|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Stronghold 3 - Stronghold 3 - co byście chcieli?
Lord Twierdza - 29 Sierpień 10, 18:31
Mają być zmienne warunki pogodowe (deszcz, burza itp)
grotnik - 30 Sierpień 10, 13:31
Chciałbym:
1.Żeby zachowano taką opcję,że pociski z balisty,trebusza i katapulty unosiły kilku
żołnierzy(nie ma znaczenia którą).
2.Edytor w którym jednostki mogą chodzić i walczyć(jak w 1 i crusader.
EDIT:Poprawione.
Drizzt - 30 Sierpień 10, 14:50
Trebeusz, nie Trebuszet
DarnokOk - 30 Sierpień 10, 15:40
Kiedyś też mieliśmy kłótnie na forum jak się mówi czy Trebusz czy Trebuszet i wyszło że obie są poprawne a dodatkowo jest jescze kilka innych nazw, może troszkę rożniących się wyglądem maszyn oblężniczych.
Żeby nie było Off topicu:
Chciałbym żeby gra była taka jąką ją zapowiada firefly
krzysiu1505 - 30 Listopad 10, 15:21
Statki, które byłyby produkowane przez inżynierów w portach(jak w sh2 maszyny w obozach)
nieuzbrojone, do przewozu żołnierzy i niezależne od gracza kupieckie które działałyby jak wóz w sh2(przewoziły by morzem towary). I funkcja abordażu przez wojsko z tych pierwszych też mile widziana
Bordinio
Artut97 - 12 Grudzień 10, 19:18
Ja bym chciał wiele nowych jednostek... i ulepszania ich.
Lowcakur - 12 Grudzień 10, 19:26
Ja chetnie bym widzial pare nowych jednostek, statki, cos do picia w spichlezu(nie tylko jedzenie), oraz jeszcze lepszy edytor jak w SH.
adi142 - 8 Styczeń 11, 12:02
A ja chciałbym żeby było dużo zróżnicowanych jednostek,nie tak jak w poprzednich Twierdzach że miecz może mieć tylko knecht i rycerz.Mogłoby być tak że wybieramy dla żołnierza broń i zbroję(np.Zbroja skórzana+Długi miecz i okrągła tarcza.Wtedy jednostka miała by średnią prędkość i dobre obrażenia).Żeby można było tworzyć gotowe schematy naszych wojaków i zapisywać je.Oczekuję dobrego silnika graficznego(żeby nie był ani taki jak z SHL ani taki z Cruska).Obowiązkowo muszą dodać obóz najemników,z jakimiś ciekawymi jednostkami!
Lowcakur - 8 Styczeń 11, 12:07
adi142 napisał/a: | Mogłoby być tak że wybieramy dla żołnierza broń i zbroję(np.Zbroja skórzana+Długi miecz i okrągła tarcza.Wtedy jednostka miała by średnią prędkość i dobre obrażenia). |
Takie cos bylo w The Golden Horde, okazalo sie swietnym pomyslem, uwielbialem tworzyc mongolskich kopijnikow badz ruskich zasuwajacych z flanbergiem. W twierdzy takie cos byloby zbyt skomplikowane, poniewaz armie w twierdzy sa spore(do bodajze 1000 luda), a w The Golden Horde armie liczyly co najwyzej 30 ludzi.
krzysiu1505 - 8 Styczeń 11, 18:13
Od SH2 nie ma limitów, w odnowionym SHC też, a takie robienie jednostek byłoby niewypałem. Lepiej by było, jak by wprowadzono medyka- żołnierza leczącego jednostki w swoim zasięgu
Artut97 - 8 Styczeń 11, 22:33
W średniowieczu? Wydaje mi się, że nie było medyków.
Ja od gry oczekuje tego żeby nie było, że jedna deska ze składu zapasów = palisada.
Lowcakur - 9 Styczeń 11, 16:08
Artut97 napisał/a: | medyków |
Medycy byli, tak samo jak cyrulicy jako "pielegniarze" i kowale jako "dentysci".
Tay - 9 Styczeń 11, 20:17
Artut97 napisał/a: | Ja od gry oczekuje tego żeby nie było, że jedna deska ze składu zapasów = palisada. |
Przecież to tylko symboliczne, nie chodzi o to , aby wizualnie to było widać. Możnaby się od razu kłócić, że drewno w składzie ma inny kolor niż palisada ;/
Xzarn500 - 11 Styczeń 11, 07:33
Dokładnie to jest tylko symbolika. Taki sam przykład jest z drwalem. Jak niesie drzewo to ma chyba 3 deski, a jak zaniesie do składu to jest ich 12.
Artut97 - 11 Styczeń 11, 07:49
Xzarn500, zrozumiałem już to jak powiedział mi Tay, ale z drwalem to akurat trudno nie zrobić, aby zanosił tylko 3 deski zamiast 12/18.
Przypomniało mi się, że mogły być rózne nacje, a nie, że dzieje się np. tylko Anglii. Każda frakcja miałaby inne jednostki budynki formacje, podobne coś z TW.
Jeszcze fajnie by było, jakby lata mijały o wiele dłużej, aby było tak 16 stycznia 1066 i by to wolno mijało, a nie styczeń 1066 i tu zaraz 1067. Jeszcze, aby drzewa, pszenica dojrzewały zgodnie z miesiącami ( mniej więcej ), a nie styczeń, a tu żniwa. Podział na dzień/noc, zmienne warunki pogodowe. W kampanii ciekawe przerywniki filmowe.
Nom to chyba tyle co teraz mi się przypomniało.
|
|