StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Stronghold Winter Age - Wyjaśnienie

wert - 15 Lipiec 10, 19:05
Temat postu: Wyjaśnienie
Inne tematy zostały zamknięte, więc piszę w nowym.

Od razu chce powiedzieć że prace nad modem nie zostały zaniechane.
Wiem też że nie działa strona i staram się to załatwić z webmasterem,ale nie odpowiada(może zrobił sobie wakacje).

Obecnie pracuje nad programem,który pozwala modyfikować w dowolny sposób kampanie crusadera.Jest to bardzo mozolna praca więc przez dłuższy czas nie zajmowałem się tematami na forum i stroną.

Na końcu chcąc udowodnić ze prace nie stoją pokazuje nowe pomysły na budynki(nie gwarantuję że będą w grze)
Oraz proszę o odblokowanie poprzednich tematów.







Odyn - 16 Lipiec 10, 20:14

Muszę przyznać, że te są budynki genialne. Miło by było zobaczyć je w grze...

Pozostałe tematy zostały odblokowane przez któregoś z moderatorów. Możesz dalej dzielić się swoją pracą i informować o postępach ;)

Rodoss - 28 Wrzesień 10, 17:23

Panowie, a może zrobilibyście taki budynek jak chatka rybaka. Przecież wikingowie itp. żyli głównie z tego co upolowali i złowili więc fajnie by było zrobić jeszcze jeden budynek który dostarczał by nam rybki;]
przemusio - 28 Wrzesień 10, 17:33

Po primo - nie wiem czy mod w ogóle jeszcze powstaje
Secundo - Nie wiem czy w planach mieli programowanie ;)

Adax - 28 Wrzesień 10, 18:25

Mad powstaje chatki rybaka nie da się. To jest mod a nie nowy stronghold. Choć patrząc na scenery nie jestem pewien :)
Kokoju - 28 Wrzesień 10, 21:38

Taa... Mimo wszystko, na obecną chwilę się nie da, gdyż nie ma skryptu aby chłop podchodził do rzeki i z niej pozyskiwał ryby. Ew. chyba możnaby zrobić budynek dodające przerębel skąd łowiłby rybak ryby, o ile wert potrafiłby zrobić animację do takowego budynku.

Z drugiej strony znów nie wiem, czy mod powstanie, bo minęło już 75 dni odkąd wert odżył i nie ma jakiejkolwiek wieści od tego czasu.

Ps:
Aby wyjaśnić, że takie projekty jak chatka rybaka nie mają szans, podam przykład:
Są proste sekwencje, np. sadownik:
Stoi przy chatce - Zbiera jabłka - Zanosi do spichlerza - Przychodzi do chatki - Stoi przy chatce itd.
Dałoby się jedynie zmienić jabłka na inny zasób, ale wszystko inne musiałoby pozostać w swojej sekwencji, a w chatce rybaka musiałaby być taka sekwencja:
Stoi przy chatce - Idzie nad rzekę - Łowi ryby - Zanosi do spichlerza
Jako że w Twierdzy Krzyżowiec pierwotnie nie ma takiej sekwencji, jest ona niemożliwa do dodania.
Mody zamieniają jeden rzeczownik na drugi, jednak nie mogą zamienić czasownika na inny. Dlatego też możliwe by było np. dodanie statku jako ozdoba (np. w miejsce jakiegoś rodzaju drzew, że stawiając drzewo pojawia się statek) ale niemożliwe by było aby ten statek pływał i możnaby było nim kierować.
Aby coś dodać, trzeba by odtworzyć tzw. "Kod źródłowy", a jest niewiele osób potrafiących to zrobić. Do takowych osób można zaliczyć np. pana Slavę, jednego z twórców nieoficjalnego dodatku do Heroesa 3 o nazwie WoG. Jednak nawet przy odtworzeniu kodu nie ma się takich możliwości jak twórcy.

Rodoss - 2 Październik 10, 14:06

Tak tak wiem że to trudno zrobić,ale nie mozesz powiedzieć że to tylko Slava to zrobił bo przeciez pracował ze spora grupka osób. ;-)

[ Dodano: 2 Październik 10, 16:10 ]
kurna fajnie by było jak by mod powstał,nudzi mi siępowoli twierdza.a zamiast liści z palem na dachach piekarni,etc to np. ze skóry albo jak w Stronghold I.

Kokoju - 3 Październik 10, 02:54

Rodoss napisał/a:
ale nie mozesz powiedzieć że to tylko Slava to zrobił bo przeciez pracował ze spora grupka osób.


Owszem, ale ze wszystkich osób tylko on potrafił to rozgryźć, więc team twórców WoGa bez którejś z osób by sobie poradził, ale bez Slavy nigdy ;) .

Cytat:
kurna fajnie by było jak by mod powstał,nudzi mi siępowoli twierdza.a zamiast liści z palem na dachach piekarni,etc to np. ze skóry albo jak w Stronghold I.


No cóż, pomarzyć zawsze można, ale ten mod raczej nie powstanie, a jeśli będzie robiony z obecną prędkością to co najwyżej sobie nasze wnuki w to pograją.
No cóż, znów tu przywołam przykład modyfikacji do H5; projekt miasta Azyl zaczął być robiony dwa miesiące później, przy takiej samej ilości osób (tzn. jedna osoba tworząca mody, no i ja tworzący opisy i biografie, ale w każdym razie tu chodzi o ogólne tworzenie modyfikacji więc ja tu nie będę brany pod uwagę) i przy grze o znacznie lepszym silniku graficznym, tak więc i trudniejszej do zmodyfikowania.
Zaciekawionych odsyłam do linka poniżej:
http://www.tawerna.biz/fo...hp?topic=6098.0

Rodoss - 11 Październik 10, 15:38

Czy cos wiahttp://strongholdnet.g...olleyes.gifdomo o winter age'u :roll: :-> :->

[ Dodano: 11 Październik 10, 18:36 ]
Czy cos wiadomo o winter age'u

przemusio - 11 Październik 10, 18:23

On nie powstanie :P
ImpPoland - 8 Grudzień 10, 22:17

A niby dlaczego nie? No cóż... dawno twórca moda nic nie pisał, ale by pewnie napisał że zrezygnował...
Fryzjer - 15 Grudzień 10, 19:51

,,Pieron wie", ImpPoland, czy powstanie, czy nie...
Hunter - 22 Grudzień 10, 11:33

Taka praca do duże wyzwanie. Albo wert dał sobie spokój, albo samotnie siedzi i "fixuje" mod.
Bordinio - 22 Grudzień 10, 21:00

Zostawić otwarty temat to od razu spamują -.-.

Zamykam. Na prośbę Wert'a odlobkuję. [ Proszę o pw ]
Closed 22.12.10


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group