ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Omawiamy screeny
Autor Wiadomość
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 10 Luty 10, 16:11   Omawiamy screeny

Tu możemy podyskutować na temat screenów z Winter Age .
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 10 Luty 10, 19:14   

Cóż, nie jest ich zbyt wiele, więc na razie temat nie potrzebny, ale radzę nie usuwać, bo wert podobno "ma zamiar" wstawić kolejne.

Te pierwsze, to po prostu pokazały, że wert już zaczął.
_________________
Good night white pride
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 10 Luty 10, 19:25   

No dokładnie, ponceriusz. Wert zaczął. Screeny mi się nawet podobają - wreszcie jakaś odmiana, bo już mi się powoli brzydnie pustynia :) . Ciekawe, jakie będą kolejne...
 
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 11 Luty 10, 16:40   

Na razie można ocenić pierwsze. Wert mówił, że niedługo będą następne.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
davis140 
Mieszczanin


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 28
Posty: 127
Skąd: Jaświly
Medale: Brak

Wysłany: 12 Luty 10, 12:54   

To może ja zacznę. Na pierwszym screenie na minimapie jest jeszcze pustynia, a nie śnieg. Natomiast czerwony kolor kaptura skryby pasuje do tych klimatów. Na początku można go wziąć za Świętego Mikołaja :lol:

Do drugiego screena mam tylko jedno zastrzeżenie:

Cytat:
Naucz się jak przetrwać na pustyni


Te okolice raczej już nie są pustynią.
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 12 Luty 10, 16:12   

Niekoniecznie, mogą być to pustynie lodowe ;)
Poza tym jest to jedynie wersje beta.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 12 Luty 10, 16:38   

No dokładnie, wert (jak zrobi) to wszystko pozmienia jeszcze :) . Na razie dał kilka obrazków z początków roboty.
 
 
 
Quahu 
Wędrowiec

Posty: 6
Medale: Brak

Wysłany: 13 Luty 10, 13:23   

te farmy na śniegu tez troche głupio wyglądają..
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 15 Luty 10, 10:06   

zgadzam się z tobą, Quahu. Wert powinien to poprawić. Mam nadzieję, że można będzie zbudować chatki rybaków,ponieważ wikingowie głównie z tego żyli.
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 15 Luty 10, 16:00   

Według mnie chatek rybaków nie da rady, gdyż nie dałoby sięzrobić zupełnie nowej fukcji - budynku, gdzie pracownik korzysta z rzeki/morza i zdobywa z tego ryby. Z tego co wiem to nie dało by się zrobić np. przerębli, gdyż brakowałoby animacji.
Przypominam: Mod ZMIENIA a nie DODAJE!!!
Zanim wpadniesz na pomysł to przemyśl, czy:
-Znalazłaby się do tego animacja (jeśli tak, to jakiego budynku)
-Co mogłoby to zastąpić, i musiałoby to mieć takie same funkcje.
Bo przypominam - mod zmienia tylko WYGLĄD, ew "kombinuje" co i jak (np. zamienia umiejętności Kusznika na umiejętności Miotacza Bomb Ogniowych i dzięki temu Kusznik strzela ogniem)
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 19 Luty 10, 13:06   

Quahu napisał/a:
te farmy na śniegu tez troche głupio wyglądają..

3 kropki, a nie 2.
Mi się te farmy nawet podobają. W końcu co tu zrobić innego. Jednak warsztat kiepski.

Ciekawe, czy przed premierą wert zaprezentuje, chociaż bez obrazków swoje jednostki.
_________________
Good night white pride
 
 
Hunter 
Ciężkozbrojny


Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 799
Skąd: Z forum.
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 07:53   

To tylko takie marzenia, Kokoju. Wiem, że to jest prawie niemożliwe dla amatora... do tego wert musiałby mieć ekipe z Firefly :-)
_________________
o/ -> KAMPANIA <- \o
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 14:27   

Trzeba by było mieć przede wszystkim kod gry, a tego FS nigdy nie da jako firma dbająca o własny interes ;) . Amatorscy twórcy dodatków mają nieco związane ręce, ale przy dobrym wykorzystaniu tego, co mają, można zdziałać cuda :) .
Aby dostosować grę do realiów krajów Skandynawii, koniecznie trzeba zrobić porządek w kwestii żywności. Pszenica nie ma warunków do rośnięcia w tak trudnych warunkach. A więc chleb ogólnie odpada. Piwo jako takie było chyba popularne na północy, a chmiel to roślina już bardziej wytrzymała. A więc trzeba by coś zrobić z tymi farmami pszenicy i zastąpić je jakąś inną rośliną...
Hodowla i łowiectwo jak najbardziej pasują ;]. Tylko krowy tam są bardziej owłosione, ale to tylko takie detale :D .
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 27
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 15:27   

Ale co dodać na miejsce chleba? :D
Trzebaby wymyślić jakąś roślinę co rośnie na farmach, budynek, co ją przerabia na co innego, i inny budynek, co przerabia to "co innego" na żywność.

Fryzjer napisał/a:
Trzeba by było mieć przede wszystkim kod gry, a tego FS nigdy nie da jako firma dbająca o własny interes


Trzeba by spytać Slavę, jedynego znanego programisty, który odtworzył kod źródłowy (Dla niewiedzących dodam, iż jest to jeden z twórców WoGa, i co ciekawe - było wielu grafików czy ludzi od muzyki, ale tylko on był programistą - i dodawał rzeczy do WoGa. Choć nawet i to było ograniczone, i w późniejszych wersjach WoGa musiał także zastępywać jednego stwora innym). Z tym, że to Rosjanin. Zna ktoś rosyjski? :D
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 23
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 16:33   

Moja mama zna ale...:
Umie się przywitać,
Umie policzyć do 1000,
Umie się pożegnać,
Umie kilka słów takich jak:
Dziękuję,
Proszę,
Gra,
Czy widział pan/pani...,
Trąbka ( Dziwne nie? ),
i to wszystko:(


PS: Moja mam się tego nauczyła w szkole :-D . Mówi że było tam tego więcej ale większość zapomniała :-( .
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz