StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Stronghold Crusader, Warchest i Extreme - [poradnik] Porady gospodarcze dla początkujących

jankes1124 - 21 Czerwiec 09, 22:36

No i to jest zysk jak na lokacie :mrgreen: A serio to jeszcze tak nie robiłem, tylko zawsze kupywałem full jedzenia, jak nie miałem...
Poettoo07 - 21 Czerwiec 09, 23:06

Fakt, przeliczyłem to kilkukrotnie i rzeczywiście. ;) Ja używam, o ile oczywiście mam możliwość różnorodnej gospodarki żywnościowej (bonus), chyba, że będę miał możliwość ustawienia dodatkowych racji, by zapewnić wyższy bonus.
T-Rex - 22 Czerwiec 09, 09:46

Piekarze przynoszą 8 bułek .
jankes1124 - 30 Czerwiec 09, 07:58

Jeżeli nie chcemy produkować jedzenia, to możemy wyregulować popularność piwem:

-8 za żywność
+8 za piwo...

P.S. Taka ciekawostka jakby :)

Poettoo07 - 30 Czerwiec 09, 08:18

Na to nie wpadłem, będę musiał spróbować. ;)
jankes1124 - 30 Czerwiec 09, 08:29

Ale wiecie sam tego nie stosuje. Przecież z piwa możemy ustawić podatki na -8 i więcej kasy do skarbca wpływa :D Można tak różnie pokombinować...
Poettoo07 - 30 Czerwiec 09, 08:32

Jakby się człowiek uparł to i samą religią z żywnością na -8 można grać. I znów mam zajęcie na cały dzień. :D
jankes1124 - 30 Czerwiec 09, 08:35

Ja pamiętam zrobiłem tak: Piwo na +8, żywność +8, rzeczy upiększające na +5 i religie chyba na +3 i ciągnąłem podatki -24...


P.S. Do wartości mogę się mylić ;)

T-Rex - 30 Czerwiec 09, 12:18

jankes1124 napisał/a:
Jeżeli nie chcemy produkować jedzenia, to możemy wyregulować popularność piwem


Co racja, to racja Jankes :-D , tylko trochę uzupełnię:
Piwo jest nawet bardziej wydajne dla popularności niż jedzenie (mniej piją niż jedzą), dlatego zawsze najlepiej mieć +8 z piwa, a z reszty podatek, a nie piwo jako dodatkowy podatek.

Poettoo07 napisał/a:
Jakby się człowiek uparł to i samą religią z żywnością na -8 można grać

Wiara góry przenosi, ale nie w SHC ;-) - bo z tą religią to się tak często zmienia, jak dochodzą nowi ludzie, albo jak się ich rekrutuje...ale jak się uprzesz to czemu nie.

Poettoo07 - 1 Lipiec 09, 10:04

Fakt, ale z kolei im mniej ludności, tym większy wpływ religii na popularność. Niejednokrotnie miałem sytuację, iż kościół, katedra i dwie kaplice zapewniały mi +9. A zdarzało się, że to samo w dużym zamku dawało +3 (premia za posiadanie kościoła i katedry).
speeder11 - 1 Lipiec 09, 11:40

Ja kmasz na multi 320 populacji, to Katedra + kościoł daje chyba +2.
jankes1124 - 1 Lipiec 09, 12:11

Ze względu, że jest dużo ludzi, to wolniej błogosławią ludzi księża...
Poettoo07 - 1 Lipiec 09, 12:35

speeder11 napisał/a:
Ja kmasz na multi 320 populacji, to Katedra + kościoł daje chyba +2.


Katedra i kościół mają zawsze taki sam bonus. Katedra +2, kościół +1. I zawsze jest to bonus jednorazowy, jedna katedra +2, dwie katedry również +2, tak samo z kościołami. Jedynie błogosławieństwo ma bonus zmienny.

jankes1124 - 1 Lipiec 09, 20:08

Co racja to racja... A powiedzcie ile można najwięcej uzyskać z religii?
T-Rex - 2 Lipiec 09, 07:45

+8 za błogosławieństwo (zmienne)
+2 za katedrę (stałe)
+1 za kościół (stałe)
------------------------------------------
+11

Tak, jak napisał Poettoo - małe kaplice dają coś tylko przy małej i w miarę stałej populacji.
W multi w ogóle kaplice odradzam.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group