StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Stronghold Winter Age - Stronghold Winter Age

Maciek - 29 Grudzień 09, 13:15

Mod na pewno będzie bardzo fajny. W końcu to jedyny mod do Crusadera:P
qba124 - 29 Grudzień 09, 13:21

Fajnie by było gdyby z jednostek arabskich zrobilibyście wikingów

[ Dodano: 29 Grudzień 09, 13:32 ]
Chłopaki, spójżcie na mapkę na pierwszym zdjęciu w tym temacie-jest brązowa a nie biała. :-) . Tak jakos wpadło mi w oko

Hunter - 29 Grudzień 09, 16:39

Wszystko po kolei. To też zrobią :mrgreen:
wert - 31 Grudzień 09, 17:03

Nowy obrazek przedstawiający WERSJE BETA menu modyfikacji:




Piotrek - 31 Grudzień 09, 18:20

Wert- wiesz może czy będzie gotowa gra do końca roku 2010?
wert - 31 Grudzień 09, 18:51

Tak i jeżeli znajdę kogoś do pomocy w modelowaniu 3D to mod może wyjśc nawet na wakacje
Maciek - 1 Styczeń 10, 11:03

I przy okazji. Zmień credit Firefly na twójXD
Piotrek - 1 Styczeń 10, 13:33

Aha, wert.
Mogę ci pomóc w nazwach Kampanii ;) .

ponceriusz - 2 Styczeń 10, 12:11

Brawo!
Piotrek napisał/a:
Mogę ci pomóc w nazwach Kampanii .

A ja myślę, że Team stronghold.gry-online.pl (przynajmniej ja) możemy zrobić coś zamiast kampanii historycznych (jakieś inne kampanie), tylko daj nam tego moda przed premierą.
Na razie to tylko pomysł.

Hunter - 2 Styczeń 10, 13:34

Kampania do Winter Age ? Mi się pomysł podoba. Ale najpierw skończmy Alexandra, nim będziemy myśleć o następnej kampie.

[ Dodano: 2 Styczeń 10, 13:37 ]
maciekolos napisał/a:
I przy okazji. Zmień credit Firefly na twójXD


Może dodać swój, ale firefly może zostawić. Niechcemy przecież naruszać praw autorskich, nie ???

Kokoju - 2 Styczeń 10, 13:43

A cóż to trudnego zrobić jakąś kampanię o wikingach? Według mnie można zrobić taki schemat:

Przeciwnicy:
Szczur, Wąż, Wieprz, Wilk, Wilhelm (Np. z Normandii, Zdobywca itd.)
I ci wikingowi, np:
Helviga, Bjorn, Olaf

Wtedy można zrobić kampanię o wikingach siejących spustoszenie w zachodniej Europie. Resztą mógłby się zająć Team.
Jednostki mogłyby być takie:

Wojownik (Zwyczajny wojownik z mieczem, coś jakby połączenie pikiniera i pałkarza)
Topornik (Szybki rozwalacz budynków i machin oblężniczych, słaby przeciwko strzałom)
Miotacz Toporów (Też szybki rozwalacz budynków, świetny na jednostki nieopancerzonem podatny na strzały)
Jeździec (Szybki lekkouzbrojony wojownik. Można zastosować tutaj statystyki rycerza ze słabszą obroną i atakiem oraz większą szybkością)
Konny Łucznik (Leciutko zmieniony model tego arabskiego konnego z innymi głosami)
Berkserker (Niemal taki jak z Twierdzy 2)

Jako głosy do jednostek możnaby użyć te z Twierdzy 2 oraz pałkarzy przy np. jeźdźcach i konnych.

Zamiast balisty ogniowej zaś możnaby użyć zwyczajnej balisty bez ognia i bez możliwości zapalania.

Jak dla mnie te zmiany w grywalności mogłyby być, a reszta to zmiany graficzne. Mapy mógłby robić nasz team. Też mam poradę, aby zastosować niektóre modele z Sh1, i tylko śnieg dorobić. No i zmiana lorda arabskiego i europejskiego (Mógłby być to ten z Sh1).


I jak mój pomysł? :)

qba124 - 2 Styczeń 10, 14:22

Na pierwszym zdjęciu mapka przy skrybie jest tak jak w crusku a musi byc biała. Taki mały szczegół.
Lord Smerf - 2 Styczeń 10, 15:19

qba124, już o tym pisałeś kilka postów wyżej. ;d

Kokoju - dobrze. :) Kampanię się zrobi, ale najpierw zajmijmy się "Podbojami". Jak znajdę jutro czas, to trochę spróbuję zrobić porządek z mapami, bo już nie wiadomo, co trzeba robić. :/

ponceriusz - 2 Styczeń 10, 17:07

Fajny schemat, ja zaproponuje swój:

Przeciwnicy:

Zwierzęta-zamki jak zawsze, lub zrobione przez kogoś w AIV Editorze
Wilhelm Zdobywca (lub z Normandii, jak kto woli)-zamek Lwiego Serca
Harold Godwinson (przez kilka dni (tygodni lub miesięcy) był Anglosaskim królem Anglii. Wilhelm uważał, że on jako daleki kuzyn martwego już Edwarda, króla Anglii powinien być królem i się o to bił z Haroldem.)-zamek wilka (Wtedy by może wilka nie było) lub Fryderyka.
hrabia Robert de Mortain (współpracownik Wilhelma)-zamek...hmm... może filipa, wieprza, albo jakiś zrobiony przez kogoś w AIV Editorze
Rufus, syn Wilhelma-zamek nie wiem.

Wikingowie:

Może być Olaf-zamek nie wiem, może Sułtana
Eryk Rudy-zamek nie wiem
Leif Eriksson-zamek nie wiem
no i skoro Olaf jest nie historyczny, to mogą być ci których zaproponował Kokoju.

Jednostki:

Kokoju napisał/a:
Wojownik (Zwyczajny wojownik z mieczem, coś jakby połączenie pikiniera i pałkarza)

Ja bym proponował żeby to był ten czerwony miecznik (troche zmieniony graficznie) z obrazka z okładki
http://2.bp.blogspot.com/...der-extreme.jpg

Anglosaska straż włócznicza-dość dobrzy włócznicy z wielkimi tarczami. Mogą być zamiast pikinierów
Huskarlowie-piesi wojownicy w kolczugach z toporami (jeśli z toporem jednoręcznym to jeszcze z małą tarczą). Zamiast zbrojnych, lub włóczników. Może być też wersja konna.

Kokoju napisał/a:
Konny Łucznik

Lepiej konny oszczepnik, bo konny łucznik to zdecydowanie nie jest europejska formacja.

Berserker i Jeździec-tak jak napisał Kokoju
Rycerz-taki jak w SHC tylko, że bez tych krzyży i szmat na sobie (tylko na koniu)
Skandynawski łucznik-troche zmieniony taki zwykły (np. z toporem zamiast miecza do walki wręcz)
Walijski łucznik-tu pasuje ten zwykły, bo ma długi łuk
Francuski kusznik-tak jak wyżej

Miotacz toporów-NIE , jak już to bardzo drogi.

Kokoju napisał/a:
Zamiast balisty ogniowej zaś możnaby użyć zwyczajnej balisty bez ognia i bez możliwości zapalania.

Balista ogniowa może być arabska lub europejska, wszędzie takiej używano.

[ Dodano: 2 Styczeń 10, 17:11 ]
Mam jedną jeszcze propozycję, może nawet wymaganie: niski mur zmienić na palisadę.

Piotrek - 2 Styczeń 10, 18:38

A co myślicie o jednostce, Kusznik z tarczą???

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group