StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Edytor map - [kampania] "Okazja"

Maciek - 18 Styczeń 13, 17:51

Zgadłeś! Misja druga wstawiona. Niedługo zamieszczę download.
Micholon - 18 Styczeń 13, 18:07

Więc dam ci radę.Dawaj zwycięstwo i porażkę na początek gry, a potem ustaw warunki i gotowe.Przeszedłem misję pierwszą, nie była trudna(choć straciłem wszystkich łuczników procarzy i niewolników).Mógłbyś trochę ulepszyć krajobraz.Ocena: 7/10
Maciek - 18 Styczeń 13, 18:17

Co Ci nie pasi w krajobrazie? Jeśli uważasz że misja jest za łatwa, zagraj w następną. Umieściłem już download. Ja natomiast idę kreować misję nr.3, gdzie pierwszy raz spotkamy bandytów. Nie zdradzę jaki mają kolor :P
Micholon - 18 Styczeń 13, 20:24

Ogólnie krawędzie mapy są dobrze zrobione.Ale na środku jest dużo pustego miejsca.
Wiem że to pustynia, ale mógłbyś coś tam dodać.

Maciek - 18 Styczeń 13, 20:30

Oceń fabułę, bo jeszcze tego nie zrobiłeś. Jak Ci się podobają listy młodszego brata na skraju załamania nerwowego? Starałem się w każdym z owych listów podkreślić strach młodego Lumumby ( "Obawiam się najgorszego", lub "Życz mi szczęścia", albo nawet "W pobliżu pojawiły się oddziały niewiernych (...)" ).
Micholon - 18 Styczeń 13, 21:13

Jak już mówiłem wcześniej fabuła mi się bardzo podoba.W oryginalnej kampani Twierdzy pomiędzy misjami były rozmowy dowódców i wrogów.U ciebie zamiast tego są listy, i za to plus.
Myślę nad tym czy także moja kampanię nie dawać w takich "odcinkach"
, bo wcześniej chciałem dać wszystkie odcinki.Druga misja był trochę trudna.Za pierwszym razem przegrałem.spróbowałem jeszcze raz.Przed ostatnia inwazją zniszczyłem cały boczny i tylny mur, a przed bramą zrobiłem maksimum muru.Ledwo się udało.Po za tym inwazje są zbyt szybko tak że nie chciało mi się odbudowywać kopalni żelaza i kamieniłomu.Wyprodukowałem ledwo 1 sztukę żelaza.Ale plus za poziom trudności misji.Tak więc czekam na kolejne misje.
PS: Ja bym się nie obraził gdybyś ty też ocenił moją kampanię, bo nawet nie wiem czy ją przeszedłeś.

Maciek - 20 Styczeń 13, 12:38

@Micholon: Dziękuję za ocenę :) . Jeśli będę miał wolny czas z wielką chęcią ocenię twoją kampanię pod względem fabuły i grywalności.

Misja nr. 3 wystawiona! Wzorowałem się na Siwym, Firefly i poradniku tworzenia map by Ko :P

Siwy - 20 Styczeń 13, 14:04

No i gdzie download? Myślałem, że zobaczę co Ci tam wyszło, bo mam chwilę czasu, a tu ni ma ;) .
Maciek - 20 Styczeń 13, 14:26

Ni było, bo testowałem misyję i poprawiałem scenariusz. Teraz już jest ;) Na przyszłość: robię tak z wszystkimi wstawkami ( tzn. najpierw odprawa, minimapa i cel, a potem, po kilku dziesięciu minutach wstawiam download :P ).
Micholon - 20 Styczeń 13, 15:56

Misja fajna, poziom trudności odpowiedni.
Krajobraz dobry, tylko szkoda że mało miejsc na farmy jest.
A do tego po co kazałes nam zbierać 70 chmielu?.Ja po ostatnim
ataku miałem ledwo 9 chmielu.Nie miałem czasu więc nie skończyłem zbierać chmielu.
PS; Czy kilka kolorów wrogów, podczas jednego ataku, to efekt tej magicznej 9`tki ?

