Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Threeth, nie wiem, co trzeba zrobić, żeby zadowolić Twój "poziom trudności". Testowałem tą mapkę na b.trudnym i przeszedłem bez problemów. W tej grze chodzi o myślenie i wybranie odpowiedniej strategii, a nie bezmyślne wjechanie 100 pałkarzami do zamku. Wtedy bym dostał 5/5 zapewne...
Podchodziłem strategicznie z kilku stron, bezskutecznie. Dla Ciebie, doświadczonego gracza, ta misja jest łatwa, ja natomiast, z racji tego że mistrzem nie jestem nie potrafię jej przejść. Btw. chodzi mi głównie o brak porad, bo gdybym wiedział jak mam ją przejść to pewnie by mi się udało, bo jakoś nie mam ochoty zastanawiać się cały dzień jak mam przejść misję. Jak już mówiłem misję powinien móc przejść każdy, nie chodzi o to aby zrobić misję arcytrudną, której nikt nie przejdzie, tylko taką, w którą się gra przyjemnie i ciekawie.
No wybacz, ale ta mapka poziomem trudności nie odstaje od misji 15, 18, czy 21 z kampanii. Tych też nie przeszedłeś? Wybaczcie, ale moim zdaniem oceny poziomu trudności są zbyt subiektywne, a jurorzy powinni być obiektywni w każdej kwestii. To dotyczy każdego z jurorów tego konkursu.
Nie przeszedłem 21, ale to z powodów technicznych. Btw ja jestem bardzo obiektywny, w innym wypadku Siwy miałby o wiele większy wynik, Ty również. Myślę, że gdybyś dodał porady, to przeszedł bym tą misję bez problemu, jest tu moim zdaniem zbyt wiele możliwości ataku.
Btw. Teraz zauważyłem, że Ty w edytorze dodałeś więcej wojska (58 pałkarzy w edytorze, ja miałem 40 w grze), więc może ja mam coś nie tak z grą, że ucina mi wojsko. Bo jeśli tak to zwracam honor.
To zależy od poziomu trudności, w edytorze armia odpowiada tej, którą gracz dostanie na poziomie Łatwym. Zbyt wiele możliwości ataku, powoduje, że gra jest za trudna?
Zbyt wiele możliwości ataku, powoduje, że gra jest za trudna?
Chodzi mi o to, że zamek można atakować od lewej, prawej, frontu, tyłu, taranem, wieżami oblężniczymi, robić tarcze + łuczników etc. Ja zwyczajnie nie mam czasu ani ochoty sprawdzać i domyślać się jak Ty ją przeszedłeś. Jak już mówiłem na ocenę poziomu trudności wpływa głównie brak porad, bo rozgrywka nudna nie jest.
Btw. chodzi mi głównie o brak porad, bo gdybym wiedział jak mam ją przejść to pewnie by mi się udało, bo jakoś nie mam ochoty zastanawiać się cały dzień jak mam przejść misję.
Z tego co pamiętam Stronghold to gra strategiczna, więc czasami trzeba się wysilić umysłowo, żeby jakąś misję przejść . I nie mówię tego, żeby Cię obrazić, tylko podejście 'dajcie porady" jest moim zdaniem... co najmniej dziwne, jak i samo dawanie takowych porad.
Cytat:
Jak już mówiłem misję powinien móc przejść każdy, nie chodzi o to aby zrobić misję arcytrudną, której nikt nie przejdzie, tylko taką, w którą się gra przyjemnie i ciekawie.
Tutaj się zgadzam i po prostu następnym razem będę testować co najmniej na trudnym, albo bardzo trudnym swoje mapy .
[size="9:02372ce0ab"][ Dodano: 29 Sierpień 12, 11:34 ]
To może po prostu usuńmy ocenę poziomu trudności z kategorii oceniania i już. Co najmniej dziwne są Twoje argumenty, że Ci się nie chce "domyślać jak ktoś ją przeszedł". Na tym polega ta gra, żeby wypracować sobie jakąś strategię patrząc na zamek, jego słabe strony i nasze wojsko.
Z tego co pamiętam Stronghold to gra strategiczna, więc czasami trzeba się wysilić umysłowo, żeby jakąś misję przejść . I nie mówię tego, żeby Cię obrazić, tylko podejście 'dajcie porady" jest moim zdaniem... co najmniej dziwne, jak i samo dawanie takowych porad.
Chodzi mi o to, że skoro już się robi arcytrudną misję, to wypada dać porady, a zwłaszcza gdy droga do wygranej nie jest taka oczywista. Jak już mówiłem rozgrywka powinna być przyjemna i dawać frajdę z gry. Gdy robię 10 podejście, bo pozostałe 9 okazało się nieskuteczne, to rozgrywka nie jest przyjemna, tylko irytująca i się zastanawiam, czy to ja jestem idiotą, czy misja faktycznie jest trudna.
Imo, zmieniłbym te kategorie ocen. Przede wszystkim połączył bym ze sobą "różnorodność krajobrazu" i "krajobraz ogólnie", jak i "poziom trudnośći" i "grywalność" i np. krajobraz i grywalność miałyby skalę 0/12
No to może zacznij grać na łatwym loool . To chyba nic dziwnego, że skoro nie można przejść misji na normalnym to włącza się łatwy...
Krajobraz można połączyć (ale dając mu skalę 0/20). Poziom trudności proponuję wywalić i zostawić tylko grywalność, gdzie poziom trudności może być w jakimś stopniu zawarty. Ale to raczej od następnego konkursu ;].
1. Heavenly Wall - 160.9 czyli 53.63/60
2. Dragao Vermelho - 140.4 czyli 46.8/60
3. Castellum ad Fluminem - 130.5 czyli 43.5/60
4. Łagów - 125.5 czyli 41.83/60
5. New Land - 122 czyli 40.66/60
6. Vivere militare est! - 114 czyli 38/60
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum