ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bordinio
22 Grudzień 10, 21:00
Wyjaśnienie
Autor Wiadomość
wert 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 15 Lipiec 10, 18:05   Wyjaśnienie

Inne tematy zostały zamknięte, więc piszę w nowym.

Od razu chce powiedzieć że prace nad modem nie zostały zaniechane.
Wiem też że nie działa strona i staram się to załatwić z webmasterem,ale nie odpowiada(może zrobił sobie wakacje).

Obecnie pracuje nad programem,który pozwala modyfikować w dowolny sposób kampanie crusadera.Jest to bardzo mozolna praca więc przez dłuższy czas nie zajmowałem się tematami na forum i stroną.

Na końcu chcąc udowodnić ze prace nie stoją pokazuje nowe pomysły na budynki(nie gwarantuję że będą w grze)
Oraz proszę o odblokowanie poprzednich tematów.






 
 
Odyn 
Administrator


Wiek: 34
Posty: 856
Medale: Brak

Wysłany: 16 Lipiec 10, 19:14   

Muszę przyznać, że te są budynki genialne. Miło by było zobaczyć je w grze...

Pozostałe tematy zostały odblokowane przez któregoś z moderatorów. Możesz dalej dzielić się swoją pracą i informować o postępach ;)
 
 
Rodoss 
Wędrowiec

Gra w: We wszystkie poza Legends
Wiek: 26
Posty: 0
Skąd: Jastząb/Szydłowiec
Medale: Brak

Wysłany: 28 Wrzesień 10, 16:23   

Panowie, a może zrobilibyście taki budynek jak chatka rybaka. Przecież wikingowie itp. żyli głównie z tego co upolowali i złowili więc fajnie by było zrobić jeszcze jeden budynek który dostarczał by nam rybki;]
 
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 28 Wrzesień 10, 16:33   

Po primo - nie wiem czy mod w ogóle jeszcze powstaje
Secundo - Nie wiem czy w planach mieli programowanie ;)
_________________

 
 
Adax 
Laureat konkursu


Gra w: Sh1.SHC
Wiek: 25
Posty: 106
Skąd: Za górami...
Medale: Brak

Wysłany: 28 Wrzesień 10, 17:25   

Mad powstaje chatki rybaka nie da się. To jest mod a nie nowy stronghold. Choć patrząc na scenery nie jestem pewien :)
_________________
Czas leci, czas leci...
Innymi słowy do roboty...
Ech. :p
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 28 Wrzesień 10, 20:38   

Taa... Mimo wszystko, na obecną chwilę się nie da, gdyż nie ma skryptu aby chłop podchodził do rzeki i z niej pozyskiwał ryby. Ew. chyba możnaby zrobić budynek dodające przerębel skąd łowiłby rybak ryby, o ile wert potrafiłby zrobić animację do takowego budynku.

Z drugiej strony znów nie wiem, czy mod powstanie, bo minęło już 75 dni odkąd wert odżył i nie ma jakiejkolwiek wieści od tego czasu.

Ps:
Aby wyjaśnić, że takie projekty jak chatka rybaka nie mają szans, podam przykład:
Są proste sekwencje, np. sadownik:
Stoi przy chatce - Zbiera jabłka - Zanosi do spichlerza - Przychodzi do chatki - Stoi przy chatce itd.
Dałoby się jedynie zmienić jabłka na inny zasób, ale wszystko inne musiałoby pozostać w swojej sekwencji, a w chatce rybaka musiałaby być taka sekwencja:
Stoi przy chatce - Idzie nad rzekę - Łowi ryby - Zanosi do spichlerza
Jako że w Twierdzy Krzyżowiec pierwotnie nie ma takiej sekwencji, jest ona niemożliwa do dodania.
Mody zamieniają jeden rzeczownik na drugi, jednak nie mogą zamienić czasownika na inny. Dlatego też możliwe by było np. dodanie statku jako ozdoba (np. w miejsce jakiegoś rodzaju drzew, że stawiając drzewo pojawia się statek) ale niemożliwe by było aby ten statek pływał i możnaby było nim kierować.
Aby coś dodać, trzeba by odtworzyć tzw. "Kod źródłowy", a jest niewiele osób potrafiących to zrobić. Do takowych osób można zaliczyć np. pana Slavę, jednego z twórców nieoficjalnego dodatku do Heroesa 3 o nazwie WoG. Jednak nawet przy odtworzeniu kodu nie ma się takich możliwości jak twórcy.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Rodoss 
Wędrowiec

Gra w: We wszystkie poza Legends
Wiek: 26
Posty: 0
Skąd: Jastząb/Szydłowiec
Medale: Brak

Wysłany: 2 Październik 10, 13:06   

Tak tak wiem że to trudno zrobić,ale nie mozesz powiedzieć że to tylko Slava to zrobił bo przeciez pracował ze spora grupka osób. ;-)

[ Dodano: 2 Październik 10, 16:10 ]
kurna fajnie by było jak by mod powstał,nudzi mi siępowoli twierdza.a zamiast liści z palem na dachach piekarni,etc to np. ze skóry albo jak w Stronghold I.
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 3 Październik 10, 01:54   

Rodoss napisał/a:
ale nie mozesz powiedzieć że to tylko Slava to zrobił bo przeciez pracował ze spora grupka osób.


Owszem, ale ze wszystkich osób tylko on potrafił to rozgryźć, więc team twórców WoGa bez którejś z osób by sobie poradził, ale bez Slavy nigdy ;) .

Cytat:
kurna fajnie by było jak by mod powstał,nudzi mi siępowoli twierdza.a zamiast liści z palem na dachach piekarni,etc to np. ze skóry albo jak w Stronghold I.


No cóż, pomarzyć zawsze można, ale ten mod raczej nie powstanie, a jeśli będzie robiony z obecną prędkością to co najwyżej sobie nasze wnuki w to pograją.
No cóż, znów tu przywołam przykład modyfikacji do H5; projekt miasta Azyl zaczął być robiony dwa miesiące później, przy takiej samej ilości osób (tzn. jedna osoba tworząca mody, no i ja tworzący opisy i biografie, ale w każdym razie tu chodzi o ogólne tworzenie modyfikacji więc ja tu nie będę brany pod uwagę) i przy grze o znacznie lepszym silniku graficznym, tak więc i trudniejszej do zmodyfikowania.
Zaciekawionych odsyłam do linka poniżej:
http://www.tawerna.biz/fo...hp?topic=6098.0
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Rodoss 
Wędrowiec

Gra w: We wszystkie poza Legends
Wiek: 26
Posty: 0
Skąd: Jastząb/Szydłowiec
Medale: Brak

Wysłany: 11 Październik 10, 14:38   

Czy cos wiahttp://strongholdnet.g...olleyes.gifdomo o winter age'u :roll: :-> :->

[ Dodano: 11 Październik 10, 18:36 ]
Czy cos wiadomo o winter age'u
 
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 11 Październik 10, 17:23   

On nie powstanie :P
_________________

 
 
ImpPoland 
Wolny chłop


Gra w: 1 Deluxe, Crusader, 2, Extreme
Wiek: 28
Posty: 67
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Medale: Brak

Wysłany: 8 Grudzień 10, 22:17   

A niby dlaczego nie? No cóż... dawno twórca moda nic nie pisał, ale by pewnie napisał że zrezygnował...
_________________
http://www.youtube.com/user/Impcabal?feature=mhum - Poradniki oraz filmy z Stronghold Crusader i nie tylko!
http://www.lastfm.pl/user/Podwojny12 - Profil na last fm
 
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 15 Grudzień 10, 19:51   

,,Pieron wie", ImpPoland, czy powstanie, czy nie...
 
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 22 Grudzień 10, 11:33   

Taka praca do duże wyzwanie. Albo wert dał sobie spokój, albo samotnie siedzi i "fixuje" mod.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 22 Grudzień 10, 21:00   

Zostawić otwarty temat to od razu spamują -.-.

Zamykam. Na prośbę Wert'a odlobkuję. [ Proszę o pw ]
Closed 22.12.10
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz