StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Stronghold Crusader, Warchest i Extreme - [kampania] Opis misji krucjaty

Lord Smerf - 26 Marzec 09, 12:18
Temat postu: [kampania] Opis misji krucjaty
Prosiłbym o umieszczanie w tym temacie opisów misji kampanii na takiej zasadzie:

Nazwa misji
Przeciwnicy/ sojusznicy
Ile złota
Jak przejść misję
Screen początkowy

Aby pokazać, o co chodzi, sam zacznę.


Misja pierwsza - Przybycie
Przeciwnicy - Sułtan, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - najprostsza misja kampanii, najłatwiejszy sposób to wysłanie asasynów na Sułtana. Aby ułatwić im zadanie, w towarzystwie może wyruszyć kilku łuczników.


banaj - 26 Marzec 09, 13:39

Ja nie mam zbjęć i sie pisać nie chce.Ale jak przejść i na kogo i złoto to sie te trudne może opisało.Ja opisze 50...
speeder11 - 26 Marzec 09, 13:46

Jak ci się nie chce - to nie pisz...
banaj - 26 Marzec 09, 13:49

Misja 50-Ostateczne zwycięstwo.Przeciwnicy wszycy oprócz węża.złoto 10.000 oni ty 10.000.Budujesz spichleż i podstawowe rzeczy żywność bułka....2 wieże Kwadratowe ( i dalesz rzóczaca skał i mała brama.te dwa przejścia trzeba zakleić(jak tylko chcesz ja użyłem muru z fosą).Teraz kusznicy za całą kase (sprzedajesz wszystko prócz drewna).Tam od strony wilka to sie z 6 balist postawi(jak nie wystarczy to jeszcze z 2).Murujesz wszystkich prócz wieprza.Reszta nie jest trudna>>>>>>>>>>>>>>>>WAŻNE! 1.Pilnuj chatek drwala.2Trzeba to zrobić bardzo szybko.
Lord Smerf - 26 Marzec 09, 14:09

Zapomniałem dodać, żeby misje były opisywane wszystkie po kolei - jak ktoś będzie szukał porady do konkretnej potyczki, znajdzie ją łatwiej.

Żeby nie było offtopicu...

Misja druga - wyruszając z obozu
Przeciwnicy - Kalif, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - zaraz na początku gry budujemy spichlerz, kilka domów i obóz najemników. Wysyłamy lorda (to tak na wszelki wypadek) na Kalifa. Rekrutujemy grupę asasynów i zabijamy przeciwnika.

Acrobot - 26 Marzec 09, 18:22

A mógłbyś opisać 33 - ostrzegawcze bebny (3 wilki)? :-P
Lord Smerf - 26 Marzec 09, 18:33

Opisz następną (trzecią), a jak dojdzie do 33 to się dowiesz jak ją przejść :lol: .
Acrobot - 26 Marzec 09, 18:41

Myślę, że pierwsze.... powiedzmy 10 misji kazdy potrafi przejsc a jesli nie to niech napisze bo szkoda opisywac takie łatwizny jesli nikomu nie pomogą.
Lord Smerf - 26 Marzec 09, 18:57

Można opisać choćby dla reguły... Spróbuję opisać jeszcze te kilka misji (jeśli ktoś chce pomóc, to byłbym wdzięczny), a potem dam wam pole do popisu.

Trzecia misja - Kraj pokryty kurzem
Przeciwnicy - 2x Kalif, Sojusznicy - Ryszard Lwie Serce
Lord gracza - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - misja może sprawić małe kłopoty graczowi zaczynającemu swoją przygodę z Krzyżowcem ze względu na to, iż Kalif będzie często atakował podpalaczami i nie tylko. Aby zapobiec straceniu farm, należy ogrodzić fragment oazy murem i obsadzić go łucznikami (najlepiej arabskimi). Kilka razy Ryszard będzie prosił o pomoc, powinniśmy go wspomóc. Jeśli ktoś nie wie, jak zabić Kalifa, to najlepiej zaatakować katapultami i trebuszami jego wieże.

Czwarta misja - Stary przyjaciel
Przeciwnicy - Wieprz
Lord gracza - 2000, lordowie komputera - 4000
Jak przejść - nie będę tu tłumaczył jak się atakuje asasynami ;-)

Szymon - 26 Marzec 09, 19:08

A po co to wszystko :shock: ?
Acrobot - 26 Marzec 09, 19:15

Co do 3 i 4 misji to ja mam odmienne zdanie. Trzecia: na poczatku assami a potem bronic sie przed drugim kalifem.
Czwarta: baszta, kusznicy, mangonela, dopiero potem rozbudowa gospodarki.

Kamil - 26 Marzec 09, 19:20

Pomysł fajny, ale coś sie nie wyśliłeś z opisem 4 misji....

Na początku budujemy spichlerz + 3 pola pszenicy,jeden młyn oraz 5-6 piekarni, 2 farmy chmielu, 2 browary oraz karczmę co pozwoli nam na pobieranie podatków.
Powinnismy postawić także dwie wieże kwadratowe i na nich umieścić mangonelle + po 10 kuszników , następnie, zaznaczamy mangonelle aby celowały w zamek wieprza co uniemożliwi mu dalszą rozbudowę .
Gdy zdobędziemy przewagę stawiamy 2-3 kamieniołomy, a przy nich woły,kamień sprzedajemy na rynku. Gdy zgromadzimy juz około 1500 -2000 złota szkolimy assasynów i wysyłamy ich na lorda.

Lord Smerf - 26 Marzec 09, 19:30

Myślę, że w czwartej misji łatwiej jest od razu zabić przeciwnika, ale wariantów nigdy nie za wiele.

Piąta misja - Arabska przygoda
Przeciwnicy - 3x Wąż, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - można oczywiście atakować asasynami w asyście lorda, lecz gdy chcemy się rozbudować, najlepiej postarać się o zabezpieczenie kamieniołomów, gdyż niewolnicy Węży mogą być dla nich niebezpieczni. Najlepiej budować farmy pszenicy i chmielu, ponieważ jest mało miejsca w oazie. Węża pokonuje się najłatwiej , obstrzeliwując jego zamek konnymi łucznikami i likwidując lorda asasynami.

Szósta misja - Bezkresna pustynia
Przeciwnicy - Wilk, sojusznicy - Ryszard Lwie Serce
Lord gracza - 10 000, lordowie komputera - 10 000
Jak przejść - mniej doświadczonym graczom nie zalecam rozbudowy, gdyż teren jest bardzo trudny (żadnej oazy, ograniczony dostęp do złóż kamienia i żelaza), lecz zabicie lorda królem w asyście asasynów (można też spróbować pałkarzami, ale trzeba zmniejszyć prędkość gry na 20 i kupić broń).

Siódma misja - Grecki ogień
Przeciwnicy - 2x Kalif, sojusznicy - brak
Lord gracza - 2000, lordowie kmputera - 4000
Jak przejść - na początku gry budujemy spichlerz, kilka domów i obóz najemników. Rekrutujemy grupę asasynów, którą pokonujemy pierwszego Kalifa. Za zdobyte złoto rozbudowujemy gospodarkę. Głównym źródłem dochodów będzie kamień. Gdy już mamy dużo złota, budujemy bramę połączoną z dwoma basztami na miejscu, gdzie był pokonany Kalif (jak najdalej od zamku). Na baszty i bramę wprowadzamy jak największe ilości łuczników. Da nam to przewagę w środku mapy. Do ataku używamy trebuszy ustawionych w bezpiecznej odległości od zamku wroga i osłanianych przez konnych łuczników. Reszta to już zabawa.

banaj - 27 Marzec 09, 12:52

Acrobot opisze.Ale muszę ją jeszcze ze 6 razy przejść.Wtedy opiszę ją perfectalnie!
Lord Smerf - 27 Marzec 09, 14:31

Ósma misja - Piaski czasu
Przeciwnicy - 5x Szczur, sojusznicy - brak
Lord gracza - 4000, lordowie komputera - 2000
Jak przejść - możliwy wariant z asasynami, lecz zalecam rozbudowę, przy czym należy odgrodzić fragment oazy wysokim murem (najlepiej z blankami). Do ataku zalecam konnych łuczników, aby ostrzelać wroga, natomiast na lorda mnichów i/lub włóczników.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group