StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Stronghold Winter Age - Stronghold Winter Age

Odyn - 13 Luty 10, 11:11

Fryzjer, szczerze mówiąc to twoje komentarze na temat postów str170 na prawdę nie były tutaj konieczne. Jeśli chcesz zakończyć dyskusję, bo nie podoba ci się krytyka modyfikacji, to nie podpuszczaj i nie dawaj kolejnych powodów do kłótni...
Nie można liczyć na to, że wszystkie opinie na temat Stronghold Winter Age będą pozytywne. Najlepszym możliwym sposobem na udowodnienie takim osobom, że jednak się mylą będzie dokończenie moda ;) Dlatego wert nie poddawaj się i działaj dalej...

wert - 20 Luty 10, 12:25

Nowa strona projektu: http://www.winterage.1free.ws
Threeth - 20 Luty 10, 13:14

Ja proponowałbym unieważnić wyniki tego castingu na mapmakera bo ten był trochę bez sensu.
Powinno być tak:
Casting zrobić dopiero w tedy gdy mod będzie gotowy i gdy ludzie pozgłaszają mapy zrobione w gotowym modzie, wybrać najlepszych mapmakerów na podstawie zrobionych map(do moda).

Wiem że mod jest pod cruska ale to będą zupełnie inne klimaty(crusek pustynia i Arabowie, mod śnieg i wikingowie). Ktoś może robić dobre mapy w crusku a w tym modzie nie będzie umiał zrobić żadnej dobrej mapy. A tak w ogóle mapki które wygrały casting powinny być udostępnione, bo ktoś mógł wysłać nie swoją misję i tym sposobem wygrać casting.

No i najlepiej jakby było z 4 mapmakerów, bo 2 to mało i będą te 50 map wieki robić.

Nowa strona jest o wiele lepsza od starej.

Odyn - 20 Luty 10, 14:03

Wert, zmniejsz szerokość tabeli z tekstem, żeby nie wyjeżdżał on poza swoje obrazkowe tło. Poza tym, że na tabelach, stronka jest całkiem niezła ;)
Kokoju - 20 Luty 10, 16:50

@Threet
Jak dla mnie możnaby unieważnić jeśli faktycznie któryś z MapMakerów sobie by z tym nie radził ;) . Bo po co robić zbędne zamieszanie kolejnym Castingiem. Ale fakt, możnaby dodać więcej MapMakerów.

@Wert
"Skąd" się pisze razem i przez "S" (jak się rejestruje ktoś to ma tabelkę "Z kąd")

ponceriusz - 20 Luty 10, 19:34

Zgadzam się z Threethem.
Według mnie można by zrobić kolejny casting, ale nie unieważniać starego, żeby było więcej mapmakerów. Strona fajna, ale nie mogę się zarejestrować, bo za mało liter można wpisać do e-maila (o 1 literę za mało).

Kokoju - 20 Luty 10, 19:40

Ja tam jeszcze mam inny pomysł - Wert (albo inny programista) zrobił projekt koszar - mógłbym opisać: wielki dom wikiński. Może nie wykorzystać tego jako koszary, ale jako miejsce do rekrutowania wikingów , a koszary by były takie jak dawniej tylko inny kolor?

I mam inny pomysł, chociaż nie wiem, czy się da, by zmniejszyć ilość miejsca wymaganego na koszary.

wert - 20 Luty 10, 20:02

ponceriusz:
wpisz byle jaki e-mail bo nie trzeba potwierdzac rejestracji.

Kokoju:
To właśnie są koszary wikingów .Koszary europejczyków pozostają bez większych zmian

davis140 - 21 Luty 10, 08:34

Stronka sama w sobie fajna, ale część teksu wychodzi poza okno przeglądarki, np nie można zobaczyć sondy.

Mam też nadzieję, że będzie troszkę więcej przeciwników, niż ta ósemka. :-)

Poza tym wszystko jest ok :-D

Kokoju - 21 Luty 10, 12:05

davis140 napisał/a:
Mam też nadzieję, że będzie troszkę więcej przeciwników, niż ta ósemka.


Jak dla mnie osiem starczy ;) . Można z nimi zrobić dużo kombinacji, np. twórcy gry z Firefly ułożyli z tą ósemką 50 misji, i ja 36 dodałem ;) .
A w sumie lepiej 8 dopracowanych niż 16 byle jakich, tym bardziej, iż tym ośmiu da się załatwić głosy, a dodatkowe 8 to by nie mieli "głosów" (Bo dać wikingowi np. głos Kalifa czy Wezyra?)

Siwy - 21 Luty 10, 17:46

Co do głosów - jaki to problem nagrac ? Jednostka tez mozna nagrac :D To by było nawet lepsze niz tylko podmiana... Duzo lepsze. I nie problem to zrobic - wystarczy mikrofon. Naq miejscu werta wzialbym pod uwage taka opcje. Głupio by było jakby nowi przeciwnicy mieli stare glosy ;) .
Kokoju - 21 Luty 10, 20:02

No, ale nie wiem jak skombinuje takie "poważne" głosy ;)
Siwy - 21 Luty 10, 20:23

No wiesz, zawsze ktoś może nieco swój głos zmienić, a zresztą niektórzy tutaj mają już po te 17 lat, gdzie są już po mutacji (sądzę, że część młodszych także), jest Odyn który ma już 21 xD. Nie wiemy też ile lat ma sam wert... Nie wiem jak reszta, ale moim zdaniem taka opcja jest najlepsza (nowe głosy ;P). Wtedy mod byłby dużo lepszy, bo nie byłaby to tylko sama podmiana głosów dotychczasowych postaci.
Quahu - 22 Luty 10, 09:36

Głosy postaci można też z dwójki wziąć.
Siwy - 22 Luty 10, 14:54

Właśnie o tym mówię, że lepiej nagrać własne, niż dawać te, które już pojawiły się w serii...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group