StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Team stronghold.gry-online.pl - 004. Wyplenianie

Hunter - 30 Grudzień 10, 13:56
Temat postu: 004. Wyplenianie
http://www.speedyshare.co...Wyplenianie.zip

Może zdziwi was moja szybkość, ale najpierw pobierzcie i spójrzcie na moje dzieło ;) Mapkę tą stworzyłem za Threeth'a, który niestety ją "odłożył". Minimalnie zmieniłem warunki zwycięstwa, tj. przed upływem czasu trzeba wyeliminować Husytów z dwóch wiosek, a przeszkadzać w tym będą różne eventy, np. inwazje etc. A więc proszę o komenty co do krajobrazu i tkzw. gameplay'a.

Threeth - 30 Grudzień 10, 15:11

To miała być PRAGA, która jest miastem i jest po dwóch stronach rzeki. To nią na pewno nie jest. Pomińmy już to, że Wełtawa na pewno jest szersza. Według mnie mapa jest do zrobienia od nowa, ponieważ nie ma nic wspólnego, chociaż trochę z rzeczywistością. Spróbuj zobaczyć na mapie jaki jest kształt Wełtawy.
Hunter - 30 Grudzień 10, 15:51

No to jest małe nieporozumienie. W opisie Kokoju jest wyraźnie napisane naokoło Pragi a to pojęcie szerokie, np. niedaleko Pragi jest położony garnizon który ma na zadanie eliminację części Husytów naokoło miasta. Co do rzeczki, to na pewno nie jest Wełtawa tylko strumyk. Jeśli miało być jak napisałeś, to trudno, ew. wykorzystamy tą misje np. do Krucjat Antyhusyckich.
Threeth - 30 Grudzień 10, 16:43

Wyeliminować wszystkich wrogów na mapie i odeprzeć inwazje, to jest cel, moim zdaniem ewidentnie chodzi tu o Pragę. Jeśli Kokoju powie co innego, to przepraszam
Hunter - 30 Grudzień 10, 17:00

Na następny raz proszę o sprecyzowanie co ma się zrobić, żeby nie było już takich problemów.
Kokoju - 30 Grudzień 10, 21:22

No, tu akurat mi chodziło o ziemie naokoło Pragi, a nie samą Pragę, ew. jej fragment. Sądziłem, że słowa "tereny naokoło Pragi" zostaną uznane jako pobliskie lasy/góry/wioski, w końcu jak już wcześniej pisałem, Praga jest bardzo ważnym w kampanii miastem, i trzeba będzie zorganizować jakiś "minikonkurs" Pragi by zwiększyć szansę na wybranie jak najlepszej mapy z miastem.
Hunter - 31 Grudzień 10, 10:33

Cóż, tym razem miałem rację ;) Proszę teraz o oceny mapki. Dobrze by też było, gdyby ktoś wstawił tez ocenę gameplay'a w mojej misji "Powstanie".
Lord Smerf - 2 Styczeń 11, 14:41

Na razie jedynie obejrzałem mapkę pod kątem krajobrazu. Od razu widać, że się postarałeś, wioski także są ładnie przedstawione. Tutaj praktycznie nie ma nic do poprawienia, ew. jakieś niedociągnięcia wyjdą na jaw podczas gry.

Ocenę po rozegraniu misji wstawię, gdy tylko rozegram misję.

Artut97 - 2 Styczeń 11, 15:51

Ja patrzyłem pod kątem "grywalności".

Ja bym zrobił tak...
- zwiększył czas do wybicia wojsk
- wielkość ataków jest dobrana dobrze, lecz bym zmienił, że atak co ma najmniej ludzi na koniec i ustawić co 18 miesięcy
- (tutaj mogę się mylić, ponieważ nie znam się na historii "fachowo") wyłączyć błazna w zdarzeniach, bo wątpię by ktoś chciał pracować w czasie wojen i wg mnie bardziej ten błazen przydałby się jako żołnierz <-- tutaj nie mówię o zwiększeniu naszych wojsk.
- dodałbym wilcze doły przed taborami, aby zwiększyć ich skuteczność

Oczywiście mogę się mylić, ponieważ jak powiedziałem nie znam się zbytnio na historii i nie jestem doświadczonym mapmakerem.

Krajobraz ładny, chociaż trochę dziwnie wygląda w twierdzy las mieszany, świerk-dąb.

P.S Tabory to jest formacja, która używała tarcz do schowania kuszników, tak?

EDIT: Dobra znalazłem o taborach.

Hunter - 4 Styczeń 11, 19:24

W historii Kokoju ta misja jest "po" bitwie pod Nekmierzem, myślę więc, że nie ma tu niezgodności co do występowania taborów. Przydałaby się jeszcze ocenka Lorda Smerfa, i myślę, że ostateczne wersje "Wypleniania" i "Powstania" wyjdą już jutro (napewno ta druga).
Lord Smerf - 29 Styczeń 11, 10:51

Nie mam większych zastrzeżeń co do poziomu trudności, ew. można dodać kilku kuszników więcej na początek lub zwiększyć czas do przegranej.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group