|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
![](images/print.gif) |
Stronghold 3 - Stronghold 3 - co byście chcieli?
szemrany - 7 Czerwiec 10, 13:07
przede wszystkim rozbudowanego multiplayer, a co za tym idzie:
* zbalansowanej gry
* funkcjonalnego lobby z ladderem, profilami itd.
adriannn - 13 Sierpień 10, 09:33
-Kilka rodzajów ludności który każdy ma inne potrzeby i zawody, np.
chłopi to rolnicy, myśliwi itp. potrzebują jabłek, mięsa i kaplicy
rzemieślnicy to kowale, piekarze itp. potrzebują sera, chleba, kościoła
patrycjuszy można zamienić na rycerzy, potrzebują świń, węgorzy, wina, rozrywki itp.
-Kilka rodzajów grup przeciwników i religii, których różni wygląd budynków, inne jednostki itp. .np.
Germanie, Słowianie, Anglicy, Wikingowie itp.
-Wiele, wiele więcej budynków i jednostek (np. mieczników bez zbroi itp.)
Pepe220198 - 13 Sierpień 10, 20:43
a ja bym miał takiego pomysła. odwołując się do pomysłu z tym że odda nam surki albo zabijemy. Naprzyklad branie niewolników. Oni by pracowali za połownicze dawki jadła. Brłao by się ich od teog lorda co sie go przejmie I jeszcze cos takiego jak targ. Że co miesiąc przyjeżdża do ciebie wędrowny kupiec i możesz u niego kupować i sprzedawać towary. Oczywiście przydałby się dobry edytor i oczywiście jakaś zaista kampania! #0 rzodziałow w każdej bło by super. Wciągająca fabuła tak żebym, nie mógł oderwać sie od komputera. A drzewko technologi odpada to nie jest jakas gra rzyszłości z technolgiami. Fajne by bło cos takiego że miało by się tkaie jakby osiedle dla rycerazy że tam by sobie mieszkali ich pazie chodzily konie pasły i to by honor dawalo. Wiemy że honor bedzie.
Bakur - 14 Sierpień 10, 14:43
Ja chcialbym zeby gra byla podatna na moderowanie co umozliwilo by powstanie wielu modow i dalo pole do popisu fanom gry ;]
Rycerz - 15 Sierpień 10, 13:49
troche wiecej rodzajow jednostek murow wiez
Siwy - 16 Sierpień 10, 16:01
Fajnie by było moim zdaniem, jakby byłą możliwość tworzenia własnych jednostek, np. gościa z mieczem, ale w skórzanej zbroi, wtedy potrzebowałby miecza i skórzanej zbroi . Albo kusznika w płytowej (no nie pełnej, wiadomo, kirys i naramienniki np.). Łucznicy w skórzanej też by byli spoko. Byłaby np. jeszcze topór i wtedy można by zrobić gościa w skórzanej, z tarczą i toporem. I tak dalej. Każda jednostka miała by cenę broni, która byłaby stała, i np. jeśli miecz miałby wartość 15 złota, a zbroja skórzana 10 to taki wojak kosztowałby 25 złota . Chyba rozumiecie, o co mi chodzi ? No, to świetnie.
Hawk - 16 Sierpień 10, 17:22
Ja chciałbym tak :
- wiecej rodzai murow tak jak @2up
- wiecej jednostek
- wiecej surowcow
- pieknie rozbudowany edytor i krajobrazy
- bardzo duzo przeciwnikow
- Uwaga W 1 crusader mapy sa 400x400 czy jakos tak co byscie powiedzieli na 1000x1000
- ogulnie wszystko bardziej rozbudowane
- i najwazniejsze bardzo dobra kampania
- o i jeszcze cos nie wymagam tego az tak bardzo ale mogly by byc miejsca odkryte i nieodryte czyli ze na sam poczatek nie widzimy zamku wroga ani niewiemy jak sie rozbudowuje
przemo53 - 17 Sierpień 10, 06:55
Gdyby jeszcze usunęli limit ludności taki jak jest w 2 albo legendsie.
Gumbas1994 - 17 Sierpień 10, 07:38
ja bym chciał wygląd gry jak w Twierdza Krzyżowiec i lepsza grafikę
DarnokOk - 17 Sierpień 10, 09:54
Mam pomysł: zarażeni ludzie umierali by oni po pewnym czasie ale przy kontakcie z kimś innym ta druga by się zarażała a pierwsza gineła. Nasze jednostki też mogliby zabić Ale to chyba niemożliwe w twierdzy
przemo53 - 17 Sierpień 10, 14:10
Martwe osoby mógłby zabierać grabarz na cmentarz.
Wielkość farm pszenicy lub chmielu można by ustawiać poprzez budowę jakiegoś rodzaju płotu.
Drizzt - 17 Sierpień 10, 22:23
Dobrze by było jakby budynki nie powstawały od tak nagle, tylko byłby czas budowy ( krótki ), to samo ze szkoleniem jednostek.
przemo53 - 18 Sierpień 10, 08:37
W "Kozakach" jest podobnie jak napisał Drizzt
Power75 - 19 Sierpień 10, 14:13
Większa kampania, ze zwrotami akcji, więcej wrogów, np. z 15 wrogów, ale też chciałbym, żeby nie każdy NPC był wrogiem, tylko jakby to wynikało z kampanii jedni byli by przyjaźnie nastawieni.
Jednostki które by się "odkrywalo" ; Włócznil > ileś złota i towarów > Pikinier > ileś zlota itd > Halabardzista. itd
Podział np. na jednostki konne robi się w stajni, a piechote w koszarach.
Coś takiego jak w Anno 1404 - np. możliwośc wybudowania placów turniejowych, możliwość przeprowadzania turniejów, jakieś zabawy itd.
Tryb dzień/noc
Klient online wbudowany w gre, coś jak w Counter Strike'u czy coś.
DarnokOk - 26 Sierpień 10, 11:03
Cytat: | :arrow: Tryb dzień/noc |
To będzie na 100%
|
|