StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Stronghold Crusader, Warchest i Extreme - [przeciwnicy] Modyfikacja zamków Króla Filipa

Mefisto379 - 30 Kwiecień 10, 19:33
Temat postu: [przeciwnicy] Modyfikacja zamków Króla Filipa
Witam
Zamieszczam lekko zmodyfikowane zamki Filipa stworzone prze zemnie . Zmiany miał na celu poprawienie obronności zamku jak i lepszej rozbudowie . Zapraszam do testowania.

Główne zmiany:
- rozsądniejsze użycie murów i fosy
- lepsze rozlokowanie wojsk
- minimalna poprawa potencjału militarnego
- lepsze rozlokowanie budynków
- szybsza budowa budynków strategicznych
- dodanie kojców psów
- dodanie balist ogniowych (sugestia biberholtz)


http://www.speedyshare.co...amki_Filipa.rar (wszystkie zamki )




http://strongholdnet.gry-...opic.php?t=1450 Temat Nizar



Topic podklejam bo jest tego wart :)
- Bordinio

ponceriusz - 1 Maj 10, 12:30

Piękne prace, 10/10! Filip ma oryginalnie bardzo słaby zamek, więc dobrze, że go ulepszyłeś.


Też próbowałem coś robić AIV Editorem, ale mi nie wychodziło i strasznie dużo czasu mi to zabierało. Chciałem zrobić Ryszarda, albo Nizara, może kiedyś też zamieszczę.

gign2 - 1 Maj 10, 21:47

bardzo mi sie podobają te modyfikacje, Mefisto czy bedziesz probowal z modyfikacja innych zamków np Szczura? ;)
Threeth - 1 Maj 10, 22:00

Bardzo dobre zrobiłeś te zamki, ja też się za to zabrałem kiedyś(zrobiłem dwa zamki węża, jak ktoś chce to udostępnię)być może będę kontynuował ich robienie.
Mefisto379 - 2 Maj 10, 08:23

Właśnie myślałem żeby przerabiać zamek węża ale skoro ty masz już coś zrobione to nie będę robił tego samego. A prace będę kontynułował spróbuje przerobić zamek Nizara bo mojm zdaniem to jedna wielka porażka .
Fryzjer - 2 Maj 10, 09:56

Ciekawa modyfikacja :) . I chociaż należę raczej do tych konserwatywnych, którzy nie lubią czegokolwiek zmieniać w grze, to chętnie wypróbuję. Na screenach prezentuje się ładnie, zobaczymy, jak w grze :) .
Mefisto379 - 2 Maj 10, 20:20

Fryzjer napisał/a:
Ciekawa modyfikacja :) . I chociaż należę raczej do tych konserwatywnych, którzy nie lubią czegokolwiek zmieniać w grze, to chętnie wypróbuję. Na screenach prezentuje się ładnie, zobaczymy, jak w grze :) .


Starałem się zachować orginalnlny klimat zamku Filipa.

Hunter - 4 Maj 10, 17:52

Bardzo dobrze ci to wyszło, Mefisto. Jestem ciekaw dalszych modyfikacji :P
Mefisto379 - 5 Maj 10, 09:08

Mam przerobiony jeden zamek sułtana i zastanawiam się czy go wrzucić . Zmiany drobne ale mojm zdaniem gra lepiej.
Hunter - 7 Maj 10, 18:39

Wrzuć.
Mefisto379 - 7 Maj 10, 19:20

Dodałem dokładniejszy opis zmian u Filpa
Willhelm III - 13 Październik 10, 19:24

Ja akurat tak samo jak kolega Fryzjer, nie lubię niczego zmieniać w grach, ale jednak zamki Filipa są beznadziejne, z łatwością można mu wszystko podpalić od strony tyłu zamku, więc chyba wypróbuję :-D
biberholtz - 1 Listopad 10, 11:02

Mefisto zapomniał napisać, że odświeżył linki ;)
Zamki bardzo ładne, ale mimo wszystko trochę łatwe do zdobycia, szczególnie 'od tyłu'. Mogłeś dodać więcej wież i łuczników na nich. Poza tym balisty ogniowe przed murami byłyby mile widziane. Jak już jesteśmy przy ogniu, to warto wspomnieć, że jedna kadź z wodą to trochę mało, zwłaszcza, że dużo jest drewnianych budowli wewnątrz ;)
Moja ocena: 8,5/10

Mefisto379 - 1 Listopad 10, 13:12

Niestety Filip to jeden z najsłabszych botów dodawanie mu nowych wież dużo nie zmieni bo i tak ich nie obstawi łucznikami. Co do balist ogniowych to Filip ich nie używa.
biberholtz - 1 Listopad 10, 13:19

Zgadza się - Filip to jeden z największych słabiaków w grze :)
Ale balist ogniowych może używać! Zrób eksperyment i dodaj mu te balisty w edytorze. ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group