ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij

Poprzedni temat «» Następny temat
[problem techniczny] Problem z modem do sh2
Autor Wiadomość
dresik8 
Wędrowiec

Medale: Brak

Wysłany: 21 Wrzesień 10, 15:24   [problem techniczny] Problem z modem do sh2

Sciągnąłem sobie modzik stronghold 2 crusader http://www.filefront.com/...old-2-Crusader/ Instaluje, gitara, ale kiedy wchodzę do folderu gdzie zainstalowałem, to wszystko jest porozwalane na części pierwsze. Na yt widziałem filmiki ze normalnie bryka to ludziom. OTO MOJE PYTANKO CZY DA SIĘ COŚ Z TYM ZROBIĆ ??? :?:

Poprawiłem błąd i dodałem ogonki.
- Bordinio
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 21 Wrzesień 10, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  

przemo53 
Osadnik

Gra w: SH1;SHC;SH2;SHCE;SHL

Wysłany: 21 Wrzesień 10, 16:14   

A wersje się zgadzają?

dresik8 
Wędrowiec

Wysłany: 21 Wrzesień 10, 18:21   

zainstalowalem patcha 1.4.1 ale dalej to samo w instrukcji pisze zeby wejsc do dokumentow i cos takiego w tym stylu tu usunac tam usunac ale niestety marny ze mnie anglik :)

Bordinio 

Gra w: Obecnie w żadną.

Wysłany: 21 Wrzesień 10, 19:24   

Jeżeli masz problemy to możesz sobie trochę pomóc Google Translator'em. Ew. możesz wkleić fragment o usuwaniu [ o ile nie jest duży ] i powiemy Ci co zrobić.

thompson 
Rekrut

Gra w: SH2 multi (okazyjnie)

Wysłany: 21 Wrzesień 10, 21:03   

ja jestem dobrym translatorem, możesz napisać to ci przetranslatoruję :P

dresik8 
Wędrowiec

Wysłany: 22 Wrzesień 10, 07:34   

cale to troche duzo ale moze wypatrzycie co ja robie nie tak

procedure of installation:

1) you insert an original copy of the game stronghold 2 deluxes the mod it expressly asks for a copy of stronghold 2 deluxes

2) it installs the game Stronghold 2 deluxes on your computer.

3) verification the exact destination in which the packet of the game has been situated example: C:\Programmi\Firefly Studios\Stronghold 2

4) copy, if you want the address in a document of provisional text

5) the patches of the game that it exists in commerce already adjourned to the version 1.3 unloads

you will have to unload the following patches that you can find in the followings addresses:

stronghold 2 v.1.3.1s

http://www.take2.it/assistenza/patch-gioco2.asp

stronghold 2 v1.4s

http://www.gamershell.com/download_21006.shtm

stronghold 2 v1.4.1s

http://www.gamershell.com/download_22292.shtm

6) now verification where they have been installed the folder denominated both stronghold 2: the first one usually maintains this destination or comumque that of a disk

a hard disk of the PC C:\Programmi\Firefly Studios\Stronghold 2

or J:\Programmi\Firefly Studios\Stronghold 2 etc

the second denominated folder sh2 should be themselves in the destination C:\Documents and Settings\nome utente\Documenti\Stronghold 2
or directly from the dekstop, opening the briefcase documents

7) you now go to the run in which son been installed the folder of the game that he should be C:\Programmi\Firefly Studios\Stronghold 2
you will for instance find a series of briefcases as, maps, mesches, ui

8) it eliminates or it puts in another destination the following folders:

catles

fx

maps

i18n

crests

help

meshes

ui

cutscenes

materials

shaders

terrain

9) to this point, you can install the mod; it drags on the dekstop the icon "Stronghold 2 Crusader setup" or it always saves the same one on the dekstop

10) click on "Stronghold 2 Crusader setup" and you follow the instructions for the installation of the mod. The default run is C:\Programmi\Firefly Studios\Stronghold 2, in contrary case it glues the exact address of the destination of the game, really where he/she asks you whether to position the mod

11) it now explores the content of the installation and it drags the folder inside the run just modified denominated "stronghold 2" exactly where the second briefcase is found stronghold 2 of which I have described in the point 6)
the pc will ask if want to replace her/it with the preceding cliccate on him to have so all but really all the maps of the mod!

12) the game is made! Six prondos to personify the cloths of Riccardo Cuor of Leo or the Saladino! Good fun!!! Marlord!!!: -)

[ Dodano: 22 Wrzesień 10, 21:28 ]
i cos tu trzeba dodatkowo robic czy poprostu zainstalowac?

thompson 
Rekrut

Gra w: SH2 multi (okazyjnie)

Wysłany: 23 Wrzesień 10, 17:16   

angielski mam w malym palcu, ale ciężko z tego tektsu coś zrozumieć bo ogólnie zdania nie trzymają się kupy, ktoś chyba sam włożył ten tekst z jakiegoś języka na translator angielski. Mimo to spróbuję przetłumaczyć, choć sam już widzę że po polsku będzie to brzmiało tak samo dziwnie. Masz przykładowo 5 pierwszych podpunktów:

Procedura instalacji:

1) wkładasz oryginalną kopię gry stronghold 2 deluxe, mod natychmiast poprosi o kopię gry stronghold 2 deluxe (aha...)

2) Instaluje ona grę stronghold 2 deluxe na twoim komputerze

3) Weryfikacja dokładnej ścieżki w której gra została umieszczona np C:/ Blabla…

4) Skopiuj, jeśli chcesz adres w dokumencie tekstowym.

5) Patche gry, które istnieją w styczności już odłożone do rozładowań wersji 1.3 (wtf??)

póki co, po dosłownym tłumaczeniu jest w... miarę zrozumiałe, ale np punkt 7:

7) you now go to the run in which son been installed the folder of the game that he should be

"możesz iść do ścieżki w której syn zainstalowany został folder gry, który powinien on być."

Od początku zdziwiłem się, czemu tak ciężko idzie mi tłumaczenie tego i wydaje mi się że nie rozumiesz tego nie dlatego, że żaden z ciebie anglik tylko dlatego, że to po prostu jest niezrozumiałe xD mogę ci resztę przetłumaczyć ale i tak nic z niej się nie będzie dało zrozumieć, bo ten tekst jest po prostu tak zmodyfikowany, że Bóg jeden wie jak brzmi oryginał.

dresik8 
Wędrowiec

Wysłany: 23 Wrzesień 10, 17:22   

ten tekst tlumaczyl taki gosciu z wloskiego na angielski i widac jak mu to wyszlo. Nie musisz juz tlumaczyc reszty bo nie ma po co bo i tak ciezko jest zrozumiec, mozze ktos sprubuje zainstalowac to na swoim kompie i zobaczy czy dziala bo u mnie wszystko po staremu czyli zwykly sh2

seitas 
Osadnik

Gra w: Czekam na trójkę :D,Minecraft

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 30 Wrzesień 10, 15:09   

A co ten mod daje?

dresik8 
Wędrowiec

Wysłany: 2 Październik 10, 12:35   

ten mod zamienia nam wszystko na cos w stylu stronghold crusader, na yt sa filmiki

Odpowiedz do tematu