StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Gry i rozrywka - Heroes of Might & Magic III

Xeno - 4 Maj 10, 20:00

Jeśli ty miałeś już implozje, która mam duży dmg to twój wujek powinien mieć dużo więcej szkieletów. Prawda jest taka, że ich nawet implo nie zatrzyma+ reszta umarlaków.
Drizzt - 5 Maj 10, 17:50

Oj coś się dwa razy mi napisało, jest możliwośc skasowania posta bo nie widzę :/
A tak apropo to zależy jak wykorzystam wojska fortecy, bo nagi królewskie z tytanami mogą też nieźle narobić bigosu. P

Xeno - 5 Maj 10, 18:21

Mogą narobić mogą, ale necropolia ma przewagę w wojsku i to dużą. Dodać jeszcze kulkę jak się trafi i nie ma magii.
Lowcakur - 18 Grudzień 10, 09:40

Legiony nekro rozniosa fortece, nawet jak gra sie bez nekromancji.
Fryzjer - 20 Grudzień 10, 18:02

Popieram przedmówców, Necro posiada bardzo duży potencjał militarny nawet bez Necromancji. Osobiście stawiam to miasta na 2. pozycji w klasyfikacji miast, tuż po Zamku.

Z kolei forteca ma dobre jakościowo jednostki, ale drogie.

Tay - 20 Grudzień 10, 18:22

Polecam ściągnąć i zainstalować dodatek WoG (In The Wake of Gods) zrobiony przez fanów gry. Wtedy zabawa z HoMM3 zaczyna się od nowa :)

Osobiście najbardziej lubię grać Bastionem lub Fortecą, czasem nekropolią.
Z bohaterów moi ulubieni to:
Solmyr - specjalność łańcuch piorunów + talent magiczny - dobrze prowadzony bije wszystkich jak chce
Algar - specjalność lodowy pocisk, lubię go ze względu na to, że jest najlepszym bohaterem bastionu (mojego ulubionego zamku :) )
Ashlin(czy jakoś tak)- specjalność deszcz meteorytów, razem z Sandro najlepsi bohaterowie Necropolis :)

Heroes 3 króluje, żadna gra mnie nigdy tak nie wciągnęła, był czas (gdy miałem ok. 8 lat) że grała w nią prawie cała moja rodzina łącznie z kuzynami, wujkami i ciociami. Miło wspominam te czasy gdy zasiadaliśmy całą kupą przed monitorem i graliśmy :D Potrafiłem z kumplami przesiedzieć 4 h grając bez przerwy... to były czasy ;D

Lowcakur - 20 Grudzień 10, 18:44

Tay napisał/a:
Algar - specjalność lodowy pocisk, lubię go ze względu na to, że jest najlepszym bohaterem bastionu


Jest jednym z najgorszych. Bastion ma trzech swietnych bohaterow. Ivor(elfy) na S i M, Mephala(platnerstwo) i Kyrre(logistyka) na L i XL. Ogolnie bohaterowie magowie to w 95% porazka, wojownik rozklada maga pod kazdym wzgledem.

Tay napisał/a:
Solmyr - specjalność łańcuch piorunów + talent magiczny - dobrze prowadzony bije wszystkich jak chce


Solmyr najlepiej nadaje sie jako szczur, zeby przed FB wybic jak najwiecej woja wroga. Dla fortecy jest dobry np. Crack Hack z karczmy albo rodzinna Neela(platnerstwo).

Tay - 20 Grudzień 10, 18:48

Co kto lubi :) Wszystko zależy od taktyki ;]
Lowcakur - 20 Grudzień 10, 19:13

Tay napisał/a:
Wszystko zależy od taktyki ;]


Wszystko zalezy od generala, magii i statow. A magowi rozwoj wypada najgorzej, poniewaz staty ida glownie w wiedze i moc, ktore mozna(jako czary) zablokowac np. kulka, plaszczem oraz pewna taktyka, a mianowicie: woj+mass haste. Maga rozniesie to w pierwszej turze, nawet Implozja nie pomoze.

Tay - 20 Grudzień 10, 19:18

Jeśli masz kulę przeciwstawienia lub płaszcz odwrócenia no to zgoda, mag g**no zrobi... ale mag dobry jest na początek, zwłaszcza z mocnym czarem jako specjalnością, bo łatwo gromi jednostki rozsiane po mapie, a co za tym idzie - zdobywa exp. Możesz wyjaśnić co to znaczy Mass Haste?
Lowcakur - 20 Grudzień 10, 19:42

Tay napisał/a:
Mass Haste?


Masowe przyspieszenie, slang wszystkich hirolsowcow.

Tay napisał/a:
mocnym czarem jako specjalnością


Zazwyczaj, jak mag ma specjalonsc czarowa, to w wiekszosci przypadkow nie ma many aby go uzyc. A i tak zdecydowanie lepiej jest miec woja, on gromi jeszcze latwiej neutrale. Dobrym wojem mozna pokusic sie o utopie w drugim albo trzecim tyg. czego magiem nie dokonasz.

Xeno - 21 Grudzień 10, 10:42

Necro składa wszystkich. Nawet zamek, który taki cool nie jest.
Lowcakur - 21 Grudzień 10, 14:33

Tak, zdecydownaie nekro jedzie wszysko i po wszystkim. Jego ekspansje moze zatrzymac tylko wczesna reakcja przeciwnika, albo dobrze zfarmione Inferno(demony z silnych HP potforami przerabiane). Albo Rampat+mass slow+bless+Ivor(choc nie jestem tego zbyt pewny, ta taktyka moze wybic szkiele na odleglosc).
Xeno - 21 Grudzień 10, 20:20

Ja nie mówiłem o użyciu nekromancji tylko ogólnie o zamku necro.
Lowcakur - 21 Grudzień 10, 20:29

Cytat:
Ja nie mówiłem o użyciu nekromancji tylko ogólnie o zamku necro.


Gdybym uwazal Nekro za slabizne, niebylbym w jej klanie. Lordy i Rycerze to potega, lisze sa b. dobre, szkielet to przecietniak(nadrabia iloscia, ale jako normalna jednostka to przecietniak), a smoki i zjawy to porazka, choc oba sa czasami przydatne.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group