|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Gry i rozrywka - Heroes of Might & Magic III
Xeno - 4 Maj 10, 20:00
Jeśli ty miałeś już implozje, która mam duży dmg to twój wujek powinien mieć dużo więcej szkieletów. Prawda jest taka, że ich nawet implo nie zatrzyma+ reszta umarlaków.
Drizzt - 5 Maj 10, 17:50
Oj coś się dwa razy mi napisało, jest możliwośc skasowania posta bo nie widzę
A tak apropo to zależy jak wykorzystam wojska fortecy, bo nagi królewskie z tytanami mogą też nieźle narobić bigosu. P
Xeno - 5 Maj 10, 18:21
Mogą narobić mogą, ale necropolia ma przewagę w wojsku i to dużą. Dodać jeszcze kulkę jak się trafi i nie ma magii.
Lowcakur - 18 Grudzień 10, 09:40
Legiony nekro rozniosa fortece, nawet jak gra sie bez nekromancji.
Fryzjer - 20 Grudzień 10, 18:02
Popieram przedmówców, Necro posiada bardzo duży potencjał militarny nawet bez Necromancji. Osobiście stawiam to miasta na 2. pozycji w klasyfikacji miast, tuż po Zamku.
Z kolei forteca ma dobre jakościowo jednostki, ale drogie.
Tay - 20 Grudzień 10, 18:22
Polecam ściągnąć i zainstalować dodatek WoG (In The Wake of Gods) zrobiony przez fanów gry. Wtedy zabawa z HoMM3 zaczyna się od nowa
Osobiście najbardziej lubię grać Bastionem lub Fortecą, czasem nekropolią.
Z bohaterów moi ulubieni to:
Solmyr - specjalność łańcuch piorunów + talent magiczny - dobrze prowadzony bije wszystkich jak chce
Algar - specjalność lodowy pocisk, lubię go ze względu na to, że jest najlepszym bohaterem bastionu (mojego ulubionego zamku )
Ashlin(czy jakoś tak)- specjalność deszcz meteorytów, razem z Sandro najlepsi bohaterowie Necropolis
Heroes 3 króluje, żadna gra mnie nigdy tak nie wciągnęła, był czas (gdy miałem ok. 8 lat) że grała w nią prawie cała moja rodzina łącznie z kuzynami, wujkami i ciociami. Miło wspominam te czasy gdy zasiadaliśmy całą kupą przed monitorem i graliśmy Potrafiłem z kumplami przesiedzieć 4 h grając bez przerwy... to były czasy ;D
Lowcakur - 20 Grudzień 10, 18:44
Tay napisał/a: | Algar - specjalność lodowy pocisk, lubię go ze względu na to, że jest najlepszym bohaterem bastionu |
Jest jednym z najgorszych. Bastion ma trzech swietnych bohaterow. Ivor(elfy) na S i M, Mephala(platnerstwo) i Kyrre(logistyka) na L i XL. Ogolnie bohaterowie magowie to w 95% porazka, wojownik rozklada maga pod kazdym wzgledem.
Tay napisał/a: | Solmyr - specjalność łańcuch piorunów + talent magiczny - dobrze prowadzony bije wszystkich jak chce |
Solmyr najlepiej nadaje sie jako szczur, zeby przed FB wybic jak najwiecej woja wroga. Dla fortecy jest dobry np. Crack Hack z karczmy albo rodzinna Neela(platnerstwo).
Tay - 20 Grudzień 10, 18:48
Co kto lubi Wszystko zależy od taktyki ;]
Lowcakur - 20 Grudzień 10, 19:13
Tay napisał/a: | Wszystko zależy od taktyki ;] |
Wszystko zalezy od generala, magii i statow. A magowi rozwoj wypada najgorzej, poniewaz staty ida glownie w wiedze i moc, ktore mozna(jako czary) zablokowac np. kulka, plaszczem oraz pewna taktyka, a mianowicie: woj+mass haste. Maga rozniesie to w pierwszej turze, nawet Implozja nie pomoze.
Tay - 20 Grudzień 10, 19:18
Jeśli masz kulę przeciwstawienia lub płaszcz odwrócenia no to zgoda, mag g**no zrobi... ale mag dobry jest na początek, zwłaszcza z mocnym czarem jako specjalnością, bo łatwo gromi jednostki rozsiane po mapie, a co za tym idzie - zdobywa exp. Możesz wyjaśnić co to znaczy Mass Haste?
Lowcakur - 20 Grudzień 10, 19:42
Tay napisał/a: | Mass Haste? |
Masowe przyspieszenie, slang wszystkich hirolsowcow.
Tay napisał/a: | mocnym czarem jako specjalnością |
Zazwyczaj, jak mag ma specjalonsc czarowa, to w wiekszosci przypadkow nie ma many aby go uzyc. A i tak zdecydowanie lepiej jest miec woja, on gromi jeszcze latwiej neutrale. Dobrym wojem mozna pokusic sie o utopie w drugim albo trzecim tyg. czego magiem nie dokonasz.
Xeno - 21 Grudzień 10, 10:42
Necro składa wszystkich. Nawet zamek, który taki cool nie jest.
Lowcakur - 21 Grudzień 10, 14:33
Tak, zdecydownaie nekro jedzie wszysko i po wszystkim. Jego ekspansje moze zatrzymac tylko wczesna reakcja przeciwnika, albo dobrze zfarmione Inferno(demony z silnych HP potforami przerabiane). Albo Rampat+mass slow+bless+Ivor(choc nie jestem tego zbyt pewny, ta taktyka moze wybic szkiele na odleglosc).
Xeno - 21 Grudzień 10, 20:20
Ja nie mówiłem o użyciu nekromancji tylko ogólnie o zamku necro.
Lowcakur - 21 Grudzień 10, 20:29
Cytat: | Ja nie mówiłem o użyciu nekromancji tylko ogólnie o zamku necro. |
Gdybym uwazal Nekro za slabizne, niebylbym w jej klanie. Lordy i Rycerze to potega, lisze sa b. dobre, szkielet to przecietniak(nadrabia iloscia, ale jako normalna jednostka to przecietniak), a smoki i zjawy to porazka, choc oba sa czasami przydatne.
|
|