StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Stronghold Crusader, Warchest i Extreme - [jednostki] Najczęściej używane jednostki.

HolyKing - 1 Styczeń 09, 14:19

Bordinio napisał/a:
Skoro takie rzeczy zawsze widzisz, to musisz grac jakimiś graczami, bez dobrze rozwiniętej ,,myśli strategicznej,,. ;) Nieraz jest tak, że szalę zwycięstwa przechyla zaskoczenie. Nie jest sztuką wbić 200 asasynów do siedziby, sztuką jest zrobienie tego bezszelestnie i szybko. Kilka razy udało mi się wejść do siedziby szybko i bez jakiegokolwiek komunikatu o wspinających się zabójcach. [mniejszą grupą lepiej się kieruje i bardzo szybko można przeprowadzić tzw. chirurgiczne zabójstwo ] (oczywiście zależy to też od ilości jednostek znajdujących się blisko lorda)


Duża grupa Asasynów może po prostu wzbudzić alarm. No niestety, od czasu do czasu nie można ich upilnować.... śmierć lub wykrycie z oddali jednego aska powoduje, że przeciwnik werbuje naprędce najlepsze oddziały. Dokładnie wtedy maleje szansa na wygraną o jakieś 60%.

Oczywiście tutaj wziąłem pod uwagę silną linię obrony ;) Za każdym razem użycie asasynów może nie przynieść oczekiwanego skutku. Każdy gracz ma ,,swoistą,, strategię, która nie ważne jak podobna do innych, jest wyjątkowa. :-o


Mur x 2 blanka i fosa i lipa :(

Adde - 6 Styczeń 09, 17:21

A ja dla odmiany powiem, że uwielbiam pałki i kuszników. Pałkarzy za szybkość i odzywki ;-) , a kuszników za wytrzymałość i siłę ataku...
KaDek-WHU - 15 Styczeń 09, 10:12

U mnie to rycerze , pikinierzy , miecznicy , kusznicy , łucznicy , łucznicy konni i Ci co rzucają tymi "granatami" ognistymi :)
Nevarka - 1 Luty 09, 18:43

Ja ja gram na MP to używam takiego wojska (przedstawię w % ilość wojsk ofensywnych)
-30% Arabski konny łucznik - świetni do zapory "ogniowej"
--20% Kusznicy - bardzo skuteczne gdy przeciwnik trzyma lorda w zamku z dużą ilością zbrojnych
---10% Pikinierzy - do przekopania fosy świetni maja pancerz wiec nie zejdą tak szybko, po zrobieniu wejścia do zamku pomagają kusznikom go wyczyścić
---- + 20 Inżynierów - robią 10 katapult i zasypuje mur wroga "gradem" kamieni (nie w % bo tego się nie da zbytni określić
-----20% Włucznicy - Robią jako mięso, głownie do sprawdzania wilczych dołów, czasami smolnych rowów
------ 10% Asasyni - przeważnie do otwierania bram i niszczenia balist/mangonel po 2 stronei zamku
-------10% Pałkarze - szybka silna, dość wytrzymała śmierć - kompletnie czyści zamek i zabija Lorda


P.S
Z kolei jak by pałkarzom nie udało się zabić Lorda, ani asasynom, pikinierom o włucznikach nie wspomne to wkraczają do akcji kusznicy uzbrojeni w podręczne noże

Amphibic - 3 Luty 09, 14:17

Pamiętam jak kiedyś robiłem zawsze rycerzy konnych, ŁK, katapulty, balisty, taran, wieża oblężnicza.. Teraz nie chce mi się tak kombinowac i robię tylko katapulty, łk/crossbowman, asasyn
speeder11 - 5 Luty 09, 14:27

Serious Pandzior napisał/a:
Hmm ktoś mówił, że grać na multiplayerów jest dużo lepiej, fajniej itp. No ja nie wiem. Stosowanie ciągle tej samej taktyki (Surowce, czas, armia, katy, statystyki) jest raczej monotonne. Ja bym powiedział, że Wy tylko chcecie się ze sobą zmierzyć i tyle.


Najpierw przedstawię Ci definicję rushu.
Rush to jest szybki atak po PT. Rusher nie buduje wielkiej obrony, bo 15 katapult zniszczy taką wieżę wraz z jednostkami na niej w 5-15 sekund. Rush to nie jest monotonia, ciągle taki sam atak. Jeszcze nie grałem z żadnym rusherem, który ciągle tak samo atakuje (nie chodzi mi o jednostki, bo oprócz HA,tarcz, katów i asów używa się tylko 2-3). Rusher musi myśleć. Jeśli znajdzie jakieś braki w fosie/źle ustawioną bramę/niedopatrzenie wroga/ błąd w ataku to musi to wykorzystać. Jeśli chcesz, to zapraszam do gry na gg 7774991. Pokaże Ci, że to nie jest monotonia. Najlepszą obroną jest atak - o to między innymi chodzi w rushu.

Ermm tutaj toczy się dyskusja o jednostkach, a nie o waszym wspaniałym rushu.
btw poprawiłem braki alta i cytat.
- Bordinio

LadyKiller - 25 Luty 09, 11:23

Ja używam do ataku przeważnie asassynów i łuczników konnych, do obrony łuczników i kuszników
davo - 26 Luty 09, 11:04

Zauważyłem że Donkamilo napisał '' obrona kusznikami i łucznikami na murach niema sensu bo mogą być łatwo zabite przez katapulty" dlatego ja zawsze przed murami mam katapulty które pierwsze strzelą do wroga bo jego muszą najpierw podjechać i się zatrzymać
cesarz matthew - 8 Marzec 09, 17:46

obrona
-kusznicy+balisty+balisty ogniowe
atak
-asasyni+pikienierzy+ha+balisty ogniowe+pałkarze

pałkarzy rzadko używam

Kamil - 10 Marzec 09, 14:04

Pikinierzy do ataku?? Ciekawa taktyka ;D
cesarz matthew - 15 Marzec 09, 19:27

mi ta taktyka jest najlepsza i najłatwiejasza i szukam łatwiejszej
Power75 - 17 Marzec 09, 17:10

:arrow: Konni Łucznicy
:arrow: Arabscy łucznicy
:arrow: Assasyni

Piotrek - 9 Maj 09, 21:45

Moje jednostki atakujące:
-assasyni
-konni łucznicy
-pałkarze
-tarcze
-katapulty

Moje jednostki obronne:
-kusznicy
-łucznicy
-łucznicy arabscy
-tarcze
-balista
-mangonella
-miotacze bomb ogniowych
-balista ogniowa

ponceriusz - 25 Maj 09, 20:41

ja używam łuczników eu, miotaczy gr. ognia, pikinierów, mieczników, rycerzy(tych na koniach) czasami pałkarzy, kuszników, procarzy, czasami arabskich zbrojnych, czasami asasynów
Percival - 25 Maj 09, 21:08

Ja to używam prawie wszystkich oprócz włóczników, pałkarzy i procarzy. Zwykłych łuczników też mało co używam, na murach ustawiam arabskich. Do ataku najczęściej kuszników, pikinierów i zbrojnych i konnych łuczników (i machiny oczywiście). Na mury też często stawiam balisty ogniowe.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group