Maciek - 20 Styczeń 13, 15:59

Chmiel na drogę! :D W następnych misjach będziemy ważyć piwo oczywiście.

Tak, te unikalne szare i niebieski kolorki to efekt magicznej 9'tki.
PS: Już niedługo misja nr. 4. Zaatakujemy w niej obóz/bazę bandytów, aczkolwiek będę musiał eksperymentować z poziomem trudności, bo w oblężeniach słaby jestem...

Zohan - 21 Styczeń 13, 08:26

001 Suwajf Martwy

Krajobraz: 6/10

Ogólnie rzecz biorąc krajobraz jest w porządku ale jest dużo niedopracowań. Za szybko robisz mapki ja też czasami tak mam, że chce jak najwięcej ale tu się jakość liczy dobra mapka to gdzieś miesiąc roboty.

Grywalność:5/10

Za prosto poza tym skoro wydobywają tam kamień to dlaczego nie posiadają tego zamku na wyżynie ? Nie wiem co za baran(król) budował kamieniołomy a w pobliżu nie ma zamku .....

fabuła: 8/10

Naprawdę fabułą świetna akurat ja takiej aż dobrej twórczości nie mam.

różnorodność krajobrazu: 6/10
poziom trudności: 3/10

Łatwo, ale to praktycznie 1 misja więc jest ok.

zamek: 4/10

Nie ma czym się pochwalić zamek lipny ;(

Całkiem nieźle się grało ale dużo do poprawy.
Polecam ci abyś komuś dawał mapki do przetestowania przed wstawieniem tu ja mam swojego testera więc on mi mówi co i jak :)

002 Ruiny Al Khasis

Tak samo jak wyżej, ale grywalność podniosła się o 1 oraz poziom trudności o 1.

003 Bandyci

Krajobraz: 6
Grywalność: 6
Różnorodność: 7

004 Obóz bandytów

Krajobraz: 7
Grywalność: 9
Różnorodność: 6
zamek:8,5 - Postarałeś się już o wiele lepiej wygląda zamek ;)

Czekam na kolejne mapki ale proszę nie śpiesz się bo śpiech sukcesów nie przynosi.
I załatw sobie testera dobrego ;)

Micholon - 21 Styczeń 13, 11:23

Nie zgodzę się z Zohanem w kwestii trudności misji drugiej.
Według mnie ta misja był o wiele trudniejsza od poprzednich.
Czwartą misję jeszcze przechodzę.
Nie pasuje mi to że "Obóz bandytów", to tak naprawdę zamek bandytów.
Skoro to bandyci to powinni się gdzieś w lesie ukrywać.
Lumumba w liście od brata pisze że gdyby chciał okrążyć zamek straciłby kilka dni drogi.
A czy oblężenie zamku trwa krócej niż kilka dni? Wątpię.

Maciek - 21 Styczeń 13, 11:31

Jeśli zaatakowałby z zaskoczenia zdobyłby zamek szybko. Natomiast przeprawa przez rzekę i gęste wydmy na Zachodzie zajęłaby o wiele więcej czasu niż atak na zamek. Zresztą bandyci przez długi czas dają się we znaki w sułtanacie Malika ( przecież ziemie bandytów leżą w sułtanacie a nie na ziemiach Wigów ), więc możliwe że Lumumba postanowił zająć się tą sprawą? Nie wiem. Ja tylko piszę listy, domniemania pozostawiam graczom :mrgreen:

Niestety, las na pustyni za dobrze nie wygląda. Mógłbym ich osadzić w jakimś dużym gaju oliwnym ( patrz na południe od zamku ), ale postanowiłem że na płaskowyżu będą mieli lepszą pozycję obronną.

Dzięki Zohan za oceny ;)

Zohan - 21 Styczeń 13, 12:19

Micholon napisał/a:
Nie zgodzę się z Zohanem w kwestii trudności misji drugiej.
Według mnie ta misja był o wiele trudniejsza od poprzednich.


dlatego nigdy jurorem nie byles a jak dla ciebie misja trudna to pocwicz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group