mieście przez ten czas.

Ok, oto screeny prezentujące wprowadzone zmiany:

Zamek i północne podgrodzie:

Stare:


Poprawione:


Północna część miasta:

Stare:


Poprawione:


Południowa część miasta:

Stare:


Poprawione:


Południowe podgrodzie:

Stare:


Poprawione:




Pobierz poprawioną wersję 1
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 5 Styczeń 14, 17:19   

Mam zastrzeżenia do twoich uwag.

2) Sarmacja jest to bogaty kraj, więc warto umieścić parę kamiennych zabudowań.
3) Młyny pasują obok farm pszenicy i przerywają monotonię samych farm.
5) Znowu Sarmacja to bogaty kraj, więc pole turniejowe w stolicy jest jak najbardziej na miejscu.
6) Wieże pełnią rolę taką jak w punkcie drugim.
7) Atak nie może być z drugiej strony, ponieważ nie dałoby się dopasować poziomu trudności, bo przy tak dużej armii wroga praktycznie nie da się obronić północnego muru, a jak dam mniejsze wojska to wróg nie przebije się przez mur na południu.
11) Kamienna droga pasuje do stolicy Sarmacji (punkt 2 i 5)
14) Twierdzę (tak jak i Kupiec), że skromny krajobraz pasuje do tej mapy (i tak za wiele miejsca tutaj nie ma).

Generalnie w mieście powinno być gęściej. Myślę, że przestrzenie między budynkami w twojej wersji są za duże.

To tyle, czekam na opinię Kupca.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 5 Styczeń 14, 17:33   

Nie bierz tego za złe, że znalazłem tyle niedociągnięć ;) . Ogromne miasto w końcu.

Cytat:
2) Sarmacja jest to bogaty kraj, więc warto umieścić parę kamiennych zabudowań.
5) Znowu Sarmacja to bogaty kraj, więc pole turniejowe w stolicy jest jak najbardziej na miejscu.
6) Wieże pełnią rolę taką jak w punkcie drugim.


Wszystko to racja. Ale chodzi o to, że to wygląda w grze kiepsko. Najlepiej byłoby przecież zrobić całe brukowane drogi, jakieś fontanny itd, więcej drzew, ale rzecz w tym, aby to wyglądało dobrze w warunkach strongholdowych.

Cytat:
3) Młyny pasują obok farm pszenicy i przerywają monotonię samych farm.


Ale tutaj chodzi o praktyczność. Młyny powinny być blisko składu zapasów, żaden normalny władca nie stawiałby ich tak straszliwie daleko...

Cytat:
7) Atak nie może być z drugiej strony, ponieważ nie dałoby się dopasować poziomu trudności, bo przy tak dużej armii wroga praktycznie nie da się obronić północnego muru, a jak dam mniejsze wojska to wróg nie przebije się przez mur na południu.


Hmm możliwe, że tak jest, sporo grałeś w tę misję. Jednak dzięki temu, że ataki są z dwóch stron, to jak powiedzmy zniszczą mur na południu a nagle pojawią się na północy to gracz ma łatwiej bo ma tam nienaruszone obwarowania :) .

Cytat:
11) Kamienna droga pasuje do stolicy Sarmacji (punkt 2 i 5)


Oczywiście, ale to już nie wyglądało na drogę ;) . Tylko otoczony kocioł z kmieciami. Poza tym i tak tego nie widać.

Cytat:
14) Twierdzę (tak jak i Kupiec), że skromny krajobraz pasuje do tej mapy (i tak za wiele miejsca tutaj nie ma).


Jak to się mówi: co ma piernik do wiatraka? :P Rzecz w tym, że ten krajobraz to nawalone skałek, kamieni, ubitej ziemi i kilka drzew... Nie wygląda to dobrze. Poza tym jest bardzo dużo miejsca na zachodzie, które jest totalnie puste.


Dodano po chwili:

Cytat:
Generalnie w mieście powinno być gęściej. Myślę, że przestrzenie między budynkami w twojej wersji są za duże.


Ale właśnie niekoniecznie... W dużych miastach zazwyczaj kilka głównych ulic było bardzo szerokich. Poza tym w slamsach też masz gęstą zabudową, i co z tego ;p. Potężne miasto powinno mieć właśnie szerokie ulice, bo chodzi dużo ludzi a poza tym np. gdy ogromne wojsko ma defiladę przed władcą, to musi mieć miejsce, żeby przejść ulicami miasta, etc.
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 5 Styczeń 14, 18:02   

Większość poprawek Siwego podoba mi się aczkolwiek nie wszystkie. Zacznijmy od ataków wroga. Rzeczywiście lepiej byłoby, jakby też atakował z północy, jednak tak jak to Nidor powiedział to praktycznie niemożliwe. Przy tej ilości ataków to rozwiązanie odpada. Może jakiś kompromis typu most na rzece na północ od stolicy? Mógłby być lekko obwarowany z dwóch stron. Pewnie Siwy powie, że to bez sensu ze względu logistycznego, ale to chyba niestety jedyne rozwiązanie. Co do krajobrazu powiem tak: to stolica Sarmacji, stolica, która leży na środku najżyźniejszych ziem w Sarmacji. Krajobraz musi być równinny, co nie zmienia faktu, że akurat w tej mapie nie jest on wybitny. Taki pasuje, ale przydałoby się coś lepszego. Co? Sam nie wiem, może Nidor coś wymyśli. Powiem tak - dla mnie jest on akceptowalny, aczkolwiek wolałbym coś lepszego. Co do zabudowy miasta, obie wersje nie do końca mi odpowiadają, ale Siwego jest trochę lepsza. Myślę, że usunięcie większości kamiennych zabudowań było słuszne, ale pole turniejowe bym zostawił - było wykonane całkiem przyzwoicie. Największy problem leży moim zdaniem nie w układzie, a w ilości budynków. To w końcu stolca, więc powinna mieć w miarę gęstą zabudowę, PRZY ZACHOWANIU DOBREGO UKŁADU I W MIARĘ SZEROKICH ULIC. Wersja Siwego spełnia więc drugie kryterium, ale ja bym trochę zwęził niektóre uliczki kosztem kilku nowych budynków. Dodałbym też budynki po tej stronie podgrodzia, gdzie są sady i farmy krów, a nawet zrobił na północ jakąś sporą wioskę (np. wokół tego mostu, których wcześniej proponowałem) i dodał też budynki poza miastem, co byłoby też jakimś dopełnieniem ubogiego krajobrazu.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 5 Styczeń 14, 18:17   

Cytat:
Zacznijmy od ataków wroga. Rzeczywiście lepiej byłoby, jakby też atakował z północy, jednak tak jak to Nidor powiedział to praktycznie niemożliwe. Przy tej ilości ataków to rozwiązanie odpada. Może jakiś kompromis typu most na rzece na północ od stolicy? Mógłby być lekko obwarowany z dwóch stron. Pewnie Siwy powie, że to bez sensu ze względu logistycznego, ale to chyba niestety jedyne rozwiązanie.


No tak. Jeśli już, to wolę, żeby ataki były tylko z południa ;D.

Cytat:
Co do krajobrazu powiem tak: to stolica Sarmacji, stolica, która leży na środku najżyźniejszych ziem w Sarmacji. Krajobraz musi być równinny, co nie zmienia faktu, że akurat w tej mapie nie jest on wybitny. Taki pasuje, ale przydałoby się coś lepszego. Co? Sam nie wiem, może Nidor coś wymyśli. Powiem tak - dla mnie jest on akceptowalny, aczkolwiek wolałbym coś lepszego.


Hm, ale to, że równinny nie zamyka sprawy. Przecież pola też nie zajmują całego kraju... Sarmaci lubią przede wszystkim również lasy etc. Nie zawadzi dać gdzieś jakiś mały staw, albo coś... Teraz to wygląda jak pustynia ;p.

Cytat:
Co do zabudowy miasta, obie wersje nie do końca mi odpowiadają, ale Siwego jest trochę lepsza. Myślę, że usunięcie większości kamiennych zabudowań było słuszne, ale pole turniejowe bym zostawił - było wykonane całkiem przyzwoicie. Największy problem leży moim zdaniem nie w układzie, a w ilości budynków. To w końcu stolca, więc powinna mieć w miarę gęstą zabudowę, PRZY ZACHOWANIU DOBREGO UKŁADU I W MIARĘ SZEROKICH ULIC. Wersja Siwego spełnia więc drugie kryterium, ale ja bym trochę zwęził niektóre uliczki kosztem kilku nowych budynków. Dodałbym też budynki po tej stronie podgrodzia, gdzie są sady i farmy krów [...]


Tak, było wykonane bardzo fajnie, nie mówię, że nie ;) . Ale mimo wszystko jakoś tak mi nie pasuje do całości, jest zbyt duże, a co za tym idzie, zajmuje bardzo dużo miejsca i nie pozwala wybudować wielu budynków, na których Ci przecież zależy.

Dalej: pamiętajmy, że to tylko gra, a nie makieta na wystawę. Ma w pewien sposób odzwierciedlać wygląd miasta, poprzez właśnie układ itd., a niekoniecznie przez ilość wszystkiego. Żołnierzy też przecież powinno być co najmniej po kilka tysięcy, ale jest to niewykonalne.

Budynków i tak jest już dość sporo, jeśli byłoby więcej, to gracz będzie miał za dużo broni itd. Twierdza to nie jakieś SimCity czy coś, nie ma tylu różnistych budynków, aby to wyglądało efektownie. Już SH C wypada lepiej bo ma siedem rodzajów domów i wtedy można poszaleć, a w Jedynce wszystkie na koniec i tak wyglądają tak samo. Poza tym zwężenie kilku liczek nie sprawi, że będziemy mieli więcej miejsca... Dodanie budynków w południowym podgrodziu już prędzej, aczkolwiek nie ma tam zbyt wiele miejsca, nie wydaje mi się to konieczne, może kilka domów dla rolników, czy coś.
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 14, 18:55   

Na tej mapie bardziej ważne jest budowanie farm niż budynków. Tak więc dużo miejsca na nie nie potrzeba. Zostawię pole turniejowe i zbuduję miasto od nowa na podstawie wersji Siwego, ale z większym zagęszczeniem. Co do zburzenia drugiej bramy w głównym zamku: zrobiłem ją, bo przeciwnik zbytnio nie interesował się zabiciem króla. Myślę, że brama ich bardziej interesuje niż mur, ale zobaczę co da się zrobić.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 8 Styczeń 14, 19:32   

Szkoda, że jednak nie chcesz skorzystać z mojej pomocy ;/. Te drogi naprawdę nie są szerokie. Wyobraźcie sobie, że miałby przejechać tamtędy wóz i jeszcze jacyś inni konni, piesi... Musi być trochę miejsca. Zresztą oprócz układu poprawiłem tam dużo innych rzeczach, z którymi jest trochę roboty (jak różne skały koło zamku, czy na wybrzeżu, etc...

No, a pole turniejowe mimo wszystko nie jest potrzebne za bardzo... zwłaszcza, że wróg atakując może je niszczyć i zostaną tam takie pozostałości po "wzniesieniach".

Brama raczej nie "przyciąga" atakujących... Zwłaszcza, że jest z tyłu zamku, a przecież ataków z tamtej strony nie ma... Zresztą jest też przecież brama od frontu, tam powinien komp uderzyć, aby misja miała właściwy klimat.

[ Dodano: 8 Styczeń 14, 19:34 ]
Poza tym to w końcu stolica mądrze zarządzanego państwa - nie może być bezmyślnie zawalona budynkami, byle tylko było gęsto... To nie o to chodzi.
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 12 Luty 14, 13:54   

Skorzystałem jednak z twojej wersji. Nie zmieniłem nic w mieście i nic nie dodałem. Może faktycznie nie ma co nawalać tych budynków (zresztą trzeba by było znowu wszystkie budynki usunąć)? Chciałem wstawić te pole turniejowe, ale szczerze powiedziawszy nie ma teraz miejsca na to (na pewno Siwy będzie bardzo uszczęśliwiony z tego powodu :-D ).

Poprawiłem trochę krajobraz i usunąłem większość drzew (nie chcemy przecież, żeby na końcu rozgrywki gracz miał jeden wielki las). Zamiast nich postawiłem więcej krzaczków. Zmniejszyłem także ilość jednostek i broni na początku gry.

http://speedy.sh/Empn9/Misja4.zip
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 23 Marzec 14, 10:01   

Zagrałem i myślę, że teraz poziom trudności jest dobry. Co prawda skopałem kilka spraw, ale wróg do twierdzy prawie wszedł. Ilość wojowników jest trochę przygniatająca, ale przydali mi się później do wybicia kuszników wroga. Zobaczymy co powie reszta, dla mnie jest ok.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 14 Kwiecień 14, 16:58   

Zagrałem raz na trudnym i przegrałem - możliwe, że dlatego, iż źle rozplanowałem obronę zamku i za szybko oddałem pierwszy mur i potem musiałem wycofywać się praktycznie bezpośrednio do głównego zamku a i tak połowę strzelców straciłem... W każdym razie zagrałem dzisiaj na normalnym i przeszedłem tak "w sam raz". Broniłem się pod samą siedzibą i dzięki temu, że wylewając oleje zapaliły się spichlerze i był ogólny pożar - przeżyłem :D . Myślę zatem, że poziom trudności jest odpowiedni.

Mam jak zwykle jeszcze drobne uwagi do samej mapy :D .
- przydałyby się ze dwie-trzy brzozy na tej takiej polance nad rzeką za katedrą
- może trochę takiego "rozbabranego" brodu tam na wschodzie też, tak jak jest przy zachodnich przejściach
- może umieść kilku strzelców na starcie w głównym zamku? usuwając ich jednocześnie w innych miejscach, żeby liczba się nie zmieniła
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 30 Maj 14, 19:24   

Zrobiłem jeszcze kilka drobnych poprawek i myślę, że ta misja jest już skończona.
http://speedy.sh/eTBzY/Misja-4-final.zip
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 22 Czerwiec 14, 13:07   

Tak jak się rzekło na gg, dobrze by było zrobić jeszcze jedną drobną, poprawkę - obrócić mapę o 180 stopni na start, bo zasadniczo Delagowie i Bedyni powinni nas atakować z północnego-wschodu, a nie z południowego-zachodu :) . Jest to tym prostsze do wykonania, że nie potrzeba przy tym wprowadzać żadnych innych modyfikacyj.

Jednak przyczepię się do jednej rzeczy w krajobrazie jeszcze :D . Troszkę za dużo nababrane na rzece od strony katedry xd. Chodziło o delikatne użycie najmniejszego pędzla przy samym brodzie, a nie na całej długości od mostu do brodu i do tego z tyloma kamieniami :P . Jakbyś jeszcze to mógł poprawić, byłoby idealnie.
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 24 Czerwiec 14, 19:49   

Tak jak już mówiłem wcześniej, obracanie mapy to nie jest dobry pomysł, bo psuje to jej wygląd. Mapa najlepiej zawsze wygląda od strony, od której pierwotnie się ją tworzyło. Można śmiało założyć, że Bedynii przyszli z południa, Delagowie z północy, ale wcześniej przekroczyli rzekę, a teraz razem atakują miasto od zachodniej strony. Po za tym na poprawki był już czas. Jeśli Nidor zrobi to szybko to spoko, ale pamiętajmy, że teraz najważniejszy jest czas, bo premiera kampanii i tak się już żałośnie przedłużyła i wyjdzie na to, że mało kto w nią zagra...
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 27
Posty: 1480
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 24 Czerwiec 14, 20:04   

Tylko właśnie w tej misji jak się w ten sposób odwróci mapę, to nie wygląda ona gorzej, mało tego - prezentuje się znacznie lepiej ;) . Nie wiem, czy to sprawdzałeś :P .

Więc tutaj będę się upierał, bo nie trzeba nic poprawiać (poza tym brodem, ale to nie zależy od obrotu mapy).
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 25 Czerwiec 14, 14:18   

Tak więc nie będę się upierał przy obu mapach, bo nigdy nie skończymy tej kampanii... , a przecież zależy nam żeby jak najszybciej ją wydać.
http://speedy.sh/CS4xg/Misja-4.zip

P.S. Za niedługo wstawię misję 6.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz