ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[kampania] Kampania do SH:C
Autor Wiadomość
Lord Michał 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza Krzyżowiec
Wiek: 25
Posty: 11
Skąd: Gdzieś w górach...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 24 Luty 10, 10:14   [kampania] Kampania do SH:C



Jesteś jednym z arabskich dowódców. Po przegranej bitwie postanowiłeś zreperować sily w małym zamku. Jednak krzyżowcy planują cię zabić i wysłali żołnierzy pod twoją tymczasową siedzibe. Musisz sie obronić.

Link do misji 1: http://www.megaupload.com/?d=EG3DA5JW
_________________
koński ZAD
 
 
olowek 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29
Posty: 217
Skąd: Przeworsk
Medale: Brak

Wysłany: 24 Luty 10, 10:29   

Nie jestem specem od SH C, ale po minimapie widać, że rzeka i wzgórze nad zamkiem ma troche nienaturalny kształt.

Resztę zobacze jak zagram ale nie moge pobrać mapy, mam jakiś błąd.
_________________
Moje mapy:
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
 
 
 
Lord Michał 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza Krzyżowiec
Wiek: 25
Posty: 11
Skąd: Gdzieś w górach...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 24 Luty 10, 12:06   

olowek nie pobrało ci
_________________
koński ZAD
 
 
olowek 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29
Posty: 217
Skąd: Przeworsk
Medale: Brak

Wysłany: 24 Luty 10, 12:11   

Nie pobrało. Mógłbyś wysłać mi tą mapę na e-mail??
_________________
Moje mapy:
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
http://stronghold.heaveng...&author=Arn_AFe
 
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 24 Luty 10, 17:34   

Dobra, to ja tam ocenię - znam się "trochę" na mapach SHC:
Mapa średniawa. Widziałem gorsze, aczkolwiek ta także nie jest jakaś cudowna. Mapy oloweka - te, które krytykowałeś - są o wiele lepsze. Jednakże... jak na 11 lat, jesteś na dobrej drodze. Trochę poprawek, i nuż może cuś wyjdzie.
Tutaj wypiszę kilka błędów:
-Za gruba i nieregularna rzeka, nienaturalna i z lekka kanciasta.
-Oazy też nie najlepsze.
-Brody też.
-Wydmy również - wydmy to lekkie zafalowania wzniesień, a nie tysiąc pagórków.
-Niezbyt naturalne wzniesienia.
-Brak piachu z kamieniami. Cierpi na tym znacznie głównie minimapa, a ona też powinna się ładnie prezentować.

No i co do kampani:
-Brak nazwy
-Brak historii.
-Mało rozbudowany opis misji.
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 24 Luty 10, 19:06   

Mapa nie jest zbyt dobra. Ale i tak lepsza od mojej pierwszej mapy. Mam kilka rad dla ciebie:
-Nie rób takich równych oaz. W jedną stronę więcej trawy, w drugą mniej. Dotyczy to także drzew. Najpierw najgęstszą trawę, a potem stopniowo, aż do najmniej żyznych krzewów. Jeśli pozwolisz, to dam kilka obrazków przykładowych:
Zamiast zrobić tak: [IMG=http://img51.imagesh...a.th.png][/IMG]
Można by zrobić jakoś tak:[IMG=http://img714.images...a.th.png][/IMG]
Jeśli chcesz mniejszą, to zrób coś takiego:[IMG=http://img138.images...a.th.png][/IMG]
-Przy wzniesieniach rób łagodniejsze stoki. Użyj trochę opcji "wyrównaj teren", potem, żeby nie było zejścia (tam, gdzie nie chcesz) umieść trochę skał. Ale nie głazów, tylko skał z opcji terenu.
-Trochę dokładniej rób oazy, bo bardzo mało można farm budować na twojej mapie. Dlatego, że zostawiasz wiele kratek jałowej ziemi w oazach

Jeszcze na pw wyślę ci instrukcje robienia arabskiego lorda w inwazjach, bo widać, że w tej misji mamy zwykłego europejskiego.
_________________
Good night white pride
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 24 Luty 10, 19:15   

ponceriusz napisał/a:
Jeszcze na pw wyślę ci instrukcje robienia arabskiego lorda w inwazjach, bo widać, że w tej misji mamy zwykłego europejskiego.


Ustawiasz arabskiego lorda w opcjach, a potem robisz mapę, w której nie masz odrazu zbudowanej siedziby, ale dopiero musisz wybrać miejsce. Gdy już ją zrobisz, wychodzi co lord arabski. Easy :D
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 24 Luty 10, 19:30   

Nie wpadłem na to. Ja robię bardziej skomplikowanym sposobem, ale dzięki.

A wiesz jak się daję arabskiego lorda innym kolorom? Przydałoby się w Gaugameli (Dariusza, albo jakiegoś jego generała takiego dam).
_________________
Good night white pride
 
 
Kokoju 
Piechur


Gra w: różne takie...
Wiek: 28
Posty: 505
Skąd: I tak nie trafisz...
Medale: Brak

Wysłany: 24 Luty 10, 19:56   

Włączasz dwie twierdza (W sensie, że dwa razy) i włączasz grę multiplayer. Rozpoczynasz grę między "samym sobą" (ustawiasz z obu gier graczy i mapę), i robisz jakiegoś gracza-araba. Zapisujesz grę, plik save do map, zmieniasz rozszerzenie. O dziwo nie zrobi ci się mapa-krucjata, tylko po prostu - jakbyś ty w edytorze zrobił zamki botów. I masz zmienionego lorda. Jak czegoś nie rozumiesz to napisz, jeszcze raz wytłumaczę.
Sam uchylę rąbka tajemnicy, że zamierzam zrobić kampanię będącą sequelem Piasków Czasu. Grałoby się tam arabami, miałoby się oczywiście arabskiego lorda, a Hexem zrobię nas jako żółtego gracza.

Ps.
Podasz z ciekawości drugi sposób? :-P
_________________
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”

Fryderyk Nietzsche
 
 
 
Alexander I 
Wolny chłop


Gra w: SH1, SHC, SH2
Wiek: 30
Posty: 85
Skąd: Z Polski
Medale: Brak

Wysłany: 25 Luty 10, 06:46   

Mam kilka zastrzeżeń
- za szeroka rzeka
- nie naturalne wzniesienie nad osadą
- słabe oazy. Warto warstwować oazy wtedy jest lepszy efekt
To przykład warstwowanej oazy nie do sadzenia tylko do poprawiania okolicy (do sadzenia użyj mniejszej ilości drzew) http://img203.imageshack.us/i/nowyobraz5.png/
_________________
Kliknijcie w to:

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=59587

Wy nic nie stracicie ja trochę zyskam
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 25 Luty 10, 10:23   

Kokoju drugi sposób podam w trikach teamu, bo tu zaśmiecamy Lordowi Michałowi temat.
_________________
Good night white pride
 
 
Alexander I 
Wolny chłop


Gra w: SH1, SHC, SH2
Wiek: 30
Posty: 85
Skąd: Z Polski
Medale: Brak

Wysłany: 25 Luty 10, 15:26   

My tu dajemy wskazówki a czy Lord Michał zrobi jeszcze jakąś mapkę w tej kampanii??? :-(
_________________
Kliknijcie w to:

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=59587

Wy nic nie stracicie ja trochę zyskam
 
 
Lord Michał 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza Krzyżowiec
Wiek: 25
Posty: 11
Skąd: Gdzieś w górach...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 25 Luty 10, 16:24   

mam jeszcze 3

[ Dodano: 25 Luty 10, 15:25 ]
bedzie jeszcze 5 map

[ Dodano: 25 Luty 10, 15:26 ]
to moja pierwsza mapa dlatego tak pomieszałem g'wno z kapustom
_________________
koński ZAD
 
 
Alexander I 
Wolny chłop


Gra w: SH1, SHC, SH2
Wiek: 30
Posty: 85
Skąd: Z Polski
Medale: Brak

Wysłany: 25 Luty 10, 16:27   

Aha, czyli to będzie krótka kampania 6 misji tak??? To się postaraj rób ładne mapy i zrób całą kampanię.
_________________
Kliknijcie w to:

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=59587

Wy nic nie stracicie ja trochę zyskam
 
 
Lord Michał 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza Krzyżowiec
Wiek: 25
Posty: 11
Skąd: Gdzieś w górach...
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 3/3/3
Wysłany: 25 Luty 10, 16:28   

olowek nigdy ci nie wyśle na e mail

[ Dodano: 25 Luty 10, 15:30 ]
kokoju daj tą ocene
_________________
koński ZAD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz