ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[kampania] Opis misji krucjaty
Autor Wiadomość
Kamil 
Piechur


Gra w: Crusader(multi);Legends(single)
Wiek: 32
Posty: 473
Skąd: z daleka
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 27 Lipiec 10, 23:22   

Schadow napisał/a:
Posyłamy tam też zbrojnych pików i krzyżowców. Gdy Lwie serca załatają dziury murami to bramy barykadujemy chatkami drwala (żółty załatał szybko dla tego wysłał tylko katapultę, .


sory że się wtrące :D Nie żebym miał coś przeciwko ale barykadowanie bram chatkami drwala juz podchodzi pod cheat.

pzdr
 
 
Schadow 
Wędrowiec

Gra w: Stronghold Crusader
Wiek: 30
Posty: 20
Skąd: Sucha Beskidzka
Medale: Brak

Wysłany: 28 Lipiec 10, 09:35   

Wiem, ale tego zagrania użyłem tylko w tej misji, ponieważ ona okazała się trudniejsza niż późniejsze...
_________________
Twierdza rządzi! ;P
 
 
 
Kamil 
Piechur


Gra w: Crusader(multi);Legends(single)
Wiek: 32
Posty: 473
Skąd: z daleka
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 28 Lipiec 10, 12:53   

jak by ktos chciał przejśc tą misje bez używanie cheatów to na starym forum znalazłem jej opis

Misja 33 - Zamglona rzeka
Dwóch Lordów Lwie serce i my. Lordowie mają po 8tys i my 2tys.

Moja walka wyglądała zupełnie inaczej niż Mixera i poszła zaskakująco łatwo - przy pierwszym podejściu. Nie zbudowałem ani jednej baszty ani wierzy.
Na start ustawienie wolniejszego tempa gry - zresztą na początek od jakiegoś czasu tak robię. Dwie chatki drwala, kamieniołom, namiot najemników, 2-3 domki - teraz poszła rekrutacja konnych łuczników. Zdecydowałem się wyłączyć z gry jednego z Lordów - miałem nadzieję, że z jednym dam sobie radę. Padło na tego bliższego. Postawiłem pięciu łuczników konnych przy kamieniołomach i pięciu na północ od jego posiadłości - tam gdzie on pozyskuje żelazo i drewno. Odciąłem go od zasobów i to był klucz do sukcesu. Darowałem sobie niszczenie jego farm, bo nie chciałem podchodzić pod jego łuczników. - trzeba oszczędzać złoto. Postawiłem koło kamieniołomów trebusza i zacząłem niszczyć żółtego Lorda. Taktyka na niego okazała się na tyle skuteczna, że ani razu mnie nie odwiedził. Co prawda dosyć szybko przyszedł pomarańczowy ze swoimi wojskami - od zachodniej granicy. Z łucznikami szybko rozprawili się moi z zamku + dwa koksowniki. Do jego katapult wysłałem swoich dwóch konnych rycerzy - przetrwali całą misję (ich rola, to niszczenie wysuniętych chatek drwala, hut żelaza, kamieniołomów). Przez bród przeprawiło się jednak kilku pieszych. Zanim dopadłem ich lordem i swoimi rycerzami (tymi, których dostaliśmy na start), to zdążyli zniszczyć mi jedną zagrodę i domek - to był jego największy sukces. Później zrobiłem balistę ogniową i kilkunastu łuczników i już nie podeszli tak blisko. Balistę wykorzystywałem do niszczenia jego chatek drwala przy brodzie i farm na północy. Później zrobiłem jeszcze dwie katapulty do rzucania padliną i kolejne jego ataki (jeden poszedł od północy) kończyły się na brodzie. Jedynym większym zagrożeniem mogły być jego katapulty, ale jak widziałem, że idzie atak, to przeprawiałem na drugą stronę konnych łuczników i atakowałem katapulty przepuszczając wcześniej jego łuczników i piechurów lub atakując jego inżynierów. Obawiając się ataków od północy, postawiłem tam z czasem mur. Eliminacja Lordów, to już przyjemność.
Tym sposobem przeszedłem tę misję chyba w 1,5 godz i straciłem tylko 44 jednostki.

Podpowiedź do innych misji.
Prawie zawsze probujemy się odgrodzić od przeciwnika murem. Jedna uwaga. Jeśli się ogrodzimy i zamkniemy twierdzę, to przeciwnik będzie niszczył nam mur by się dostać do nas. Jeśli jest tylko jeden przeciwnik, to pewnie będzie mur niszczył w tym samym miejscu, ale jeśli mamy więcej wrogów, to będą to różne miejsca. Sprobujcie zostawić wąską furtkę w murze i przy tej furtce przygotować przywitanie: wilcze doły, miotacze bomb na murach, baszty z łucznikami. Ciekawa zabawa Wink.

Autor: Pioterek
 
 
Piotrek 
Burżuj


Wiek: 24
Posty: 188
Skąd: Syców
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 5/3/3
Wysłany: 29 Lipiec 10, 09:37   

Mixer napisał/a:
Dobra. Na początek zabij Wieprza assasynami ;) Nie pamiętam ilu trzeba, ale tak z ok 20 załatwi sprawę.i.



Sory, sie wtrące, ale 20 assasynów nie załatwi wieprza z wojskiem :) )).
Samego króla to napewno, ale wieprza z wojskiem nie ma szans.

Pozdro.
 
 
 
Bzyk 
Szlachcic


Gra w: Crusander
Posty: 281
Medale: Brak

Wysłany: 30 Lipiec 10, 08:47   

Misja nr 34.



Jak widać - strasznie ciekawa, każdy na każdego. Wrogowie mają więcej złota od nas, ale nie przejmujmy się tym, za chwilę się to zmieni.
Zwalniamy tempo gry do 20. Budujemy spichlerz, powiększamy skład zapasów (szeroki maksymalnie na swa pola!), 2 domki, obóz najemników, cech inżynierów. Wynajmujemy 25-30 asasynów (nie sprzedajemy surowców!) i wysyłamy ich na Węża. Należy sprawdzać, czy nie zatrzymają się po drodze. W międzyczasie, gdy nasi asasyni wędrują na Węża, wynajmujemy 4 inżynierów. Za resztę złota, które zostało nam po wynajęciu asasynów (ok. 1500 sztuk złota) kupujemy łuczników konnych - będą oni potrzebni do obrony sadów. Dostaniemy za zabicie lorda sporą sumkę (ok. 10 tys. sztuk złota), co już jest sporym ułatwieniem. Jeśli chcemy, możemy pomęczyć się nad Kalifem (mi się nie udało). Zamiast tego, za zdobyte pieniądze od Węża, tworzymy ok. 2 katapulty i ustawiamy je obok kamieniołomów umiejscowionych bliżej Kalifa, lecz katapulty stawiamy bliżej nas (jeśli nie rozumiesz o co chodzi to patrz screen niżej).

Sprowadzamy najbliższe 4 wieże obserwacyjne Kalifa do poziomu ruin.

Nie będzie umiał ich odbudować, 4 wieże z tyłu zostawmy - nie wyrządzą nam szkód, a może i nawet trochę pomogą.

Jeśli zacznie przybywać kamień, błyskawicznie budujemy mur mniej więcej w tym miejscu:

Gdy postąpimy inaczej, Kalif będzie "zaglądać" do naszej siedziby - jego łucznicy na wieżach obserwacyjnych będą zabijać naszych ludzi, a tego chyba nie chcemy. Zostawmy jedynie jedno pole na przejście. Budujemy 3 bramy:
- niedaleko kamieniołomów umiejscowionych bliżej Kalifa

- niedaleko kamieniołomów umiejscowionych bliżej Węża, który powinien zginąć na początku misji, i to właśnie stąd będziemy wydobywać kamień i żelazo

- niedaleko sadów i lasu umiejscowionych na środku mapy, jeśli to zrobimy, budujemy 6 sadów jabłoni i 2-3 farmy mleczne

Po pewnym czasie dobudowujemy wieże widoczne na screenach.
Nasze utrzymanie - sprzedaż kamienia i żelaza. Pod żadnym pozorem nie sprzedajmy jedzenia, jeśli spichlerz będzie zapełniony, zwiększajmy odrobinę ilość racji i nakładajmy jednocześnie podatki

Jeśli chodzi o przeciwników to:
- Szczur zostanie wyniszczony przez Kalifa i ataki innych, nam pozostaje tylko dopilnować, aby nie "sprzątnął" go ktoś inny
- Wieprza niszczymy trebuszami, stawiamy je obok krzyża, który został po zabiciu Węża,
- Kalifa atakujemy niszcząc ruiny i atakując europejskimi zbrojnymi
- Sułtana niszczymy krążąc łucznikami konnymi wokół zamku, jeśli wszyscy obrońcy z zamku zostaną wybici, niszczymy wieżę obserwacyjną i maszerujemy na lorda.
 
 
 
Siwek 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 24 Sierpień 10, 12:58   

@up
zabijamy węża, mając tyle kasy na koncie dokupujemy konnych łuczników i lecimy na kalifa, oczyszczamy zamek i dobijamy assasinami lorda. to samo robimy z całą resztą. ja na początku wykupiłem za 2k konnych i za 1000 assasinów, potem starałem się tylko utrzymać, żeby było 20 assasynów i jak najwięcej konnych. podczas ataku na węża proponuję zniszczyć jak najszybciej namiot, ja pomogłem sobie lordem. misja na 10 minut, chyba że ktoś lubi się pobawić jak kolega wyżej :)
 
 
Blochu 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza Twierdza krzyżowiec Twierdza Legendy
Wiek: 30
Posty: 7
Medale: Brak

Wysłany: 19 Lipiec 11, 22:47   

Driller napisał/a:
Misja 13- Żar tropików
Przeciwnicy - 2xKalif
Gracz - 2000 złota Komputer - 4000

Najlepszym sposobem na tą misję jest szybkie pokonanie przeciwników. Budujemy spichlerz, namiot, targowisko, 1-2 domki. Sprzedajemy surowce jakie mamy oraz zwalniamy wojsko początkowe. Rekrutujemy konnych łuczników oraz assasynów. Po zabiciu jednego Kalifa dokupujemy assasynów i idziemy zakończyć misje. Misja ta powinna zając kilka minut.

[url=http://www.pixhost.o..._13.jpg]Obrazek[/url]


Hmm, próbowałem zrobić tak kilka razy jak napisałeś ale niestety :) . Na tą misję mam lepsze rozwiązanie:

Na początku zmieniamy tempo gry na 20. Robimy teraz taki mur jak na obrazku (nie starczy nam kamienia więc dokupujemy to co nam zbraknie):
http://www.pixhost.org/show/1079/8147264_mur.png
[/url]
Potem szybko robimy 4,5 drwali, zbrojownie, koszary (poza zamkiem) i targowisko. Kupujemy 25 łuków i ustawiamy łuczników na murach.

1.Teraz budujemy mnóstwo studni, bo kalify jak to kalify lubią nam podpalić to i owo :)
2.Robimy sobie jeszcze 2,3 jabłonki, a w zamku spichlerz
3.kilka balist nie zaszkodzi :)
http://www.pixhost.org/show/1079/8147258_owoce.png
[url][/url]
Teraz należałoby pozyskiwać pieniądze, więc robimy kamieniołomy, a w tym samym czasie konnych łuczników (ok. 20) i ustawiamy ich tam.
Teraz się będziemy tylko bronić, więc sprzedajemy cały kamień i kupujemy za to łuki. Możemy też wytwarzać je jak już będziemy mieć kase.
Gdy już nasz zamek wygląda tak:
http://www.pixhost.org/show/2498/8147322_zame.jpg
[/url]
Możemy zacząć robić więcej konnych łuczników i assassynów. Gdy będziemy atakować robimy sobie 100 konnych łuczników i 40 tarcz. Ustawiamy pod klawisze konie i tarcze (Ctrl + 1) (Ctrl + 2). Szybko klikamy pod zamek w to samo miejsce obydwoma grupami i jesteśmy praktycznie niezniszczalni.
!!! UWAGA !!! Nie podchodzimy zbyt blisko, bo się spalimy. Na koniec zostaje nam tylko wykończyć sprawę kotkami :) (Assassynami)
 
 
 
Bzyk 
Szlachcic


Gra w: Crusander
Posty: 281
Medale: Brak

Wysłany: 20 Lipiec 11, 13:44   

Wystarczy postawić kwadratową basztę, obsadzić ją mangonelą i ponad 20 łucznikami, nie ma potrzeby dobudowywać reszty muru. Dochód uzyskamy ze sprzedaży żelaza i kamieni (jeśli tam gdzieś są). Co do żywności OK. Nie wiem też, po co aż tyle kadzi z wodą. Do ataku wystarczą sami asasyni. Dużo prościej i szybciej. :)
 
 
 
Blochu 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza Twierdza krzyżowiec Twierdza Legendy
Wiek: 30
Posty: 7
Medale: Brak

Wysłany: 22 Lipiec 11, 22:32   



Jak należy się rozbudować ?



A teraz to wszystko opiszę.

Na początek robimy podstawowe rzeczy takie jak drwale (dużo bo tu będzie nam potrzebne drewno), targowisko i obóz arabskich najemników. Potem mur i musimy włączyć do naszego zamku kawałek zieleni (mi zmieściły się 3 jabłonki i farma mleczna). Stawiamy 2 baszty i stawiamy na nich balisty. Z racji że mamy dużo kasy robimy sobie arabskich łuczników i ustawiamy ich na naszych wieżach. Teraz trzeba zarobić parę groszy, ale z racji tego, że wilk ciągle wysyła na kamieniołomy łuczników i kuszników, to musimy zrobić sobie pare warsztatów łuczniczych i produkować kusze. Jest to dobre źródło dochodów więc opłaca się :) . Gdy już zbierzemy parę grosiaków polecam zrobić katedre i ustawić podatki. Oczywiście musimy sobie robić cały czas łuczników arabskich i powiększać nasz zamek, bo wilki ciągle atakują. Jeżeli chcemy trochę kamienia, to musimy porobić tak ok. 60 konnych łuczników i 25 tarcz. Jak już to zrobimy ustawiamy ich koło kamieniołomów.

Polecam zrobić taką obrone zamku :)

 
 
 
Trndjava 
Wolny chłop


Gra w: Stronghold Crusaders extreme
Wiek: 26
Posty: 52
Skąd: Łódź
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 3 Marzec 12, 21:58   

ile czasu zajęło ci zrobienie czegoś takiego

[ Dodano: 8 Marzec 12, 21:49 ]
byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś bardziej sprecyzował zadanie 25-the forgotten
_________________
To, że mam słuchawki nie oznacza, ze was nie słyszę, testuje, czy obgadujecie mnie za plecami.
 
 
 
pitrek777 
Wędrowiec

Gra w: krzyzowiec
Posty: 1
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 12, 22:35   

Zachecam do dalszego pisania prosze o pomoc do misji 33 Zamglona rzeka wiem ze bylo wyzej ale nei moga jkos dac rady jak dokoncze pare misji bede kontynuowal z Wami poradnik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz